Zoals eerder vermeld: Counterstrike:go , poker en Starcraft iiquote:Op woensdag 25 september 2013 18:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Godverdomme man, je bent nog te lomp om de aanknop te lokaliserenwat wil je nou voor game gaan spelen? Dora the Explorer?
Je weet dat een muis ook twee knoppen heeft?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld: Counterstrike:go , poker en Starcraft ii
Nog niks voor TS, want...quote:Op woensdag 25 september 2013 17:17 schreef jogy het volgende:
Maar alvast een tip voor je volgende Product. Koop gewoon deze.
[ afbeelding ]
Als ik jou was had ik een cursus 'Anger Management' en een cursus 'leren, lezen en schrijven voor tieners en volwassenen' gedaan..quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:08 schreef Jeroen128 het volgende:
jij bent echt een kktokkie man sjesus
als ik die winkeleigenaar was had ik je de winkel had ik je smoel verbouwd.
Wist je dat het internationale symbool voor de aan/uit-knop al 50 jaar hetzelfde is ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in, maar dit wist ik niet?
RAGE!!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:35 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik een cursus 'Anger Management' en een cursus 'leren, lezen en schrijven voor tieners en volwassenen' gedaan..
Kerel, wat een fucking onzin weer. Ik kan alle spellen op mijn pc prima spelen en ik hoef er geen rare shit voor te doen. Ding gaat aan (wel goede knoppie drukken natuurlijk ) en dan ga ik naar Steam et voila. Gamen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben geen game pc waardig mijns inziens. Imo moet je zoiets dus gewoon niet kopen als je geen phd en msc in IT hebt. Je bent continue bezig met futiliteiten oplossen, problemen googlen, drivers installeren blablablablabla
Kortom.. shit die ik gewoon niet wil doen. ik wil gewoon op mijn beessie op een knoppie douwen en een spelletje spelen... thats all.. dat is gewoon teveel gevraagd voor elke random pc
Daarom neig ik dus ook zo erg naar Apple.. of ga ik gewoon een macbook en een xbox ofzo halen. geen gezeik.. gewoon lekker .. gewoon.... rustig gamen zoals t hoort
Wat een zeik dit
Pak dan zelf gelijk even de cursus Nederlands mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:35 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik een cursus 'Anger Management' en een cursus 'leren, lezen en schrijven voor tieners en volwassenen' gedaan..
iek behn drugs besich medt Needdurlahndsz.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:41 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Pak dan zelf gelijk even de cursus Nederlands mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |