abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131590329
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:43 schreef ems. het volgende:
Ik had niet anders verwacht van iemand die jaar in jaar uit anderen de schuld geeft van losses.
En deze opmerking, wtf. Waar doe ik dat? Godsamme was is dit. _O- Ik speel pas een halfjaar ranked. Volgens mij heb ik ook in geen maanden over iemand geklaagd in verband met een verliezende game, tenzij het iets heel opvallends was.

Je bent echt vijandig naar mij zonder aanleiding of reden, gemeen hoor.

[ Bericht 6% gewijzigd door dustbrain op 26-09-2013 17:15:27 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_131590902
quote:
Solo/duo queue is natuurlijk totaal irrelevant skillwise in vergelijking met volle, gecoördineerde teams.
Je praat een beetje als iemand die gefaalt heeft in soloque en daar buthurt over is :P

Natuurlijk is soloque relevant aan skills, individuele skill is daar nog belangrijker dan in premade teams, daar je minder team synergie hebt en de laning belangrijker is. Soloque is gewoon de manier om je individuele skills te bewijzen, als jij altijd door iemand anders gecarried wordt is je ranking gewoon niet representatief, en om die reden ben ik geen voorstander van duoque.
pi_131591905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:52 schreef dustbrain het volgende:
Ja, waarom je zoveel bullshit lult. FF een paar voorbeelden die quotes zijn van jou
Om tijd te besparen zullen we jouw quotes dan maar achterwege laten :P

quote:
Als iemand zijn bronze mattie die 0/10/0 meeneemt is het per definitie hun schuld dat die game verloren is. Je kan in elke game beredeneren wat er mis is gegaan, dat is gewoon een feit. De grootste veroorzaker van verlies in zo'n dergelijke game is de bronze duoqueuer.
Dus het duoqueue systeem moet veranderen. Lijkt me niet zo heel lastig. Gewoon regelen dat je alleen kan duoqueuen met iemand uit dezelfde league/rank.

quote:
Nergens geef ik andere de schuld van mijn verliezende games. Dus waarom trek dat zo ineens uit je kontgat? :D
Je doet het in de quote hierboven. Verder kan je zonder slechte duoqueuers alsnog simpel diamond worden als je maar goed genoeg bent is gebleken, dus wellicht moet je ook gewoon wat harder carryen.
quote:
Het enige wat ik een redelijke opmerking van je vind is dat het gefixt moet worden. Het kan gefixt worden door duoquers een begrensing te geven(niet meer dan 5 devisies) want het is gewoon kut om in zo'n game te komen waarin iemand poepslecht is.
Dat is dan ook mijn enige punt. Waarom je meteen zou roepen dat duoqueue maar weg moet lijkt me emotioneel en ondoordacht. Duoqueue is de enige reden waarom ik überhaupt af en toe nog ranked ga.

Desalniettemin blijven mijn opmerkingen over teams staan. Waarom geen teams? Waarom zoiets randoms als solo/duoqueue doen als je liever niet afhankelijk bent van mensen die je niet kent? Het is een eerlijke vraag. Als ik interesse zou hebben in ranked zou dat het eerste zijn waar ik naar ga kijken.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:14 schreef kensei het volgende:

[..]

Je praat een beetje als iemand die gefaalt heeft in soloque en daar buthurt over is :P
Ik? Dat is dus juist precies hoe sommige mensen hier vaak klinken. Ik kom niet na elke loss hier huilen over hoe slecht mijn team was. Ik haal gewoon mijn schouders op en queue nog een keer :P
quote:
Natuurlijk is soloque relevant aan skills, individuele skill is daar nog belangrijker dan in premade teams, daar je minder team synergie hebt en de laning belangrijker is. Soloque is gewoon de manier om je individuele skills te bewijzen,
Daar ben ik me van bewust, maar dat gaat allemaal niets betekenen als je tegenover een half-degelijk team komt te zitten. Toen ik nog meer tijd had om te gamen wilde ik juist altijd op het hoogste niveau mee kunnen spelen, waarom je dan beperken tot iets dat eigenlijk gewoon totaal niet meetelt in de long run?

Daarnaast is het gewoon vele malen leuker om met een team goed samen te werken dan te soloqueuen en te duimen dat het allemaal goed gaat, maar misschien ben ik dat.
quote:
als jij altijd door iemand anders gecarried wordt is je ranking gewoon niet representatief, en om die reden ben ik geen voorstander van duoque.
Heeft niets met duoqueue te maken.

[ Bericht 14% gewijzigd door ems. op 26-09-2013 17:54:38 ]
Conscience do cost.
pi_131592068
Ik haat inspanning vertonen om mijn lane te winnen, en dan andere lanes te zien die kanker zijn
pi_131592231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik haat inspanning vertonen om mijn lane te winnen, en dan andere lanes te zien die kanker zijn
dit ja :')

Et zat ik met 4 idioten die allemaal op de top lane gingen en daarna met 4 afkers :')
Because you know i'm all about that ass
pi_131592361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Om tijd te besparen zullen we jouw quotes dan maar achterwege laten :P

[..]

Dus het duoqueue systeem moet veranderen. Lijkt me niet zo heel lastig. Gewoon regelen dat je alleen kan duoqueuen met iemand uit dezelfde league/rank.

[..]

Je doet het in de quote hierboven. Verder kan je zonder slechte duoqueuers alsnog simpel diamond worden als je maar goed genoeg bent is gebleken, dus wellicht moet je ook gewoon wat harder carryen.

Ik zeg nergens dat duoqueueres het onmogelijk maken diamond te worden. Ik geef nergens duoqueuers of anderen de schuld van mijn verliezende games.

Ik zeg alleen dat het aids is als je een game verliest door een duoqueuer op basis van mmr verschil, en dat is gewoon een flaw in het systeem.

Nogmaals, waarom trek je argumenten uit je kontgat? Als je niks kunt vinden om me op te pakken moet je niet iets bedenken en daar een heel standpunt omheen wikkelen. Dat lijkt echt heel stom. :P

Tevens zie ik Kensei of mezelf hier niet janken na elke verliezende game. Wellicht jank je zelf zoveel dat je er automatisch vanuit gaat dat iedereen dat doet???

[ Bericht 0% gewijzigd door dustbrain op 26-09-2013 18:12:42 ]
pi_131592636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:06 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat duoqueueres het onmogelijk maken diamond te worden. Ik geef nergens duoqueuers of anderen de schuld van mijn verliezende games.
quote:
Ik zeg alleen dat het aids is als je een game verliest door een duoqueuer,
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef dustbrain het volgende:
Daarom moet ranked duoqueue ook gewoon verwijderd worden. Pure aids is dat. allemaal wannabe pro's die ff hun noob vriendjes denken te carrien. :')
Dan zal ik dit wel gewoon verkeerd geïnterpreteerd hebben.
quote:
Ik zeg alleen dat het aids is als je een game verliest door een duoqueuer, en dat is gewoon een flaw in het systeem.
Minder aids dan wanneer je verliest door een soloqueuer? Duoqueuers hebben toch net zo veel kans om goed/slecht te zijn, waarom daartussen differentiëren?

En vaak zat heb jij games gewonnen waarin allebei de duo's gewoon goed waren. Als ik duoqueue meld ik het 9 van de 10 keer geeneens dat ik duoqueue.
quote:
Nogmaals, waarom trek je argumenten uit je kontgat? als je niks kunt vinden om me op te pakken moet je niet iets bedenken. Dat lijkt heel stom. :P
Geen idee waar je het over hebt. Ik ging puur in op wat je zei. De persoon erachter boeit me zelden ;)

Maargoed, ik denk dat ik je overdreven afgeven op duoqueue gewoon verkeerd heb begrepen want blijkbaar zijn we het erover eens dat het probleem dat jij aankaart vrij simpel te fixen is, mocht riot dat willen. Dat maakt echter dat het ook puur de fout is van het systeem, niet van de duoqueue an sich waar niets mee aan de hand is, dus.

Het kwam vooral over alsof jullie dachten dat duoqueuers allemaal satanaanbidders waren die dan op skype overleggen hoe ze jullie het verschrikkelijkst kunnen laten verliezen.
quote:
Tevens zie ik Kensei of mezelf hier niet janken na elke verliezende game. Wellicht jank je zelf zoveel dat je er automatisch vanuit gaat dat iedereen dat doet???
2/10 matige comeback. Ik daag je uit om in de afgelopen 50 topics ook maar één klacht over een loss van mij terug te vinden :P
Conscience do cost.
pi_131592773
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dan zal ik dit wel gewoon verkeerd geïnterpreteerd hebben.

[..]

Minder aids dan wanneer je verliest door een soloqueuer? Duoqueuers hebben toch net zo veel kans om goed/slecht te zijn, waarom daartussen differentiëren?

En vaak zat heb jij games gewonnen waarin allebei de duo's gewoon goed waren. Als ik duoqueue meld ik het 9 van de 10 keer geeneens dat ik duoqueue.

[..]

Geen idee waar je het over hebt. Ik ging puur in op wat je zei. De persoon erachter boeit me zelden ;)

Maargoed, ik denk dat ik je overdreven afgeven op duoqueue gewoon verkeerd heb begrepen want blijkbaar zijn we het erover eens dat het probleem dat jij aankaart vrij simpel te fixen is, mocht riot dat willen. Dat maakt echter dat het ook puur de fout is van het systeem, niet van de duoqueue an sich waar niets mee aan de hand is, dus.

Het kwam vooral over alsof jullie dachten dat duoqueuers allemaal satanaanbidders waren die dan op skype overleggen hoe ze jullie het verschrikkelijkst kunnen laten verliezen.

[..]

2/10 matige comeback. Ik daag je uit om in de afgelopen 50 topics ook maar één klacht over een loss van mij terug te vinden :P
Ik heb het toch expliciet over duoqueuers die hun noob vriendjes willen carrien?

Ik kan jou uitdagen hetzelfde te doen. Een redelijke klacht is gewoon toegestaan. Mij zie je niet "AL DIE NOBOS IN MIJN TEAM" janken. Afkers en duqoeuers zijn ware klachten.
En janken om de game hoeft niet perse op FOK! te gebeuren, jij leek me wel zo'n gast die in een hoekje heeft lopen huilen en ranked toen heeft afgezworen tbh.

quote:
Ik had niet anders verwacht van iemand die jaar in jaar uit anderen de schuld geeft van losses.

Maarja, je moet toch iets over me bedenken he? :P

[ Bericht 3% gewijzigd door dustbrain op 26-09-2013 18:33:27 ]
pi_131592936
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:48 schreef ems. het volgende:

Daar ben ik me van bewust, maar dat gaat allemaal niets betekenen als je tegenover een half-degelijk team komt te zitten. Toen ik nog meer tijd had om te gamen wilde ik juist altijd op het hoogste niveau mee kunnen spelen, waarom je dan beperken tot iets dat eigenlijk gewoon totaal niet meetelt in de long run?

Waarom zou je tegenstander half degelijk zijn bij soloque, het hele punt is juist dat je op je eigen niveau terecht komt door je MMR.

En waarom zou soloque minder meetellen in de long run dan een ranked team? Je hebt aan allebei niks eiteindelijk, je wordt er toch geen pro mee.
pi_131593069
Vandaag maar even league doen.

Oh. wacht.. banned.
pi_131593089
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:37 schreef EpicKnife het volgende:
Vandaag maar even league doen.

Oh. wacht.. banned.
geen permban toch? :o
pi_131593165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef kensei het volgende:

[..]

geen permban toch? :o
7 dagen.

Achja, ik heb kleine kindjes laten huilen. Worth it.
Soms diss ik mensen te hard. :')
pi_131593343
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

7 dagen.

:')
pi_131593797
quote:

[..]

7 dagen.

:')
Huehue
pi_131593839
tl;dr: zorg dat duoqueuers beperkt worden tot een bepaald niveauverschil omdat er anders geen eerlijke matchups te maken zijn. Heb zelf laatst ook tegen een Diamond V moeten lanen terwijl ik fucking Silver 2 ben. Ik heb hem niet al te hard gefeed maar hij won zn lane natuurlijk wel simpel van mij waardoor hij vrolijk kon gaan roamen en de game kon carryen. Dan maakt zijn bronze III maatje die support speelde en gewoon iets veiligs als Janna ofzo had niet zo gek veel meer uit.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_131594066
tl;dr:maak je er druk om zeg
  donderdag 26 september 2013 @ 19:13:14 #167
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131594088
quote:

[..]

7 dagen.

had perm moeten zijn, dat je gebanned bent, betekend dat je een toxic speler bent, en is deze community je liever kwijt dan rijk.

Het feit dat je er bijna trots op bent, anderen te hebben laten "huilen" zegt genoeg.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_131594376
Liever ragers dan mensen die gewoon zaagsel in hun hoofd hebben
pi_131594677
Ragers hebben per definitie zaagsel in hun hoofd want ragen zorgt er niet voor dat anderen beter spelen.
pi_131594777
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef jagga het volgende:

[..]

had perm moeten zijn, dat je gebanned bent, betekend dat je een toxic speler bent, en is deze community je liever kwijt dan rijk.

Het feit dat je er bijna trots op bent, anderen te hebben laten "huilen" zegt genoeg.
Nee, het feit dat mensen reports uitdelen om niets zegt genoeg.
En euh, de tribunal is alles behalve flawless.

Buiten dat ben ik niet toxic, ik respecteer mij medespelers, en ik gun mensen al helemaal geen permban. (alleen als ik boos ben)

Nu zit je gewoon stempels uit te delen. :')
Ik denk dat jij gewoon toxic bent met deze vooroordelen en de negatieve sfeer die je verspreid. Dit kan ik helaas niet zeggen, want dat zou hypocritisch wezen.
  donderdag 26 september 2013 @ 19:41:51 #171
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131595049
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:35 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Nee, het feit dat mensen reports uitdelen om niets zegt genoeg.
En euh, de tribunal is alles behalve flawless.

Buiten dat ben ik niet toxic, ik respecteer mij medespelers, en ik gun mensen al helemaal geen permban. (alleen als ik boos ben)

Nu zit je gewoon stempels uit te delen. :')
Ik denk dat jij gewoon toxic bent met deze vooroordelen en de negatieve sfeer die je verspreid. Dit kan ik helaas niet zeggen, want dat zou hypocritisch wezen.
als je niet toxic bent, word je niet gebanned.

gereport word iedereen door al die kneusjes, echter alleen de toxic lui worden gebanned..

Als de reports nergens op slaan, word je gepardoned, simpel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 26 september 2013 @ 19:43:27 #172
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131595109
ik hou mezelf bewust in, en reageer helemaal nergens meer op in chat. Ik ping, en call af en toe drake ofzo, meer niet.
pi_131595397
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:43 schreef jagga het volgende:
ik hou mezelf bewust in, en reageer helemaal nergens meer op in chat. Ik ping, en call af en toe drake ofzo, meer niet.
Soms hou ik ragers tegen, of wijs ik mensen op slechte plays, of mijzelf op slechte plays.
Dingens als "this is a throw guys", "stop blaming x", etc.

Meestal praat ik met de enemies. Beetje ouwehoeren enzo.
pi_131597108
Sureeeeee, doe maar linkje naar je tribunal case dan praten we verder.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_131597792
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef znarch het volgende:
Sureeeeee, doe maar linkje naar je tribunal case dan praten we verder.
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/1286096/#nogo

2 van de 5 games waren wat flamerig, maar ik heb eigenlijk nooit iemand persoonlijk uitgescholden. Nja, 1 keer ofzo.

Geen idee hoe die typefouten erin komen :')
pi_131598490
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

2 van de 5 games waren wat flamerig, maar ik heb eigenlijk nooit iemand persoonlijk uitgescholden. Nja, 1 keer ofzo.

Je zit wel constant de chat vol te bitchen en volgens twee reports wensde je ook kanker toe, daarbij zeik je wel vaak over dota zeg. Waarom ga je niet gewoon dota spelen als je dat spel beter vindt?
pi_131598547
Jeeej eindelijk gold 5 *O*
pi_131601814
quote:

[..]

Je ziet wel vaak geen animatie :')

En ook al dat achterlijke gechat van je :') :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 26 september 2013 @ 22:34:00 #179
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131602498
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:19 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je ziet wel vaak geen animatie :')

En ook al dat achterlijke gechat van je :') :')
net zijn tribunal case bekeken, yup, zoals ik al dacht. Meent zelf niet toxic te zijn, maar is het wel, na 1e en 2e zou ik al punish gedrukt hebben.

Welkom in League vriend, waar je je niet kunt misdragen zonder gevolgen. Tis hier geen CoD.
Terechte punish
pi_131603340
2 potjes achter de rug, 1 waarbij iedere lane al wist te feeden voordat ik m'n eerste jungle path gedaan had. Gelukkig namen ze ook zelf wel de schuld op zich, want het was allemaal 1v1/2v2. D'r was gewoon niks meer aan te doen, na 16 minuten was al een inhib down.

Potje daarna mag ik ADC'en, word ik door de 2 premades (jungle en mid) voor van alles en nog wat uitgemaakt (de toplaner moest het ook ontgelden). Als Varus werd ik hard gefocussed in teamfights (Tryndamere, Diana, Lee (support) en Sejuani), en was dus meestal aan het kiten. Waardoor het zoiets ging als 'Varus, you're horrible'. "Do we have an ADC?" 'Yeah, and he sucks'. Ik eindig het potje met stats als 11-3-13, meeste farm (afgezien van de splitpushende Tryndamere), en een paar clutch ults waardoor we teamfights wonnen. Fijn is dat, als ze niet verder kijken dan hun neus lang is.

Ach ja, -13 LP voor de loss, +26 voor de win, 65 punten in Silver 1 nu. Ik verwacht nog een clamp, maar we zien wel :)
pi_131604929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:49 schreef DjNivek het volgende:
2 potjes achter de rug, 1 waarbij iedere lane al wist te feeden voordat ik m'n eerste jungle path gedaan had. Gelukkig namen ze ook zelf wel de schuld op zich, want het was allemaal 1v1/2v2. D'r was gewoon niks meer aan te doen, na 16 minuten was al een inhib down.

Potje daarna mag ik ADC'en, word ik door de 2 premades (jungle en mid) voor van alles en nog wat uitgemaakt (de toplaner moest het ook ontgelden). Als Varus werd ik hard gefocussed in teamfights (Tryndamere, Diana, Lee (support) en Sejuani), en was dus meestal aan het kiten. Waardoor het zoiets ging als 'Varus, you're horrible'. "Do we have an ADC?" 'Yeah, and he sucks'. Ik eindig het potje met stats als 11-3-13, meeste farm (afgezien van de splitpushende Tryndamere), en een paar clutch ults waardoor we teamfights wonnen. Fijn is dat, als ze niet verder kijken dan hun neus lang is.

Ach ja, -13 LP voor de loss, +26 voor de win, 65 punten in Silver 1 nu. Ik verwacht nog een clamp, maar we zien wel :)
Niet aanstellen
Huehue
pi_131605147
Ja hallo! Stelletje haters :(
pi_131605347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef jagga het volgende:

[..]

net zijn tribunal case bekeken, yup, zoals ik al dacht. Meent zelf niet toxic te zijn, maar is het wel, na 1e en 2e zou ik al punish gedrukt hebben.

Welkom in League vriend, waar je je niet kunt misdragen zonder gevolgen. Tis hier geen CoD.
Terechte punish
Er zou eens een punish button gezet moeten worden op die schijnheilige mietjes. :')
pi_131606444
Ik ga nu deze game installeren, ik hoop dat het leuk is.
pi_131609354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ga nu deze game installeren, ik hoop dat het leuk is.
uhm het installeren duurt lang....
Because you know i'm all about that ass
pi_131609641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:20 schreef Jessrabbit het volgende:

[..]

Niet aanstellen
Och, gewhine zoals dat doet me ook niks, maar het was gewoon een grappige situatie omdat ik de game toch zo goed wist te eindigen. Overigens nog 3 teamwork gekregen voor die game, dus een van die flamers heeft me gehonored :')
pi_131610480
Teamwork lintje krijg je vrijwel exclusief op basis van je score. Als ik support speel, de ADC fed maak en over het algemeen dikke plays maak en goed peel of juist goed initiate maar eindig met een score als 1/7/25 krijg ik geen teamplay honor, maar als ik als top laner mijn lane snowball en 13/5/3 eindig en de meeste kills pak krijg ik ineens 2 a 3x honor toegekend. Niks aantrekken van die honor shit, heeft toch geen enkele waarde verder.
pi_131610617
Moraalridders met altijd lief zijn kom je in het echt ook nergens, grow some balls
pi_131611088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Teamwork lintje krijg je vrijwel exclusief op basis van je score. Als ik support speel, de ADC fed maak en over het algemeen dikke plays maak en goed peel of juist goed initiate maar eindig met een score als 1/7/25 krijg ik geen teamplay honor, maar als ik als top laner mijn lane snowball en 13/5/3 eindig en de meeste kills pak krijg ik ineens 2 a 3x honor toegekend. Niks aantrekken van die honor shit, heeft toch geen enkele waarde verder.
De meeste spelers herkennen een goede support ook niet echt, al moet ik zeggen dat het wel wat meer komt in de games die ik doe. Ik heb de support van gisteren wel een teamwork gegeven want hij speelde ook zeer netjes en maakte goede plays terwijl hij ook rustig en positief in chat bleef.
pi_131611113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Moraalridders met altijd lief zijn kom je in het echt ook nergens, grow some balls
Maar in LoL kom je er wel degelijk verder mee. En dat begint al in champion select. Heeft niks met moraalridderigheid te maken.
pi_131611666
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Lol wat heeft dat te maken met wat ik zeg dan? :D
pi_131611865
wie zegt dat ik het tegen je heb
pi_131613085
quote:

[..]

jij ben echt pure kanker in game, hoop dat ik nooit bij jou in het team zal zitten.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_131613248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:15 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

jij ben echt pure kanker in game, hoop dat ik nooit bij jou in het team zal zitten.
Misschien heeft hij wel voor elke gereporte game zich 30 games goed gedragen, ja hij praat in die cases veel en is best irritant, maar overdrijven is ook een vak zeg :')
pi_131613282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:21 schreef kensei het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel voor elke gereporte game zich 30 games goed gedragen, ja hij praat in die cases veel en is best irritant, maar overdrijven is ook een vak zeg :')
Zoals jij hier altijd post ben jij volgens mij ook gewoon tuig, hoop echt dat ik nooit met jou in een game komt pleeg nog eerder zelfmoord!!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_131613310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:22 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Zoals jij hier altijd post ben jij volgens mij ook gewoon tuig, hoop echt dat ik nooit met jou in een game komt pleeg nog eerder zelfmoord!!
jij bent een egocentrische mongool
pi_131613311
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:22 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

_O- _O_
pi_131613327
Volgens mij wordt ik hard getrolled hier ;(
pi_131613649
Standaard support botlane hiero ;(
pi_131613747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:24 schreef kensei het volgende:
Volgens mij wordt ik hard getrolled hier ;(
:@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')