you're goddamn rightquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:33 schreef heiden6 het volgende:
Zo'n geel beest was dat. Dat weet ik wel.
Puik filmpje, maar hij was al geplaatst:quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oze_imiteerbaas.html
Miles Allen - IMDbquote:
En dan ook nog zo een ongeïnspireerde TTquote:Op woensdag 25 september 2013 01:21 schreef NoBody122 het volgende:
Die SunChaser zie je ook praktisch alleen maar als er een LaPo te halen valt hè
[..]
Puik filmpje, maar hij was al geplaatst:
[..]
hij geilt er erg op om topics in reeksen te openen. Dat is al jaren zo.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:21 schreef NoBody122 het volgende:
Die SunChaser zie je ook praktisch alleen maar als er een LaPo te halen valt hè
Ik geloof dat het een zij isquote:Op woensdag 25 september 2013 06:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij geilt er erg op om topics in reeksen te openen. Dat is al jaren zo.
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:27 schreef GI het volgende:
Vroegâh had hij wel borsten, maar dat is al even niet meer zo volgens mij.
Niet haten op mijn reeks-within-a-reeks!quote:Op woensdag 25 september 2013 05:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En dan ook nog zo een ongeïnspireerde TT
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:27 schreef GI het volgende:
Vroegâh had hij wel borsten, maar dat is al even niet meer zo volgens mij.
En van diezelfde gast:quote:Op woensdag 25 september 2013 10:22 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij tot begin dit seizoen;
[ afbeelding ]
Dat was hier vooraf al uitgebreid besproken. De afleveringen duren bruto een kwartier langer (75 in plaats van 60 minuten) wat netto neerkomt op een kleine 8 minuten extra.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:55 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
op naar de laatste aflevering
ik had alleen ergens gelezen dat de laatste 2 afleveringen een stuk langer zou duren dan de voorgaande!
helaas duurde de een-na-laatste aflevering niet veel langer dan de vorige aflevering (minuutje of 7 langer), dit was op zich wel een domper
hopen dat de laatste aflevering dus wel een stuk langer duurt en we nog maximaal kunnen genieten!
Ik heb zulke plaatjes al veel gezien, maar ik vind ze eigenlijk niet een heel duidelijk beeld scheppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:26 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En van diezelfde gast:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |