quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou het was de 5000e dag van deze eeuw. Toen zei iemand dat gaan we vieren met bier en tetten. Maar modjes vonden dat een minder strak plan.
Stiekem doen jullie dat allemaal. Echt waar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
houden van is misschien overdreven, maar het viel me wel op dat je er niet was
Lekkerquote:
Zag de lol er zelf ook wel van in. Maar 2 weken was een beetje overdreven. Als ik sorry zou zeggen tegen yvonne en danny werd mijn ban minder.quote:
nou oke,quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stiekem doen jullie dat allemaal. Echt waar.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan je autistenbrein dat wel aan?
dat zou ik uit principe al niet doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zag de lol er zelf ook wel van in. Maar 2 weken was een beetje overdreven. Als ik sorry zou zeggen tegen yvonne en danny werd mijn ban minder.
[..]
Denk jij dat ik dat heb gedaan danquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik uit principe al niet doen
weet ik veelquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk jij dat ik dat heb gedaan dan
"Sorry yvonne, sorry danny."quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zag de lol er zelf ook wel van in. Maar 2 weken was een beetje overdreven. Als ik sorry zou zeggen tegen yvonne en danny werd mijn ban minder.
quote:
[..]
Want yvonne/danny hadden er ook echt een trauma van of schade onder geledenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik wel aan haar foto's en zij zei ook geen sorry.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Want yvonne/danny hadden er ook echt een trauma van of schade onder geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |