SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakt niet uit. Wij staan eerste en we hebben een POSITIEF doelsaldoquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die psv kleutertjes zijn wel erg blij met een overwinning
Sleepy Hollow is wel veelbelovendquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
Sleepy Hollow/Blacklist nog wat Tim? Of wat anders/beters?
De laatste jaren wel vaker eerste gestaan, behalve wanneer het er toe doetquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef Baje het volgende:
[..]
maakt niet uit. Wij staan eerste en we hebben een POSITIEF doelsaldo
Dat is leuk voor jullie. Na zoveel jaar zonder overwinning en een aantal vernederingen snap ik het ook wel ergensquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef Baje het volgende:
[..]
maakt niet uit. Wij staan eerste en we hebben een POSITIEF doelsaldo
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De laatste jaren wel vaker eerste gestaan, behalve wanneer het er toe doet
Waarom happen jullie zo?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is leuk voor jullie. Na zoveel jaar zonder overwinning en een aantal vernederingen snap ik het ook wel ergens
quote:
Ik heb me kostelijk vermaakt afgelopen weekend, heb vrijdag gewerkt en zaterdag bij mijn vriendin geweest en nog een beetje GTA gedaan na het voetballenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:40 schreef Baje het volgende:
[..]
afgelopen weekend te weinig vermaak gehad zekerIk voldoende
Oke fijn om te horen, helaas is het fijne weekend weer afgelopen he.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt afgelopen weekend, heb vrijdag gewerkt en zaterdag bij mijn vriendin geweest en nog een beetje GTA gedaan na het voetballen
Helaas wel mag nu weer 5 dagen werken en dan heb ik weer een paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:45 schreef Baje het volgende:
[..]
Oke fijn om te horen, helaas is het fijne weekend weer afgelopen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |