Division V noob, ga haten danquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef dustbrain het volgende:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
[ afbeelding ]
onderstaande reactie is héél erg. Niet lezen met een zwak hart.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef dustbrain het volgende:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje, ik houd van je en ook van Einstein natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door EpicKnife op 27-09-2013 22:30:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga aram doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef blow... het volgende:
oke ik heb een probleem. tegen AI op easy win ik makkelijk, intermediate gaat nog wel maar tegen spelers verlies ik echt alles. gewoon blijven oefenen tegen bots?
dat is het probleem van bots het verschil tussen beide niveaus is behoorlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:41 schreef blow... het volgende:
Aah ik zie het al :p
Morgen maar ff doen
enorm verschil iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef Liandri het volgende:
[..]
dat is het probleem van bots het verschil tussen beide niveaus is behoorlijk.
Tegen spelers is iets heel anders. En ja dat is vooral vallen en opstaan een leren. Aram is daar wel een leuke voor (al zal dat probs in het begin nog overzichtelijker zijn)
Verminder je deathrate, dat is ook al een oefening op zich, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef blow... het volgende:
[..]
enorm verschil idd![]()
Niet echt handig voor oefenen. Of je gaat continue dood of je wint super easy.
dat is wel een goede idd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:42 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Verminder je deathrate, dat is ook al een oefening op zich, natuurlijk.
Ja, gisteren en vandaag halve finales. 4oktober de grand finalquote:
Op moment van schrijven start een game tussen NaJin Black Sword en SKT1quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
“The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.”
[ afbeelding ]Niet met die avatar noob. Neem voorbeeld aan mijn slimme avatarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
Slimme avatarquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Niet met die avatar noob. Neem voorbeeld aan mijn slimme avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |