SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat maar andere maicon hahaquote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Die Brasilver Maicon is belachelijk duur zeg, gaat nu al voor 20k![]()
En dat voor een Braziliaan met 3* skill
silver users zijn de pacehoeren van de community (al doen bronsmennekes ook hun best)quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had vorig jaar een zieke speler zonder pace als silver. Dit jaar trouwens weer.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
silver users zijn de pacehoeren van de community (al doen bronsmennekes ook hun best)
Hij is een legend, maar niet zo erg als Jobson:quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Gold users zijn het ergst. Bij bronze en silver proberen ze nog te voetballen maar bij golds niet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
silver users zijn de pacehoeren van de community (al doen bronsmennekes ook hun best)
Dit.quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gold users zijn het ergst. Bij bronze en silver proberen ze nog te voetballen maar bij golds niet.
godverdommequote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn Brasilver team kost me ongeveer 15k en is nu al een kleine 210k waard![]()
![]()
Daarom speel jij zeker niet met golds?quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gold users zijn het ergst. Bij bronze en silver proberen ze nog te voetballen maar bij golds niet.
Jobsonquote:Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is een legend, maar niet zo erg als Jobson:
http://beta.futwiz.com/fifa/player/maicon/7553/history/fifa11
Jezus Christusquote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn Brasilver team kost me ongeveer 15k en is nu al een kleine 210k waard![]()
![]()
Dat is één van de redenen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom speel jij zeker niet met golds?
Elton heeft zieke stats en is zeer rarequote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Elton heeft ook wel goeie stats
Maar eens kijken wie er het beste op CAM is dit jaar Morais, Lincoln of Elton
wajoo hoe kom je aan zo veel geldquote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Golfbaantje kopen in GTA V dan maar, ja toch.
Je hebt er alleen niets aanquote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Golfbaantje kopen in GTA V dan maar, ja toch.
Veel goeie cam's dit jaarquote:Op maandag 23 september 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Elton heeft zieke stats en is zeer rare
quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wajoo hoe kom je aan zo veel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Gratis golfen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niets aan
quote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Waar ik me echt aan erger is dat als mijn banden naar binnen gaan staanquote:
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:58 schreef FCsuarez het volgende:
avond,
lindgren gefeliciteerd![]()
![]()
nog wat gemist hier ? behalve de shitload aan dealtjes natuurlijk![]()
wanneer mogen onze amerikaanse sponsoren spelen ?
Thanks allen.quote:
Fred is poep met zijn 29 strengthquote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Veel goeie cam's dit jaar
Morais en Lincoln vanwege de 5* skills.
Elton over alles en dan heb je nog Piazon, Romarinho, Ilsinho, Maicosuel (normaal CF), Leonardo, Fred
dat is juist realistischquote:Op maandag 23 september 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar ik me echt aan erger is dat als mijn banden naar binnen gaan staan
Konko en Fanni? Of bedoel je silver?quote:Op maandag 23 september 2013 23:55 schreef Reemi het volgende:
Er zijn geen goede Franse RB's meer over
Gratisquote:
Konko speelt in de Serie A en Fanni lijkt me nou niet geweldig met die dribbling.quote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Konko en Fanni? Of bedoel je silver?
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kan je je er nog wel aan ergeren.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gratis
Edit: 3 seconde te laat
zeker.quote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kan je je er nog wel aan ergeren.
Gratis? Waar!?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gratis
Edit: 3 seconde te laat
Maakt niet uit joh.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef TBakkert het volgende:
Toch nog gefeliciteerd Lindgren..![]()
Ik had het even gemist...
Thx.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zhano, bij Media staan ze.
Kan hem niet uitstaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:08 schreef Hoogstaande het volgende:
GudjonDaniel is echt een smerige lucker. Haalt uit zn eerste STpack Suarez en uit zn tweede Iniesta
Fraaiquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thx.
Stroot: http://www.easports.com/u(...)2014/video/171789125
rijke tata.quote:
I know, Jarvis is konkogoedquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jarvis is beter dan Gevaar, sukkel.
Ga eerst maar lekker Fellaini omvormen voor je weer je grote bek opentrekt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
I know, Jarvis is konkogoedMaar het staat zo lelijk
Omvormen is niet nodigquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ga eerst maar lekker Fellaini omvormen voor je weer je grote bek opentrekt.
Hoe is Willian eigenlijk? 4* weakfoot en skills...ook veel pace en 71 shooting...quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
I know, Jarvis is konkogoedMaar het staat zo lelijk
Hij is heel grappig als ie ragedquote:
Welterusten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef Zhano het volgende:
Maar eens gaan slapenOngekend vroeg voor mij de laatste tijd, maar moet er half 7 uit
Houdoe
Schurrle heeft betere stats volgens mijquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoe is William eigenlijk? 4* weakfoot en skills...ook veel pace en 71 shooting...
Dat was snel.quote:
Zijn er veel disconnects bij die early acces ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Net een hattrick met Balo, krijg ik een DC
Dit was mijn eerste. Maar net daarvoor F5'de ik de webapp om die media-link te kijken, en toen stond er al "It seems like you didnt finish your last match blabla". Dus misschien die webapp maar afsluiten voortaan...quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn er veel disconnects bij die early acces ?
quote:
Nee, ff Sleepy Hollow pilot kijken/Benzema team afmaken en dan tukken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Diehard door tot 5 uur in de ochtend.
google de datum en je weet hetquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Nickskuh het volgende:
Komt FIFA nou donderdag of vrijdag uit?
kreeg een mailtje van een gamestop in nederland en die zegt 26e en das toch donderdagquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
google de datum en je weet het
4 uur dus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, ff Sleepy Hollow pilot kijken/Benzema team afmaken en dan tukken.
Hij komt toch ook gewoon donderdag uitquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kreeg een mailtje van een gamestop in nederland en die zegt 26e en das toch donderdag
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij komt toch ook gewoon donderdag uit
Dan had je er gewoon nog eentje in je club joh. Ik had vanmiddag hetzelfde. Gewoon niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:24 schreef Maver24 het volgende:
ik heb weer wat hoor. Niet dat het slecht is, maar heel vreemd. Ik dacht, ik koop een engine kaartje voor mijn Leroy Fer. ik koop dat kaartje van de markt. heb ik ineens 2 kaartjes ipv 1 . gewoon een gratis kaartjes gekregen. het klopt wel want er is maar 2000 coins van me rekening af gegaan
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht tot nu toe de hele tijd 400c packs, nu koop ik een keer een reeks van 750c packs en ik krijg veel squad fitnesses + nog wat redelijke spelers. Dit is wel een mooi moment om deze dag af te sluiten. Morgen ga ik de 20k posts bereiken. Weltrusten!
Ik kocht tot nu toe de hele tijd 400c packs, nu koop ik een keer een reeks van 750c packs en ik krijg veel squad fitnesses + nog wat redelijke spelers. Dit is wel een mooi moment om deze dag af te sluiten. Morgen ga ik de 20k posts bereiken. Weltrusten!
quote:
ziet er prima uit om mee te beginnenquote:Op maandag 23 september 2013 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja nog meer Fransen dan maarWel wat te veel naar mijn smaak maar goed
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik Guilavogui bij Saint Etienne blijf zoeken wel ja
21 ofzo ?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:38 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
En dan mag hij niet meer op internet na 00:30 of wat? Dafuq.
[..]
Dit is echt al zo vaak besproken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:38 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
[..]
Ben hier niet altijd hè.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is echt al zo vaak besproken.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is echt al zo vaak besproken.
Waarom zou ik dat nou willenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
Beetje goedkoop scoren als die jongen niet meer kan reageren.
Kami, oude schizoquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
Beetje goedkoop scoren als die jongen niet meer kan reageren.
quote:
Tsjuus Truus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:50 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Welterusten allemaal.
nee, maar scheen erg slecht te zijn geloof ik. Deel speelt zich wel af in "Nederland"quote:
Speel jij nog wel eens FM of wacht je ook op FM 14?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Speel jij nog wel eens FM of wacht je ook op FM 14?
Godver zeg, al die nieuwe games.. Net een kind gekregen en nu al geen leven meer
Hoeveel heb je voor Matuidi betaald?quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1.4k over voor Diaby, Distin, Beria en Yanga Mbiwa
52k ofzo...quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor Matuidi betaald?
Logisch als hij niet in packs zit sinds de eerste paar webapp dagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:14 schreef gazhims3lv het volgende:
Wtf.. Matuidi cheapest bin is 14k, had hem paar dagen terug voor 4k
Op de Wii?quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:14 schreef gazhims3lv het volgende:
Wtf.. Matuidi cheapest bin is 14k, had hem paar dagen terug voor 4k
Net nog? Want hij is al dik gestegen.quote:
Geen enkele van op de markt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:23 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste IF die ik koop, die zal toch wel meer waard worden lijkt me.
PS3quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op de Wii?
[ afbeelding ]
Veel sterker middenveld krijg je bijna niet denk ik
Moussa Sissoko ipv die CDM, maar die is momenteel ook een stuk duurder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op de Wii?
[ afbeelding ]
Veel sterker middenveld krijg je bijna niet denk ik
Nee gister.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Net nog? Want hij is al dik gestegen.
Wat slik/snuif/spuit jij?quote:
Guila is een beestquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moussa Sissoko ipv die CDM, maar die is momenteel ook een stuk duurder.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
Er zitten echt een paar briljante snaps tussen bij die Social Club
[ afbeelding ]
Maar vooral
[ afbeelding ]![]()
Briljant.
Fuck, die laatste wilde ik ook maken. Alleen zat nog te kijken of je een outfit kon met alleen een witte pamper oidquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
Er zitten echt een paar briljante snaps tussen bij die Social Club
[ afbeelding ]
Maar vooral
[ afbeelding ]![]()
Briljant.
Die heb ik ook in de garage staan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Net deze trouwens gepimpt.In de game is hij een stuk feller rood.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook allemaal pics van naakte dudes en chicks.quote:
Dat lijkt me logisch als ik geen IF zeg en vanaf 4kquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je nou ff eerder zegt dat het over de NIF gaat en niet de IF die ik daarboven postte..
Ik heb wel eens een gold IF gekocht voor 2k BIN, dus er gebeuren gekkere dingen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:43 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch als ik geen IF zeg en vanaf 4k![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik wacht nog even op de daily gifts, ongetwijfeld weer een paar zadige bronze packs.
edit. nee dus, 3x 250 coins
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch als hij niet in packs zit sinds de eerste paar webapp dagen.
quote:
Leg uit.quote:
Bij Lindgren werkte hij niet..mij lukt het nu ook niet meer maar net steeds wel. Echt vage shit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:16 schreef poker4lifee het volgende:
nicete moe alleen om te proberen
k jammerquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Lindgren werkte hij niet..mij lukt het nu ook niet meer maar net steeds wel. Echt vage shit.
werkt 't weer?quote:
Tot hoe laat moet je?quote:
Geen idee. Uur of 2 geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 04:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Uur of 2 geloof ik.
Eerste uurtje skip ik. Nu heb ik pas om 12:00 college.
Trusten.
ultimateteamtrading.netquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Welke site/ app is dit?
Edit: ultimatedb.nl?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Bijzondere gaily dift:
[ afbeelding ]
DS2 will be jelly
ze kennen we EA weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik had een silver pack en silver gift pack. Beide poep
Ik 2 silver giftpacks (met niks erin natuurlijk), maar die 2500 coins heb ik inmiddels ook verdiendquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:12 schreef FCsuarez het volgende:
moguh heren![]()
gifts van vandaag: silver gift-pack met niets er inen 2500c
Niet te Min deze daily gift.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Bijzondere gaily dift:
[ afbeelding ]
DS2 will be jelly
Nop. Felipe is iets langer, en iets meer pees.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
heeft marcelo enorme kut workrates ofzo dat hij zoveel goedkoper is dan felipe
ja maar dat beetje pace ga je toch geen 4.5K extra voor betalenquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nop. Felipe is iets langer, en iets meer pees.
Het is toch al sinds het begin van FUT dat spelers met net iets betere stats onevenredig veel duurder zijn, omdat iedereen ze wil hebben?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar dat beetje pace ga je toch geen 4.5K extra voor betalen
blijft maar een rare markt af en toe hoor, en die pace bitches op mijn TP maar niet verkopen hequote:Op dinsdag 24 september 2013 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is toch al sinds het begin van FUT dat spelers met net iets betere stats onevenredig veel duurder zijn, omdat iedereen ze wil hebben?
Matuidi lijkt me wel echt een baas, high/high en 99 staminaquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Express op de spitsen na cheape spelers gebruiktHiermee spelen en dan kijken wie er door de mand vallen. Twijfel nog tussen Gargano en Mariga.
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat er weinig Ivoriaanse CBs zijn.. (silver)quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:50 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iets met deze speler? Out of packs oid?Heb em, maar zijn er geen te koop.
1* skillsquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/8764/joe-willis/ Deze man had ik net in een pack, best wel goede stats voor een bronze en hij is ook nog eens 1.96. Of het de beste MLS bronze keeper is weet ik niet.
Hoe zat het nou met die glitch waar ik dus gelijk in had dat ik ineens 2x het kaartje had. Wat voor handeling moest je nou doen. Ik heb echt geen idee wat ik nou had gedaan toen ik em 2x hadquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gelukt Ozz, maar wel profit
volgens mij is er 1 silver keeper met 2* skills, weet zn naam niet meerquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is een keeper.. elke keeper heeft 1*
Haha, dat was een troll manquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met die glitch waar ik dus gelijk in had dat ik ineens 2x het kaartje had. Wat voor handeling moest je nou doen. Ik heb echt geen idee wat ik nou had gedaan toen ik em 2x had
edit nvmquote:
http://www.futhead.com/14/players/4291/pablo-migliore/quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:10 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
volgens mij is er 1 silver keeper met 2* skills, weet zn naam niet meer![]()
Hoe kan het dan dat ik het kaartje wel 2x had en zeker weet dat ik er niet al eerder 1 had gekocht. Weet het gewoon zeker. Het was een engine chem style kaartje en ik koop die dingen normaal nooit maar ik dacht laat ik er 1 kopen voor leroy fer en toen had ik er dus 2. Serieus geen troll ditquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik het kaartje wel 2x had en zeker weet dat ik er niet al eerder 1 had gekocht. Weet het gewoon zeker. Het was een engine chem style kaartje en ik koop die dingen normaal nooit maar ik dacht laat ik er 1 kopen voor leroy fer en toen had ik er dus 2. Serieus geen troll dit
DM ff hoe je het doet dan?quote:
Of in een spoiler. Alleen mijn duurste speler is Rekik, dus heb er toch geen kut aan eigenlijk.quote:
Ik heb dit ook wel eens gehad met contracten volgens mij, geen idee hoe. Ik kon hem wel gewoon 2x gebruiken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik het kaartje wel 2x had en zeker weet dat ik er niet al eerder 1 had gekocht. Weet het gewoon zeker. Het was een engine chem style kaartje en ik koop die dingen normaal nooit maar ik dacht laat ik er 1 kopen voor leroy fer en toen had ik er dus 2. Serieus geen troll dit
Die heb ik, valt me niet mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/8764/joe-willis/ Deze man had ik net in een pack, best wel goede stats voor een bronze en hij is ook nog eens 1.96. Of het de beste MLS bronze keeper is weet ik niet.
nicequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren naar de sneak preview geweest bij de euroscoop in tilburg. Kwam 2 guns op het scherm![]()
Wilde hem al zien, maar nu weet ik het zeker. Wat een bazenfilm!
Jep, en heb er nu weer eentje. Voor 6.4k.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Xdoos zekerhield um ook in de gaten, maar was ff weg
Ik heb dus ook echt geen idee hoe ik het gedaan hebt. Misschien is het wel gewoon random ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens gehad met contracten volgens mij, geen idee hoe. Ik kon hem wel gewoon 2x gebruiken.
Hij heeft 10 chem bij mij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik hem op 10 chem heb. Anders haal ik wel een andere keeper.
Die begon met 400 ... hield ik ook in de gaten. Niet genoeg coins echterquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep, en heb er nu weer eentje. Voor 6.4k.
Laba viel me al op omdat hij goede stats heeft voor een non-shiny. Ik heb een MLS/Engels team, de ene kant is Engels en de andere kant is MLS. Ik kan in dat team alleen een Engelse keeper gebruiken. Ik ben benieuwd hoe mijn team speelt, daar kom ik donderdag of vrijdag wel achter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft 10 chem bij mij.
Maar in mijn eerste wedstrijd met hem speelde ik een bal terug op hem, hij trapte hem daarna weg recht voor de kanis van een tegenstander waarna hij besloot te gaan liggen en de bal tergend langzaam de goal in rolde.
Sindsdien haat ik hemmaar nog niet naar vervangers gekeken
Mijn favoriete spelers in mijn MLS team zijn tot dusver Agboussamonde (CB, beter dan Baptiste) en Laba (Argentijnse CM, beter dan Farfan).
Mariappaquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef Joodnl het volgende:
weet waardes nog niet....Maar we gaan maar ff wat packs openen
[ afbeelding ]
Lekker dit!quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Godver.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Cazorla sowieso 26k en die mariappa is een beest dus ook wel flink watquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:34 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat is zijn waarde ?![]()
Heb ff wat points overgezet
Maver natuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:29 schreef Joodnl het volgende:
Goedemorgen....
Alles lekker?
Zijn er al mensen die veel packs gekocht hebben?
Santi 30k en Mariappa 25kquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Sjezus, hoeveel euro is dat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:35 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik wel een paar packs voor halen
Godver...dat is gewoon een kleine 60.000 coins in 1 packquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:36 schreef DuTank het volgende:
Meerdere mensen hebben mijn mini goudmijntje ontdekt.. Ik kon namelijk gisteren een tijd lang de FC Barcelona Classic kit een paar keer oppikken voor 200-250 en er dan weer op zetten voor 500-600 BIN. Die werden dan vrij snel gekocht. Heeft me in korte tijd 2k opgeleverd, maar nu gaan mensen al door tot 400 coins, dus is het bijna niet rendabel meer..
xbox? Das zo'n 100,- of wat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:35 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik wel een paar packs voor halen
Zaterdagavond gedaan. 15.000 fifa points er doorheen gehaald. Beste spelers waren Ramos, Navas, Di Maria en David Luizquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:29 schreef Joodnl het volgende:
Goedemorgen....
Alles lekker?
Zijn er al mensen die veel packs gekocht hebben?
Hij wordt nog wel duurder. De prijzen van non-shiny bronzes moeten nog wat op gang komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik had de snelste Eredivisie CB in een pack:
http://www.futhead.com/14/players/7631/jason-davidson/
Maar hij is niks waard
ongeveer 25.000 ...je pulled lekkere kaartjes uit die packsquote:
Ja, was wel tevredenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
ongeveer 25.000 ...je pulled lekkere kaartjes uit die packs
Geen idee, maar let me knowquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef Zhano het volgende:
Is dat nieuwe Kings of Leon album nog wat?
Classic kit van Barcelona kopen voor 200-250 coins en verkopen voor 500-600 coins.quote:
Ging me er meer om dat je een totale winst van 2k een goudmijntje noemtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Classic kit van Barcelona kopen voor 200-250 coins en verkopen voor 500-600 coins.
Maar meer mensen hebben dat ontdekt. En nu bieden ze door tot 400/450 coins.
nee 1xquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef byah het volgende:
iemand een idee of je de points transfer nogmaals kunt pushen op de xbox?
CAMquote:
Nou, er staan er veel op de markt. Maar die 2k was in 15 minuten verdiend, door relatief simpel traden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat je een totale winst van 2k een goudmijntje noemt
Jawel, op Xbox 8kquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Die N'Gog is zeker geen drol meer waard
Jij bent de laatste die mag klagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Die N'Gog is zeker geen drol meer waard
Wat?!quote:
Volgens mij is het overzetten fan Fifa points eenmalig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef byah het volgende:
iemand een idee of je de points transfer nogmaals kunt pushen op de xbox?
300 coins dus.quote:
dan heb ik mn kans verneukt door mn resterende 25 points over te zetten.. omgquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Volgens mij is het overzetten fan Fifa points eenmalig.
Ach, wacht 3 dagen en dan kan je losgaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:54 schreef byah het volgende:
[..]
dan heb ik mn kans verneukt door mn resterende 25 points over te zetten.. omg
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |