oh nice! Is het nog naar HD opgewaardeerd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trouwens nog even gecheckt, er zitten geen vaste (portugese) ondertitels bij.
Heb maar heel even gekeken voor die ondertitels, maar het leek erop van niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh nice! Is het nog naar HD opgewaardeerd?
Het is zelfs niet breedbeeld, wat het op mijn europese DVDs wel is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb maar heel even gekeken voor die ondertitels, maar het leek erop van niet.
Zijn er nog films die jij niet gezien hebt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:45 schreef Mike het volgende:
Ik ben gisteren ook begonnen aan de gratis trial en moet zeggen dat het aanbod me niet tegenvalt, zo kort na de start. Natuurlijk meteen aan House of Cards en Arrested Development begonnen, wat cabaret gekeken en zag ook al wat films die ik nog wilde zien.
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Kun je na die gratis maand ook weer opzeggen als je wilt?
Klinkt als The stand van Stephen Kingquote:Op zondag 29 september 2013 01:52 schreef remlof het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van Survivors gezien, een BBC serie van 2 seizoenen met elk 6 afleveringen.
Erg goed, over hoe de samenleving werkt nadat 99% van de bevolking is overleden aan een griepvirus.
Vergeet niet, iedereen zit nog in de free trial, Netflix Nederland heeft nog geen stuiver verdiendquote:Op zondag 29 september 2013 14:19 schreef Aether het volgende:
Twee films per week gemiddeld tot nu toe...
Vandaag: Confessions of a Teenage Drama Queen.
Ik hoop het echt van harte. Ze mogen wel eens goeie dingen erin gooien om mensen over te halen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeet niet, iedereen zit nog in de free trial, Netflix Nederland heeft nog geen stuiver verdiend
Via unblock-us heb ik het draaien op mijn Playstation 3! Werkt als een zonnetje.quote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De goede films zijn op 1 hand te tellen, wel tof dat het maandelijks opzegbaar is. Ik ga niet kloten met Amerikaanse DNS-adressen om de USA-catalogus te krijgen. Weet überhaupt niet of dat werkt i.c.m. PS3.
Ja dat werkt en is heel eenvoudig, heb het zelf via Tunlr. Het veel grotere aanbod is de kleine moeite van het instellen zeker waard.quote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De goede films zijn op 1 hand te tellen, wel tof dat het maandelijks opzegbaar is. Ik ga niet kloten met Amerikaanse DNS-adressen om de USA-catalogus te krijgen. Weet überhaupt niet of dat werkt i.c.m. PS3.
Ze hoeven ook geen bergen nieuwe titels toe te voegen, maar velen zullen wel op basis van het aantal en soort films besluiten te verlengen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeet niet, iedereen zit nog in de free trial, Netflix Nederland heeft nog geen stuiver verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |