Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar wat is hummus eigenlijk?
Nee ik krijg zo koffiequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende: Oh hai! Ik heb een cracker met hummus. Iemand popcorn te ruil?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel even met de huisartenpost dan...
Het is hartstikkequote:
mn vriendin lust ze anders prima hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef MadMaster het volgende: [..] Bel even met de huisartenpost dan...
Kan je ook nu doen, dan is HIMYM binnen als je er weer uit komtquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zo in bad liggen, als HIMYM eindelijk binnen is
Ik ben geen fan van tahin (hoewel dat wel een klassieker is), mik er wel behoorlijk wat citroensap bij. Hummus an sich betekent geloof ik niet meer dan kikkererwt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.
Is dat die van de Pabo of Christine le Duc?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zo in bad liggen, als HIMYM eindelijk binnen is
Ik wil in bad kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je ook nu doen, dan is HIMYM binnen als je er weer uit komt
Oja, citroensapquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van tahin (hoewel dat wel een klassieker is), mik er wel behoorlijk wat citroensap bij. Hummus an sich betekent geloof ik niet meer dan kikkererwt.
dan is het wel te eten denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.
How I met Your Motherquote:
Oooooh ja. Tegenwoordig een stuk minder gevaarlijk dan vroegerquote:
Dit alles heeft al mijn concentratie weggehaaldquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup, Dexter kijken jij, anders is alles helemaal voor niks geweest...
Ik dacht dat we dit niet in het topic gingen doen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Overigens vind ik wel dat Lotus een punt heeft.
*zoekt dekking*
disclaimer: dit is mijn persoonlijke mening en die heb ik om redenen en niet omdat ik iemand wil kwetsen in one way or another.
nee dat klopt, maar nu is die modder in huis is ben ik er doorheen gelopen en laat ik ook een spoor achter. Daarom wil ik het ook niet hier, nu heb ik een meningquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dit niet in het topic gingen doen?
Het hebben van een mening is eigenlijk gewoon een zware lastquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar nu is die modder in huis is ben ik er doorheen gelopen en laat ik ook een spoor achter. Daarom wil ik het ook niet hier, nu heb ik een mening
Er is vast wel een praatgroep voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |