abonnement Unibet Coolblue
pi_131795090
Dat krijg je als je met een controlfreak gaat trouwen. B-).
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:27:57 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_131795142
Ben je ook een beetje bruidzilla, misstique? O+
disclaimer
pi_131795431
Dat heb ik toevallig vanavond zitten kijken en nee, dat gelukkig niet. Als ik het ooit in mn hoofd zou halen om te zeggen dat Dago zn haar op een bepaalde manier móet knippen of dat mn wedding party bepaalde schoenen niet mag dragen, dan mogen ze me ammaal héél hard schoppen. :').

Ik vind het wel fijn om alles wat ik nu al kan regelen, gedaan te hebben. Dat brengt me rust. :Y) .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:48:33 #79
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_131818428
En toen had ik ineens mijn trouwjurk! :o O+

Mijn moeder en ik zagen dat de bruidswinkel hier open huis heeft. Voor de gein maar naar binnen gegaan om wat rond te neuzen naar wat binnen mijn budget viel. En zo had ik ineens 3 jurken aan! (Niet tegelijk :6 )
De eerste twee waren echt heel erg mooi, maar de laatste is echt betoverend mooi!

Het was echt niet de bedoeling om vandaag een trouwjurk te kopen (sterker nog, toen ik van bed kwam wist ik nog van niks). Weer een punt om af te vinken van het lijstje!

Hopen dat een paar in mijn omgeving nog een hoepel hebben die ik mag lenen en zien of ik ergens een goedkope torselet kan vinden. En anders gewoon een straplessbh, aangezien ik binnen drie kwartier al donkerrode striemen op mijn buik had staan van de torselet die gewoon goed zat.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_131872106
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef manda-rijn het volgende:
En toen had ik ineens mijn trouwjurk! :o O+

Mijn moeder en ik zagen dat de bruidswinkel hier open huis heeft. Voor de gein maar naar binnen gegaan om wat rond te neuzen naar wat binnen mijn budget viel. En zo had ik ineens 3 jurken aan! (Niet tegelijk :6 )
De eerste twee waren echt heel erg mooi, maar de laatste is echt betoverend mooi!

Het was echt niet de bedoeling om vandaag een trouwjurk te kopen (sterker nog, toen ik van bed kwam wist ik nog van niks). Weer een punt om af te vinken van het lijstje!

Hopen dat een paar in mijn omgeving nog een hoepel hebben die ik mag lenen en zien of ik ergens een goedkope torselet kan vinden. En anders gewoon een straplessbh, aangezien ik binnen drie kwartier al donkerrode striemen op mijn buik had staan van de torselet die gewoon goed zat.
Super dat je je jurk hebt, en ook zo onverwachts!
Ik ga over vier weken jurken passen, ik heb vanochtend een afspraak gemaakt. Ik ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat!
pi_131872614
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef manda-rijn het volgende:
En toen had ik ineens mijn trouwjurk! :o O+

Mijn moeder en ik zagen dat de bruidswinkel hier open huis heeft. Voor de gein maar naar binnen gegaan om wat rond te neuzen naar wat binnen mijn budget viel. En zo had ik ineens 3 jurken aan! (Niet tegelijk :6 )
De eerste twee waren echt heel erg mooi, maar de laatste is echt betoverend mooi!

Het was echt niet de bedoeling om vandaag een trouwjurk te kopen (sterker nog, toen ik van bed kwam wist ik nog van niks). Weer een punt om af te vinken van het lijstje!

Hopen dat een paar in mijn omgeving nog een hoepel hebben die ik mag lenen en zien of ik ergens een goedkope torselet kan vinden. En anders gewoon een straplessbh, aangezien ik binnen drie kwartier al donkerrode striemen op mijn buik had staan van de torselet die gewoon goed zat.
ik had ook allemaal striemen van mn torselet, maar als ie groter was geweest had ie zn functie wel verloren...
zou voor n hoepel eens op mp kijken...
S. 2014
J. 2016
pi_131874029
Wat leuk dat je een jurk hebt gevonden! :D

ik kreeg bij het passen ook een torselet aan maar heb de jurk ook aangepast met een gewone bh maar zag nauwelijks verschil
pi_132097854
Ik kom mij ook melden O+

Volgend jaar juni gaan we trouwen, morgen gaan we de locatie bekijken en hopelijk vastleggen.
Jurk heb ik al (samen met vriend 'even kijken' bij bruidsmodezaak, 1e jurk die ik aanhad was DE jurk, dus meteen maar gekocht :@ Hij is van Rembo Styling, zo mooi O+ ). Heb er ook mooie slippertjes bij besteld, want ik ga lekker relaxt op slippers.

We gaan buiten trouwen, in een mooie tuin, waar verder geen eet/drink voorzieningen zijn.
Globale planning:
15.00 uur ceremonie
16.00 - 18.00 uur taart eten, champagne drinken, foto's maken, eventueel spelletje jeu de boules of croquet
18.00 - 20.00 uur buffet van cateraar
20.00 - ? naborrelen (en ik dacht aan een ijscokar)

Sfeer: zomer, bohemian, veel soorten bloemen in veel kleuren, wit kanten tafelkleden, lantaarns in de bomen.

Hopelijk wordt morgen eea wat duidelijker, want ik zit met een boel vragen mbt het drinken, hoe moeten we dat regelen?! Zelf meenemen, ergens bestellen? Hoe houden we het koud? :?
pi_132097931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Jula123 het volgende:
Ik kom mij ook melden O+

Volgend jaar juni gaan we trouwen, morgen gaan we de locatie bekijken en hopelijk vastleggen.
Jurk heb ik al (samen met vriend 'even kijken' bij bruidsmodezaak, 1e jurk die ik aanhad was DE jurk, dus meteen maar gekocht :@ Hij is van Rembo Styling, zo mooi O+ ). Heb er ook mooie slippertjes bij besteld, want ik ga lekker relaxt op slippers.

We gaan buiten trouwen, in een mooie tuin, waar verder geen eet/drink voorzieningen zijn.
Globale planning:
15.00 uur ceremonie
16.00 - 18.00 uur taart eten, champagne drinken, foto's maken, eventueel spelletje jeu de boules of croquet
18.00 - 20.00 uur buffet van cateraar
20.00 - ? naborrelen (en ik dacht aan een ijscokar)

Sfeer: zomer, bohemian, veel soorten bloemen in veel kleuren, wit kanten tafelkleden, lantaarns in de bomen.

Hopelijk wordt morgen eea wat duidelijker, want ik zit met een boel vragen mbt het drinken, hoe moeten we dat regelen?! Zelf meenemen, ergens bestellen? Hoe houden we het koud? :?
ik weet niet wat voor locatie het is en misschien hebben zij wel betere antwoorden maar je kunt gewoon complete barren (met koeling en zo) huren
wat je dan niet opdrinkt kun je ook weer terug geven

gefeliciteerd!

wat voor soort jurk heb je?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132097967
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik weet niet wat voor locatie het is en misschien hebben zij wel betere antwoorden maar je kunt gewoon complete barren (met koeling en zo) huren
wat je dan niet opdrinkt kun je ook weer terug geven

gefeliciteerd!

wat voor soort jurk heb je?
Dankje, goede tip, stom dat ik daar niet op ben gekomen, ik zag me al sjouwen met kratten bier. :')

Jurk is van Rembo Styling, nieuwe collectie. Met kanten mouwen. Ik ben er zo verliefd op!
Voor man doen we waarschijnlijk geen compleet pak, maar iets met opgestroopte mouwen, en zonder stopdas. Zoals de kleding op dit plaatje:
pi_132098276
Mooie jurken heeft die rembo styling!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132117349
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Jula123 het volgende:
Ik kom mij ook melden O+

Volgend jaar juni gaan we trouwen, morgen gaan we de locatie bekijken en hopelijk vastleggen.
Jurk heb ik al (samen met vriend 'even kijken' bij bruidsmodezaak, 1e jurk die ik aanhad was DE jurk, dus meteen maar gekocht :@ Hij is van Rembo Styling, zo mooi O+ ). Heb er ook mooie slippertjes bij besteld, want ik ga lekker relaxt op slippers.

We gaan buiten trouwen, in een mooie tuin, waar verder geen eet/drink voorzieningen zijn.
Globale planning:
15.00 uur ceremonie
16.00 - 18.00 uur taart eten, champagne drinken, foto's maken, eventueel spelletje jeu de boules of croquet
18.00 - 20.00 uur buffet van cateraar
20.00 - ? naborrelen (en ik dacht aan een ijscokar)

Sfeer: zomer, bohemian, veel soorten bloemen in veel kleuren, wit kanten tafelkleden, lantaarns in de bomen.

Hopelijk wordt morgen eea wat duidelijker, want ik zit met een boel vragen mbt het drinken, hoe moeten we dat regelen?! Zelf meenemen, ergens bestellen? Hoe houden we het koud? :?
Klinkt heel tof, maar jullie zijn wel nogal afhankelijk van het weer. Gelukkig is dat in juni meestal wel oke. Ik heb even bij Rembo Styling gekeken, inderdaad mooie jurken die helemaal aansluiten bij de sfeer die je zoekt!
pi_132117599
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:14 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Klinkt heel tof, maar jullie zijn wel nogal afhankelijk van het weer. Gelukkig is dat in juni meestal wel oke. Ik heb even bij Rembo Styling gekeken, inderdaad mooie jurken die helemaal aansluiten bij de sfeer die je zoekt!
Klopt, het weer moet echt goed zijn... dat wordt wel spannend. We kunnen wel de tuin overdekken en er is ook een tuinhuisje waar we in kunnen, maar ja dan is de sfeer wel weg.
Dit jaar was het heel slecht weer in juni, dus volgend jaar hopelijk goed!
pi_132120048
Dat heb ik ook hoor met mijn plan
we neigen daarom (en om andere redenen) naar juli
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 13 oktober 2013 @ 14:22:04 #90
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132123115
Wij kunnen bij slecht weer naar binnen uitwijken en bij mooi weer naar buiten, dat kan gelukkig op de dag zelf nog aangepast worden.

Al valt het voor ons wel mee, ik heb via de knmi site de weergegevens van 11 juli erbij gepakt van de afgelopen 15 jaar en op zich is het dan altijd prima weer. :7.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_132123147
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:22 schreef Dagonet het volgende:
Wij kunnen bij slecht weer naar binnen uitwijken en bij mooi weer naar buiten, dat kan gelukkig op de dag zelf nog aangepast worden.

Al valt het voor ons wel mee, ik heb via de knmi site de weergegevens van 11 juli erbij gepakt van de afgelopen 15 jaar en op zich is het dan altijd prima weer. :7.
oeh heb je een linkje van dat?
dan kan ik onze voorlopige datum er in voeren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 13 oktober 2013 @ 14:23:57 #92
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132123175
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oeh heb je een linkje van dat?
dan kan ik onze voorlopige datum er in voeren
http://www.knmi.nl/kd/daggegevens/index.cgi

En dan zelf een excelletje maken. :p.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_132123247
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

http://www.knmi.nl/kd/daggegevens/index.cgi

En dan zelf een excelletje maken. :p.
tnx!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132148229
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Jula123 het volgende:
Ik kom mij ook melden O+

Volgend jaar juni gaan we trouwen, morgen gaan we de locatie bekijken en hopelijk vastleggen.
Jurk heb ik al (samen met vriend 'even kijken' bij bruidsmodezaak, 1e jurk die ik aanhad was DE jurk, dus meteen maar gekocht :@ Hij is van Rembo Styling, zo mooi O+ ). Heb er ook mooie slippertjes bij besteld, want ik ga lekker relaxt op slippers.

We gaan buiten trouwen, in een mooie tuin, waar verder geen eet/drink voorzieningen zijn.
Globale planning:
15.00 uur ceremonie
16.00 - 18.00 uur taart eten, champagne drinken, foto's maken, eventueel spelletje jeu de boules of croquet
18.00 - 20.00 uur buffet van cateraar
20.00 - ? naborrelen (en ik dacht aan een ijscokar)

Sfeer: zomer, bohemian, veel soorten bloemen in veel kleuren, wit kanten tafelkleden, lantaarns in de bomen.

Hopelijk wordt morgen eea wat duidelijker, want ik zit met een boel vragen mbt het drinken, hoe moeten we dat regelen?! Zelf meenemen, ergens bestellen? Hoe houden we het koud? :?
Heeft je vriend nu al je jurk gezien?
pi_132155810
Aaargh mijn mama is net weg en ze begon weer over ´waarom niet 2014?'
En dan ga ik ook van 'ja waarom eigenlijk niet?'
En dan komt mijn vriend met alle zinnige argumenten die ik normaal zelf ook weet maar ik wil NU trouwen
NU NU NU!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132156372
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh mijn mama is net weg en ze begon weer over ´waarom niet 2014?'
En dan ga ik ook van 'ja waarom eigenlijk niet?'
En dan komt mijn vriend met alle zinnige argumenten die ik normaal zelf ook weet maar ik wil NU trouwen
NU NU NU!
volgens de op hebben jullie nog geen datum klopt dat?
S. 2014
J. 2016
pi_132156561
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh mijn mama is net weg en ze begon weer over ´waarom niet 2014?'
En dan ga ik ook van 'ja waarom eigenlijk niet?'
En dan komt mijn vriend met alle zinnige argumenten die ik normaal zelf ook weet maar ik wil NU trouwen
NU NU NU!
Wil je *nu* trouwen of *nu* trouwen, én de jurk, én het feest, én de taart én de rest? ;)

Tegen het nu trouwen zal hij toch weinig zinnige argumenten in kunnen brengen?
pi_132156699
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

volgens de op hebben jullie nog geen datum klopt dat?
nee nog niet officieel, wel iets in ons hoofd maar dat is meer zodat we een 'ongeveer' hebben
of het echt die datum zal worden moeten we over een paar maanden nog maar eens serieus bekijken

het probleem is dat ik het komende half jaar afstudeer en mijn vriend het komende jaar
dus qua timing zien we het niet zitten om daar een bruiloft tussen te proppen
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wil je *nu* trouwen of *nu* trouwen, én de jurk, én het feest, én de taart én de rest? ;)

Tegen het nu trouwen zal hij toch weinig zinnige argumenten in kunnen brengen?
Nee ik wil wel het feest en de jurk en en en en en :@
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132157403
Een vraagje voor degenen die al getrouwd zijn: hoeveel kostte jullie fotograaf? Degene die ik het liefst wil, kost 1100 euro voor 6 uren, exclusief album. Inclusief album kost hij 1650 euro. Komt nog bij dat ik hem een uurtje langer wil, dat is 125 euro. Als ik voor het ideaalplaatje zou gaan, ben ik dus 1775 euro kwijt... Is dit redelijk gemiddeld of toch wel erg duur?
pi_132157504
Dat zijn wel prijzen die ik vaker voorbij zie komen ja
Maar ik ben nog niet getrouwd dus misschien hebben andere er zinnigere dingen over te zeggen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')