Ja, zeker als iemand de nadruk legt op een woord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef KaBuf het volgende:
Wat een lelijke ondertiteling bij Netflix nu, na die update van m'n Apple TV
Mooi, dan ga ik dat vanavond eens even uitzoeken!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zeker als iemand de nadruk legt op een woord.Maar als het goed is kunnen we dat zelf instellen.
Kun je dat niet zelf instellen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef KaBuf het volgende:
Wat een lelijke ondertiteling bij Netflix nu, na die update van m'n Apple TV
Heb er gisteren ook een voor mijn vader gekocht, ff DNS omzetten en gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef Copycat het volgende:
AppleTV aangeschaft. Nog lekkerder Netflixen, zo.
Benieuwd of Apple deze maand een stijging in de verkoop zag in Nederland met al die nieuwe Netflix abonneesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef Copycat het volgende:
AppleTV aangeschaft. Nog lekkerder Netflixen, zo.
Dat denk ik wel. De verkoper bij aMac vertelde dat ze sinds de introductie van Netflix enorm veel worden verkocht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef Aether het volgende:
Benieuwd of Apple deze maand een stijging in de verkoop zag in Nederland met al die nieuwe Netflix abonnees
Zou persoonlijk dan eerder voor een WD Live gaan, of wellicht even wachten (of importeren) op de Chromecast.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef IkWilbert het volgende:
Apple tv of een WD Live... maakt het verschil? Ik heb verder niets van Apple thuis (alleen android). Is het dan handig om een Apple tv te kopen voor Netflix?
I know, maar dat maakt voor mijn vader niet zoveel uit, en ik koop de nieuwe wel weer gewoonquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk wordt eind deze maand een nieuwe apple tv gepresenteerd. Geruchten gaan over meer support voor games.
Just sayin'
Als dedicated netflix apparaat is de Apple TV wel erg fijn (qua bediening en interface). Maar een WD TV kan bijvoorbeeld weer streamen vanaf je NAS mocht je die hebben. En zo'n beetje elk formaat video afspelen wat er naar toe smijt. Veel multifunctioneler apparaat dus (en dat zeg ik dus met pijn in mijn hart als Apple freak, maar hier ligt de ATV2 stof te happen in de kast sinds ik de WD TV Live heb...).quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef IkWilbert het volgende:
Apple tv of een WD Live... maakt het verschil? Ik heb verder niets van Apple thuis (alleen android). Is het dan handig om een Apple tv te kopen voor Netflix?
Maakt in principe niet veel uit. De WD TV accepteert meer formaten (bijvoorbeeld via USB), de Apple TV is meer gericht op Apples eigen iTunes Store. Voor Netflix maakt het niet veel uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef IkWilbert het volgende:
Doet de ATV ook. Enige wat die apparaatjes doen is de HDMI out plat gooien waardoor ze 'uit' lijken te staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Maakt in principe niet veel uit. De WD TV accepteert meer formaten (bijvoorbeeld via USB), de Apple TV is meer gericht op Apples eigen iTunes Store. Voor Netflix maakt het niet veel uit.
Nadeel van WD TV vind ik dat ook in standby het apparaat nog zo'n 6W verbruikt en (daarom) warm wordt.
Ok, dacht dat de ATV dit niet/minder had.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Doet de ATV ook. Enige wat die apparaatjes doen is de HDMI out plat gooien waardoor ze 'uit' lijken te staan.
Ik meende dat de WD TV helemaal uitgaat wanneer je rode knop enkele seconden ingedrukt houdt, in plaats van één snelle druk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Maakt in principe niet veel uit. De WD TV accepteert meer formaten (bijvoorbeeld via USB), de Apple TV is meer gericht op Apples eigen iTunes Store. Voor Netflix maakt het niet veel uit.
Nadeel van WD TV vind ik dat ook in standby het apparaat nog zo'n 6W verbruikt en (daarom) warm wordt.
Apple TV ondersteund Super HD, WD niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef IkWilbert het volgende:
Dat is toch vrijgegeven voor alle devices onlangs?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:58 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Apple TV ondersteund Super HD, WD niet.
Vrijgegeven voor alle providers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is toch vrijgegeven voor alle devices onlangs?
Dat dus. Mijn vader heeft WD TV Live, maar ik vond de bediening 3x niks vergeleken met Apple TV. En ach, vrijwel alles wat ik wil kijken wordt sowieso geupload in mp4 formaat, dus heel erg veel last van de Apple beperkingen heb ik niet. En in het ergste geval heb ik nog de WD TV van 2009quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als dedicated netflix apparaat is de Apple TV wel erg fijn (qua bediening en interface). Maar een WD TV kan bijvoorbeeld weer streamen vanaf je NAS mocht je die hebben. En zo'n beetje elk formaat video afspelen wat er naar toe smijt. Veel multifunctioneler apparaat dus (en dat zeg ik dus met pijn in mijn hart als Apple freak, maar hier ligt de ATV2 stof te happen in de kast sinds ik de WD TV Live heb...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |