zoals een tijdje geleden toen het over series ging. Vragen ze weer een paar gasten die wat tv tijd gekocht hebben door zich bij de vara naar binnen te likken en dan mogen ze 2 minuten iets zeggen over hun favoriete serie. en 1tje komt natuurlijk weeeeeer met Borgen, want dat vind Mathijs leukquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
En Matthijs die nergens iets vanaf weet en debiele vragen gaat stellen.
Dat vind ik helemaal nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoezo vind je het zo leuk dat het stopt?
Is Under the Dome ruk ja? Ik heb er juist goede verhalen over gehoord. Heb S01E01 op PC staan, ga 'm binnenkort maar eens kijken en beoordelen danquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:46 schreef FredVleespet het volgende:
Aandacht gaan ze er echt niet aan besteden nee. Het word hier in NL om half12 weggestopt op zondag op NED3. En dan gek vinden dat er niemand kijkt. Een grote zender als RTL4 zou eens zo'n serie op moeten pakken en op half9 zetten. Maar dat durft geen zender aan.
SBS6 gaat overigens in oktober wel Under the Dome uitzenden, die serie is ontiegelijk ruk en trekt gemiddeld 4x zoveel kijkers als BB
Under the Dome valt best mee. Al valt het natuurlijk in het niet vergeleken met BB.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:46 schreef FredVleespet het volgende:
SBS6 gaat overigens in oktober wel Under the Dome uitzenden, die serie is ontiegelijk ruk en trekt gemiddeld 4x zoveel kijkers als BB
Bij Dexter dan wel stoppen na seizoen 4quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Jezus, ok. Dan ga ik me er niet aan wagen. Thanks lui
Maarja volgende week begint The Vampire Diaries weer, The Originals en Walking Dead. Heb ook alle seizoenen van Dexter liggen dus op zich vermaak ik mij wel deze winter.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Dexter dan wel stoppen na seizoen 4
Ja joh niet te doen, het wordt ineens een soap ofzoquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]wat zonde zeg, is het zo slecht na S4?
Pff, zonde altijd man. Er zijn echt zoveel series die alsmaar slechter worden. Bijvoorbeeld Heroes, echt een super vet eerste seizoen. Seizoen twee vond ik maarquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:16 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja joh niet te doen, het wordt ineens een soap ofzo
Ja echt, ik vind Breaking Bad de beste serie die ik ook gezien heb. En Game of Thrones dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:18 schreef MrSweets het volgende:
Echt zon toffe serie dit, zo zouden er meer moeten zijn.
Niks uitmelken, 4 seizoenen, verhaal is op klaar bam einde.
Ja dat is gewoon omdat de zender dat wil ofzo, er zijn kijker dus schrijf nog maar n seizoentje joh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Pff, zonde altijd man. Er zijn echt zoveel series die alsmaar slechter worden. Bijvoorbeeld Heroes, echt een super vet eerste seizoen. Seizoen twee vond ik maaren de rest heb ik niet eens meer gekeken.
GoT vind ik wel een beetje cheaten, beetje het geniale verhaal van iemand anders kopierenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja echt, ik vind Breaking Bad de beste serie die ik ook gezien heb. En Game of Thrones dan.
Ja idd, wordt steeds beter, steeds heftiger echt cool!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:20 schreef FredVleespet het volgende:
Breaking Bad is ook een van de weinige die per seizoen beter wordt. Gelukkig stopt het op z'n hoogtepunt na 5 seizoenen. Al hadden ze er van mij nog wel 8 afleveringen aan mogen plakken
Mwah, het is niet kopiëren, want het is natuurlijk allemaal nog steeds van RR Martin uit. Natuurlijk gaan alle credits naar hem, geniaal verhaal idd. Toch vette serie. Heb zelf de boeken (nog) niet gelezen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
GoT vind ik wel een beetje cheaten, beetje het geniale verhaal van iemand anders kopieren
Dat vind ik ook! Het wordt echt alleen maar vetter en spannender enzo!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:20 schreef FredVleespet het volgende:
Breaking Bad is ook een van de weinige die per seizoen beter wordt. Gelukkig stopt het op z'n hoogtepunt na 5 seizoenen. Al hadden ze er van mij nog wel 8 afleveringen aan mogen plakken
WILL HUELL EVER LEAVE THE ROOM??quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:23 schreef FredVleespet het volgende:
Vraag me nu ook ineens af. Welke dingen moeten nog beantwoord worden? Sommige mensen zie ik op forums klagen dat er nog zoveel moet worden beantwoord in 1 episode.
- M60 in z'n kofferbak
- Ricin
- Wat gebeurt er met Jesse
Verder schiet me niks te binnen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |