En deze opmerking, wtf. Waar doe ik dat? Godsamme was is dit.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:43 schreef ems. het volgende:
Ik had niet anders verwacht van iemand die jaar in jaar uit anderen de schuld geeft van losses.
Je praat een beetje als iemand die gefaalt heeft in soloque en daar buthurt over isquote:Op donderdag 26 september 2013 16:43 schreef ems. het volgende:
Solo/duo queue is natuurlijk totaal irrelevant skillwise in vergelijking met volle, gecoördineerde teams.
Om tijd te besparen zullen we jouw quotes dan maar achterwege latenquote:Op donderdag 26 september 2013 16:52 schreef dustbrain het volgende:
Ja, waarom je zoveel bullshit lult. FF een paar voorbeelden die quotes zijn van jou
Dus het duoqueue systeem moet veranderen. Lijkt me niet zo heel lastig. Gewoon regelen dat je alleen kan duoqueuen met iemand uit dezelfde league/rank.quote:Als iemand zijn bronze mattie die 0/10/0 meeneemt is het per definitie hun schuld dat die game verloren is. Je kan in elke game beredeneren wat er mis is gegaan, dat is gewoon een feit. De grootste veroorzaker van verlies in zo'n dergelijke game is de bronze duoqueuer.
Je doet het in de quote hierboven. Verder kan je zonder slechte duoqueuers alsnog simpel diamond worden als je maar goed genoeg bent is gebleken, dus wellicht moet je ook gewoon wat harder carryen.quote:Nergens geef ik andere de schuld van mijn verliezende games. Dus waarom trek dat zo ineens uit je kontgat?![]()
Dat is dan ook mijn enige punt. Waarom je meteen zou roepen dat duoqueue maar weg moet lijkt me emotioneel en ondoordacht. Duoqueue is de enige reden waarom ik überhaupt af en toe nog ranked ga.quote:Het enige wat ik een redelijke opmerking van je vind is dat het gefixt moet worden. Het kan gefixt worden door duoquers een begrensing te geven(niet meer dan 5 devisies) want het is gewoon kut om in zo'n game te komen waarin iemand poepslecht is.
Ik? Dat is dus juist precies hoe sommige mensen hier vaak klinken. Ik kom niet na elke loss hier huilen over hoe slecht mijn team was. Ik haal gewoon mijn schouders op en queue nog een keerquote:Op donderdag 26 september 2013 17:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Je praat een beetje als iemand die gefaalt heeft in soloque en daar buthurt over is
Daar ben ik me van bewust, maar dat gaat allemaal niets betekenen als je tegenover een half-degelijk team komt te zitten. Toen ik nog meer tijd had om te gamen wilde ik juist altijd op het hoogste niveau mee kunnen spelen, waarom je dan beperken tot iets dat eigenlijk gewoon totaal niet meetelt in de long run?quote:Natuurlijk is soloque relevant aan skills, individuele skill is daar nog belangrijker dan in premade teams, daar je minder team synergie hebt en de laning belangrijker is. Soloque is gewoon de manier om je individuele skills te bewijzen,
Heeft niets met duoqueue te maken.quote:als jij altijd door iemand anders gecarried wordt is je ranking gewoon niet representatief, en om die reden ben ik geen voorstander van duoque.
dit jaquote:Op donderdag 26 september 2013 17:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik haat inspanning vertonen om mijn lane te winnen, en dan andere lanes te zien die kanker zijn
Ik zeg nergens dat duoqueueres het onmogelijk maken diamond te worden. Ik geef nergens duoqueuers of anderen de schuld van mijn verliezende games.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Om tijd te besparen zullen we jouw quotes dan maar achterwege laten
[..]
Dus het duoqueue systeem moet veranderen. Lijkt me niet zo heel lastig. Gewoon regelen dat je alleen kan duoqueuen met iemand uit dezelfde league/rank.
[..]
Je doet het in de quote hierboven. Verder kan je zonder slechte duoqueuers alsnog simpel diamond worden als je maar goed genoeg bent is gebleken, dus wellicht moet je ook gewoon wat harder carryen.
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat duoqueueres het onmogelijk maken diamond te worden. Ik geef nergens duoqueuers of anderen de schuld van mijn verliezende games.
quote:Ik zeg alleen dat het aids is als je een game verliest door een duoqueuer,
Dan zal ik dit wel gewoon verkeerd geïnterpreteerd hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef dustbrain het volgende:
Daarom moet ranked duoqueue ook gewoon verwijderd worden. Pure aids is dat. allemaal wannabe pro's die ff hun noob vriendjes denken te carrien.
Minder aids dan wanneer je verliest door een soloqueuer? Duoqueuers hebben toch net zo veel kans om goed/slecht te zijn, waarom daartussen differentiëren?quote:Ik zeg alleen dat het aids is als je een game verliest door een duoqueuer, en dat is gewoon een flaw in het systeem.
Geen idee waar je het over hebt. Ik ging puur in op wat je zei. De persoon erachter boeit me zeldenquote:Nogmaals, waarom trek je argumenten uit je kontgat? als je niks kunt vinden om me op te pakken moet je niet iets bedenken. Dat lijkt heel stom.
2/10 matige comeback. Ik daag je uit om in de afgelopen 50 topics ook maar één klacht over een loss van mij terug te vindenquote:Tevens zie ik Kensei of mezelf hier niet janken na elke verliezende game. Wellicht jank je zelf zoveel dat je er automatisch vanuit gaat dat iedereen dat doet???
Ik heb het toch expliciet over duoqueuers die hun noob vriendjes willen carrien?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan zal ik dit wel gewoon verkeerd geïnterpreteerd hebben.
[..]
Minder aids dan wanneer je verliest door een soloqueuer? Duoqueuers hebben toch net zo veel kans om goed/slecht te zijn, waarom daartussen differentiëren?
En vaak zat heb jij games gewonnen waarin allebei de duo's gewoon goed waren. Als ik duoqueue meld ik het 9 van de 10 keer geeneens dat ik duoqueue.
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Ik ging puur in op wat je zei. De persoon erachter boeit me zelden
Maargoed, ik denk dat ik je overdreven afgeven op duoqueue gewoon verkeerd heb begrepen want blijkbaar zijn we het erover eens dat het probleem dat jij aankaart vrij simpel te fixen is, mocht riot dat willen. Dat maakt echter dat het ook puur de fout is van het systeem, niet van de duoqueue an sich waar niets mee aan de hand is, dus.
Het kwam vooral over alsof jullie dachten dat duoqueuers allemaal satanaanbidders waren die dan op skype overleggen hoe ze jullie het verschrikkelijkst kunnen laten verliezen.
[..]
2/10 matige comeback. Ik daag je uit om in de afgelopen 50 topics ook maar één klacht over een loss van mij terug te vinden
Maarja, je moet toch iets over me bedenken he?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:43 schreef ems. het volgende:
Ik had niet anders verwacht van iemand die jaar in jaar uit anderen de schuld geeft van losses.
Waarom zou je tegenstander half degelijk zijn bij soloque, het hele punt is juist dat je op je eigen niveau terecht komt door je MMR.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:48 schreef ems. het volgende:
Daar ben ik me van bewust, maar dat gaat allemaal niets betekenen als je tegenover een half-degelijk team komt te zitten. Toen ik nog meer tijd had om te gamen wilde ik juist altijd op het hoogste niveau mee kunnen spelen, waarom je dan beperken tot iets dat eigenlijk gewoon totaal niet meetelt in de long run?
geen permban toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:37 schreef EpicKnife het volgende:
Vandaag maar even league doen.
Oh. wacht.. banned.
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
7 dagen.
Achja, ik heb kleine kindjes laten huilen. Worth it.
Soms diss ik mensen te hard.
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
7 dagen.
had perm moeten zijn, dat je gebanned bent, betekend dat je een toxic speler bent, en is deze community je liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
7 dagen.
Nee, het feit dat mensen reports uitdelen om niets zegt genoeg.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef jagga het volgende:
[..]
had perm moeten zijn, dat je gebanned bent, betekend dat je een toxic speler bent, en is deze community je liever kwijt dan rijk.
Het feit dat je er bijna trots op bent, anderen te hebben laten "huilen" zegt genoeg.
als je niet toxic bent, word je niet gebanned.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:35 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nee, het feit dat mensen reports uitdelen om niets zegt genoeg.
En euh, de tribunal is alles behalve flawless.
Buiten dat ben ik niet toxic, ik respecteer mij medespelers, en ik gun mensen al helemaal geen permban. (alleen als ik boos ben)
Nu zit je gewoon stempels uit te delen.
Ik denk dat jij gewoon toxic bent met deze vooroordelen en de negatieve sfeer die je verspreid. Dit kan ik helaas niet zeggen, want dat zou hypocritisch wezen.
Soms hou ik ragers tegen, of wijs ik mensen op slechte plays, of mijzelf op slechte plays.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:43 schreef jagga het volgende:
ik hou mezelf bewust in, en reageer helemaal nergens meer op in chat. Ik ping, en call af en toe drake ofzo, meer niet.
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/1286096/#nogoquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef znarch het volgende:
Sureeeeee, doe maar linkje naar je tribunal case dan praten we verder.
Je zit wel constant de chat vol te bitchen en volgens twee reports wensde je ook kanker toe, daarbij zeik je wel vaak over dota zeg. Waarom ga je niet gewoon dota spelen als je dat spel beter vindt?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/1286096/#nogo
2 van de 5 games waren wat flamerig, maar ik heb eigenlijk nooit iemand persoonlijk uitgescholden. Nja, 1 keer ofzo.
Geen idee hoe die typefouten erin komen
Je ziet wel vaak geen animatiequote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
2 van de 5 games waren wat flamerig, maar ik heb eigenlijk nooit iemand persoonlijk uitgescholden. Nja, 1 keer ofzo.
net zijn tribunal case bekeken, yup, zoals ik al dacht. Meent zelf niet toxic te zijn, maar is het wel, na 1e en 2e zou ik al punish gedrukt hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je ziet wel vaak geen animatie![]()
En ook al dat achterlijke gechat van je![]()
Niet aanstellenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:49 schreef DjNivek het volgende:
2 potjes achter de rug, 1 waarbij iedere lane al wist te feeden voordat ik m'n eerste jungle path gedaan had. Gelukkig namen ze ook zelf wel de schuld op zich, want het was allemaal 1v1/2v2. D'r was gewoon niks meer aan te doen, na 16 minuten was al een inhib down.
Potje daarna mag ik ADC'en, word ik door de 2 premades (jungle en mid) voor van alles en nog wat uitgemaakt (de toplaner moest het ook ontgelden). Als Varus werd ik hard gefocussed in teamfights (Tryndamere, Diana, Lee (support) en Sejuani), en was dus meestal aan het kiten. Waardoor het zoiets ging als 'Varus, you're horrible'. "Do we have an ADC?" 'Yeah, and he sucks'. Ik eindig het potje met stats als 11-3-13, meeste farm (afgezien van de splitpushende Tryndamere), en een paar clutch ults waardoor we teamfights wonnen. Fijn is dat, als ze niet verder kijken dan hun neus lang is.
Ach ja, -13 LP voor de loss, +26 voor de win, 65 punten in Silver 1 nu. Ik verwacht nog een clamp, maar we zien wel
Er zou eens een punish button gezet moeten worden op die schijnheilige mietjes.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef jagga het volgende:
[..]
net zijn tribunal case bekeken, yup, zoals ik al dacht. Meent zelf niet toxic te zijn, maar is het wel, na 1e en 2e zou ik al punish gedrukt hebben.
Welkom in League vriend, waar je je niet kunt misdragen zonder gevolgen. Tis hier geen CoD.
Terechte punish
uhm het installeren duurt lang....quote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ga nu deze game installeren, ik hoop dat het leuk is.
Och, gewhine zoals dat doet me ook niks, maar het was gewoon een grappige situatie omdat ik de game toch zo goed wist te eindigen. Overigens nog 3 teamwork gekregen voor die game, dus een van die flamers heeft me gehonoredquote:
De meeste spelers herkennen een goede support ook niet echt, al moet ik zeggen dat het wel wat meer komt in de games die ik doe. Ik heb de support van gisteren wel een teamwork gegeven want hij speelde ook zeer netjes en maakte goede plays terwijl hij ook rustig en positief in chat bleef.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Teamwork lintje krijg je vrijwel exclusief op basis van je score. Als ik support speel, de ADC fed maak en over het algemeen dikke plays maak en goed peel of juist goed initiate maar eindig met een score als 1/7/25 krijg ik geen teamplay honor, maar als ik als top laner mijn lane snowball en 13/5/3 eindig en de meeste kills pak krijg ik ineens 2 a 3x honor toegekend. Niks aantrekken van die honor shit, heeft toch geen enkele waarde verder.
Maar in LoL kom je er wel degelijk verder mee. En dat begint al in champion select. Heeft niks met moraalridderigheid te maken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Moraalridders met altijd lief zijn kom je in het echt ook nergens, grow some balls
Lol wat heeft dat te maken met wat ik zeg dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Moraalridders met altijd lief zijn kom je in het echt ook nergens, grow some balls
jij ben echt pure kanker in game, hoop dat ik nooit bij jou in het team zal zitten.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel voor elke gereporte game zich 30 games goed gedragen, ja hij praat in die cases veel en is best irritant, maar overdrijven is ook een vak zegquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
jij ben echt pure kanker in game, hoop dat ik nooit bij jou in het team zal zitten.
Zoals jij hier altijd post ben jij volgens mij ook gewoon tuig, hoop echt dat ik nooit met jou in een game komt pleeg nog eerder zelfmoord!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel voor elke gereporte game zich 30 games goed gedragen, ja hij praat in die cases veel en is best irritant, maar overdrijven is ook een vak zeg
jij bent een egocentrische mongoolquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zoals jij hier altijd post ben jij volgens mij ook gewoon tuig, hoop echt dat ik nooit met jou in een game komt pleeg nog eerder zelfmoord!!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zoals jij hier altijd post ben jij volgens mij ook gewoon tuig, hoop echt dat ik nooit met jou in een game komt pleeg nog eerder zelfmoord!!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:24 schreef kensei het volgende:
Volgens mij wordt ik hard getrolled hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |