Kabels zijn te moeilijk maar even een nieuwe printer kopen is wel logisch?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
en dan enorm lange kabels leggen naar dat ding zeker![]()
of heb je die pcs direct naast elkaar staan ofzo?
anders dan kun je net zo goed of een simpel print servetje nemen ( meeste routers met usb hebben zelfs die functie al onboard..)
of je sluit hem gewoon aan op 1 PC, en deelt hem vanaf die pc met de rest..
moet de pc wel aanstaan, maar wss heb je wel een hoofdpc die bijan 24-7 aanstaat?
of je koopt gewoon een wifi printer
Kabels zijn te moeilijk xD? wie heeft t over moeilijk..quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kabels zijn te moeilijk maar even een nieuwe printer kopen is wel logisch?![]()
Het is de bedoeling dat er 2 computers naast elkaar staan. Ik moet alleen nog even bepalen wat voor een computer er moet komen. PC, MAC, laptop, linux.... het is eigenlijk allemaal kut
das appels met peren vergelijkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
. PC, MAC, laptop, linux.... het is eigenlijk allemaal kut![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 27-09-2013 14:56:05 ]
Epson Inktjet = oplichterij in iedergeval.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon mooie kleurenlaserprinter in huis halen.Heb eens zo'n Epson gehaald, 80 euro ofzo, startertoners doe ik altijd nog mee.
Want m'n HP Deskjet all-in-one had wel Wireless, maar inktjet dat verdampt ofzo, zijn in notime leeg.
En de Epson hangt dan vrolijk vaan m'n fake-NAS; iomega iconnect netwerk USB-hub-geval.
Funktioniert einwandfrei! Kann ja sowas nur weiter empfehlen.
Dat heb ik ook met mijn Samsung printer, de starttoner heb ik vrijwel 2 studiejaren met veel verslagen mee gedaan.. hij zou zon 850 pagina's kunnen printen op die starttoner (5% dekking gaan ze dan vanuit)..quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik wilde m'n eigen visitekaartjes printen.
Maar bij inktjet hecht dat niet heel lekker en vlekt als je daar met je vingers over gaat.
Zo'n laserprinter is dan echt perfect hoor.![]()
En dat was misschien twee jaar geleden en doe nog altijd met de toners.
Nu print ik ook geen hele boekwerken, maar zo nu en dan print je weleens iets. Dus vind ik best knap.
In de huidige tijd is dat wel altijd goedkoper* gebleken ja xD..quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nog nooit cardridges of toners gekocht...Ik koop altijd een nieuw apparaat.
inderdaad, zulke dingen kun je best eens proberen op ebayquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:58 schreef xzaz het volgende:
Ik doe altijd zoiets:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)&hash=item2569049e2a
werkt prima
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kabels zijn te moeilijk xD? wie heeft t over moeilijk..
(lange) kabels zijn een zooitje..
maargoed als er 2 naast elkaar staan, kan ik die oplossing wel begrijpen met een switchje..
[..]
't is eigenlijk allemaal t zelfde.. xD
PC = Personal Computer, oftwel een Desktop, laptop, Imac of wat dan ook voor device..
jij moet de afweging maken tussen Windows / Linux / OS X
Laptop / Desktop etc..
ik had je toch wat hoger in geschat
Ben jij soms vergeten dat ik weet waar je huis woont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezeur over dure inkt voor printers. Altijd een printer kopen op basis van goedkope nep tankjes/cartridges. De aanschafprijs is iets hoger maar daarna die hond lekker laten printen![]()
Ik ben een kabel fan, lekker fysiek en betrouwbaar![]()
Jij hebt duidelijk alles draadloos in huis, je hersenpan verandert in een snelkookpan![]()
hahah, ik krieg klappen van monkeyquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben jij soms vergeten dat ik weet waar je huis woont?![]()
Gezeur over dure inkt voor printers. Altijd een printer kopen op basis van goedkope nep tankjes/cartridges. De aanschafprijs is iets hoger maar daarna die hond lekker laten printen![]()
Ik ben een kabel fan, lekker fysiek en betrouwbaar![]()
Jij hebt duidelijk alles draadloos in huis, je hersenpan verandert in een snelkookpan
dacht ik ook al aan hahaquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Vrouwen met een dikke kont kop daar houwik niezo van!
Ik heb mijn spul van begin deze maand ook nog niet binnen dus het zal wel weer druk zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef Deezertje het volgende:
Ennnnn de pakjesbezorger rijdt weer mijn huis voorbij. Als het er morgen nog niet is gaan we week zes inOndertussen heb ik nog zo'n 14 pakjes (meeste past gewoon door brievenbus) tegoed uit China, maar die zullen straks wel allemaal in één keer komen heb ik het idee...
Al lees ik op Tweakers dat sommige mensen het wel gewoon binnen een week krijgen, dus waar die eerdere pakketjes dan blijven 'zweven'...?
Gewoon vlak voor dag 45 actie ondernemen, wellicht op dat 35 een berichtje doen en als je aardig bent niet claimen (vooral bij kleine dingen doe ik het soms niet).quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef Deezertje het volgende:
Ennnnn de pakjesbezorger rijdt weer mijn huis voorbij. Als het er morgen nog niet is gaan we week zes inOndertussen heb ik nog zo'n 14 pakjes (meeste past gewoon door brievenbus) tegoed uit China, maar die zullen straks wel allemaal in één keer komen heb ik het idee...
Al lees ik op Tweakers dat sommige mensen het wel gewoon binnen een week krijgen, dus waar die eerdere pakketjes dan blijven 'zweven'...?
Jammer dat er weinig mooie toestellen tussen zittenquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:53 schreef Fasroslis het volgende:
nog 2 tmart-coupons gekregen omdat ik mijn mandje niet heb leeggemaakt
Coupon 1: SEPS3($3 off $30 or more)
Coupon 2: SEPS20($20 off $100 or more)
vooral de 2de is wel interessant. Codes zijn trouwens te combineren met acties (bv de 15% on selected smartphones actie)
http://www.tmart.com/CUBO(...)d-Black_p212528.html vind ik geen slechte deal als er nog eens $20 extra afgaat. Je moet hem dan wel met australische plug pakken, voor $24 kan ik daar wel mee leven. Anders is de spoeling wel dunnetjes. Tmart is beter op het vlak van zaklampjes, maar om nu voor $100 zaklampjes te kopen.quote:Jammer dat er weinig mooie toestellen tussen zitten
Laat me raden, 'Parcelforce', dat is wat Packagetrackr je vertelt?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Van eBay een gitaarcapo na 8 dagen al binnen inclusief weekendvan verkoper usbempire, kwam met TomTop-envelop aan dus waarschijnlijk is dat één van hun eBay-accounts.
Iemand trouwens ervaring met het Britse ParcelForce? Woensdag is er wat met tracking naar mij verstuurd (kilootje sossa), maar de tracking werkt nog steeds niet, in Engeland hoort dat toch wel sneller te gaan dan in China?
SPOILER: In other news (non-China)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Heb een jaar of drie geleden eens Parcelforce gehad. Kwam toen via DPD binnen, maar die bezorgen alleen maandag t/m vrijdag. Je zou het dus vrij rap moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Van eBay een gitaarcapo na 8 dagen al binnen inclusief weekendvan verkoper usbempire, kwam met TomTop-envelop aan dus waarschijnlijk is dat één van hun eBay-accounts.
Iemand trouwens ervaring met het Britse ParcelForce? Woensdag is er wat met tracking naar mij verstuurd (kilootje sossa), maar de tracking werkt nog steeds niet, in Engeland hoort dat toch wel sneller te gaan dan in China?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |