Geen goed idee. Ik deed hetzelfde en alle goeie hiphop uit die tijd is nu simpelweg opquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik luister 80's en 90's hiphop 20 uur per week.![]()
![]()
Klopt, soms word ik er ook wel flauw van ja.. Gelukkig is er altijd nog wel underground hiphop.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen goed idee. Ik deed hetzelfde en alle goeie hiphop uit die tijd is nu simpelweg op
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:18 schreef EpicKnife het volgende:
Nog maar 60 uur dota gespeeld dus ik heb nog geen flauw idee wat ik doe.
quote:Jayce [00:05:45] dota 2 ftw
Jayce [00:20:33] dota is better
Jayce [00:20:39] superior game
Jayce [00:32:40] dota is completely balanced
lol ok.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:28 schreef dustbrain het volgende:
Deze gast moet gewoon een fucking troll zijn, en anders is ie een gefrustreerde autist. Buiten op straat houd ie zijn kaken stijf op elkaar halen en als ie thuis is keihard naar de pc rennen om al zijn opgekropte energie kwijt te kunnen.
Nee, ragers zijn noobs die gefrustreerd vast zitten omdat ze hun true elo hebben bereikt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ragers zijn over het algemeen de betere speler van het team
Ga weg met je true elo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee, ragers zijn noobs die gefrustreerd vast zitten omdat ze hun true elo hebben bereikt.
Het is de harde waarheid gaytje. Maar het duning kruger effect zorgt ervoor dat jouw hersens zelfs de wiskunde verwerpen om maar te geloven dat jij pro bent en de rest slecht.quote:
Zoiets had ik net. Ik supp met Lux en een MF. MF heeeeel slecht en zeikt dat ik niks doe als ie dood gaat (geen mana/cd/low hp). Halve game gaat ie zeuren, heeft ie een nashor tooth, movement speed boots en nog een vaag item. Ondertussen ben ik maar gaan killen en farmen en uiteindelijk redelijk kunnen carryen mbv 3 tanks xDquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
ragers falen juist altijd gaan 0/3 bij tien minuten, hup gaan ze jungle flamen noob no ganks gg report jungle... echt te kansloos.
Het kan ook andersom. Ik als mf met blitz tegen een blitz en een caith. Hun blitz is 100keer beter grabbed mijn blitz elke keer. Nu kan ik de farm redelijk gelijk houden. Maar als caith dan toch eindelijk 5 0 in kills staat is er voor mij ook geen beginnen meer aan. Ik roep nog tegen hem ga aub achter een minion staan maar nee, toch elke keer weer een blind grab in de bosjes doen, en ja hoor hij mist en de andere blitz raakt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:50 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zoiets had ik net. Ik supp met Lux en een MF. MF heeeeel slecht en zeikt dat ik niks doe als ie dood gaat (geen mana/cd/low hp). Halve game gaat ie zeuren, heeft ie een nashor tooth, movement speed boots en nog een vaag item. Ondertussen ben ik maar gaan killen en farmen en uiteindelijk redelijk kunnen carryen mbv 3 tanks xD
Ik zou ook zeiken als mijn support een Lux pakt, heb je echt niks aanquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:50 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zoiets had ik net. Ik supp met Lux en een MF. MF heeeeel slecht en zeikt dat ik niks doe als ie dood gaat (geen mana/cd/low hp). Halve game gaat ie zeuren, heeft ie een nashor tooth, movement speed boots en nog een vaag item. Ondertussen ben ik maar gaan killen en farmen en uiteindelijk redelijk kunnen carryen mbv 3 tanks xD
Dit. Maar ik thrash talk ze gewoonquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:13 schreef Snorrenbaard het volgende:
ik rage wanneer ik 5/0 in lane sta en dan een andere lane 0/10 zie gaan
Ik vroeg of ie Lux wilde, vond ie prima. Na de laning fase kan lux wel wat xtra ap nemen en het team goed helpen. Maar ach ik ben toch geen challenger, en speel voor de lol. Gaat wel goed zoquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zou ook zeiken als mijn support een Lux pakt, heb je echt niks aan
Elk ranked potje is intensief en frustrerend als fuck. Vanaf platinum word het wat leuker, of diamond.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:39 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Ik vroeg of ie Lux wilde, vond ie prima. Na de laning fase kan lux wel wat xtra ap nemen en het team goed helpen. Maar ach ik ben toch geen challenger, en speel voor de lol. Gaat wel goed zo
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:58 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is de harde waarheid gaytje. Maar het duning kruger effect zorgt ervoor dat jouw hersens zelfs de wiskunde verwerpen om maar te geloven dat jij pro bent en de rest slecht.
BEST ZIELIG EIGENLIJK !!!!!!!!!!!!!!
Netjes!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Knoflook het volgende:
Eindelijk ECHT mijn draai gevonden met een champ. Hoe veel ik ook blijf spelen, ik blijf 8 van de 10 potten winnen. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik lvl 28 ben, dus geen ranked.
Toch fijn als het goed gaat.
Beterschapquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Liandri het volgende:
Ik baal eigenlijk best wel
Ik kan deze week al nouwlijks spelen wegens omstandigheden en dan ben ik nu ook nog is ziek.. geen normal games voor mij deze week
Beterschapquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Liandri het volgende:
Ik baal eigenlijk best wel
Ik kan deze week al nouwlijks spelen wegens omstandigheden en dan ben ik nu ook nog is ziek.. geen normal games voor mij deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |