SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakt niet uit. Wij staan eerste en we hebben een POSITIEF doelsaldoquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die psv kleutertjes zijn wel erg blij met een overwinning
Sleepy Hollow is wel veelbelovendquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
Sleepy Hollow/Blacklist nog wat Tim? Of wat anders/beters?
De laatste jaren wel vaker eerste gestaan, behalve wanneer het er toe doetquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef Baje het volgende:
[..]
maakt niet uit. Wij staan eerste en we hebben een POSITIEF doelsaldo
Dat is leuk voor jullie. Na zoveel jaar zonder overwinning en een aantal vernederingen snap ik het ook wel ergensquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef Baje het volgende:
[..]
maakt niet uit. Wij staan eerste en we hebben een POSITIEF doelsaldo
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De laatste jaren wel vaker eerste gestaan, behalve wanneer het er toe doet
Waarom happen jullie zo?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is leuk voor jullie. Na zoveel jaar zonder overwinning en een aantal vernederingen snap ik het ook wel ergens
quote:
Ik heb me kostelijk vermaakt afgelopen weekend, heb vrijdag gewerkt en zaterdag bij mijn vriendin geweest en nog een beetje GTA gedaan na het voetballenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:40 schreef Baje het volgende:
[..]
afgelopen weekend te weinig vermaak gehad zekerIk voldoende
Oke fijn om te horen, helaas is het fijne weekend weer afgelopen he.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt afgelopen weekend, heb vrijdag gewerkt en zaterdag bij mijn vriendin geweest en nog een beetje GTA gedaan na het voetballen
Helaas wel mag nu weer 5 dagen werken en dan heb ik weer een paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:45 schreef Baje het volgende:
[..]
Oke fijn om te horen, helaas is het fijne weekend weer afgelopen he.
Ik kan geen deals posten omdat ik ze niet vind.quote:
Dan ben ik waarschijnlijk al met pensioen en niet meer in staat op te kunnen Fok!ken. Gr gr Bajequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de volgende keer dat PSV verliest ga ik ze ook uitlachen. En dan ga ik lachen als wieisboos. gr gr een boze Ajax-fan
Zo hard lachen dat je per ongeluk staand moet plassen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de volgende keer dat PSV verliest ga ik ze ook uitlachen. En dan ga ik lachen als wieisboos. gr gr een boze Ajax-fan
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo hard lachen dat je per ongeluk staand moet plassen?
Ga je met 12 jaar met pensioen danquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:49 schreef Baje het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk al met pensioen en niet meer in staat op te kunnen Fok!ken. Gr gr Baje
X 5,7quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je met 12 jaar met pensioen dan
Waarschijnlijk karma. Gr gr Bajequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:52 schreef pascal08 het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor diefstal? Waarom kan ik niet in de webapp? FIFA is toch pas vanaf vrijdag te koop?
Donderdagquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:52 schreef pascal08 het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor diefstal? Waarom kan ik niet in de webapp? FIFA is toch pas vanaf vrijdag te koop?
Ik zit er gewoon inquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En tot die tijd kan niemand zonder early access op de webapp?
Ik zit er ook gewoon in?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En tot die tijd kan niemand zonder early access op de webapp?
Ik ook maar hij is zo traag dat ik dadelijk een film ga kijken voordat ik m'n laptop door de kamer slinger.quote:
Heb geen idee of hij sloom is ik logde in en heb hem weer weg gekliktquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ook maar hij is zo traag dat ik dadelijk een film ga kijken voordat ik m'n laptop door de kamer slinger.
Hahaha nee, want ik heb acht accounts en kan op allemaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
Thanks. Ik was nog met m'n 2e account ingelogd. Blijkbaar moet je dus wel FIFA14 kopen om daarmee weer op de webapp te kunnen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Dat was GTA dan. Tof einde.
Natuurlijk wel met wat patriottisme aan de laatste missie begonnen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik heb wel eens staant geplasdquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo hard lachen dat je per ongeluk staand moet plassen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is knap, staant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens staant geplasd
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat ik snel naar de WC moest. Ik kon mijn spelling niet meer checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat ik snel naar de WC moest. Ik kon mijn spelling niet meer checken.
Srnaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef wieisboos het volgende:
haha ik denk ik koop ook even een pack![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Srnaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker
gta spoiler bij +-50% ofzo @LindJa! Zo lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Voor de retail versie is er een patchquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef over_hedge het volgende:
Er is een patch uit voor fifa. Benieuwd of het verschil maakt.
Bedankt, nu heb ik ook zin in pepernoten die we niet hebben. Die chocoladepepernoten zijn wel lekker, vooral de witte.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga maar even avondeten.Had me zo volgegeten aan chocoladepepernoten (
Ja echt) dat ik echt geen zin in voer had.
Ik was ook bijna vergeten avondeten te halen voor 8 uurquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga maar even avondeten.Had me zo volgegeten aan chocoladepepernoten (
Ja echt) dat ik echt geen zin in voer had.
Ik denk wachten..quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:29 schreef Maoist het volgende:
Ik heb Drogba en Ibrahimovic uit een pakje, nu verkopen of wachten?
verkopen ibra is maar 10k waardquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:29 schreef Maoist het volgende:
Ik twijfel aangezien ik een BPL team wil bouwen en de prijzen van die spelers gaan ook weer omhoog danquote:
Pics.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:29 schreef Maoist het volgende:
Ibra 10k? of is dit een trolliebolliequote:
Weinig pace, is wel ietsjes gestegen maar verwacht geen knaller. Ik wil hem wel overnemen voor 15K.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ibra 10k? of is dit een trolliebollie
Oh als we gaan bieden bied ik wel 16K .. als het op PS3 is dan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weinig pace, is wel ietsjes gestegen maar verwacht geen knaller. Ik wil hem wel overnemen voor 15K.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ibra 10k? of is dit een trolliebollie
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh als we gaan bieden bied ik wel 16K .. als het op PS3 is dan!
In stapeltjes van 1k
Vreemd ja.quote:
Die gaat echt nog wel flink stijgen hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vreemd ja.Vorig jaar was hij zó duur. Cardweight is wat aangepast denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Cooooooooooooooooooooooooooolface.jpgquote:
Puush van firstowner?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooooooooooooolface.jpg
Ibra is de snelste 90+ str spits en je krijgt hem niet van de bal.
Edit: Oh en 5 star skills en 4 star weekfoot
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef Revontulet het volgende:
Zeker op de xbox dan? Staan er maar 2 op PS
alleen voor retail lijkt mequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Confetti het volgende:
Ik heb geen patch trouwens maar op het EA forum claimen ze van wel..
ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
alleen voor retail lijkt me
Nee was van net al.quote:
Fuck jouquote:
Sorry...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fuck jou![]()
![]()
![]()
![]()
Door jou ga ik ook fifa points kopen
Niet 15 oktober dusquote:So there's a patch for ~day 15 (so in October) that addresses a few bits like headers and finesse so it could just be that you're seeing better performance on the disc than with the download. Then again, you're all crazy anyway so who knows what you're seeing.
quote:Retail and ER are never 'the same' - I don't know all the details but they've never been able to play each other so despite getting the game so early I have to wait ages to stomp you guys
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Sorry...
Dat ik mensen aanzet tot een verslaving![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Sorry...
Dat ik mensen aanzet tot een verslaving![]()
[ afbeelding ]
Werken die FIFA points al dan voor FUT14?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fuck jou![]()
![]()
![]()
![]()
Door jou ga ik ook fifa points kopen
Ik kan ook vanavond nog bijna niks vindenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef Ajacied7 het volgende:
De eckte bereiken de top gewoon via deals.![]()
[ afbeelding ]
Deze man weetquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef Ajacied7 het volgende:
De eckte bereiken de top gewoon via deals.![]()
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan ook vanavond nog bijna niks vinden
pakje daarna Lloris.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
In me 1 na laatste pack...
Zal wel niet veel waard zijn![]()
Seems legit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Maoist het volgende:
[..]
pakje daarna Lloris.
Wordt dus een BPL team, hoop alleen niet dat ik te veel mirror matches krijg
ja hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef Zhano het volgende:
Fatih Terim eruit bij Gala, Turkopedia
Welke silver van 15k?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef Maoist het volgende:
[..]
Nu ook nog Hulk en ene zilver van 15k erbij
Jezus..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik kan ook heel veel dingen bedenken maar je post geen plaatjes van de packs. Als iemand Ibra in een pack heeft zou die heel enthousiast zijn, dat was aan jouw post niet te zien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef Maoist het volgende:
[..]
Nu ook nog Hulk en ene zilver van 15k erbij
Ik zwoeg hard op me werk voor die packsquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En ik maar hard zwoegen voor die coins..
Hoeveel fifa poinstquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Joodnl het volgende:
![]()
Even een kleine opsomming van de dag
[ afbeelding ]
En hoeveel euro's heb je hiervoor betaald?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Joodnl het volgende:
![]()
Even een kleine opsomming van de dag
[ afbeelding ]
Ik heb gvd vorig jaar 3100+ packs open gemaakt maar niet zo veel geluk als jouquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik zwoeg hard op me werk voor die packs
Altijd hard zwoegenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vind het best irritant dat fitnesses en contracten vaak niet verkopen. Ik ga nu stoppen met bronze packs tot 12 uur.quote:
Heb er 50 in gestoken.....quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En hoeveel euro's heb je hiervoor betaald?
Je had 6900 fifa points?quote:
Nee, dat had ik nog over.. had eerder in de ochtend al wat open gemaaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je had 6900 fifa points?
Voor 50,- heb je er veel minder toch..
Als je alle tijd die je in traden stopt in werken zou stoppen kan je volgens mij beter packs kopen ja.quote:
Maar hoeveel fifa points heb je voor 50 euro dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Nee, dat had ik nog over.. had eerder in de ochtend al wat open gemaakt
Wat maakt dat uit als je Ibra hebt die 700k+ waard is..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Maoist het volgende:
Waarom zijn die spelers van Barca zoals Pedro en Busquets bijna niks waard![]()
Spel maakt me blij met een dode mus
Voor 30,- heb je er 4600quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar hoeveel fifa points heb je voor 50 euro dan?
(met season ticket)quote:
Ach, hoe vaak ik vorig jaar teams met Messi, Ronaldo etc. heb verslagen met mijn budget teampje..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je alle tijd die je in traden stopt in werken zou stoppen kan je volgens mij beter packs kopen ja.
Denk dat ik die op Ebay/Marktplaats zetquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit als je Ibra hebt die 700k+ waard is..
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef Maoist het volgende:
[..]
Denk dat ik die op Ebay/Marktplaats zet
Rik?!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef Maoist het volgende:
[..]
Dan zou ik dat nu doen, want nu zijn coins nog heel duur. Gewoon voor 80 euro doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef Maoist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan zou ik dat nu doen, want nu zijn coins nog heel duur. Gewoon voor 80 euro doen.
quote:
80 is te weinig hoor.. 100k voor 10 euro is op dit moment nog veel te weinig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan zou ik dat nu doen, want nu zijn coins nog heel duur. Gewoon voor 80 euro doen.
Ja 700k verkopen voor 80 euroquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi, zag net dat Jones (stoke ST) sinds gisteren met 4k is gestegen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor iedereen die hem gekocht heeft; Hugo Vieira is al bijna 2k gestegen sinds vanmorgen.
haha, ik heb er 4.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor iedereen die hem gekocht heeft; Hugo Vieira is al bijna 2k gestegen sinds vanmorgen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:22 schreef dion_v_k het volgende:
Een speler verkopen voor 80 euro en dan niet weten hoe je hem over moet zetten![]()
Uhh ja.. als jij zorgt dat je in de 59e minuut zit zet ik hem erop voor 200c BIN oké?![]()
voor mij wel. Maar ik ben nu wel bang dat iemand hem naar beneden gaat pricefixen...quote:
Nu je er over begintquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
voor mij wel. Maar ik ben nu wel bang dat iemand hem naar beneden gaat pricefixen...
quote:
Kan je geen spelers meer te ruil aanbieden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:22 schreef dion_v_k het volgende:
Een speler verkopen voor 80 euro en dan niet weten hoe je hem over moet zetten![]()
Uhh ja.. als jij zorgt dat je in de 59e minuut zit zet ik hem erop voor 200c BIN oké?![]()
Ik kwam er net alweer 1 tegen voor 6.5k. Je zet die van jou er gewoon voor te veel op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef DuTank het volgende:
DAT PACKS hier
[ afbeelding ]
check deze vuile undercutter
Oh het is blijkbaar DS2quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef DuTank het volgende:
DAT PACKS hier
[ afbeelding ]
check deze vuile undercutter
Komt door de patch..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat is dit nou weer... Ik kan steeds 10/15 min spelen in een wedstrijd en dan wordt ik er uit gegooid.. Heb dan niet verloren of gewonnen. Maar krijg wel klein beetje coins en gaan contracten etc af. Echt nu al 7x achter elkaar gebeurd![]()
verneukt ook lekker het gemiddelde van mijn spelers.
Het is maar goed dat je op Xbox zit jongen!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet met iedereen rekening gaan houden. Hoe durft hij mijn naam te posten?
Is idd sinds de patch. Kut eaquote:
Heb ik net ook al gehad. Scoorde in de 5e minuut de 1-0 en meteen een disconnect. Stond wel bij dat ik met 1-0 won, maar geen punten gekregen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat is dit nou weer... Ik kan steeds 10/15 min spelen in een wedstrijd en dan wordt ik er uit gegooid.. Heb dan niet verloren of gewonnen. Maar krijg wel klein beetje coins en gaan contracten etc af. Echt nu al 7x achter elkaar gebeurd![]()
verneukt ook lekker het gemiddelde van mijn spelers.
Zijn statsquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga denk ik zo IF El Hamdaoui halen.
Veel succes, geen een op de marketquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan je beter nu doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
Even grote pack opening doen in het begin van FIFA denk ?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Veel succes, geen een op de market![]()
o, daar had ik nog niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
2 op de xboxquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat je 'm gevonden hebt is het nieuwe TOTW uitquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
o, daar had ik nog niet naar gekeken.
Zat mijzelf een beetje te trekken op zijn stats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
gta spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Haha nee de prijs is gewoon weer even gezakt. Ik wil 'm simpelweg niet kwijt voor onder de 8k eigenlijk. Dus ik hoop dat ie weer gaat stijgen de komende dagen. Misschien wel 10k in het weekend?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam er net alweer 1 tegen voor 6.5k. Je zet die van jou er gewoon voor te veel op.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze allemaal open geklikt. Mag ik een koekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Raak me aanquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal open geklikt. Mag ik een koekje.?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef Reemi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
iemand al met willian gespeeld?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Vind hem niet heel bijzonder, maar er is simpelweg geen betere op zijn plek voor en Braziliaans team.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mm oke. Ik heb iemand uit bpl nodig. Had taarabt maar die vond ik maar kut.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind hem niet heel bijzonder, maar er is simpelweg geen betere op zijn plek voor en Braziliaans team.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
Mogelijk om deze 2 bazen in een team te proppen op full chem?
Volgens mij niet.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef Reemi het volgende:
gr gr bajeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met Oscar zou toch wel moeten lukkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iets met Oscar zou toch wel moeten lukken
Dit dus had ik ook in gedachte of CoutinhoIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
konkomoeilijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oscar>>>>>>>>>>>>>Coutinho bigtimequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus had ik ook in gedachte of Coutinho![]()
Nieuwe chem systeem verneukt het.quote:Jo kan nu geen 9 chem halen. Maximaal 8 door loyalty+manager bonus.
![]()
Hoezo ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nieuwe chem systeem verneukt het.
Na 10 wedstrijden krijgen ze toch een 1 chem up ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nieuwe chem systeem verneukt het.Jo kan nu geen 9 chem halen.
Manager en loyalty?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gewoon een Ligo do Brazil LM/LW, Mirallas op rechts en dan wat BPL Brazilianen aan de linkerhelft en andere BPL spelers aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.![]()
Valbuena is echt konkoduur voor een non shiny, Cabella er voorlopig maar in dan.
Die Wellington Nem van vanochtend ook met profit verkocht, dank aan de tipgever (dion volgens mij?).
![]()
het lijkt wel alsof er vandaag een shitload aan silvers geopend is. agra stonden er nooit zoveel op. nu bijna een pagina. zelfde voor baloy en piazon.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.futhead.com/14/players/3782/ignacio-scocco/
Deze gezien in een video van FifaRalle ziet er goed uit
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hoeveel potjes hebben jullie al gespeeld? Ik 40..
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
0quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoeveel potjes hebben jullie al gespeeld? Ik 40..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Die CB is een talent, langer en sterkerquote:
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
52quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoeveel potjes hebben jullie al gespeeld? Ik 40..![]()
maar zit veel offline tussen, ik wilde die 1000 coins bonussen zo snel mogelijk farmen om een kapitaaltje op te bouwen![]()
De enige Menez als CAM op de markt gekocht voor 6k, hij gaat normaal als ST voor iets meer dan 4k en die twee positie kaartjes zijn wat meer dan 2k waard dus dat scheelt weer wat kosten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: