Ik las dus dat er een spinoff komt over Saul? Is dit waar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
AMC heeft ook echt wel meerdere keren aan Gilligan gevraagd of er niet nog wat meer afleveringen gemaakt konden worden maar dat heeft ie iedere keer geweigerd, topvent.
Gaat hierna geloof ik een detective-serie voor NBC maken.
Ja maar die wordt gemaakt door Robert Gould, een van de schrijvers/regisseurs. (degene die de afgelopen aflevering heeft geregisseerd o.a.)quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik las dus dat er een spinoff komt over Saul? Is dit waar?
Top! die gast is echt n held! n artiest!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
AMC heeft ook echt wel meerdere keren aan Gilligan gevraagd of er niet nog wat meer afleveringen gemaakt konden worden maar dat heeft ie iedere keer geweigerd, topvent.
Gaat hierna geloof ik een detective-serie voor NBC maken.
Peter Gouldquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar die wordt gemaakt door Robert Gould, een van de schrijvers/regisseurs. (degene die de afgelopen aflevering heeft geregisseerd o.a.)
Afgelopen aflevering was geniaal.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar die wordt gemaakt door Robert Gould, een van de schrijvers/regisseurs. (degene die de afgelopen aflevering heeft geregisseerd o.a.)
Haha ook goed!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Peter Gould. Al helpt Vince wel mee geloof ik. Gould is ook degene die Saul heeft verzonnen meen ik.
Dat laatstequote:Op vrijdag 27 september 2013 11:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vraag me wel af wat dat dan voor serie wordt. Gaat het dan over het 'nieuwe' leven van Saul, als hij dus een nieuwe identiteit gekregen heeft, of over zijn leven voordat hij Walter ontmoette.
Dit, mijn favoriete karakter van BB op Walt na dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik hoop echt dat ze Giancarlo Esposito (Gus) weer weten te strikken voor de spin-off.
Ik zou graag meer over zijn achtergrond te weten komen.
Nou ja, NL tv is gewoon onmogelijk om het fatsoenlijk te volgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het kan mij niks schelen of het bij DWDD komt of niet, de serie is ook al in NL op tv. En als je na al die tijd nog niet om bent dan zie ik het als your loss.
Anders zou het eigenlijk ook gewoon geen spin-off meer zijn maar een totaal nieuwe serie met toevallig dezelfde acteur. Zoals dat BB ook geen spin-off is van Malcolm in the middlequote:Op vrijdag 27 september 2013 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha ook goed!
[..]
Dat laatste
Het mooie is juist dat er heel weinig losse endjes zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:23 schreef FredVleespet het volgende:
Vraag me nu ook ineens af. Welke dingen moeten nog beantwoord worden? Sommige mensen zie ik op forums klagen dat er nog zoveel moet worden beantwoord in 1 episode.
- M60 in z'n kofferbak
- Ricin
- Wat gebeurt er met Jesse
Verder schiet me niks te binnen zo
Daarom zijn initiatieven als Netflix hopelijk de toekomst. Gewoon legaal kijken wat jij wilt, wanneer je wilt. Fuck die televisieprogrammering.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:46 schreef FredVleespet het volgende:
Aandacht gaan ze er echt niet aan besteden nee. Het word hier in NL om half12 weggestopt op zondag op NED3. En dan gek vinden dat er niemand kijkt. Een grote zender als RTL4 zou eens zo'n serie op moeten pakken en op half9 zetten. Maar dat durft geen zender aan.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
WILL HUELL EVER LEAVE THE ROOM??
Dat is ook niet aan te raden tegenwoordig. Informatie verspreid zich zo snel, dat belangrijke plot twists bijna niet te ontlopen zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:30 schreef Fukushima het volgende:
film1 loopt gelukkig maar 1 week achter met BB.
En toch kan ik niet zolang wachten!
Mensen die na vijf seizoenen nog niet doorhebben dat Breaking Bad een prequel is van Malcolm in the Middle.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:16 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Anders zou het eigenlijk ook gewoon geen spin-off meer zijn maar een totaal nieuwe serie met toevallig dezelfde acteur. Zoals dat BB ook geen spin-off is van Malcolm in the middle
ik merk dat al met BB op facebook, terwijl ik maandagavond BB kijk moet ik echt voorzichtig zijn en snel voorbij de BB posts scrollen overdagquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is ook niet aan te raden tegenwoordig. Informatie verspreid zich zo snel, dat belangrijke plot twists bijna niet te ontlopen zijn.
In dit topic is ook al genoeg informatie over andere series voorbij gekomen, als je iets wil kijken zonder voorkennis moet je dat echt binnen een week na de uitzending gedaan hebben. En dan nog moet je in die week heel voorzichtig zijn.
idd, hebben ze steeds van die foto's met bijv een huilende skyler midden op de weg. Vreemd, aangezien ze zelf ook de uitzending herhalen en on demand zetten voor hun abonnees neem ik aan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:44 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik merk dat al met BB op facebook, terwijl ik maandagavond BB kijk moet ik echt voorzichtig zijn en snel voorbij de BB posts scrollen overdag
Zuchtquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mensen die na vijf seizoenen nog niet doorhebben dat Breaking Bad een prequel is van Malcolm in the Middle.
Ik ga maandag een uurtje eerder opstaan denk ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:44 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik merk dat al met BB op facebook, terwijl ik maandagavond BB kijk moet ik echt voorzichtig zijn en snel voorbij de BB posts scrollen overdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |