abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131612127
quote:
hoezo vind je het zo leuk dat het stopt? :'(
pi_131612329
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

En Matthijs die nergens iets vanaf weet en debiele vragen gaat stellen.
zoals een tijdje geleden toen het over series ging. Vragen ze weer een paar gasten die wat tv tijd gekocht hebben door zich bij de vara naar binnen te likken en dan mogen ze 2 minuten iets zeggen over hun favoriete serie. en 1tje komt natuurlijk weeeeeer met Borgen, want dat vind Mathijs leuk :')

Mathijs over Homeland: ja dat heb ik gezien, ik kan niet wachten op seizoen 2. (dat toen al ruim een half jaar uitgezonden was).

Dat ze het met Carice, die regelmatig langskomt, werkelijk nooit over GoT hebben zegt al genoeg imo
pi_131612378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

hoezo vind je het zo leuk dat het stopt? :'(
Dat vind ik helemaal niet :'( maar ik heb wel echt super veel zin in deze aflevering!
Gewoon normaal doen ja.
pi_131612424
Aandacht gaan ze er echt niet aan besteden nee. Het word hier in NL om half12 weggestopt op zondag op NED3. En dan gek vinden dat er niemand kijkt. Een grote zender als RTL4 zou eens zo'n serie op moeten pakken en op half9 zetten. Maar dat durft geen zender aan.

SBS6 gaat overigens in oktober wel Under the Dome uitzenden :P , die serie is ontiegelijk ruk en trekt gemiddeld 4x zoveel kijkers als BB :{
pi_131612533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:46 schreef FredVleespet het volgende:
Aandacht gaan ze er echt niet aan besteden nee. Het word hier in NL om half12 weggestopt op zondag op NED3. En dan gek vinden dat er niemand kijkt. Een grote zender als RTL4 zou eens zo'n serie op moeten pakken en op half9 zetten. Maar dat durft geen zender aan.

SBS6 gaat overigens in oktober wel Under the Dome uitzenden :P , die serie is ontiegelijk ruk en trekt gemiddeld 4x zoveel kijkers als BB :{
Is Under the Dome ruk ja? Ik heb er juist goede verhalen over gehoord. Heb S01E01 op PC staan, ga 'm binnenkort maar eens kijken en beoordelen dan :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_131612557
Under the dome is echt extreem bagger idd :')
ze zijn fucking nice.
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:51:58 #258
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_131612570
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:46 schreef FredVleespet het volgende:
Under the Dome valt best mee. Al valt het natuurlijk in het niet vergeleken met BB.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_131612718
Under the Dome acteerwerk is zo slecht. Zelfs Hank (Dean Norris) komt niet echt uit de verf. Al is hij nog wel de minst slechte. Maar als je zijn prestaties vergelijkt met bijvoorbeeld de garagescene uit BB is het een verschil van dag en nacht.
pi_131612763
Jezus, ok. Dan ga ik me er niet aan wagen. Thanks lui :D

Maarja volgende week begint The Vampire Diaries weer, The Originals en Walking Dead. Heb ook alle seizoenen van Dexter liggen dus op zich vermaak ik mij wel deze winter.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:01:59 #261
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131612808
quote:
I have this gif ready for the end of the episode.

_O-.
pi_131612881
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Jezus, ok. Dan ga ik me er niet aan wagen. Thanks lui :D

Maarja volgende week begint The Vampire Diaries weer, The Originals en Walking Dead. Heb ook alle seizoenen van Dexter liggen dus op zich vermaak ik mij wel deze winter.
Bij Dexter dan wel stoppen na seizoen 4 :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131613080
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Bij Dexter dan wel stoppen na seizoen 4 :P
:o wat zonde zeg, is het zo slecht na S4?
Gewoon normaal doen ja.
pi_131613113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

:o wat zonde zeg, is het zo slecht na S4?
Ja joh niet te doen, het wordt ineens een soap ofzo
pi_131613146
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:16 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Ja joh niet te doen, het wordt ineens een soap ofzo
Pff, zonde altijd man. Er zijn echt zoveel series die alsmaar slechter worden. Bijvoorbeeld Heroes, echt een super vet eerste seizoen. Seizoen twee vond ik maar :') en de rest heb ik niet eens meer gekeken.
Gewoon normaal doen ja.
pi_131613151
Echt zon toffe serie dit, zo zouden er meer moeten zijn.
Niks uitmelken, 4 seizoenen, verhaal is op klaar bam einde.
pi_131613181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:18 schreef MrSweets het volgende:
Echt zon toffe serie dit, zo zouden er meer moeten zijn.
Niks uitmelken, 4 seizoenen, verhaal is op klaar bam einde.
Ja echt, ik vind Breaking Bad de beste serie die ik ook gezien heb. En Game of Thrones dan.
Gewoon normaal doen ja.
pi_131613207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Pff, zonde altijd man. Er zijn echt zoveel series die alsmaar slechter worden. Bijvoorbeeld Heroes, echt een super vet eerste seizoen. Seizoen twee vond ik maar :') en de rest heb ik niet eens meer gekeken.
Ja dat is gewoon omdat de zender dat wil ofzo, er zijn kijker dus schrijf nog maar n seizoentje joh.
En dan worden er gewoon seizoenen bij verzonnen en bedacht, gewoon uitmelken.
Totdat het publiek zoiets heeft van mwaaa vind het niet meer zo tof, en dan zakken de kijkcijfers nou dan maar n einde maken. bleh
pi_131613219
Breaking Bad is ook een van de weinige die per seizoen beter wordt. Gelukkig stopt het op z'n hoogtepunt na 5 seizoenen. Al hadden ze er van mij nog wel 8 afleveringen aan mogen plakken :P
pi_131613227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja echt, ik vind Breaking Bad de beste serie die ik ook gezien heb. En Game of Thrones dan.
GoT vind ik wel een beetje cheaten, beetje het geniale verhaal van iemand anders kopieren :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131613243
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:20 schreef FredVleespet het volgende:
Breaking Bad is ook een van de weinige die per seizoen beter wordt. Gelukkig stopt het op z'n hoogtepunt na 5 seizoenen. Al hadden ze er van mij nog wel 8 afleveringen aan mogen plakken :P
Ja idd, wordt steeds beter, steeds heftiger echt cool!
Verhaal is gewoon goed, maar er moet ook n einde zijn.
pi_131613307
Vraag me nu ook ineens af. Welke dingen moeten nog beantwoord worden? Sommige mensen zie ik op forums klagen dat er nog zoveel moet worden beantwoord in 1 episode.

- M60 in z'n kofferbak
- Ricin
- Wat gebeurt er met Jesse

Verder schiet me niks te binnen zo :@
pi_131613312
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:21 schreef Norrage het volgende:

[..]

GoT vind ik wel een beetje cheaten, beetje het geniale verhaal van iemand anders kopieren :P
Mwah, het is niet kopiëren, want het is natuurlijk allemaal nog steeds van RR Martin uit. Natuurlijk gaan alle credits naar hem, geniaal verhaal idd. Toch vette serie. Heb zelf de boeken (nog) niet gelezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:20 schreef FredVleespet het volgende:
Dat vind ik ook! Het wordt echt alleen maar vetter en spannender enzo!
Gewoon normaal doen ja.
pi_131613321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:23 schreef FredVleespet het volgende:
Vraag me nu ook ineens af. Welke dingen moeten nog beantwoord worden? Sommige mensen zie ik op forums klagen dat er nog zoveel moet worden beantwoord in 1 episode.

- M60 in z'n kofferbak
- Ricin
- Wat gebeurt er met Jesse

Verder schiet me niks te binnen zo :@
WILL HUELL EVER LEAVE THE ROOM??
Gewoon normaal doen ja.
pi_131613358
AMC heeft ook echt wel meerdere keren aan Gilligan gevraagd of er niet nog wat meer afleveringen gemaakt konden worden maar dat heeft ie iedere keer geweigerd, topvent.

Gaat hierna geloof ik een detective-serie voor NBC maken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')