Post maar gauw weer verder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zal het noooooooooit meer doen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik wel aan haar foto's en zij zei ook geen sorry.
Stiekem hoop ik nog op een veldslag in dezen SC, gewoon voor het leedvermaakquote:
JNGquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik nog op een veldslag in dezen SC, gewoon voor het leedvermaak
De modjes &oppergod Yvonne vs de SC'ers
crewbash :s :squote:Op dinsdag 24 september 2013 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik wel aan haar foto's en zij zei ook geen sorry.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee dat zou niet eerlijk zijn. LB zou dan aan onze kant moeten staan want als Yvonne dan gemeen doet dat LB haar kan bannen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Yvonne wel mag?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen bemoei ik me er dan niet mee en ga ik lachen vanaf de zijkantquote:
Think soquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Yvonne wel mag?
Modjes kunnen niet bannenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat zou niet eerlijk zijn. LB zou dan aan onze kant moeten staan want als Yvonne dan gemeen doet dat LB haar kan bannen.
true story broquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen bemoei ik me er dan niet mee en ga ik lachen vanaf de zijkant
Lurkie lurkiequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen bemoei ik me er dan niet mee en ga ik lachen vanaf de zijkant
Wat een kut zin is datquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat zou niet eerlijk zijn. LB zou dan aan onze kant moeten staan want als Yvonne dan gemeen doet dat LB haar kan bannen.
Wel aanvragen. En dan geeft danny haar een ban. Of ze zegt sorry.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |