En dan zo interessant mogelijk doen erover.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef Lorde het volgende:
Lijkt mij heerlijk, als je niks beters te doen hebt dan het web door te spitten naar dit soort onzin om het vervolgens hier neer te plempen.
En jij krijgt een DM, en jij krijgt een DM en jij ook!quote:
Ik weet niet wat ik moet denken. Ik ben die advertentie nog steeds aan het verwerken. Godsgruwelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Plantagehouder het volgende:
Je zou maar een dood op je geweten hebben omdat je banger was voor je privacy. Dat gaat je niet in je koude kleren zitten, zie daar maar mee te leven.
Hoe kwam je dan op die website?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:24 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet denken. Ik ben die advertentie nog steeds aan het verwerken. Godsgruwelijk.
Ik werd tijdens een sessie van plezier zeg maar (rechterhand) doorverwzen naar die zoekertjes site alwaar ik, ne de nodige minuten doorbladeren, op die engerd kwam.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan op die website?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef anoniemophetnet het volgende:
Komt het niet bij jullie als een vage bedoeling tot moord over? Lees de *HELE advertentie niet alleen de eerste 6 regels.
Ja als iemand daar toch zelf voor kiest, wat maakt het dan uit?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Ik werd tijdens een sessie van plezier zeg maar (rechterhand) doorverwzen naar die zoekertjes site alwaar ik, ne de nodige minuten doorbladeren, op die engerd kwam.
Komt het niet bij jullie als een vage bedoeling tot moord over? Lees de *HELE advertentie niet alleen de eerste 6 regels.
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef erikkll het volgende:
Nu mijn mening:
Iedereen die dit vrijwillig wil, zou de vrijheid moeten hebben om dit vrijwillig te doen. Ik lees nergens in dit verhaal dat de vrijwilliger dood zal gaan (sterker nog, hij zal tot in de eeuwigheid toiletslaaf moeten blijven) en daar kiest diegene lekker zelf voor.
Dat het totaal debiel is staat geheel los van dat iedereen zijn leven zou moeten kunnen lijden zoals hij dat wil
Staat er wel anders dit hoor:quote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef erikkll het volgende:
Nu mijn mening:
Iedereen die dit vrijwillig wil, zou de vrijheid moeten hebben om dit vrijwillig te doen. Ik lees nergens in dit verhaal dat de vrijwilliger dood zal gaan (sterker nog, hij zal tot in de eeuwigheid toiletslaaf moeten blijven) en daar kiest diegene lekker zelf voor.
Dat het totaal debiel is staat geheel los van dat iedereen zijn leven zou moeten kunnen lijden zoals hij dat wil
Ik wil niet hiermee opgescheept zitten tot in de eeuwigheid want ik kan mij wel ergens inbeelden, misschien diep in mijn onbewuste, hoe er toekomstige slachtoffers (mannen) hierdoor kunnen vallen. Mannen van boven de 50, (zoals ze duidelijk zoekt) die zich na een hard en genadeloos leven zich opofferen, zonder helemaal gelezen te hebben of te begrijpen wat het daadwerkelijk in kan houden, en vervolgens nooit meer die kist uitkomen. Zelfs als ze erom smeken, bedelen, schreeuwen en weet ik wat.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:36 schreef SugeLucky het volgende:
heeft niets te maken met moord.
het is wel behoorlijk ziek ja.. maar om nou de link niet te durven posten en er speciaal een kloon en topic voor aan te maken.
Ze gaan je niet vermoorden, er bestaat echter wel een kans dat je komt te overlijden, maar die kans is er ook als je de straat over steekt..quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
[..]
Staat er wel anders dit hoor:
If you’ve asked yourself, will all I drink and eat is their piss, shit, spit, and other waste, and won’t I get sick or die from such a full time diet? The answer is yes you might. That is why you will not be force fed Our waste, toilet paper, or sanitary pads. You will regulate your own body and eat and drink all that you can handle when you can handle it. Even though you live in our waste and the toilet box is your home we want you to live in this existence forever.
ooit van poep en plasseks gehoord?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
[..]
Staat er wel anders dit hoor:
If you’ve asked yourself, will all I drink and eat is their piss, shit, spit, and other waste, and won’t I get sick or die from such a full time diet? The answer is yes you might. That is why you will not be force fed Our waste, toilet paper, or sanitary pads. You will regulate your own body and eat and drink all that you can handle when you can handle it. Even though you live in our waste and the toilet box is your home we want you to live in this existence forever.
Die persoon blijft gewoon altijd opgesloten hoor, de 22 uur per dag opsluiting geloof ik niks van, waarschijnlijk is dat 24 uur, en dan nog, kom je hoogstwaarschijnlijk na de eerste week gewoon te sterven vanwege gebrek aan voedzame stoffen, verstikking (gebrek aan schone lucht) of infecties.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ooit van poep en plasseks gehoord?
TS zopas voor het eerst blijkbaarquote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ooit van poep en plasseks gehoord?
Maar daar gaat het juist om, dat ze dan slachtoffers maakt van niets vermoedende mannen die mogelijk met een stoornis of zwakzinnigheid te kampen hebben. Niemand verdient de dood voor zulke fouten, toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:43 schreef tsjuster het volgende:
[..]
TS zopas voor het eerst blijkbaar![]()
Snap niet waarom hij hier mee zit, als iemand op zo'n advertentie ingaat verdient diegene ook niet beter en moet je er vrede mee hebben.
Precies, hij komt wel op die sites tijdens zijn rukparade maar als het dan niet zijn smaak is gaat hij meteen moord en brand schreeuwenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:43 schreef tsjuster het volgende:
[..]
TS zopas voor het eerst blijkbaar![]()
Snap niet waarom hij hier mee zit, als iemand op zo'n advertentie ingaat verdient diegene ook niet beter en moet je er vrede mee hebben.
ze zoekt enkel mannen jonger dan 50.. maar dat is niet zo relevant.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:41 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Ik wil niet hiermee opgescheept zitten tot in de eeuwigheid want ik kan mij wel ergens inbeelden, misschien diep in mijn onbewuste, hoe er toekomstige slachtoffers (mannen) hierdoor kunnen vallen. Mannen van boven de 50, (zoals ze duidelijk zoekt) die zich na een hard en genadeloos leven zich opofferen, zonder helemaal gelezen te hebben of te begrijpen wat het daadwerkelijk in kan houden, en vervolgens nooit meer die kist uitkomen. Zelfs als ze erom smeken, bedelen, schreeuwen en weet ik wat.
Dat ze mogelijk niet eens de toiletfetisj uitgevoerd krijgen maar direct begraven, kist en al.
Toch niet vergezocht wat ik zeg?
Waarom noem je het een slachtoffer, als het ook een uitverkorene kan zijn die zijn levenswens in vervulling ziet gaan..quote:Op woensdag 25 september 2013 00:45 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Maar daar gaat het juist om, dat ze dan slachtoffers maakt van niets vermoedende mannen die mogelijk met een stoornis of zwakzinnigheid te kampen hebben. Niemand verdient de dood voor zulke fouten, toch?
Je hoeft het voor diegene niet als fout te zien, kan ook een ultiem einde zijn voor de liefhebberquote:Op woensdag 25 september 2013 00:45 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Maar daar gaat het juist om, dat ze dan slachtoffers maakt van niets vermoedende mannen die mogelijk met een stoornis of zwakzinnigheid te kampen hebben. Niemand verdient de dood voor zulke fouten, toch?
Het lijkt hem wel lekker om ma met 4 dochters van onderen te zien en alles op hem neer te laten plensen, maar hij wil er niet aan doodgaan. Dat is het enge stukje blijkbaar dat hem tegehoudt.quote:
En hij is bang dat er gebruik wordt gemaakt van zijn zwakzinnigheid.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:55 schreef tsjuster het volgende:
[..]
Het lijkt hem wel lekker om ma met 4 dochters van onderen te zien en alles op hem neer te laten plensen, maar hij wil er niet aan doodgaan. Dat is het enge stukje blijkbaar dat hem tegehoudt.
Geenzins, ik vind toiletseks zo nu en dan misschien een beetje kinky, maar dit is gewoon het extreme van een gestoordequote:
Dan zou ik als twijfelende ts er direct op ingaan, na een week genieten het de dames door zijn gekrijs ondragelijk maken zodat ze hem laten gaan en dan een dikke schadeclaim laten indienen omdat iets anders had verwacht. win-winquote:Op woensdag 25 september 2013 00:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En hij is bang dat er gebruik wordt gemaakt van zijn zwakzinnigheid.
Wat heb je misgelezen? Ik zei dat ik tijdens een ruksessie op die zoekertjessite stuitte, en waarna ik minutenlang doorbladeren op die advertentie kwam?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:55 schreef tsjuster het volgende:
[..]
Het lijkt hem wel lekker om ma met 4 dochters van onderen te zien en alles op hem neer te laten plensen, maar hij wil er niet aan doodgaan. Dat is het enge stukje blijkbaar dat hem tegehoudt.
...en geobsedeerd raakte door een kinky verhaaltjequote:Op woensdag 25 september 2013 01:01 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Wat heb je misgelezen? Ik zei dat ik tijdens een ruksessie op die zoekertjessite stuitte, en waarna ik minutenlang doorbladeren op die advertentie kwam?
Dat is precies het enge eraan. Dat ze nergens in de tekst spreekt van moord, want pas dan zou je het indd als voor de lol kunnen zienquote:Op woensdag 25 september 2013 00:47 schreef Stiggie het volgende:
Je moet je hier lekker niet mee bemoeien, misschien heeft iemand zon tekst voor de lol neergezet.
Overigens als het wel waar is die advertentie lijkt het me ook niet echt dat een moordenaar in zijn advertentie neerzet dat ze em gaat vermoorden. Krijg je weinig aanbod. Dus wat dat betreft is het ook wel logisch dat dat er niet in staaat..... verder spoort dat mens natuurlijk van geen kant. Geloof er alleen weinig van. Zij en d'r 4 dochters
Ja maar nergens in die bondage advertenties staat het dus zo expliciet als deze dat diegene nooit meer vrij komt. Dat die eenmaal vastgebonden altijd zo blijft?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:47 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ze zoekt enkel mannen jonger dan 50.. maar dat is niet zo relevant.
er zijn ook advertenties van mensen die anderen vast willen binden. dan kan het ook zijn dat je nooit meer losgemaakt wordt en onthoofd worden met een nagelschaartje. het zijn slechts speculaties.
daarnaast geloof ik niet dat je als je op deze advertentie reageert, je in contact komt met een moeder en haar dochters.
als je hier op reageert en niet zo goed weet wat je te wachten staat doordat je de advertentie niet compleet hebt gelezen, verdien je het bijna om de rest van je leven als toiletslaaf te dienen.
Wat voor verzoek? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef Woelwater het volgende:
Zo, verzoek verstuurd.. Hoe laat is het nu in de U.S of A?
Hij is je voor jongen, kans gemist! Nu weet je nooit hoe het nou echt zou zijn daarquote:Op woensdag 25 september 2013 01:09 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Wat voor verzoek? Wat bedoel je?
Hij heeft jou aangemeld. kijk maar uit!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:09 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Ik vrees dat we nooit meer van hem horen als het waar is.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:10 schreef tsjuster het volgende:
[..]
Hij is je voor jongen, kans gemist! Nu weet je nooit hoe het nou echt zou zijn daar
Ja, dankzij jou lig ik straks ergens in een kelder, thxquote:Op woensdag 25 september 2013 01:09 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:12 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Ik vrees dat we nooit meer van hem horen als het waar is.Lijkt me enkeltje naar de begraafplaats eerlijk gezegd.
Lost wel op in al die derrie joh, over een maand of 6 staat er een nieuwe advertentie...quote:Op woensdag 25 september 2013 01:12 schreef anoniemophetnet het volgende:
[..]
Ik vrees dat we nooit meer van hem horen als het waar is.Lijkt me enkeltje naar de begraafplaats eerlijk gezegd.
En TS komt met de mededeling dat wel weer.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:13 schreef tsjuster het volgende:
[..]
Lost wel op in al die derrie joh, over een maand of 6 staat er een nieuwe advertentie...
Denken jullie dan dat het alleen maar voor de lol is? Maar zo komt het he-le-maal niet over. En als die man eenmaal in de kist ligt, denk je echt dat ze hem weer vrijlaat voor welke reden ook?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over.
Wat zit hierachter, serieus?
Geen iedee, iemand erg ver weg vraagt iets wat een beetje apart kan overkomen voor tere zieltjes die daar ook niets te zoeken hebben. En het verruktdoorklikkend teer zieltje liep er tegen aan en kan er niet mee overweg en neemt alles blijkbaar bloedserieus en vind zichzelf medeplichtig tot moord als hij het laat gebeuren. Maar stiekum vindt hij het echter ook wel spannend en hij baalt nu dat iemand hem voor is.quote:
quote:
quote:Hello Slave,
How are you doing? I write to you to know if you are being owned or collared yet by any other dominant? If not I will like you to apply to become my Slave for 24/7 real time D/S relation which I want to lead to marriage as time goes on. So write back applying if you are not yet owned, also you must be ready to Obey and be generous ( Relocate me to your location). Mistress Sandra
Haha dat is toch niet dezelfde vrouw als in de OP staat?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:44 schreef Woelwater het volgende:
Pff, het vrouwentekort is daar blijkbaar kleiner dan in NL
[..]
Nee, die moet nog reageren, maar heb al 3 van dit soort mails ontvangen..quote:Op woensdag 25 september 2013 01:46 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Haha dat is toch niet dezelfde vrouw als in de OP staat?
Leuk, wat voor catchphrase gebruik je?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, die moet nog reageren, maar heb al 3 van dit soort mails ontvangen..
Het woord 'idee' verkeerd spellen is triest.quote:
Geen, heb gewoon blanco profiel, alleen nick YWIMCquote:Op woensdag 25 september 2013 01:49 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Leuk, wat voor catchphrase gebruik je?
Welke site is dit ook alweer?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:52 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Geen, heb gewoon blanco profiel, alleen nick YWIMC
Als ik wil kan ik het goed spellen hoor, in principe ben ik ook voor correcte spelling maar domme vragen kunnen ook domme antwoorden genereren.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het woord 'idee' verkeerd spellen is triest.
collarme.com maar denk dat ze alleen slaafjes zoeken die een x bedrag naar hun rekening over willen makenquote:Op woensdag 25 september 2013 01:55 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Welke site is dit ook alweer?
Dat iemand zo ziek in haar hoofd kan zijn om dit te verzinnen.quote:
In de SM-wereld vindt men het funny om de dominante figuren met een hoofdletter te schrijven en de slaven... JE RAADT HET AL.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat iemand zo ziek in haar hoofd kan zijn om dit te verzinnen.![]()
![]()
Waarom schrijft ze "Women" en alle verwijzingen naar zichzelf en haar dochters met een hoofdletter?
Hahahaha nog even en we noemen het een levenslange vakantie voor de P&P fetishistquote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom noem je het een slachtoffer, als het ook een uitverkorene kan zijn die zijn levenswens in vervulling ziet gaan..
Wat? Weet je wel wat het normaal gesproken kost om zoiets een uurtje te ondergaan.. T ' is gewoon een onbetaalbare vakantie waar de gemiddelde P&P fetishist niet eens van durft te dromen..quote:Op woensdag 25 september 2013 08:10 schreef Koral het volgende:
[..]
Hahahaha nog even en we noemen het een levenslange vakantie voor de P&P fetishist
Wat is de verborgen agenda van TS die zich op dergelijke websites begeeft, ik heb dit topic naar de politie doorgestuurd zodat ze de pc van TS eens kunnen innemen en onderzoeken.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:44 schreef JeMoeder het volgende:
"Help, mijn fantasie is doodgaan."
Wat wil je nu bereiken met deze snuff-fantasie hier te plaatsen? Niets toch?
quote:i required a tribute to accept u as my servant .. in return i give umy slave contract that telling u are officially my servant
Een email naar je sturen?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef Woelwater het volgende:
ff tussendoor, wat kunnen (Nigeriaanse) scammers met je hotmailadres beginnen?
Oh, ze zijn daar wel errug doorzichtig
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is de verborgen agenda van TS die zich op dergelijke websites begeeft, ik heb dit topic naar de politie doorgestuurd zodat ze de pc van TS eens kunnen innemen en onderzoeken.
Het mannelijk toilet wordt gevoerd door een omgekeerde fles met zijn eigen tepel eraan, toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef KataStrofe het volgende:
Ghahaha tering, mensen blijven verbazen XD
Maar ik zie de link met moord ook niet? Ik vind het inderdaad ook vrij ziek, maar er wordt meerdere malen gezegd dat het allemaal vrijblijvend is en er niks geforceerd wordt, je stapt er dus als het goed is met je volle (gebrek aan) verstand in.
Ik denk dat als je al naar BDSM contactsites surft om te rukken dat je je daar een stuk beter in zou moeten kunnen verplaatsen dan de rest van ons, maar hey..
quote:The funnel is just a large plastic soft drink bottle with the bottom third cut off and the cap removed. One of Us will put the opening in your mouth, you will latch on to it as though it was your nipple (actually it is your nipple).
Ik weet niet of ik de autoriteiten hiervoor ga inschakelen hoor. Zoals iemand zei misschien kan ik mij beter niet mee bemoeien. Het lijkt mij dat er eerst sprake van een misdrijf moet zijn eer ik dat kan doen. De advertentie zelf is geen misdrijf want er wordt nergens melding van een moord of ander misdrijf gemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:55 schreef Godshand het volgende:
Ik zou maar niet te licht over denken.
Een dergelijke moord is immers al geweest, zelfs op verzoek van het slachtoffer..
Licht anders de FBI in, TS?
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |