Ik moest er even hard om lachenquote:
Ziek?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:14 schreef loveli het volgende:
O: -
L: droge toastjes
D: poging tot soep
Beterschap in elk geval. En een paar dagen geleden was/had je je ook nog verbrand toch? Aan iets heets of lag je ergens in de zon?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:05 schreef loveli het volgende:
*duimt*
Bij mij lijkt het seizoensgebonden, bij wisseling naar de herfst had ik er vorig jaar ook last van.
Ik heb daar ook vaak last van idd!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:05 schreef loveli het volgende:
*duimt*
Bij mij lijkt het seizoensgebonden, bij wisseling naar de herfst had ik er vorig jaar ook last van.
Nee joh, het is toch tot uit den treure gereviewd?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
he bah, coco!
Mijn eerste artikel staat online. Zo tof! (en zo eng, wat als anderen het lezen en grote fouten ontdekken, etc. etc.)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh, het is toch tot uit den treure gereviewd?bij ons gaat dat heel erg anders. vaak gaat het gewoon op alfabetische volgorde qua auteurs. Maar, deze heb ik alleen geschreven, dus sta er alleen op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja dat is in de economie ook zo. In de (bio)medische wetenschappen is de volgorde wel echt een dingetje.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bij ons gaat dat heel erg anders. vaak gaat het gewoon op alfabetische volgorde qua auteurs. Maar, deze heb ik alleen geschreven, dus sta er alleen op!
Oh dat komt bij ons echt nooit voor. Er komt altijd een hele zooi aan hoogleraren/groepshoofden bij te staan, omdat die x publicaties per jaar nodig hebben om geld voor promovendi aan te mogen vragen. Die staan altijd als laatste, en wie er het eerste staat is wel altijd de belangrijkste bijdrager. Nog een paar maanden, dan gaan ze een artikel indienen over mijn masteronderzoek, en er is mij al gezegd dat ik (ondanks dat mijn begeleider het heeft verzonnen en in mijn ogen meer heeft gedaan) waarschijnlijk als eerste genoemd ga wordenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bij ons gaat dat heel erg anders. vaak gaat het gewoon op alfabetische volgorde qua auteurs. Maar, deze heb ik alleen geschreven, dus sta er alleen op!
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:42 schreef Californium het volgende:
Leuk! Waar heb je onderzoek naar gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i know! de doi werkt ook nog niet. waarschijnlijk pas als het echt gepubliceerd word, in November.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent nog niet te google.scholaren, jagär!
Bij mn vriend duurde het in totaal 5 maanden van inzending tot goedkeuring en daarna nog 2 tot plaatsing. Dat je het weetquote:Op woensdag 25 september 2013 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
i know! de doi werkt ook nog niet. waarschijnlijk pas als het echt gepubliceerd word, in November.
joh, ik heb het vorig jaar september ingestuurd. Dus het duurde minder dan een jaar!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij mn vriend duurde het in totaal 5 maanden van inzending tot goedkeuring en daarna nog 2 tot plaatsing. Dat je het weet
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]Klinkt interessant! Heb je misschien (tzt) een linkje voor in de DM/PM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja dat vind ik een belangrijke inderdaad. Ik vind het zo vervelend als we een sollicitatie gesprek hebben en iemand heeft 0,0 vragen. Bekijk dus goed de website van te voren, bereid wat vragen voor.quote:maar ook veel vragen stellen en interesse tonen in het bedrijf en de afdeling.
Jeetje, dat is echt heel kort! Ik heb collega's die jaren bezig zijn om iets te slijten. Maanden wachten op reviews, dan herschrijven, weer wachten, dan alsnog afgewezen worden en ergens anders heen moeten...quote:Op woensdag 25 september 2013 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij mn vriend duurde het in totaal 5 maanden van inzending tot goedkeuring en daarna nog 2 tot plaatsing. Dat je het weet
Wat goed!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga Eerste Hulp bij Administratie verlenen. Mensen begeleiden in het voeren van een degelijke administratie zodat ze hun rekeningen op tijd betalen, inzicht hebben in hun financiën en daardoor beter zelfredzaam zijn.
Geen idee wat ik allemaal ga tegen komen, maar ik heb er wel heel veel zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
De schouders zitten veel te los, links zo erg dat ie bij tillen/beweging impinchment krijgt soms. Om dat te voorkomen maak ik,onnatuurlijke schouderbewegingen. Daar wil ik van afquote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap An!
Wat mankeer je aan je schouder Puff?
Lijstje voor vandaag:
O: omelet met groenten
T: 1/2 bak kwark met cashewnotenpasta
L: gerookte makreel met salade
T: havermoutshakep
D: risotto met peentjes, worteltjes en kip
S: rondje v 5 km dé hel als je spierpijn in je onderstel hebt. Ik dacht ik loop het er wel uit
T: 1/2 bak kwark
Ieueww.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:01 schreef Jagärtrut het volgende:
De eerste nachtvorst is een feit. Kouhoud!
Laatst bij gebrek aan kokosmelk, pindasaus gemaakt met de rasp. Was erg goed!quote:Op donderdag 26 september 2013 12:29 schreef Probability het volgende:
Ik heb 500 gram cocosrasp gekocht
Ken-streepjes!quote:Op donderdag 26 september 2013 13:06 schreef Probability het volgende:
Ik ben er na jaren eindelijk achter hoe ken streepjes heten: iliac furrow of apollo's belt! Nu de Nederlandse vertaling nog
Je hebt nog 2 weken om in topconditie te geraken!quote:Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef loveli het volgende:
Soort van, ben nog wel kracht kwijt.
Dreigende taal. .. pas op Loveliquote:Op donderdag 26 september 2013 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 weken om in topconditie te geraken!
HPKW, had jij laatst niet een recept in dieet gepost van pompoen/linzensoep?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, ongetraind kom je verder dan ik getraind kom.
Mijn hiel heeft nog steeds last van de drekrees.
Ik PM m even naar je!quote:Op donderdag 26 september 2013 19:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
HPKW, had jij laatst niet een recept in dieet gepost van pompoen/linzensoep?
Zou je die misschien nog een willen posten? Want ik kan hem niet meer terugvinden.
living life on the edgequote:Op vrijdag 27 september 2013 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst succesvol mijn suikerthermometer gebruikt en italiaanse merengue gemaakt.
Ja, even kijken zondag. Meestal helpt het je een fase verder in de griep/ verkoudheid en ik ben nu over het ergste heen. Ik vind sauna heerlijk, dus geen slecht idee van je. Als je echt nog op je piek van de griep zit, kun je inderdaad beter niet gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:48 schreef V1z0R het volgende:
Yup, was lekker fris vanmorgen uniekMaar zoals het lijkt kom je met goed weer terug
Geniet ze nog maar even
Succes vandaag, Aurum!
An, misschien net als Aurum doen en even saunatje pakken? Geen flauw idee of dat helpt eigenlijk want ik ben niet zo'n sauna-persoon, mij te warm.
Jammer van je training maar gelukkig wel overleefd
SPOILER: werkgedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door V1z0R op 27-09-2013 11:50:08 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Kwark zonder iets
Ah, het er uitzweten klonk me logisch in de oren vandaarLekker bezig dusSPOILER: werkgedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah meh. Maar hoe post je dit dan? Ben je al binnen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef Chicolate het volgende:
Sleutels vergeten, mobiel leeg en niemand thuis. Als er wat mis gaat, dan gaat het goed mis.
Ik heb mijn laptop bij me, en er hangt hier een onbeveiligd netwerk in de luchtquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah meh. Maar hoe post je dit dan? Ben je al binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |