Eerst zijn lijk eens zien te vindenquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zou Marie de kist van Hank paars laten maken?
Ik denk dat Hank nooit meer wordt gevonden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zou Marie de kist van Hank paars laten maken?
Reeksceptionquote:
I know, het was een semi grappige vraag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst zijn lijk eens zien te vinden
Zeker, dat heet ''The A-team''quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:04 schreef Maanvis het volgende:
is er wellicht een versie van breaking bad zonder skyler te downloaden? iedere keer als zij er op is word ik verveeld en zap ik weg.
Klopt, ep15 was ook al 6 minuten langer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh... ik had ergens gelezen dat de laatste aflevering langer zou duren. Iemand die dit kan bevestigen?
Dat was het telefoongesprek tussen Jr. en Walt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:11 schreef slashdotter3 het volgende:
- een deel van de 515 opnames waren verloren gegaan dus moesten ze scenes opnieuw doen
Daar hebben ze het in de podcast ook over dat dat haast onmogelijk is, Mike's geld is ook constant ingepikt door de Feds.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Hoe verwacht Walt eigenlijk dat zijn gezin 80 miljoen gaat witwassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |