Oké, laden tot 100% neem ik aan dat je bedoelt? Waarom zie ik dan ook veel varianten met 12000mAh? Daar heb je dan (behalve als je een paar dagen naar een onbestroomd eiland gaat) toch niks aan als het alleen voor je telefoon is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, het is maar 2600mAh (1x 18650 batterij zit erin).
Elke telefoon kan je er op zich mee laden die 5V vraagt.
Een iPhone 4S heeft een batterij van iets over de 1400mAh, dus die zou ik in theorie (het omzetten gebruikt ook stroom, batterij is nooit precies ook 2600mAh, etc) bijna 2x op kunnen laden voor ik hem opnieuw moet opladen. Dus ideaal voor 'soms' gebruik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, laden tot 100% neem ik aan dat je bedoelt? Waarom zie ik dan ook veel varianten met 12000mAh? Daar heb je dan (behalve als je een paar dagen naar een onbestroomd eiland gaat) toch niks aan als het alleen voor je telefoon is?
Onder de 20 euro weet ik niet, maar ik heb zelf de Anker E4. (o.a. voor festivals en weekendjes weg)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Goeie foto wel!
edit:
Nvm, is een filmpje. Sorry.
edit2:
By the way, wat is nou een goede power bank voor onder de 20 euro? Of bestaat dat niet? Is voor een iPhone (of maakt dat ook niet uit).
het merk freelander heeft er 1 van 14 $ die groot genoeg is voor iphones. zelf goede ervaring mee met grotere telefoon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Goeie foto wel!
edit:
Nvm, is een filmpje. Sorry.
edit2:
By the way, wat is nou een goede power bank voor onder de 20 euro? Of bestaat dat niet? Is voor een iPhone (of maakt dat ook niet uit).
Cel kappot? Zou het wellicht kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Goddelijker het volgende:
Krijg 3 kleine Powerbanks binnen, twee doen het goed, eentje doet dit:
Normaal rood = opladen en blauw = vol. Maar nu half vol?
[ link | afbeelding ]
Nou ik heb dus een grotere en het is juist handigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, laden tot 100% neem ik aan dat je bedoelt? Waarom zie ik dan ook veel varianten met 12000mAh? Daar heb je dan (behalve als je een paar dagen naar een onbestroomd eiland gaat) toch niks aan als het alleen voor je telefoon is?
Die goedkope laders zijn niet erg efficent met omzetten dat gebruikt best wat stroom inderdaad. Van 3.7 --> 5V gaat natuurlijk altijd wat vermogen verloren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een iPhone 4S heeft een batterij van iets over de 1400mAh, dus die zou ik in theorie (het omzetten gebruikt ook stroom, batterij is nooit precies ook 2600mAh, etc) bijna 2x op kunnen laden voor ik hem opnieuw moet opladen. Dus ideaal voor 'soms' gebruik.
Mocht je hem nou vaker gebruiken, dan zou ik inderdaad eentje nemen met meer mAh.
Die zijn ook wel tof ja! maat van mij heeft er ook 1 kan ongeveer even veel laden als ik met mijn TPOS lader.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Onder de 20 euro weet ik niet, maar ik heb zelf de Anker E4. (o.a. voor festivals en weekendjes weg)
Met 13.000 mAh kun je zo'n 8-9 keer je telefoon volledig opladen. Ik gebruik hem zelf ook om mijn GoPro op te laden.
http://www.ebay.nl/itm/An(...)&hash=item4ac3eeb17a
Hij is een stukje duurder, maar ik vond het zeker een goede aankoop. en er zit een handig fel lampje op...
Die Baofeng radio's schijnen nog wel aardig goed te zijn. Heb er ooit eens kort naar gekeken, maar zoiets is bijvoorbeeld wel tof als je met vrienden/familie etc. op skivakantie gaat ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef SanAnt het volgende:
Deze radio besteld Klik
Kon 'm niet laten liggen voor $37,99
Iemand ervaring ??
Hier in Spanje nog nooit problemen met de douane gehad(komen toch wel minimaal 4 pakketjes per maand binnen ,en de chinese track nr´s werken altijd hier![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Goddelijker het volgende:
Krijg 3 kleine Powerbanks binnen, twee doen het goed, eentje doet dit:
Normaal rood = opladen en blauw = vol. Maar nu half vol?
[ link | afbeelding ]
Het opruimen is niet echt het probleem; juist het gebruik. Je kunt 'm niet mooi neerzetten voor een filmpje kijken of internetten en kort ergens neerleggen enzo. Gok eerlijk gezegd ook niet dat hoes nog komt.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 14:54 schreef dud0r het volgende:
http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem?itemId=271014608585
Wtf meerdere mensen in dit topic die fruit niet geschild krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 17:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb beide pellers gehad, en heb de onderste per ongeluk weg gegooid een keer met de sinaasappelschillen, bovenste nog steeds in bezit en die bevalt me ook het best
met 2 gaten, kun je dus 2 vingers er doorheen doen en dat is makkelijker grip hebben met dat ding..
fruit schillen, dat doe je toch met zo'n mes:?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wtf meerdere mensen in dit topic die fruit niet geschild krijgen.Motorisch gestoord much? Wordt nog wat als je op jezelf gaat wonen en moet gaan klussen. Vertel je partner tegen die tijd maar al het scherpe gereedschap te verstoppen. Voor je eigen veiligheid!
dat voorgesneden fruit is hand voor af en toe, anders is het (verhoudingswijs) te duur..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:28 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop altijd van die voorgesneden fruitkorfjes met spork (spoonfork); vaak met aardbei, kiwi en ananas. Heb je dat hele gedoe met snijden niet. Kan m'n tijd toch zeker beter besteden!? En minder zooi/vuile vaat ook nog.
Enige wat ik misschien nog zou halen is zo'n magnetron chipsmaker.
Nope.jpgquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
fruit schillen, dat doe je toch met zo'n mes:?[ afbeelding ]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wtf meerdere mensen in dit topic die fruit niet geschild krijgen.Motorisch gestoord much? Wordt nog wat als je op jezelf gaat wonen en moet gaan klussen. Vertel je partner tegen die tijd maar al het scherpe gereedschap te verstoppen. Voor je eigen veiligheid!
Het is ook maar voor nood.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Cel kappot? Zou het wellicht kunnen verklaren.
[..]
Nou ik heb dus een grotere en het is juist handigAnders heb je die powerbank om de 3 dagen aan de stroom liggen waar dat nu wellicht eens in de twee weken moet
.
[..]
Die goedkope laders zijn niet erg efficent met omzetten dat gebruikt best wat stroom inderdaad. Van 3.7 --> 5V gaat natuurlijk altijd wat vermogen verloren.
Zoals eerder aangegeven zou ik overigens gewoon een losse lader + cellen kopen van Pannasonic / Xtar. Weet je zeker wat je hebt aan vermogen(die 2600mAh powerbanks bevatten soms 1800mAh cellen
!)
[..]
Die zijn ook wel tof ja! maat van mij heeft er ook 1 kan ongeveer even veel laden als ik met mijn TPOS lader.
Tja; ik gebruik hem regelmatig, zit bij de vaste gear in de tas dus ik heb liever een iets groterequote:
quote:Input 5V 1A Output 5V 1.5A (MAX)
Charging cut-off voltage of 4.2V Discharge cut-off voltage 3V
Energy conversion efficiency of 80-85%
Seiko selection of high-quality protection IC
With charging management of protected
With the processor detects protection
With reverse battery protection
With temperature, overcurrent, overvoltage, over-discharge and short circuit protection
gewoon een smoothie. Hoef je ook niet meer te kauwen. :pquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:28 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop altijd van die voorgesneden fruitkorfjes met spork (spoonfork); vaak met aardbei, kiwi en ananas. Heb je dat hele gedoe met snijden niet. Kan m'n tijd toch zeker beter besteden!? En minder zooi/vuile vaat ook nog.
Uitpersen! Nooit meer schillen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef neo2000 het volgende:
1:25 - 2:05; just for youquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:28 schreef shiznuts het volgende:
Die gaat in de diepe trochten dat 'Iemand91's bookmarks' heet. Just in case...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef RobertNL het volgende:
Zo'n case ziet er wel goed uit (vooral spec wise).
Kan niet warm wezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Deezertje het volgende:
Net ff touchscreen handschoenen gekocht ($0.99).
Precies zelfde als bij Action maar dan 10 eurocent goedkoper op eBay(oké je moet wel 2 maanden wachten
)
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
Tot 5 graden onder nulquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Uitpersen! Nooit meer schillen.![]()
Dagelijke kost
[..]
1:25 - 2:05; just for you
[..]
Die gaat in de diepe trochten dat 'Iemand91's bookmarks' heet. Just in case...
[..]
Kan niet warm wezen.
* Iemand91 gaat op zoek naar Chinese leren exemplaren. Just in case...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Iemand91 het volgende:
Die gaat in de diepe trochten dat 'Iemand91's bookmarks' heet. Just in case...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar mooie panasonic cellen er bij (3400mAh unprotected) en je bent de man
Je kan dan ook de 3cel versie nemen (met batterijen) Best een nette prijs voor zo'n dikke powerbank
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
okay,. thanks!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb kunnen vinden. Maar je moet wel bedenken dat 180-200mm fans natuurlijk flinke jongens zijn; meeste case-fans zijn maximaal 140mm dus de markt is ook kleiner. Maar valt mij ook wel wat tegen idd.
Maar misschien een tip; als het niet veel goedkoper wordt dan dit; dan zou ik ze alsnog in NL kopen; als je op Tweakers kijkt zie je dat ze hier niet zo veel meer kosten dan bovenstaande maar wel véél stiller zijn. Stilste 180mm+ examplaar doet maximaal 15dB en kost p/stuk ¤13.50 (exclusief verzending maar met meerdere tegelijk wordt dat dan gemiddeld per stuk natuurlijk minder). Van die dingen uit China kom je veelal thuis pas achter hoe stil die is (of juist hoeveel herrie die maakt).
Zeker als je dit in een woonkamer wil toepassen zou ik dit meerekenen.
[..]
Ebay-seller niet; ik wacht als sinds 30 augustus op een tablethoes; durf 'm bijna niet te gebruiken wegens krassen enzo.![]()
Ah, net zo slecht als die van Action dus...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Deezertje het volgende:
Net ff touchscreen handschoenen gekocht ($0.99).
Precies zelfde als bij Action maar dan 10 eurocent goedkoper op eBay(oké je moet wel 2 maanden wachten
)
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
Tweakers?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:35 schreef mickeyD het volgende:
[..]
okay,. thanks!
heb je misschien een merk en/of model voor me wat redelijk verkrijgbaar is hier?
Ze (Brainwavz M2) zijn inmiddels gewoon binnen gekomen. ;p Er komt vast nog wel een leuke rekening deze kant op.quote:
Ach ja, ik rook en drink niet dus geef me geld liever uit aan China-gadgets... Voor een fles alcohol en pakje sigaretten kan je in China een jaar shoppenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah, net zo slecht als die van Action dus...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:35 schreef mickeyD het volgende:
okay,. thanks!
heb je misschien een merk en/of model voor me wat redelijk verkrijgbaar is hier?
Dit inderdaad.quote:
Sd kaart slot spelers zoeken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand een site waar MP3 spelers met meer dan 32GB zijn te kopen? Op Buyincoins.com zijn alleen maar 8gb en dergelijke te vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |