Heb de US versie. Vreemd dat hij daar niet op staat.quote:
De Aztek die zij verkopen is volgens de beschrijving gebruikt voor een crash en 'not in driving condition'. Het zal dus niet de auto van de foto zijn. Of het is een foto van hoe de auto er uit zag voor de crashquote:Op donderdag 26 september 2013 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Aztek's zijn LELIJK. Wel erg vet om er hier in rond te rijden.
UK-versie gebruiken dan. Die gebruik ik ook eigenlijk alleen maar voor Breaking Badquote:Op donderdag 26 september 2013 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb de US versie. Vreemd dat hij daar niet op staat.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
LOL, ik hoor 't hem ook gewoon zeggen.
Beter, maar ik wacht wel tot na de kerstquote:
Hij is in Breaking Bad toch ook een bad guy.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:13 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb als rebound serie Under the dome S01 al gekeken, zoals marie zei in dat cast interview, fucking raar om Hank daar in te zien spelen als soort van "bad guy"
Opzich aardige serie
Inb4 shitstormquote:Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is in Breaking Bad toch ook een bad guy.
Vergeleken met in Under the dome niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is in Breaking Bad toch ook een bad guy.
Die gast heeft inmiddels echt een minderwaardigheidscomplex opgelopen. Wat er met zijn kop allemaal niet is uitgehaald?quote:
Haha, best lullig eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gast heeft inmiddels echt een minderwaardigheidscomplex opgelopen. Wat er met zijn kop allemaal niet is uitgehaald?
Keerzijde van roem jonge. Kies je voorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, best lullig eigenlijk.
Ik denk dat ik tot de weinigen behoor die hem niet haat (in de serie). Vond wel dat hij vaak wat bijdroeg (srs).
Zieligste moment van heel Breaking Bad vond ik toen zijn Mustang ingeruild werd voor zo'n soccer mom auto.
Ja klopt, maar sommige mensen zijn wel echt fucktards. Zoals die mensen die Anna Gunn IRL bedreigen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Keerzijde van roem jonge. Kies je voor
Ja, die zitten er tussen ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja klopt, maar sommige mensen zijn wel echt fucktards. Zoals die mensen die Anna Gunn IRL bedreigen.
Ja, ze heeft irl bedreigingen gehad i.v.m. haar rol als Skyler.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die zitten er tussen ja.
Maar wordt ze bedreigd joh?
Triest man.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ze heeft irl bedreigingen gehad i.v.m. haar rol als Skyler.
Hoe meer kijkers, hoe meer kans je hebt dat er een mafkees tussen zit. Sad, but true.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Levolution het volgende:
https://www.google.nl/#psj=1&q=anna+gunn+threats
Idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Kansloze, psychisch gestoorde mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen realiteit en fictie. Levensgevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |