Ja. Maar nog beter is om ff een een set Grimlocks (http://www.ebay.nl/itm/2-(...)&hash=item4d13085675) te kopenquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:02 schreef EDkataantje het volgende:
Even een klein onzin vraagje dan maar: is een karabijnhaak nog aan te raden? Zie op alle foto's (volgens mij met de nieuwe ops-vesten) alle helmen netjes hangen namelijk.. :-)
Wordt dat 'm, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja. Maar nog beter is om ff een een set Grimlocks (http://www.ebay.nl/itm/2-(...)&hash=item4d13085675) te kopen
Volgens mij zitten de Natres-AMO's tot Maart/April al vol. Dus verwacht dat je zo rond Mei/Juni kunt beginnen met de AMO.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:22 schreef newguy3000 het volgende:
Tijd om de summer-of-2014-abs verder op te kweken![]()
Jammer dat er niet staat op welke termijn
Eind April en eind Juni starten er pas nieuwe AMO's.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:49 schreef Schild het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de Natres-AMO's tot Maart/April al vol. Dus verwacht dat je zo rond Mei/Juni kunt beginnen met de AMO.
Haha, succes man!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef Philipp11 het volgende:
Vanmiddag een belletje gehad, er was een uitvaller op AMO 6.
Meteen vrij genomen, kan 14 oktober nog meedoen.
Scheelt bijna een half jaar wachten!!
Zijn er mensen die vanuit Amsterdam of omgeving naar de AMO Noord gaan
en eventueel willen carpoolen?
Gut for you. De OLK'ers hebben een week van te voren te horen gekregen dat de cursus OLK helaas niet doorging. Al die gasten natuurlijk al 6 dagen vrij genomen van werk. Voor niets dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef Philipp11 het volgende:
Vanmiddag een belletje gehad, er was een uitvaller op AMO 6.
Meteen vrij genomen, kan 14 oktober nog meedoen.
Scheelt bijna een half jaar wachten!!
Zijn er mensen die vanuit Amsterdam of omgeving naar de AMO Noord gaan
en eventueel willen carpoolen?
Hoeveel patronen de neus is dat? stuk of 16?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gut for you. De OLK'ers hebben een week van te voren te horen gekregen dat de cursus OLK helaas niet doorging. Al die gasten natuurlijk al 6 dagen vrij genomen van werk. Voor niets dus.
En tevens voor de volgende ISK 40% van de aangevraagde munitie ter beschikking gesteld. I love it
Dat is wel heel negatief, maar ik verbaas me nergens meer over.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:59 schreef hcwp het volgende:
[..]
Hoeveel patronen de neus is dat? stuk of 16?
Ik heb AMO 1 in maart en heb voor daarna ook aangegeven in Den Haag geplaatst te willen worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:11 schreef Damaged het volgende:
Na veel bellen nu eindelijk bekend dat ik in maart 2014 mag beginnen. Ik wordt geplaatst in 20 natresbataljon Den Haag. Iemand anders die op moet komen op deze datum, dan wel mensen die al werken bij 20 natres Den Haag?
Kun je vanalles mee doen. Bijvoorbeeld een spalk van maken, evt zelfs tourniquet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:29 schreef EDkataantje het volgende:
Waar ehh.. dienen die mantelriempjes voor?
Om ervoor te zorgen dat je mantel niet afvliegt als je als koning van het slachtveld voorwaarts gaat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:29 schreef EDkataantje het volgende:
Waar ehh.. dienen die mantelriempjes voor?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat je mantel niet afvliegt als je als koning van het slachtveld voorwaarts gaat.
Dat wordt treinenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:27 schreef Philipp11 het volgende:
Hmmmmm nog niet zoveel mensen die vanuit regio Amsterdam naar de AMO in Assen gaan.
Niemand die vervoer en kosten kan en wil delen?
Gaat zo lastig op de motor daarheen
Defensiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:53 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Kan iemand aantonen waarom het zo lang duurt voordat je aan de slag kunt met de AMO? half jaar wachtlijst is belachelijk :/
Budget?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:53 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Kan iemand aantonen waarom het zo lang duurt voordat je aan de slag kunt met de AMO? half jaar wachtlijst is belachelijk :/
Omdat je echt de enigste bent die zich aanmeld! En de enigste die een verplichte voorlichting moet volgen waarvoor een voorlichter beschikbaar moet zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:53 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |