Door weer en wind,quote:
Het boost je immuunsysteem, maar het compenseert niet dat rook over je longen halen en tabak je immuunsysteem juist weer plat leggen.quote:
Zou doen maar telefoon, dan kan ij er niet het meesterwerk van maken dat ik wil.quote:
Potverdommequote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
Nee grapje ben nog steeds 16mag nog geen moer. Maar je mag me wel feliciteren met ama's verjaardag
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
Nee grapje ben nog steeds 16mag nog geen moer. Maar je mag me wel feliciteren met ama's verjaardag
Fijne avond knulliequote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef Nestalgie het volgende:
Ik ben slapen, fijne avond iedereen
quote:
ja sorry was ff kakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Door weer en wind,
Geen van ons bezwijkt,
Ook al baar je niet mijn kind,
Onze liefde is en blijft wat het lijkt
heb geen wietkoekjesquote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het boost je immuunsysteem, maar het compenseert niet dat rook over je longen halen en tabak je immuunsysteem juist weer plat leggen.
Dus wietkoekjes gaan je wel helpen, jointjes roken werkt averechts.
Ik vond kakken tot vandaag altijd fijn maar door die nieuwe maagpillen verteer ik niet zo goed. Hele wortels en shit.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja sorry was ff kakken
liefde enzo![]()
Oh naar is datquote:Op woensdag 25 september 2013 00:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vond kakken tot vandaag altijd fijn maar door die nieuwe maagpillen verteer ik niet zo goed. Hele wortels en shit.
Ach daarentegen is het gevoel van konijntjes die aan je anus knabbelen ook een leuke nieuwe ervaring.quote:
Dat ben jij niet, toch? In jouw UI?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]ik ga dat ook een keer doen
zie ui
Nee, maar wil dat wel doenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, toch? In jouw UI?
donzig?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach daarentegen is het gevoel van konijntjes die aan je anus knabbelen ook een leuke nieuwe ervaring.
equote:Op woensdag 25 september 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar wil dat wel doen
[..]
donzig?
Lijkt me wel prettig, lekker zacht aan je endeldarmquote:Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
e
Eentje heeft zijn holletje er gevestigd. Zwanger geloof ik. Wel handig, komt gratis licht verteerd voedsel langs, en genoeg ruimte voor een hele kolonie.
Nee schat, als ik niet ziek was misschien maar echt geen zin in nuquote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen kom eens TC.
Ik stu smitje etc zijn er al.
Niet zo saai doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |