quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Mwah matig, maar ze zat over iets in ofzo met thuis zoiets vaags.quote:
Wat told ya?quote:
uns krijgt morgen neuckseksquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die niet weten wat "goed maken" betekent in mijn context met haar.
Nee, nog geen pussy.quote:
Ken d'r pas sinds zaterdagquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
uns krijgt morgen neuckseks
stu ook
het is feest
aan de zuip op dinsdagavondquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:36 schreef smitjew het volgende:
ik ben aan de zuip en heb nog beetje wiet in de pocket, denk dat ik maar 1 ga roken op mijn kamer
hoezo turn-off. seks kan niet vroeg genoeg komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ken d'r pas sinds zaterdag
Als ze met me wilde neuken, nu al, zou dat een dikke turn-off zijn.
Hoe gek het ook klinkt
ik heb 4 pack uit cafe gepaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
aan de zuip op dinsdagavond
ik doe met je mee
behalve de wiet dan
Maar, ik vind het niet chill als ik nog gemengde gevoelens heb en dan seks hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoezo turn-off. seks kan niet vroeg genoeg komen.
jij bent baasquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:38 schreef smitjew het volgende:
ik wil ouwehoeren , wil weer meer op FOK! zijn was heel lang afwezig
zoenen als tease zienquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, nog geen pussy.
Maar misschien wel teasen, zoenen, die zooi.
Daar moet je mee beginnen, he.
Ontmaagd worden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar, ik vind het niet chill als ik nog gemengde gevoelens heb en dan seks hebben.
Moet eerst even.. tja, idk.
weet niet meer precies , denk het wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar, ik vind het niet chill als ik nog gemengde gevoelens heb en dan seks hebben.
Moet eerst even.. tja, idk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
goed zo!!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ken d'r pas sinds zaterdag
Als ze met me wilde neuken, nu al, zou dat een dikke turn-off zijn.
Hoe gek het ook klinkt
dhaha de lachende djquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
weet niet meer precies , denk het wel.
watta ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
dhaha de lachende dj
dhaha de baas
dhaha de beste user van FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dhahaMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Ik ben allang ontmaagd, je loopt bijna 2 jaar achterquote:
heldquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben allang ontmaagd, je loopt bijna 2 jaar achter
Het was een opsomming: "Teasen, zoenen, etc"quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
zoenen als tease zienhttp://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DNVvS0pJVGoE
Doorslapen is je enige optie!quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
Tering, gewoon vanaf 8 uur geslapen ofzo
Voel me veel baggerder dan voorheen
Arme Mono die niks aan me heeftMaar hij is lieevvv
Ik was 15quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
held
ik was op mijn 17e pas ontmaagd
quote:
16 hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
held
ik was op mijn 17e pas ontmaagd
YOLOquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:36 schreef smitjew het volgende:
ik ben aan de zuip en heb nog beetje wiet in de pocket, denk dat ik maar 1 ga roken op mijn kamer
ff door de zure appel heenbijten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man gaat nietkrijg echt doorligplekken, alles doet gewoon pijn
![]()
ik kan het een beetje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Zo'n jongen die gitaar speelt, donkerblondhalflang haar
Jongens die gitaar spelen
Een jaar jongerquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
chicks van 15 ontmaagden
hoe oud was hij?
hahaha neequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een jaar jonger
Ken je het verhaal van de potloodpiemel met flubbertje?
Ik zal jou eens bespelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Nee, begin 15, zit nu helft van 16, "bijna 2 jaar"quote:
Ik dus?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:43 schreef Snowbells het volgende:
quote:
Euh... Je was 16 toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben allang ontmaagd, je loopt bijna 2 jaar achter
Jaajaaaquote:
Ikke speel een beetje gitaar maar is het niet veel romantischer als een jongen harp kan spelen? (endonkerblondhalflanghaarheeft)quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Jongens die gitaar spelen(
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Die ondertitelquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ikke speel een beetje gitaar maar is het niet veel romantischer als een jongen harp kan spelen? (endonkerblondhalflanghaarheeft)
aightquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, begin 15, zit nu helft van 16, "bijna 2 jaar"
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]wheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"zit hij er al in?"![]()
mijn ontmaagdingsverhaal is niet veel spannender
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
luister eens wat prankcalls en andere random shit van mn soundcloudquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef smitjew het volgende:
ik was vergeten hoe leuk grappige dingen maken was
Mensen die denken dat ontmaagding één en al fairytales zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
whehehehehe
"zit hij er al in?"![]()
mijn ontmaagdingsverhaal is niet veel spannender
Neequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ikke speel een beetje gitaar maar is het niet veel romantischer als een jongen harp kan spelen? (endonkerblondhalflanghaarheeft)
Harp past bij jou, engel.quote:
Hmmquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij nader inzien was het toch niet zo verstandig om te zeggen.
Kloptquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:51 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk klopt dat dan wel een beetje, ze zeggen meisjes lopen 2 jaar vooruit in de pubertijd, dus als de meeste meisjes ontmaagd zijn op 15 en de meeste jongens op 17... dan is het een patroon die we als mens volgen
Dus ik ben een meisje?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt
Sowieso wat veel dingen betreft klopt dat patroon
Is dat een Ja?quote:
Ik ben legaal thoughquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Straks staat de AIVD nog voor de deur.
retweetquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
Ik ga trouwens niet op TC, voel ik me veel te bagger voor
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
Ik ga trouwens niet op TC, voel ik me veel te bagger voor
Kom gewoon TC, komop. Topic hereniging, jwz.quote:
Ik ben gewoon een gevoelspersoon.quote:
proef ik daar jaloezie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit kon ook alleen maar van jou afkomen
Je moest eens weten hoe ik me voel schatquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Kom gewoon TC, komop. Topic hereniging, jwz.
Kom tenminste in de chat danquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik me voel schatDa's bij Klojo wss net zo
Het ergste is is dat dit gewoon echt een persoon is in die foto. Wss is ze al dood door een hart aanval of vernauwde bloedwegen en shit.quote:
haha ben eff met ander topic bezigquote:
klopt , wat een kist zullen ze wel niet nodig hebben gehadquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het ergste is is dat dit gewoon echt een persoon is in die foto. Wss is ze al dood door een hart aanval of vernauwde bloedwegen en shit.
Dat kan niet. Alleen jouw ouders kunnen dat. Jij wordt niet gehoord.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn vriendin was toendertijd 17ik ga haar aanklagen.
Ben je jarig?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
TAART VOOR IEDEREEN
ik wil halve taart.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
TAART VOOR IEDEREEN
Want ik ben jarig
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
TAART VOOR IEDEREEN
Want ik ben jarig
GEFELICITAART!!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
TAART VOOR IEDEREEN
Want ik ben jarig
Gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
TAART VOOR IEDEREEN
Want ik ben jarig
Aaah dankjequote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart
ONZ / Gefeliciteerd Amarantha!!
donequote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Klojo120 het volgende:
Moira stuur mij eens dm ik wil jou dmmen maar telefoon...
voor jou zou doen maar telefoon.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Studeur het volgende:
mensen die niet TC
ookal komen jullie alleen naar ons kijken
jawel mijquote:Op woensdag 25 september 2013 00:11 schreef Klojo120 het volgende:
Ey maar niet allemaal weggaan hier want dan heb ik niemand om te parler
GEFELICITEERD!!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:11 schreef Nestalgie het volgende:
En niemand die een felicitiatie topic voor mij opent
Door weer en wind,quote:
Het boost je immuunsysteem, maar het compenseert niet dat rook over je longen halen en tabak je immuunsysteem juist weer plat leggen.quote:
Zou doen maar telefoon, dan kan ij er niet het meesterwerk van maken dat ik wil.quote:
Potverdommequote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
Nee grapje ben nog steeds 16mag nog geen moer. Maar je mag me wel feliciteren met ama's verjaardag
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
Nee grapje ben nog steeds 16mag nog geen moer. Maar je mag me wel feliciteren met ama's verjaardag
Fijne avond knulliequote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef Nestalgie het volgende:
Ik ben slapen, fijne avond iedereen
quote:
ja sorry was ff kakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Door weer en wind,
Geen van ons bezwijkt,
Ook al baar je niet mijn kind,
Onze liefde is en blijft wat het lijkt
heb geen wietkoekjesquote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het boost je immuunsysteem, maar het compenseert niet dat rook over je longen halen en tabak je immuunsysteem juist weer plat leggen.
Dus wietkoekjes gaan je wel helpen, jointjes roken werkt averechts.
Ik vond kakken tot vandaag altijd fijn maar door die nieuwe maagpillen verteer ik niet zo goed. Hele wortels en shit.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja sorry was ff kakken
liefde enzo![]()
Oh naar is datquote:Op woensdag 25 september 2013 00:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vond kakken tot vandaag altijd fijn maar door die nieuwe maagpillen verteer ik niet zo goed. Hele wortels en shit.
Ach daarentegen is het gevoel van konijntjes die aan je anus knabbelen ook een leuke nieuwe ervaring.quote:
Dat ben jij niet, toch? In jouw UI?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]ik ga dat ook een keer doen
zie ui
Nee, maar wil dat wel doenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, toch? In jouw UI?
donzig?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach daarentegen is het gevoel van konijntjes die aan je anus knabbelen ook een leuke nieuwe ervaring.
equote:Op woensdag 25 september 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar wil dat wel doen
[..]
donzig?
Lijkt me wel prettig, lekker zacht aan je endeldarmquote:Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
e
Eentje heeft zijn holletje er gevestigd. Zwanger geloof ik. Wel handig, komt gratis licht verteerd voedsel langs, en genoeg ruimte voor een hele kolonie.
Nee schat, als ik niet ziek was misschien maar echt geen zin in nuquote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen kom eens TC.
Ik stu smitje etc zijn er al.
Niet zo saai doen.
sorryquote:Op woensdag 25 september 2013 00:45 schreef Klojo120 het volgende:
Vervelende koppige stoners.
'huu kom TC dit dat we negeren onze roots in het topic huu'
Gefeliciteerd met je bdayquote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
TAART VOOR IEDEREEN
Want ik ben jarig
Thanksquote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je bday
Ik smoke eerst dan kom ik de taart halen
yoloquote:Op woensdag 25 september 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Twijfels of ik zo kaasbitterballen ga eten
mag ik ook ?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Twijfels of ik zo kaasbitterballen ga eten
Leugens!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Zit niet hele dag op fok, heb ook dingen te doen
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nice sig, had hem nog niet gezien
Haal een badge voor mequote:Op woensdag 25 september 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga pokemon spelen en kaasbitterballen eten. Tjeu
Nog niet te autistisch om een 10/10 babe te fixenquote:
Mooi leven.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is wel mijn doel ja voor het slapen
Eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 25 september 2013 01:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nog niet te autistisch om een 10/10 babe te fixen
Je rechterhand 10/10 babe noemenquote:Op woensdag 25 september 2013 01:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nog niet te autistisch om een 10/10 babe te fixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:53 schreef Unscrewed het volgende:
Niet geloven in mijn 10/10 chick_______________!!!!!!!!
JAA NU WETEN WE HET WEL.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
Anders zou ik echt wel de hele middag/avond op FOK! zitten hoor
Tenzij weekend/chillen met maten, maar dat doe ik niet zo vroeg.
Jij weetquote:
Ja man dikke discussies bezigquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:46 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
"Things are about to get hawkward in here."
1912 belde en wil zijn gifje terug, tevens lapoquote:Op woensdag 25 september 2013 03:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb het beste gifje gevonden:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit moest even gezegd worden
nice nice.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef FL_Freak het volgende:
Twee daagjes testen doorstaan en dan ben ik definitief weer aangenomen bij de Post![]()
Testen? Wat is dat voor onzin dan als je er al 2x gewerkt hebt? Dat hoefde ik zelfs nietquote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef FL_Freak het volgende:
Twee daagjes testen doorstaan en dan ben ik definitief weer aangenomen bij de Post![]()
Lijkt mij wel relaxed. Peukie, muziek, lekker eigen tempo.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond post bezorgen echt een kut baantje
Ik ging in de winter daar werken. In één fietsritje 5x onderuit.. toen had ik het al snel gehadquote:Op woensdag 25 september 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt mij wel relaxed. Peukie, muziek, lekker eigen tempo.
Alleen regen enzo is wel fucked up. En van die fucking zware brievenbussen met scherpe randen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ging in de winter daar werken. In één fietsritje 5x onderuit.. toen had ik het al snel gehad
Ik kan wel fietsen maar er lag veel te veel ijs op de weg enzquote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef Murdera het volgende:
[..]Als je niet kan fietsen zou ik het niet doen nee.
Ik zag wel eens een baas lopen met zo'n kar. Altijd een jointje in zijn bek, koptelefoon op, en altijd een big smile op zn bakkes.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan wel fietsen maar er lag veel te veel ijs op de weg enz
Ja deden mijn buurvrouwen ook, die deden eigen straat enz. Op die manier wil ik ook nog wel post lopen (zolang ik maar mn fiets er niet voor nodig ben, zware fietstassen enzquote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag wel eens een baas lopen met zo'n kar. Altijd een jointje in zijn bek, koptelefoon op, en altijd een big smile op zn bakkes.
'Voor de zekerheid' en ze doen nu echt heel streng controleren op snelheid.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Testen? Wat is dat voor onzin dan als je er al 2x gewerkt hebt? Dat hoefde ik zelfs niet
Vond het wel relaxt opzich met mooi weerquote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond post bezorgen echt een kut baantje
Oh tjeempiequote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Voor de zekerheid' en ze doen nu echt heel streng controleren op snelheid.
mja moet wel lukken denk ik. Ze herinneren mij nog echt goed dus heb er een goede indruk achtergelaten altijdquote:
#huisvrouwleventje.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:
Heb vandaag nog echt veel te doen. Beneden alles opruimen, mijn kamer en nog een andere kamer en shit regelen.
Tja bovendien -no offense- hoef je nou niet bepaald slim te zijn voor PostNL ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mja moet wel lukken denk ik. Ze herinneren mij nog echt goed dus heb er een goede indruk achtergelaten altijd
Nee wel geconcentreerd en behendigquote:Op woensdag 25 september 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja bovendien -no offense- hoef je nou niet bepaald slim te zijn voor PostNL ofzo.
Haha ja, alhoewel ik soms wel echt van die mini vrouwelijke postbezorgers tegen kwam, dan vroeg ik me echt af hoe ze die fiets recht konden houdenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee wel geconcentreerd en behendig
Ik werk dan trouwens alleen maar ochtenden voort. Dinsdag, donderdag en zaterdag van 6.00 tot 10.30. Soms kunnen ze vragen of ik dan om half 5 kan beginnen en kan voicepikken. Ook hebben ze me aangemeld voor ander sorteren en dan van half 1 tot half 4quote:Op woensdag 25 september 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ja, alhoewel ik soms wel echt van die mini vrouwelijke postbezorgers tegen kwam, dan vroeg ik me echt af hoe ze die fiets recht konden houden.
Wat is voicepikken dan? Ik had ook gevraagd of ik kon sorteren maar was helemaal vol, jammer wel want sommigen kunnen echt niet sorteren, kan je leuk weer de halve straat teruglopen door die kutturkenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik werk dan trouwens alleen maar ochtenden voort. Dinsdag, donderdag en zaterdag van 6.00 tot 10.30. Soms kunnen ze vragen of ik dan om half 5 kan beginnen en kan voicepikken. Ook hebben ze me aangemeld voor ander sorteren en dan van half 1 tot half 4zoveel mogelijk uurtjes pakken iig
In den bosch flikkeren ze er echt mensen uit die het verneuken. Voicepikken is het sorteer proces voor voorbereiden en gaat dan met zo'n headset op.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is voicepikken dan? Ik had ook gevraagd of ik kon sorteren maar was helemaal vol, jammer wel want sommigen kunnen echt niet sorteren, kan je leuk weer de halve straat teruglopen door die kutturken.
chillquote:Op woensdag 25 september 2013 13:20 schreef Unscrewed het volgende:
ik heb de meest fucked up droom ooit gehad![]()
en ik kan alles nog voor me afspelen maar kan niks uitleggen
einde bericht
Ze was een 1/10 ipv een 10/10?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:20 schreef Unscrewed het volgende:
ik heb de meest fucked up droom ooit gehad![]()
en ik kan alles nog voor me afspelen maar kan niks uitleggen
einde bericht
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze was een 1/10 ipv een 10/10?
Nee, het was een samenvatting van alle trauma's in mijn leven en alles eromheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |