Ok.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen werk.
Gewoon 3x15 doen bij de basale apparaatoefeningen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe 3 setjes van 10.
Maar natuurlijk staat overgewicht gelijk aan het niet hebben van kracht/spieren
wat? Hoeveel fietsen sloopt een wielrenner dan wel nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef Braddie het volgende:
TS heeft geen fiets.
Vind het nutteloos om er een te kopen aangezien ik weet dat fietsen het bij mij nooit heel erg lang volhouden (ik heb al meerdere fietsen gesloopt doordat ik teveel kracht zet als ik trap...)
Anyways, TS wilde vandaag naar een meid in Baarn fietsen, dus ik leen een fiets van een kennis doe de navigatie aan op de telefoon, en ik fiets er naar toe.
Ben ik op 4,nogwat kilometer van de 9, word ik gebeld "Ja, TS die en die zitten hier, en ik heb mijn fiets weer nodig"
Nou is dus de klacht:
Ik moet terwijl ik al op de helft ben hals over kop terug fietsen omdat ik word gebeld dat de fiets terug moet.
Ho ho! Hij duwt wel 110 kg met de leg press hèquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:30 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
wat? Hoeveel fietsen sloopt een wielrenner dan wel niet
En dit topic bijhouden. Braddie-topics bijhouden daar heb je een dagtaak aan, aangezien het standaard een 300-poster wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gitaar spelen en joeptoepfilmpjes opnemen.
Als dat zo is duw ik wel 800 kg weg man man man Braddie de 110 kg wel druktquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ho ho! Hij duwt wel 110 kg met de leg press hè
Filmpje graag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:34 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Als dat zo is duw ik wel 800 kg weg man man man Braddie de 110 kg wel drukt
[ afbeelding ]
Nou ik ben een wielrenner, en heb nog nooit een fiets gesloopt door dat ik teveel kracht zette.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:30 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
wat? Hoeveel fietsen sloopt een wielrenner dan wel niet
Dat bedoel ik zoals gewoonlijk weer een verzonnen Braddie topic.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:35 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nou ik ben een wielrenner, en heb nog nooit een fiets gesloopt door dat ik teveel kracht zette.
Je hebt hier zelf enorm vaak gezegd dat je 1 dag in de week enkele uren vrijwilligerswerk doet.quote:
Er kan veel veranderen in 2 weken dat ik hier niet ben hequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je hebt hier zelf enorm vaak gezegd dat je 1 dag in de week enkele uren vrijwilligerswerk doet.
wat is er allemaal veranderd dan, dit klinkt interessant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in 2 weken dat ik hier niet ben he
Op zoek naar werk etc etc
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in 2 weken dat ik hier niet ben he
Op zoek naar werk etc etc
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat is er allemaal veranderd dan, dit klinkt interessant.
Dat was al duidelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
3 uur lopenGoedemorgen, ik ben geen atleet
Tegen de tijd dat hij zijn rijbewijs heeft zal dat goed kunnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:02 schreef BlueNumber het volgende:
Overigens, je wilt geen fiets kopen, maar straks als je je rijbewijs hebt (~2019) met de auto?
Jij denkt dat een auto op water rijdt?
Geen wonder dat je je rijbewijs nog niet hebt, je kan nog niet eens normaal fietsenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ligt aan de kracht in m`n benen, niet aan m`n overgewicht.
De gemiddelde overgewicht is gebouwd om tot rond de 140-150 kilo aan te kunnen, dat weeg ik niet, en als ik een sprintje trek op een fiets, en ik zet veel kracht met m`n benen en ik hoor *Krak* En vervolgens komt de fiets tot stilstand en is er geen beweging meer in te krijgen. Is dat niet m`n overgewicht.
wtf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:43 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij zijn rijbewijs heeft zal dat goed kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |