SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat maar andere maicon hahaquote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Die Brasilver Maicon is belachelijk duur zeg, gaat nu al voor 20k![]()
En dat voor een Braziliaan met 3* skill
silver users zijn de pacehoeren van de community (al doen bronsmennekes ook hun best)quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had vorig jaar een zieke speler zonder pace als silver. Dit jaar trouwens weer.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
silver users zijn de pacehoeren van de community (al doen bronsmennekes ook hun best)
Hij is een legend, maar niet zo erg als Jobson:quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Gold users zijn het ergst. Bij bronze en silver proberen ze nog te voetballen maar bij golds niet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
silver users zijn de pacehoeren van de community (al doen bronsmennekes ook hun best)
Dit.quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gold users zijn het ergst. Bij bronze en silver proberen ze nog te voetballen maar bij golds niet.
godverdommequote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn Brasilver team kost me ongeveer 15k en is nu al een kleine 210k waard![]()
![]()
Daarom speel jij zeker niet met golds?quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gold users zijn het ergst. Bij bronze en silver proberen ze nog te voetballen maar bij golds niet.
Jobsonquote:Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is een legend, maar niet zo erg als Jobson:
http://beta.futwiz.com/fifa/player/maicon/7553/history/fifa11
Jezus Christusquote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn Brasilver team kost me ongeveer 15k en is nu al een kleine 210k waard![]()
![]()
Dat is één van de redenen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom speel jij zeker niet met golds?
Elton heeft zieke stats en is zeer rarequote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Elton heeft ook wel goeie stats
Maar eens kijken wie er het beste op CAM is dit jaar Morais, Lincoln of Elton
wajoo hoe kom je aan zo veel geldquote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Golfbaantje kopen in GTA V dan maar, ja toch.
Je hebt er alleen niets aanquote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Golfbaantje kopen in GTA V dan maar, ja toch.
Veel goeie cam's dit jaarquote:Op maandag 23 september 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Elton heeft zieke stats en is zeer rare
quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wajoo hoe kom je aan zo veel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Gratis golfen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niets aan
quote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |