Gast je tekent je eigen doodsvonnis hierquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:08 schreef Jeroen128 het volgende:
jij bent echt een kktokkie man sjesus
als ik die winkeleigenaar was had ik je de winkel had ik je smoel verbouwd.
Je hebt zelf voor die kast gekozen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
alle pc's die ik daarvoor had, hadden power button of rechts of bovenop, niet links...
EN ik verzin dit echt niet, ik vind het ook niet leuk hoor
ja, daar heb je gelijk in, maar dit wist ik niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je hebt zelf voor die kast gekozen.
Geen klacht, afgewezen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in, maar dit wist ik niet?
ja gast ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categorie/61/behuizingen/producten/
Slim, iets kopen waar je geen verstand van heb. Het is geen klacht, het is onkunde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja gast ik heb er geen verstand vanhaha
met apple had ik deze shit al op de eerste plaats niet gehad manquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Slim, iets kopen waar je geen verstand van heb. Het is geen klacht, het is onkunde.
Weet je wel waar de aan/uit-knop op een apple-product zit?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
met apple had ik deze shit al op de eerste plaats niet gehad man
Is dit het beste argument waar je mee kan komen? Zo'n sul als TS weet het waarschijnlijk toch nog wel te verprutsen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:17 schreef Flammie het volgende:
Het punt is dat dit met een Apple dus niet kan gebeuren want daar is wel nagedacht over de locatie van knoppen