Vaag!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik elke keer als ik voof de 2e keer een serie of film start. En na een paar keer in en uitloggen werkt zelfs de hele app niet meer tot ik alles terugzet op nederlands...
Zowel met tunlr als unblock-us overigens, ej dan ook alleen op de ps3
Nee, dat is geen App op de Philips NetTV, beetje jammer...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Heeft iemand Netflix al gevonden op de NetTV van Philips? Ik namelijk nog niet.
Veel daarvan (bijv Chuck/HIMYM?Dexter) stonden er volgens mij al op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef kawa4 het volgende:
ff een "klein"updeetje op Netflix
in 1 keer een dijk, nieuwe seizoenen van aantal serie's en een dijk nieuwe films
Nieuwe seizoenen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Veel daarvan (bijv Chuck/HIMYM?Dexter) stonden er volgens mij al op.
Nee hoor, van Dexter stonden al 6 seizoenen op Netflix. Bij Prison break ook al sowieso het derde seizoen. Dus onzin.quote:
bij HIMYM stonden seizoenen 1 tm 7 er al op... chuck stond er al helemaal op volgens mij..quote:
dus deze site is beter danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef maurisioo het volgende:
Bijna alles
[..]
Nee hoor, van Dexter stonden al 6 seizoenen op Netflix. Bij Prison break ook al sowieso het derde seizoen. Dus onzin.
Die zal inderdaad wel kloppen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dus deze site is beter dan
http://www.flixfilms.nl/??
Sta je op de whitelist van Tunlr?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef HuubTuub het volgende:
Dus afgelopen week de Sony BDP S590 (blu ray) gekocht. De Nederlandse Flix doet het, maar met de US nog geen succes gehad. Wel de DNS kunnen wijzigen via Tunlr en volgens de internet-test werkt de verbinding maar er wordt geen contact gemaakt met Netflix. Iemand die hetzelfde heeft gehad en mij kan uitleggen wat te doen?
overstappen naar unblock-usquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef HuubTuub het volgende:
Dus afgelopen week de Sony BDP S590 (blu ray) gekocht. De Nederlandse Flix doet het, maar met de US nog geen succes gehad. Wel de DNS kunnen wijzigen via Tunlr en volgens de internet-test werkt de verbinding maar er wordt geen contact gemaakt met Netflix. Iemand die hetzelfde heeft gehad en mij kan uitleggen wat te doen?
Ja, daar sta ik op.quote:
Dat zal nu nog weinig effect hebben om dat de DNS verbinding via Tunlr op de Wii het op dit moment gewoon doet.quote:
het is een sony-gerelateerd probleem volgens mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:56 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja, daar sta ik op.
[..]
Dat zal nu nog weinig effect hebben om dat de DNS verbinding via Tunlr op de Wii het op dit moment gewoon doet.
Ik zie denk ik iets over het hoofd met het instellen van de DNS op de Sony. Bedankt voor de input maar het is nog niet opgelost helaas.
bedankt, dat had ik zelf nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het is een sony-gerelateerd probleem volgens mij.
na wat googlen ben ik er achter gekomen dat de problemen alleen maar voorkomen bij mensen die kijken via ps3 os sony-tv
Dit geprobeerd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef WishfulThinking het volgende:
Als ik iets stream via Netflix dan is er de eerste twee miniuten ofzo niks aan de hand, maar daarna begint het beeld en geluid niet synchroon te lopen. Iemand een idee hoe dit kan? : /
Klopt niet helemaal, bijvoorbeeld Prison Break seizoen 4 stond er allang op net als Kuifje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef Aether het volgende:
Toegevoegd op één dag
Films: http://netflixnetherlands(...)-tue-oct-1-2013.html
TV: http://netflixnetherlands(...)-tue-oct-1-2013.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |