abonnement Unibet Coolblue
pi_131567266
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kun je dan via Netflix wel direct gewoon alles zien (dus niet na een paar dagen/weken/maanden pas) zonder capriolen uit te halen? Dan lijkt het me wel interessant.
Nee, maar Breaking Bad komt wel een uur na de uitzending online.
pi_131567597
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, maar Breaking Bad komt wel een uur na de uitzending online.
Een uur is te doen. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 25 september 2013 @ 22:22:18 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_131570528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:48 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Weeds al gezien?

Lijkt een beetje op BB, alleen dan met een vrouw en met wiet.
Hele goede serie.
Weeds

a) is een comedy
b) begint wel aardig, maar stort na seizoen 3 volledig in

Beetje raar om dat met Breaking Bad te vergelijken.
pi_131572333
Ff off-topic hoor.
Hoe zit het met de Netflix-stream trouwens. Ik woon buiten de bebouwde kom en heb niet super snel internet. Als ik een filmpje van 720p/1080p op YouTube wil kijken gaat dat niet altijd best. :P

Dan heeft het zeker ook geen zin om een abonnement op Netflix te nemen? :(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Redactie Games woensdag 25 september 2013 @ 22:57:16 #155
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131572508
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ff off-topic hoor.
Hoe zit het met de Netflix-stream trouwens. Ik woon buiten de bebouwde kom en heb niet super snel internet. Als ik een filmpje van 720p/1080p op YouTube wil kijken gaat dat niet altijd best. :P

Dan heeft het zeker ook geen zin om een abonnement op Netflix te nemen? :(
Volgens mij heb je tussen de 4 en 8Mbit om een beetje fatsoenlijk op 720p/1080p te streamen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_131573478
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, maar Breaking Bad komt wel een uur na de uitzending online.
Wut, dat van mij loopt tot het einde van deel 1 van seizoen 5.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131574720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:44 schreef mr-green het volgende:
Wel sick dat volgende week alweer de laatste aflevering is.

Iemand tips voor een andere serie? Heroes, Lost, Prison Break heb ik al gezien :P en zoek wel iets in dit straatje. En geen Dexter :D
Totaal anders dan BB, maar Sherlock (BBC) en Hannibal vind ik zelf wel aanraders. :)
Tails tell tales
pi_131575141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wut, dat van mij loopt tot het einde van deel 1 van seizoen 5.
UK-versie
pi_131576272
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef Forbry het volgende:

[..]

Totaal anders dan BB, maar Sherlock (BBC) en Hannibal vind ik zelf wel aanraders. :)
Hannibal _O_
Beetje jammer van de lage kijkcijfers, gelukkig komt er wel een tweede seizoen.

Verder kijk ik alleen nog Game of Thrones en Homeland, en heb zojuist Boardwalk Empire gedownload. :)

Stiekem blijft Lost toch de beste serie ever...

[ Bericht 3% gewijzigd door tralalala op 26-09-2013 01:25:48 ]
pi_131576969
Net seizoen 14 gezien. Ik bewaar seizoen 15 denk ik voor zondag, dan kijk ik die net voordat seizoen 16 op Netflix komt. Wil het gevoel uitstellen. En dat komt van iemand die deze serie pas een week geleden heeft ontdekt. Meesten hier volgen het wrs al een jaar of 4? 5? Ik heb dat allemaal binnen een week gezien :P. Verslavende tering goede serie. Wordt er opgewonden van.

Ik heb al vanaf het begin gezegd dat Jesse een fucking vies smerige junkie is en alleen voor problemen zal zorgen. Hank en zijn assistent hadden niet dood gehoeven als die vuile smerige rat zijn tering bek had gehouden. Ik hoop dat hij een pijnlijke dood zal sterven, de vuile tering lijer, vuile kut junkie dat het is. En die Hank is ook een smeerlap. Hij was vastberaden hele families te verwoesten enkel en alleen om Heisenberg in te kunnen rekenen, zijn eigen familie... :N. En Heisenberg deed ook nog alles om hem te beschermen, hij gaf zelfs 80% van zijn geld weg en hij gaf daar geen fuck om. Kut mongool, leer wanneer je moet stoppen.

Anyways, tand voor een oog en oog voor een tand enzo 8.gif8.gif.
pi_131576982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 05:01 schreef drheisenberg het volgende:
Net seizoen 14 gezien. Ik bewaar seizoen 15 denk ik voor zondag,
Was het maar waar.. :'(

Trouwens, jouw hele post :')
pi_131576987
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 00:51 schreef tralalala het volgende:

[..]


Stiekem blijft Lost toch de beste serie ever...
Ja, vooral de laatste seizoenen :') !
Wat die writers gerookt hebben weet ik niet, maar het sloeg hélemaal nergens meer op.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_131576988
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 05:43 schreef Trebo het volgende:

[..]

Was het maar waar.. :'(

Trouwens, jouw hele post :')
hey was besoelt u :(
pi_131577390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 05:01 schreef drheisenberg het volgende:
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat Jesse een fucking vies smerige junkie is en alleen voor problemen zal zorgen. Hank en zijn assistent hadden niet dood gehoeven als die vuile smerige rat zijn tering bek had gehouden. Ik hoop dat hij een pijnlijke dood zal sterven, de vuile tering lijer, vuile kut junkie dat het is. En die Hank is ook een smeerlap. Hij was vastberaden hele families te verwoesten enkel en alleen om Heisenberg in te kunnen rekenen, zijn eigen familie... :N. En Heisenberg deed ook nog alles om hem te beschermen, hij gaf zelfs 80% van zijn geld weg en hij gaf daar geen fuck om. Kut mongool, leer wanneer je moet stoppen.

Anyways, tand voor een oog en oog voor een tand enzo [ afbeelding ][ afbeelding ].
Walt, ben jij dat? ;(
Amen.
pi_131577408
Voor iedereen die er straks nog niet genoeg van heeft een tip:
koop de blu-ray's, dan heb je alle afleveringen in HD maar vooral, iedere aflevering heeft een commentaartrack waar heel veel info gegeven wordt en ook vaak hilarische commentaren van de makers en spelers.
Bij de laatste bluray die eind november uitkomt zit een lange documentaire (2 uur ) over het maken van het laatste seizoen.
Echt genieten als je fan bent, en beeld en geluid zijn natuurlijk nog net een klasse beter dan de tv-rips, alhoewel de WEB downloads behoorlijk in de buurt komen.

Bovendien steun je de serie dan ook nog een beetje.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_131579470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 08:08 schreef dolfg het volgende:
Voor iedereen die er straks nog niet genoeg van heeft een tip:
koop de blu-ray's, dan heb je alle afleveringen in HD maar vooral, iedere aflevering heeft een commentaartrack waar heel veel info gegeven wordt en ook vaak hilarische commentaren van de makers en spelers.
Bij de laatste bluray die eind november uitkomt zit een lange documentaire (2 uur ) over het maken van het laatste seizoen.
Echt genieten als je fan bent, en beeld en geluid zijn natuurlijk nog net een klasse beter dan de tv-rips, alhoewel de WEB downloads behoorlijk in de buurt komen.

Bovendien steun je de serie dan ook nog een beetje.
Was ik al van plan ^O^ . Heb speciaal gewacht met het kopen van de losse blurays aangezien er toch altijd een bundel komt.
pi_131580215
Ik denk dat wel Gretchen en Elliot wel gaan zien de volgende aflevering.
iig Gretchen.

Het is voor Walt onmogelijk grote bedragen bij zn familie te krijgen zelfs $100.000 lukt niet.
Grey Matter een miljarden bedrijf is de enige mogelijkheid om zulke bedragen bij zn familie te krijgen.

Denk dus dat Walt eerst ff langs Jack en de nazis gaat die 60M ophalen, daarna n bezoekje brengt aan Gretchen om dat bedrag even over te boeken oid.
  donderdag 26 september 2013 @ 11:15:11 #168
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_131580802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:51 schreef MrSweets het volgende:
Ik denk dat wel Gretchen en Elliot wel gaan zien de volgende aflevering.
iig Gretchen.

Het is voor Walt onmogelijk grote bedragen bij zn familie te krijgen zelfs $100.000 lukt niet.
Grey Matter een miljarden bedrijf is de enige mogelijkheid om zulke bedragen bij zn familie te krijgen.

Denk dus dat Walt eerst ff langs Jack en de nazis gaat die 60M ophalen, daarna n bezoekje brengt aan Gretchen om dat bedrag even over te boeken oid.
Volgens mij gaat Walt helemaal niks meer met dat geld doen. Omdat zelfs als hij in staat is om met de meest ingenieuze manier dat geld bij zijn kinderen te krijgen, dat geen enkele zin heeft omdat Flynn dat geld sowieso nooit gaat aannemen.
pi_131581391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:17 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Was ik al van plan ^O^ . Heb speciaal gewacht met het kopen van de losse blurays aangezien er toch altijd een bundel komt.
Het wordt een 'barrel'. :P

pi_131581704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:37 schreef Shogo het volgende:

[..]

Het wordt een 'barrel'. :P

[ afbeelding ]
In Amerika ja, geen idee of we in Europa hetzelfde krijgen. Ik geloof dat die barrel ook 'special' is oid want hij is ook gigantisch duur. Er zal ook wel een normale versie komen met alleen alle blurays gok ik.
pi_131582214
Dit wordt denk ik één van de weinige series die ik op Blu-ray ga aanschaffen. Ik wacht nog wel even tot de boxset z'n eerste prijsverlaging krijgt. :P

[ Bericht 88% gewijzigd door Tourniquet op 26-09-2013 12:15:05 ]
pi_131582283
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:37 schreef Shogo het volgende:

[..]

Het wordt een 'barrel'. :P

[ afbeelding ]
Vet hoor!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_131582717
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
Dit wordt denk ik één van de weinige series die ik op Blu-ray ga aanschaffen. Ik wacht nog wel even tot de boxset z'n eerste prijsverlaging krijgt. :P
Same here. Ik ga denk ik ook als een autist iedere extra bekijken. Alleen al die documentaire waar ze het bij Conan over hadden is de moeite waard.
pi_131582822
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:50 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

In Amerika ja, geen idee of we in Europa hetzelfde krijgen. Ik geloof dat die barrel ook 'special' is oid want hij is ook gigantisch duur. Er zal ook wel een normale versie komen met alleen alle blurays gok ik.
Is de prijs voor die barrel al bekend dan?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 26 september 2013 @ 12:43:34 #175
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131583032
quote:
Walt contaminating the last batch with ricin would be epic; legions of methheads croaking in C. Republic and the shitstorm that would ensue on Lydia and Madrigal in the wake.
:D. geen idee of hij al gepost was, volg het topic niet de hele tijd :@.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')