Ga het vanmiddag uitproberenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:55 schreef JohnB52 het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)ers/?view=getnewpost
Werkt dit echt op de Xbox?
Dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
mensen die haten op GTA kunnen beter hun console de deur uit doen want beter als dit wordt het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het eens op Hyves of Habbohotelquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:55 schreef gerrold532 het volgende:
Zouden mensen dit kunnen invullen? Duurt max 2 minuutjes! Ik zoek mensen tussen de 13 en 21 die minimaal 1 en maximaal 6 per dag gamen!
bvd
https://docs.google.com/f(...)-ZWm4kzjp3hiEg/edit#
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan.wollah ga niet praten we zitten hier niet bij tien voor taal of wel my niggaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Kan je eigenlijk nog wat met die figuren behalve er wat tegen te zeggen?quote:
Elkander scherp houden gast, rustig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wollah ga niet praten we zitten hier niet bij tien voor taal of wel my nigga
Klopt. Onderdanig zijn is het nieuwe leven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer je overal uitgekotst wordt moet die probleem bij uzelf liggen. Denk na!
ik kreeg allemaal flashbacks van de nederlandse les op de middelbare scorroquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Elkander scherp houden gast, rustig.
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:55 schreef gerrold532 het volgende:
Zouden mensen dit kunnen invullen? Duurt max 2 minuutjes! Ik zoek mensen tussen de 13 en 21 die minimaal 1 en maximaal 6 per dag gamen!
bvd
https://docs.google.com/f(...)-ZWm4kzjp3hiEg/edit#
Ok.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:02 schreef Nestalgie het volgende:
Kkoplichter ik wil dus die cargobob halen voor die 2e heist, staat er een gast aan de weg met kapotteauto en of ik hem naar het vliegveld wil brengen ik denk dus oke hij zegt dat hij heel rijk is en gister 5000 euro fooi heeft gegeven. Dus ik dacht dat zit wel goed dan krijg vast iets van 10000. Heb ik hem.daar gebracht krijgik maar 100 waardeloze teringdollars
Dan pop je hem toch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:02 schreef Nestalgie het volgende:
Kkoplichter ik wil dus die cargobob halen voor die 2e heist, staat er een gast aan de weg met kapotteauto en of ik hem naar het vliegveld wil brengen ik denk dus oke hij zegt dat hij heel rijk is en gister 5000 euro fooi heeft gegeven. Dus ik dacht dat zit wel goed dan krijg vast iets van 10000. Heb ik hem.daar gebracht krijgik maar 100 waardeloze teringdollars
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:05 schreef HostiHawaii het volgende:
Wie heeft er eigenlijk allemaal Gmail?
Fucking flauw, ik weet het.
Dat klopt, daarom heb ik m'n spot is deze tori verdiend niggu.quote:
.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Wou ik ook doen maar ik was lui.
1v1 me broquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Wou ik ook doen maar ik was lui.
Dat is geen antwoord op een vraag, maar een random woord.quote:
Lekker man, ook nog gekontneukt dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Michael heeft gister een hoertje gepakt trouwens
Op de foto zetten, aanrijden, in elkaar stompen, slaan met een knuppel, aanrijden, in brand steken, neerschieten, aanrijden, uitschelden, aanrijden en met een bus eroverheen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:59 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk nog wat met die figuren behalve er wat tegen te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |