SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interactieve map:
http://gta-5-map.com/
High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):
Satelliet (70MB!):
http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png
Atlas (20MB):
http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png
Roadmap (17MB):
http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png
De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads
Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/
http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/
Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
DUURT LANGOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Die bail jumper-missies van Trevor zijn ook genieten. Ultieme manier om de omgeving te verkennen. Eigenlijk een soort combi van het treasure- en bountyhunten in Red Dead Redemption.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
quote:Thanks,
alleen kom ik er niet helemaal uit als ik zoek op PC mode komt die erbij te staan ?
maar hier kan ik hem niet vinden http://www.lg.com/uk/tvs/(...)nical-specifications
EDIT
Dit? : HDMI/HDCP Input - (480p/576p/720p/1080i/1080p)- 1 Port PC ModeOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Als je van de 100% de scherpte op 50% (standaard) zet is het prima.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Scherpte moet wel omhoog, de rest van de ''extra'' opties kan inderdaad uit.
Het verschilt per TV natuurlijk, maar de meeste balkjes moeten ongeveer in het midden staan imo.
Shit wat aan/uit kan, meestal uit.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Blijft leuk,quote:
iemand al antwoord op mijn vraag?
is het nou HDCP?!Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:27 schreef Jivis het volgende:
Die bail jumper-missies van Trevor zijn ook genieten. Ultieme manier om de omgeving te verkennen. Eigenlijk een soort combi van het treasure- en bountyhunten in Red Dead Redemption.heb er nou 2 gedaan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die 3de krijg ik dus echt niet gevonden, he.
kun je de locatie van die mensen die je moet zoeken ook op de radar krijgen?mee bekant vangde gin haas.![]()
Scherpte op 50quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als je van de 100% de scherpte op 50% (standaard) zet is het prima.
Het verschilt per TV natuurlijk, maar de meeste balkjes moeten ongeveer in het midden staan imo.
Shit wat aan/uit kan, meestal uit.
Kleur op 45
Contrast 80
Helderheid 40-50
Dig. Ruisfilter uit
Eco off
=
Epic beeld jeweetzIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Zo even HDMI kabel gekocht, tevens morgen bij de Aldi even 23" LED TV halen, toch aanbieding
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
Pauper.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:34 schreef Unmountable het volgende:
Zo even HDMI kabel gekocht, tevens morgen bij de Aldi even 23" LED TV halen, toch aanbieding
![]()
![]()
Is de digitale ps3 versie al gepatched ofzo, ik heb echt helemaal geen last van al de problemen die met de download zouden mee moeten komen. En ik heb nog een oudere ps3 ook nog. Of ik ben misschien snel tevreden, maar niks wat stoort voor mij tenminste.![]()
Je bent een vrouw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef MolesterStallone het volgende:
Is de digitale ps3 versie al gepatched ofzo, ik heb echt helemaal geen last van al de problemen die met de download zouden mee moeten komen. En ik heb nog een oudere ps3 ook nog. Of ik ben misschien snel tevreden, maar niks wat stoort voor mij tenminste."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik heb ook een eerste generatie PS3 zonder problemen. Heb wel de diskversie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef MolesterStallone het volgende:
Is de digitale ps3 versie al gepatched ofzo, ik heb echt helemaal geen last van al de problemen die met de download zouden mee moeten komen. En ik heb nog een oudere ps3 ook nog. Of ik ben misschien snel tevreden, maar niks wat stoort voor mij tenminste.![]()
23" mijn telefoon is bijna nog groter dan jouw toekomstige tvquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:34 schreef Unmountable het volgende:
![]()
![]()
Nogmaals even mijn vraag dan. Hoe rennen jullie en schieten/richten tegelijkertijd? Ik heb een duim tekort!![]()
22".quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:34 schreef Unmountable het volgende:
Daarboven is zwaar overrated.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Grazzle het volgende:
Nogmaals even mijn vraag dan. Hoe rennen jullie en schieten/richten tegelijkertijd? Ik heb een duim tekort!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Met mn 3e been.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Grazzle het volgende:
Nogmaals even mijn vraag dan. Hoe rennen jullie en schieten/richten tegelijkertijd? Ik heb een duim tekort!![]()
Met m'n joypad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Grazzle het volgende:
Nogmaals even mijn vraag dan. Hoe rennen jullie en schieten/richten tegelijkertijd? Ik heb een duim tekort!<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Zit nu op iets van 35%, geweldig spel. Alleen er is 1 ding waar ik erg teleurgesteld over ben, en dat is de schade aan de auto's. Je botst op de snelweg frontaal op een andere auto en je hebt slechts een deukje in je bumper en je rijdt vrolijk verder![]()
Zelfs wanneer de klap zo hard is dat de personage uit de auto vliegt heeft de auto slechts een kreukeltje in de bumper en een kapot voorlicht.![]()
22"quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
22".
Daarboven is zwaar overrated.. Dat durf ik nog niet eens aan mijn PC te hangen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Wil net zeggen, mijn PC gaat flippen bij een scherm kleiner dan 40 inch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:51 schreef jackson het volgende:
[..]
22". Dat durf ik nog niet eens aan mijn PC te hangen.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Liever dat, dan te realistisch en na een deukje de auto het al niet meer doet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:50 schreef H4ppy het volgende:
Zit nu op iets van 35%, geweldig spel. Alleen er is 1 ding waar ik erg teleurgesteld over ben, en dat is de schade aan de auto's. Je botst op de snelweg frontaal op een andere auto en je hebt slechts een deukje in je bumper en je rijdt vrolijk verder![]()
Zelfs wanneer de klap zo hard is dat de personage uit de auto vliegt heeft de auto slechts een kreukeltje in de bumper en een kapot voorlicht.![]()
Dit!quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:51 schreef jackson het volgende:
[..]
22". Dat durf ik nog niet eens aan mijn PC te hangen.
PC = 27 inch
TV = 50 inch
David = F inch er"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nee, je krijgt alleen een foto van de locatie op je telefoon.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb er nou 2 gedaan,
en die 3de krijg ik dus echt niet gevonden, he.
kun je de locatie van die mensen die je moet zoeken ook op de radar krijgen?
Ik verklap de derde bounty in mijn spoiler trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, je krijgt alleen een foto van de locatie op je telefoon.
Ik verklap de derde bounty in mijn spoiler trouwens.
bedankt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zal ik daar vanavond eensch rond gaan neuzen
mee bekant vangde gin haas.![]()
Ze kunnen toch wel een beetje normale deuken in de auto laten maken zonder dat de auto ermee stopt? En ik heb trouwens vaak genoeg een auto moeten vervangen omdat 1 van de wielen klem zat door een botsing maar de auto zelf er nog bijna nieuw uitzag door gebrek aan overige schade...quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Liever dat, dan te realistisch en na een deukje de auto het al niet meer doet.![]()
Het klopt dat frontale klappers minder grote damage hebben. De zijkanten zijn daarentegen vrij snel naar z'n mallemoer.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Toen ik de eerste gelekte gameplay beelden zag, viel me dit ook meteen op en stelde me een beetje teleur. Maar ik moet zeggen dat het rijden een stuk beter is dan in gta IV. Daar hoefde je maar een vliegje te raken en je schoot al kilometers uit de bocht, zonder enkele controle.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:50 schreef H4ppy het volgende:
Zelfs wanneer de klap zo hard is dat de personage uit de auto vliegt heeft de auto slechts een kreukeltje in de bumper en een kapot voorlicht.
Het rijden vind ik in V een stuk makkelijk en prettiger, en ja het ziet er minder realistisch uit, maar dat is een (waarschijnlijk goede) keuze van R*, want de technologie is er wel. Heeft er wss mee te maken dat ze zo'n grote wereld op die oude consoles draaiende moeten krijgen.hoihallo![]()
Bigfoot zit wel in het spel!No joke.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Waar zijn die heen dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:58 schreef Jivis het volgende:
Ik mis wel beren en wolven om op te schieten als ik door de bossen cruise.
![]()
Ja, je moeder ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:59 schreef HostiHawaii het volgende:
Bigfoot zit wel in het spel!No joke.
![]()
Rij je normaal irl dan ook door als je wiel scheef onder je auto staat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel een beetje normale deuken in de auto laten maken zonder dat de auto ermee stopt? En ik heb trouwens vaak genoeg een auto moeten vervangen omdat 1 van de wielen klem zat door een botsing maar de auto zelf er nog bijna nieuw uitzag door gebrek aan overige schade...![]()
Waarschijnlijk is hij zelf ook scheef, laat gaan joh, de jeugd van nu is toch niet meer wat het geweest is. Al dat internetten en feesboeken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rij je normaal irl dan ook door als je wiel scheef onder je auto staat?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U were saying?
Ik sta open voor een verontschuldiging. Anders kom ik je poppen.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]Ja, poppen, dat is nou echt het woord wat je gebruikt wanneer iemand je moeder beledigd. Echt helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U were saying?
Ik sta open voor een verontschuldiging. Anders kom ik je poppen.![]()
Beledigt, mongoolquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ja, poppen, dat is nou echt het woord wat je gebruikt wanneer iemand je moeder beledigd. Echt helemaal.![]()
Jij bent echt dom.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ja, poppen, dat is nou echt het woord wat je gebruikt wanneer iemand je moeder beledigd. Echt helemaal.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Pass, G.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Van wie ben jij een kloon G?quote:
Want je bent nieuw sinds vandaag, maar iets te bijdehand voor de eckte eckte."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dit ja. Een wannabe, een nepper, grade C shit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:06 schreef Giester het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon G?
Want je bent nieuw sinds vandaag, maar iets te bijdehand voor de eckte eckte.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
![]()
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Alleen de FIB weet dat Gquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:06 schreef Giester het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon G?
Want je bent nieuw sinds vandaag, maar iets te bijdehand voor de eckte eckte.![]()
Of je rolled met ons 100% of niet. Getekend, mijn moeder.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik onafhankelijk zijn, als een echte vrouw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Of je rolled met ons 100% of niet. Getekend, mijn moeder.![]()
Zong je voordat je weer terug naar je ghettoneger gingquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:10 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ik onafhankelijk zijn, als een echte vrouw.![]()
![]()
D) Fapmateriaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Grazzle, initiation time aspirant G.
Wat zijn dit:
[ afbeelding ]
A) Meloenen
B) Melones
C) Groene fruitballen![]()
FOUT, uitloggen en opbokken. Nepper.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik hoef hier niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
FOUT, uitloggen en opbokken. Nepper.
Dit dus."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik pas mijn visie toe aan de wereld, waarom moet je dat nou weer generaliserenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
FOUT, uitloggen en opbokken. Nepper.![]()
![]()
Wat de fuck is er aan de hand hier, wie moet ik klappen geven?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Neppe G wil bij de gang horen, shit don't fly, G.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:15 schreef kaos- het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand hier, wie moet ik klappen geven?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Duidelijk geen straat slang, deze G is een phoney.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:13 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ik pas mijn visie toe aan de wereld, waarom moet je dat nou weer generaliseren"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Volgens mij moeten we de G's helpen met een beef tegen groene Grazzlequote:Op dinsdag 24 september 2013 14:15 schreef kaos- het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand hier, wie moet ik klappen geven?![]()
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Neppe G wil bij de gang horen, shit don't fly, G.![]()
Ik account aanmaken en praten, niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef Differ het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we de G's helpen met een beef tegen groene Grazzle![]()
Ooit gehoord van Persona Non Grata?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ik account aanmaken en praten, niks meer, niks minder.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Gang is al bepaald. Eckte G's weten hun spot. Pappies mogen proberen maar weten niet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee, ik heb wel andere accounts gehad alleen nooit een openbare en hier wil ik online mee gaan gamen en alles. Dikke plannen voor deze groene viervoetert.![]()
Jij account aanmaken en stoer doen tegen de G's, niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ik account aanmaken en praten, niks meer, niks minder.![]()
Aint no hussle on tha set foh ya G!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:20 schreef Grazzle het volgende:
Nee, ik heb wel andere accounts gehad alleen nooit een openbare en hier wil ik online mee gaan gamen en alles. Dikke plannen voor deze groene viervoetert.
Dat B izzupah in yo izazz bwoi."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Je bent welkom hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:20 schreef Grazzle het volgende:
Nee, ik heb wel andere accounts gehad alleen nooit een openbare en hier wil ik online mee gaan gamen en alles. Dikke plannen voor deze groene viervoetert.We testen je incasseringskills, G.
Niggu, give the shrub a chance, dawg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Aint no hussle on tha set foh ya G!
Dat B izzupah in yo izazz bwoi.
Ain't nuttin' but love op in hier.
Dank je wel man. Door jou geloof ik nog in het laatste beetje liefde in deze wereld vol ellendige ellendigheid.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor.We testen je incasseringskills, G.
![]()
Dat bepaal jij niet G, eerst die stemboes dabei pakkquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor.We testen je incasseringskills, G.
![]()
Nu ga je te ver homo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:24 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dank je wel man. Door jou geloof ik nog in het laatste beetje liefde in deze wereld vol ellendige ellendigheid.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Je moet wel even een dikke set melone's overdragen aan deze G'z bwoi!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:24 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dank je wel man. Door jou geloof ik nog in het laatste beetje liefde in deze wereld vol ellendige ellendigheid."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik zou werken aan je slang bradda, deze tata taal gaan we niet diggen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:24 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dank je wel man. Door jou geloof ik nog in het laatste beetje liefde in deze wereld vol ellendige ellendigheid.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
En KFC.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Je moet wel even een dikke set melone's overdragen aan deze G'z bwoi!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Hij moet naar Bro scorro, daar leer je de takkie te spitten als een G.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:25 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik zou werken aan je slang bradda, deze tata taal gaan we niet diggen.
Here we go again.....
Anyway, ONTOPIC Kan dat? Ja, dat kan
http://gtaforums.com/topic/601769-knocking-people-out-kills-them/
Was mij ook al opgevallen.
Scheer je weg!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:28 schreef Grazzle het volgende:
Nee maar leuk. Gezellig, samenhorigheid. Altijd wel leuk.
Laat deze eckte eckte G's hun business runnen op deze forum!![]()
Ik run helemaal niks. Ja van jou als je nog meer van dat soort taalgebruik op mij toepast.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:29 schreef Differ het volgende:
[..]
Scheer je weg!
Laat deze eckte eckte G's hun business runnen op deze forum!![]()
OH BEHAVE!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:30 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ik run helemaal niks. Ja van jou als je nog meer van dat soort taalgebruik op mij toepast.
fokk off skerre boiiquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:30 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ik run helemaal niks. Ja van jou als je nog meer van dat soort taalgebruik op mij toepast.![]()
True, daarom opbokken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:30 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ik run helemaal niks. Ja van jou als je nog meer van dat soort taalgebruik op mij toepast.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: