Gratis stalken op die lifeinvader swa.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet je die ownen? Opperbaas Michael was even blut nadat ik mijn mo had uitgegeven aan hangaar @ South Side Los Santos nigga.
way past your bedtime my niggaquote:
Aight aight, is niet bijzonders G, gewoon even dit dat weet je.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom niet spoileren nigga, fo real.
Nee is voor elke character gratis beschikbaar. (ze hebben alle 3 een andere )quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet je die ownen? Opperbaas Michael was even blut nadat ik mijn mo had uitgegeven aan hangaar @ South Side Los Santos nigga.
why do you let plaatjes do the talkin niggaquote:
Na het slalken toch pas G? Daarvoor kon ik ervoor betalen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:24 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee is voor elke character gratis beschikbaar. (ze hebben alle 3 een andere )
Dat jij een boeler bent kan je ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:26 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dat jij het verband niet ziet van slang-praat en een daadwerkelijke slang kan ik niks aan doen. [ afbeelding ]
wou ik ook doen maar hij rende ergens naar beneden en toen ik daar naar beneden ging was hij wegquote:
Boeie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat jij een boeler bent kan je ook niks aan doen.
Bok op met je kutplaatjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:26 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dat jij het verband niet ziet van slang-praat en een daadwerkelijke slang kan ik niks aan doen. [ afbeelding ]
Haha, foto! Nick Cave is mijn held <3quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn Trevor lijkt een beetje op Nick Cave nu
Gewoon lang haar, snorretje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Haha, foto! Nick Cave is mijn held <3
Dude luister!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |