abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131614631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:15 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

jij ben echt pure kanker in game, hoop dat ik nooit bij jou in het team zal zitten.
Wil je binnenkort ff duoQ?
pi_131614732
"Jinx gains a massive movement speed boost whenever a champion or tower that she's recently attacked is killed or destroyed. This boost decays over time."

Nieuwe champ. Erg innovatief en revolutionair. :')
Kut passive weer. ;(
pi_131615784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Moraalridders met altijd lief zijn kom je in het echt ook nergens, grow some balls
Lol is niet 'in het echt'. Slimbo
We're slowly approaching inevitable death.
pi_131615887
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:02 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Lol is niet 'in het echt'. Slimbo
Fuck, mijn leven is een leugen nu
pi_131616691
Oke /*zet flame me cap maar ff op*

Wat mij vrij vaak opvalt in dit topic is Ik heef veel dingen lees Is heel veel "match Reports" Over hoe slecht anderen wel niet in hun game zijn. "hij dit hij zus hij zo elo hell bla"
Terwijl Mesnen toch echt alleen maar worden ingedeel bij mensen die toch de zelfde MMR hebben en dus vrijwel op het zelfde niveau. Dat betekend dus dat de meeste mensen over het algemeen net zo goed zouden moeten zijn als dat jij zelf bent.

Daar bij uitgesloten de echte Trolls/afks/etc. het probleem is dat je deze reports hier vooral leest omdat het je overkomt.
Maar dat mensne zelf een slechte game draaien en vervolgends daar voor geflamed worden wordt in dit forum vooral af gedaan als "fout van team mates omdat"
het kijken naar eigen fouten wordt hier veelal afgedaan.

Laten we wel wezen dat je altijd AFKs/trolls/etc zult hebben.
Maar je MMR zou je daar uiteindelijk moeten uit helpen. als jij DAADWERKELIJK BETER BENT"
ben jij niet instaat je mmr te verhogen door zelf beter te spelen en de plays te maken om de opjectives te pakken lijkt het me dat je gewoon op de juiste plek zit.

Natuurlijk komt er ook wel wat geluk bij kijken...
waar de meeste plat/dai hebben toch echt zich zelf er wel uit moeten tillen om daar te komen.

Zo end forum rant.
pi_131616866
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:15 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Wil je binnenkort ff duoQ?
nee.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_131616876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:35 schreef Liandri het volgende:

Wat mij vrij vaak opvalt in dit topic is Ik heef veel dingen lees Is heel veel "match Reports" Over hoe slecht anderen wel niet in hun game zijn. "hij dit hij zus hij zo elo hell bla"
Terwijl Mesnen toch echt alleen maar worden ingedeel bij mensen die toch de zelfde MMR hebben en dus vrijwel op het zelfde niveau. Dat betekend dus dat de meeste mensen over het algemeen net zo goed zouden moeten zijn als dat jij zelf bent.

Daar bij uitgesloten de echte Trolls/afks/etc. het probleem is dat je deze reports hier vooral leest omdat het je overkomt.
Maar dat mensne zelf een slechte game draaien en vervolgends daar voor geflamed worden wordt in dit forum vooral af gedaan als "fout van team mates omdat"

Maar je MMR zou je daar uiteindelijk moeten uit helpen. als jij DAADWERKELIJK BETER BENT"
ben jij niet instaat je mmr te verhogen door zelf beter te spelen en de plays te maken om de opjectives te pakken lijkt het me dat je gewoon op de juiste plek zit.

waar de meeste plat/dai hebben toch echt zich zelf er wel uit moeten tillen om daar te komen.

Zo end forum rant.
Veel te veel spelers in bronze/silver zijn gewoon te inconsistent.

Plus, hoe moet je jezelf carryen/improven wanneer je leavers/dc'ers hebt?
pi_131617117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:35 schreef Liandri het volgende:

Zo end forum rant.
Dit idd. Teammates flamen heeft sowieso geen zin en je hebt zelf ook vrijwel altijd punten voor verbetering. Er zijn games waarbij iedereen outclassed wordt, maar dan moet je nog altijd naar jezelf kijken, van wat heb je zelf verkeerd gedaan.

In de games die ik gisteren beschreef ook, ik leg de schuld bij niemand neer, eerste potje verloor iedereen en ben ik ook een paar keer door eigen fouten dood gegaan.

Maar je hebt zelf de meeste invloed op waar je terecht gaat komen. Als je consistent speelt kom je waar je thuis hoort. Ik ben zelf op bronze 1 begonnen na placements, nu dus silver 1 zonder te clampen met een MMR van mid/laag goud. Ik heb nog niet het idee alsof ik op mn skillcap zit maar daar kan ik alleen maar achter komen door meer te spelen :p
pi_131617146
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:41 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Veel te veel spelers in bronze/silver zijn gewoon te inconsistent.

Plus, hoe moet je jezelf carryen/improven wanneer je leavers/dc'ers hebt?
Zoals ik zij.. die heb je altijd wel maar de games die ik hier lees zijn vaak alleen maar AFK/trolls/etc related.. je gaat mij niet vertellen dat het elke game mis is.
en ?Ja veel spelers in brons zilver (en ook nog in gold) zijn niet consequent genoeg om daar uit te komen. dat is ook de reden dat men daar zit niet?
als je zelf wel thuis hoort in plat/dai zul je het voor een groot deel toch echt zelf moeten doen. Oms ook als je wel een volledig team van 5 hebt. en er 1 loopt te feeden. als je zelf geod genoeg bent is die player dan gewoon een meatshield? als de rest hem blijft aanvallen omdat het een easy kill is?
dan zou je met 4 man toch makelijk een zooi dmg moeten kunnen doen en zo de match kunnen winnen?

maar mijn punt is vooral dat het hier vaak alleen over de slehte games gaat en je nooit andere dingen hoort dan vaakt dat.
pi_131617241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:52 schreef Liandri het volgende:

[..]

Zoals ik zij.. die heb je altijd wel maar de games die ik hier lees zijn vaak alleen maar AFK/trolls/etc related.. je gaat mij niet vertellen dat het elke game mis is.
en ?Ja veel spelers in brons zilver (en ook nog in gold) zijn niet consequent genoeg om daar uit te komen. dat is ook de reden dat men daar zit niet?
als je zelf wel thuis hoort in plat/dai zul je het voor een groot deel toch echt zelf moeten doen. Oms ook als je wel een volledig team van 5 hebt. en er 1 loopt te feeden. als je zelf geod genoeg bent is die player dan gewoon een meatshield? als de rest hem blijft aanvallen omdat het een easy kill is?
dan zou je met 4 man toch makelijk een zooi dmg moeten kunnen doen en zo de match kunnen winnen?

maar mijn punt is vooral dat het hier vaak alleen over de slehte games gaat en je nooit andere dingen hoort dan vaakt dat.
Heb in de afgelopen 50 games, minimaal 25 keer een leaver gehad, of een dc'er. vooral nu met die fucked up servers. :P
pi_131617288
Epicknife is best wel een debieltje. :')
pi_131617315
najah Dat is dan iets waar je niks aan kunt doen?
Dat betekend dan echt als nog dat die andere 25 games de tegenstander een leaver/dc/afk heeft of dat dat gewoon een 5 v 5 is die je verliest omdat de algemene skill van je team (en dus ook die van je zelf) niet beter is dan dat van hun) en je dan dus op de plek zit waar je thuis hoort.
pi_131617352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:52 schreef Liandri het volgende:

[..]

Dat is ook deels omdat men die games het beste herinnert, en goede games als normaler gezien worden. Ik heb overigens al in tijden geen afker/leaver gehad. Gisteren in mn varus game wel iemand met onstabiel internet, maar daar kon hij niks aan doen. + die game wonnen we, dus dan valt dat ook deels weg.
pi_131617442
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:59 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat is ook deels omdat men die games het beste herinnert, en goede games als normaler gezien worden. Ik heb overigens al in tijden geen afker/leaver gehad. Gisteren in mn varus game wel iemand met onstabiel internet, maar daar kon hij niks aan doen. + die game wonnen we, dus dan valt dat ook deels weg.
Nou ja dat dus ook idd mensen onthouden het slechte.. en dat zorgt voor de frustratie. ik kan me ook wel games herinneren die ik speelde toen ik net begon die waren ook bar slecht maar die lagen toch echt wel bij mij.
verder kan ik me vrij weinig games herinneren waarin ik afks of iets had.

Ik zou bijna een experimentje voorstellen:

Speel 10/20 games
schrijf daar van op de uitkomst
Afk/trolls/leavers (jou of enemy)

en haal daar dan is je eigen verbeter punten uit inplaats van afgeven op iets waar je zelf geen controle over hebt.
pi_131617963
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:03 schreef Liandri het volgende:

[..]

Nou ja dat dus ook idd mensen onthouden het slechte.. en dat zorgt voor de frustratie. ik kan me ook wel games herinneren die ik speelde toen ik net begon die waren ook bar slecht maar die lagen toch echt wel bij mij.
verder kan ik me vrij weinig games herinneren waarin ik afks of iets had.

Ik zou bijna een experimentje voorstellen:

Speel 10/20 games
schrijf daar van op de uitkomst
Afk/trolls/leavers (jou of enemy)

en haal daar dan is je eigen verbeter punten uit inplaats van afgeven op iets waar je zelf geen controle over hebt.
Zal ik dit is eens doen met m'n afgelopen 10 games (vanuit lolking gezien):

10 games
6 wins, 4 losses
AFK: 0
Trolls: 0
Leavers: 0

4 losses - 1 als top, 3 als jungler
Top: Ik speel top niet, dus ik heb veel fouten gemaakt in het traden met Darius, die uiteindelijk me kon overrompelen. Niet gefeed, dat valt dus weer mee, maar ik had te weinig impact op de game uiteindelijk. Omdat andere lanes ook verloren had ik eerder een signaal moeten geven dat we maar eens moesten gaan roamen.

Jungle #1: Deze game was close, helaas wel verloren dankzij een paar onnodige dives waarbij teamgenoten zonder vision de jungle van de tegenstander in liepen. Mijn verbeterpunt in dat geval (want ik was ze al terug aan het pingen); meer vision geven in de jungle van de tegenstander als we in die buurt vechten.

Jungle #2: Iedereen werd outclassed in lane, dus ik had hier 2 lanes moeten pakken en die nog proberen te redden. Alhoewel, de mid zat over lag te klagen, top was een Shen die op lvl 2 al een 1v1 verloor, dus m'n enige hoop zou in dat geval botlane geweest zijn. Desalnietemin; meer moeten campen (al is dat ook gewoon een groot risico. Deze game zag ik er gewoon als een die we op geen manier gewonnen zouden hebben. Het niveau verschil was te groot)

Jungle #3: Ik had een slechte engage veroorzaakt waarbij m'n eerste death viel. Verder waren m'n deaths alleen in teamfights, en had ik mogelijk beter moeten/kunnen peelen van onze ADC (al werd die in 1 keer opgeblazen door Graves). Vision was hier iig geen issue.
pi_131618176

Gewoon een totaal andere character.

[ Bericht 29% gewijzigd door dustbrain op 27-09-2013 14:41:14 ]
pi_131618333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:28 schreef dustbrain het volgende:
O+ O+ O+

[ afbeelding ]

:|W :|W :|W :|W

[ afbeelding ]

Gewoon een totaal andere character.
Awesome, must have (als ADC main sowieso :P)
pi_131618366
Dust speelt alleen op max ingezoomd
pi_131618388
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:20 schreef DjNivek het volgende:

Zal ik dit is eens doen met m'n afgelopen 10 games (vanuit lolking gezien):

10 games
6 wins, 4 losses
AFK: 0
Trolls: 0
Leavers: 0

4 losses - 1 als top, 3 als jungler
Top: Ik speel top niet, dus ik heb veel fouten gemaakt in het traden met Darius, die uiteindelijk me kon overrompelen. Niet gefeed, dat valt dus weer mee, maar ik had te weinig impact op de game uiteindelijk. Omdat andere lanes ook verloren had ik eerder een signaal moeten geven dat we maar eens moesten gaan roamen.

Jungle #1: Deze game was close, helaas wel verloren dankzij een paar onnodige dives waarbij teamgenoten zonder vision de jungle van de tegenstander in liepen. Mijn verbeterpunt in dat geval (want ik was ze al terug aan het pingen); meer vision geven in de jungle van de tegenstander als we in die buurt vechten.

Jungle #2: Iedereen werd outclassed in lane, dus ik had hier 2 lanes moeten pakken en die nog proberen te redden. Alhoewel, de mid zat over lag te klagen, top was een Shen die op lvl 2 al een 1v1 verloor, dus m'n enige hoop zou in dat geval botlane geweest zijn. Desalnietemin; meer moeten campen (al is dat ook gewoon een groot risico. Deze game zag ik er gewoon als een die we op geen manier gewonnen zouden hebben. Het niveau verschil was te groot)

Jungle #3: Ik had een slechte engage veroorzaakt waarbij m'n eerste death viel. Verder waren m'n deaths alleen in teamfights, en had ik mogelijk beter moeten/kunnen peelen van onze ADC (al werd die in 1 keer opgeblazen door Graves). Vision was hier iig geen issue.
Dat betekend dus al
Dat je deze ronde van 10 60% van je games wint omdat je zelf goed gespeeld hebt in combie met je team.

Dat betekend echter ook dat je uit die 4 games die je verloor je eigen fouten kunt halen zodat je die in de volgende ronde van 10 games misschien niet of iig veel minder zou moeten tegen komen.
(daar uit gelaten de fouten van je team gelaten (chasen zonder vision ed)

Maar Soloque is toch vooral bedoel om je ZELF te verbeteren en niet je team (dan moet je ranked 5s gaan spelen imo)
dus zolang je je eigen fouten er uit kan halen en kunt verbeteren ben je al een stuk verder op weg dan steeds maar je team ge gaan blamen waar je verder toch geen controle over hebt
pi_131618464
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:33 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Awesome, must have (als ADC main sowieso :P)
Ja maar die ingame model is zwaar mislukt. Als het er ingame uitzag als op de artwork was het misschien mijn eerste release champ instant buy(met ip)
pi_131619028
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:34 schreef Liandri het volgende:

[..]

Dat betekend dus al
Dat je deze ronde van 10 60% van je games wint omdat je zelf goed gespeeld hebt in combie met je team.

Dat betekend echter ook dat je uit die 4 games die je verloor je eigen fouten kunt halen zodat je die in de volgende ronde van 10 games misschien niet of iig veel minder zou moeten tegen komen.
(daar uit gelaten de fouten van je team gelaten (chasen zonder vision ed)

Maar Soloque is toch vooral bedoel om je ZELF te verbeteren en niet je team (dan moet je ranked 5s gaan spelen imo)
dus zolang je je eigen fouten er uit kan halen en kunt verbeteren ben je al een stuk verder op weg dan steeds maar je team ge gaan blamen waar je verder toch geen controle over hebt
Precies, het is sowieso al iets wat ik doe na iedere game. Wat deed ik fout, en wat kan ik verbeteren? Hierdoor is bijv. mijn teamfighting als ADC erg sterk geworden. Neem ik de winst van gisteren, daar ben ik 3 keer dood gegaan (ik zit meestal als 1 van de minste deaths in een game). En daar ben ik toen ook doorheen gegaan;

#1 was dat ik mezelf aan het positioneren was voor een gank van onze jungler, en de jungler van de tegenstander was in een bottom brush aan het wachten (waar geen ward was). Dus hier; positioning.

#2 was een 4-man dive op Thresh en mij, we hebben er een kill uit gehaald, dus veel meer was niet mogelijk toen.

#3 was erg dom van mezelf, ik ging achter Tryndamere aan die z'n ult net gepopped had en uit de tower range liep. Normaliter was het een kill voor mij, maar ik had geen mana meer. Dus ik had hem moeten laten gaat (met mana was 1 Q zat geweest voor de kill, want ik wist wel waar hij naar toe liep).

En dat weer meenemen in de volgende game :)
pi_131619088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:37 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja maar die ingame model is zwaar mislukt. Als het er ingame uitzag als op de artwork was het misschien mijn eerste release champ instant buy(met ip)
Ja, op die fiets. Ik denk dat er nog wel wat aanpassingen aan komen, het is pas net op de beta. Maar als ze maar een beetje de crazy feel blijft houden :)
pi_131619157
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:59 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ja, op die fiets. Ik denk dat er nog wel wat aanpassingen aan komen, het is pas net op de beta. Maar als ze maar een beetje de crazy feel blijft houden :)
Hoezo 'blijft' houden? De ingame model is nu wanna be crazy teringzooi
pi_131619213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:57 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Precies, het is sowieso al iets wat ik doe na iedere game. Wat deed ik fout, en wat kan ik verbeteren? Hierdoor is bijv. mijn teamfighting als ADC erg sterk geworden. Neem ik de winst van gisteren, daar ben ik 3 keer dood gegaan (ik zit meestal als 1 van de minste deaths in een game). En daar ben ik toen ook doorheen gegaan;

#1 was dat ik mezelf aan het positioneren was voor een gank van onze jungler, en de jungler van de tegenstander was in een bottom brush aan het wachten (waar geen ward was). Dus hier; positioning.

#2 was een 4-man dive op Thresh en mij, we hebben er een kill uit gehaald, dus veel meer was niet mogelijk toen.

#3 was erg dom van mezelf, ik ging achter Tryndamere aan die z'n ult net gepopped had en uit de tower range liep. Normaliter was het een kill voor mij, maar ik had geen mana meer. Dus ik had hem moeten laten gaat (met mana was 1 Q zat geweest voor de kill, want ik wist wel waar hij naar toe liep).

En dat weer meenemen in de volgende game :)
Naja daar doel ik dus ook gewoon op. Elke game kun je je zelf punten geven extra op te letten ( soms wat meer dan andere)
maar zoals zo vaak al gezegt is.. JIJ bent de enigste constante factor in die games.
Je team heb je niet in de hand wat die mensen doen is aan hun.
tuurlijk zul je games verliezen die 4v5 zijn. ( en je zult er ook zat winnen omdat je met 4 man dan als nog beter bent individueel dan die andere 5 bij elkaar)

Elke game moet je gebruiken om zelf beter van te worden dan steeds de schuld geven aan AFK of trolls of feeders is gewoon niet handig
Ook van die games kun jij als persoon gewoon van leren als je maar gewoon op je zelf let.
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:08:00 #225
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131619300
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:49 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Maar in LoL kom je er wel degelijk verder mee. En dat begint al in champion select. Heeft niks met moraalridderigheid te maken.
dit

Alsof ik zo'n moraalridder ben irl. Op LoL wel, puur door het feit dat je er verder mee komt :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_131619385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:08 schreef jagga het volgende:

[..]

dit

Alsof ik zo'n moraalridder ben irl. Op LoL wel, puur door het feit dat je er verder mee komt :')
Dit is ook wel grappig idd
Al ben je nog zo`n scheld kannon IRL
Als jij in LOl zoetsappig egotjes gaat zitten strellen en ff flink aan de goodwil gaat liggen rubben kom je heel ver in games. dat je achter je TB de boel verot scheld ach zolang het het niet typed..
pi_131619408
Als je goed genoeg bent kom je vanzelf hoger, lukt het niet meer om hoger te komen dan zit je op de plek waar je hoort. Wat je dan moet doen is spelen om beter te worden en je eigen play verbeteren en wie weet lukt het uiteindelijk om weer omhoog te klimmen.
heb zo een hekel aan mensen die zeggen ja maar 50% zit er een troller of een afker in mn game fucking bullshit! gewoon beter worden en dan klim je weer omhoog.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_131619418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Hoezo 'blijft' houden? De ingame model is nu wanna be crazy teringzooi
Ik bedoel van de preview/artwork. De ingame model is idd iets te veel richting iemand die lekker op het strand heeft gelegen.
pi_131619439
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
Als je goed genoeg bent kom je vanzelf hoger, lukt het niet meer om hoger te komen dan zit je op de plek waar je hoort. Wat je dan moet doen is spelen om beter te worden en je eigen play verbeteren en wie weet lukt het uiteindelijk om weer omhoog te klimmen.
heb zo een hekel aan mensen die zeggen ja maar 50% zit er een troller of een afker in mn game fucking bullshit! gewoon beter worden en dan klim je weer omhoog.
Qft
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:13:49 #230
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131619470
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:11 schreef Liandri het volgende:

[..]

Dit is ook wel grappig idd
Al ben je nog zo`n scheld kannon IRL
Als jij in LOl zoetsappig egotjes gaat zitten strellen en ff flink aan de goodwil gaat liggen rubben kom je heel ver in games. dat je achter je TB de boel verot scheld ach zolang het het niet typed..
precies, je moest eens weten hoeveel ik scheld, tier en vloek achter mijn pc, omdat er weer eentje iets achterlijks doet/zegt.

Maar typen doe ik het niet, buiten het feit dat het niet helpt, verneuk je alleen je game er maar mee. Mensen typen dan shit terug, letten niet op en gaan dood, of helemaal leuk: geven geen ene neuk meer en gaan feeden of afk.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:16:35 #231
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131619559
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:12 schreef kensei het volgende:

[..]

Qft
true

Zit momenteel Gold 5, na paar keer gold 4/5 gedaald / gestegen te zijn. Heb het geaccepteerd. Mijn theoretische kennis van LoL is goed, de executie van bepaalde dingen gewoon niet.

Hoor ik vooralsnog thuis. Let wel vooralsnog: Volgend season beter !
pi_131619568
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:13 schreef jagga het volgende:

[..]

precies, je moest eens weten hoeveel ik scheld, tier en vloek achter mijn pc, omdat er weer eentje iets achterlijks doet/zegt.

Maar typen doe ik het niet, buiten het feit dat het niet helpt, verneuk je alleen je game er maar mee. Mensen typen dan shit terug, letten niet op en gaan dood, of helemaal leuk: geven geen ene neuk meer en gaan feeden of afk.
Je krijgt daar door zoveel meer gezeik iid.. ik heb zoveel games gezien waar in er iemand helemaal van het padje ging. waar in er gewoon iemand heerlijk de moraal ridder gaat zitten uithangen en gewoon bijna leterlijk aan zen pik gaat hangen. wordt die persoon rustig team maakt comback winnen game.
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:17:17 #233
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131619583
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:16 schreef Liandri het volgende:

[..]

Je krijgt daar door zoveel meer gezeik iid.. ik heb zoveel games gezien waar in er iemand helemaal van het padje ging. waar in er gewoon iemand heerlijk de moraal ridder gaat zitten uithangen en gewoon bijna leterlijk aan zen pik gaat hangen. wordt die persoon rustig team maakt comback winnen game.
dat mental image :x
pi_131619600
Mensen associëren iemand die gewoon niet goed is ook al snel als een troll, als je zo redeneert heb je in brons een hoop trolls idd.
pi_131619606
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:17 schreef jagga het volgende:

[..]

dat mental image :x
Idd maar jah het is toch wel zo xD
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:59:52 #236
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_131620729
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/1286096/#nogo

2 van de 5 games waren wat flamerig, maar ik heb eigenlijk nooit iemand persoonlijk uitgescholden. Nja, 1 keer ofzo.

Geen idee hoe die typefouten erin komen :')
Je had gewoon permabanned moeten zijn.
Jij bent echt een typisch geval van een toxic speler :') Alleen maar flamen en dan hier komen roepen dat je mensen "dissed"
Overigens: Dota :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_131620787
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:59 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Je had gewoon permabanned moeten zijn.
Jij bent echt een typisch geval van een toxic speler :') Alleen maar flamen en dan hier komen roepen dat je mensen "dissed"
Overigens: Dota :')
Matige troll, die grap is al gemaakt -O-
pi_131620912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:02 schreef kensei het volgende:

[..]

Matige troll, die grap is al gemaakt -O-
Jij komt altijd voor mij op! O+

Overigens: Als ik dota schreeuw in /all voel ik mij opeens een beetje meer 'elite'. :')
pi_131620956
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

7 dagen.

Achja, ik heb kleine kindjes laten huilen. Worth it.
Soms diss ik mensen te hard. :')
quote:
Jayce [All] [00:33:29] dota has no instakill item
Jayce [All] [00:33:29] nerd
Jayce [All] [00:33:38] they just scale of attack damage
Jayce [All] [00:33:46] jealous loller
Jayce [All] [00:34:13] you guys are bad
:')
pi_131620976
Kensei is gewoon een dikke troll met ebay account.
pi_131621020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:09 schreef dustbrain het volgende:

[..]

[..]

:')
:') :')

Gruwelijk. Ik ben echt een brute vent.
pi_131621052
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:11 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

:') :')

Gruwelijk. Ik ben echt een brute vent.
Maar troll je nou hier in dit topic of ben je gewoon echt een hele dikke mongool? FF eerlijk, dan ben ik ook eerlijk:

-Mijn pik is heel lang en dik

Jouw beurt omtrent je posts in dit topic A.U.B
pi_131621076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Maar troll je nou hier in dit topic of ben je gewoon echt een hele dikke mongool? FF eerlijk, dan ben ik ook eerlijk:

-Mijn pik is heel lang en dik

Jouw beurt omtrent je posts in dit topic A.U.B
Ik houd mij gewoon kalm, want ik heb stylo.

Noem mij maar papabeer. Want ik ben de OG van dit topic.
pi_131621148
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:13 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ik houd mij gewoon kalm, want ik heb stylo.

Noem mij maar papabeer. Want ik ben de OG van dit topic.
Als het andersom dag was had ik gezicht dat mijn pik kort en dun is.
pi_131621173
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:16 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Als het andersom dag was had ik gezicht dat mijn pik kort en dun is.
hoi ik ben geen troll

overigens: ff een nummertje om je op te peppen:

vrijdag 27 september 2013 @ 16:29:43 #246
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_131621475
EpicKnife is de neue BG :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_131621539
Knife die big pun post? +1
Conscience do cost.
pi_131621672
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:32 schreef ems. het volgende:
Knife die big pun post? +1
Ik luister 80's en 90's hiphop 20 uur per week. :') *O*
pi_131622855
Het enige waar ik bang voor ben is dat de chatlog van Dota2 er wss ongeveer zo uit ziet:
--
..Knife: lolzz this game is rly bad
..Knife: hahaha xd u all have no skillz cancer nooboverlords
..Knife: come 1v1 me in LoL sooo much better game and not so noobfriendly imbalanced

En verder hou ik me er buiten omdat het me eigenlijk ook totaal niet interesseert.
pi_131623884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:32 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Het enige waar ik bang voor ben is dat de chatlog van Dota2 er wss ongeveer zo uit ziet:
--
..Knife: lolzz this game is rly bad
..Knife: hahaha xd u all have no skillz cancer nooboverlords
..Knife: come 1v1 me in LoL sooo much better game and not so noobfriendly imbalanced

En verder hou ik me er buiten omdat het me eigenlijk ook totaal niet interesseert.
In dota gebruik ik alleen de voicechat om te ouwehoeren, maar euh.. verder niet. Ik rage ook niet in dota eigenlijk.
Nog maar 60 uur dota gespeeld dus ik heb nog geen flauw idee wat ik doe. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')