Guess soquote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu, want die Engelse lui zijn altijd zo bekakt enzo xD
Nou vooruit, die eer geef ik jequote:Op maandag 23 september 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek waarschijnlijk het beste Engels dan
quote:
Beste leraar ook. Daarmee grote kans op beste met wiskunde.quote:Op maandag 23 september 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek waarschijnlijk het beste Engels dan
Thank you my dearquote:Op maandag 23 september 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit, die eer geef ik je
Beste leraar aangezien er geen andere kandidaten hier zijnquote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beste leraar ook. Daarmee grote kans op beste met wiskunde.
quote:
Leraar van het jaarquote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beste leraar aangezien er geen andere kandidaten hier zijn![]()
Misschien ben ik dan ook wel beste DJquote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beste leraar aangezien er geen andere kandidaten hier zijn![]()
Niet misschien, dat is gewoon een keihard feit. OMG nu wil ik een feestquote:Op maandag 23 september 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan ook wel beste DJ:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet misschien, dat is gewoon een keihard feit. OMG nu wil ik een feest
quote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
PRODIGY OP 3FM. TAKING CRAZY PILLS OMG
Gelukkig wel aan het lijntje. Al trekt ze aardig. Ik bind haar wel vast aan een paal ofzoquote:
Opgelucht?quote:
Bondagequote:Op maandag 23 september 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig wel aan het lijntje. Al trekt ze aardig. Ik bind haar wel vast aan een paal ofzo
Ik had het ook niet echt over seks ofzo.quote:
Het is een plaatje over roaming op vliegtuigen oid..quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
dat op-plaatje lijkt op de afbeelding op de rabobank wereldpas
Weet niet of je daar trots op hoeft te zijnquote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een van de weinige users hier (deze reeks) met een user-id <100,000
quote:
Ik ben dan ook pas net een jaar lid..quote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
ik snap het nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een plaatje over roaming op vliegtuigen oid..
quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het ook niet echt over seks ofzo.
Natuurlijk welquote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet of je daar trots op hoeft te zijn
en ik de anderequote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
Van een onair organisatie die internet in commerciële vliegtuigen verzorgtquote:
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet zegt meteen niks meer
^-^quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien ook maar het beste
quote:
in de top 500 welquote:
Je user-id is 248016 (afhankelijk van je registratie datum)quote:
ik meld me aan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om een fan-dag te organiseren
Ik zou komen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om een fan-dag te organiseren
Meldt ja?quote:
Tja, Stuwie was beste leraar toch?quote:
Ik hou me alleen bezig met rekenenquote:Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, Stuwie was beste leraar toch?
quote:Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou me alleen bezig met rekenen
Ja toch, gewoon feestje bij jou?quote:
En regenpakken natuurlijk. Verder kan ik nietsquote:
Lijkt me leukquote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon feestje bij jou?
Das ook saai..quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
En regenpakken natuurlijk. Verder kan ik niets
quote:
Ik ben coulancehalve bereid ervaring op te doen met van die ballen op het water en luchtkussens. Nou ja, dat laatste heb ik eigenlijk stiekum welquote:
Ahquote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben coulancehalve bereid ervaring op te doen met van die ballen op het water en luchtkussens. Nou ja, dat laatste heb ik eigenlijk stiekum wel
En bondage danquote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhHet wordt alweer wat avontuurlijker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lijkt me best leuk zolang het geen pijn doetquote:
Je bent wel vol van jezelf hè vandaag?quote:
Onderhand ben ik dat. Scoot over, biatchquote:
Groentjequote:
Mij ookquote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk zolang het geen pijn doet
Valt wel mee toch? Ik had eerst 'de motor van' nog wel willen latenquote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent wel vol van jezelf hè vandaag?
quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]JouwesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit te compenseren voor het feit dat het te lang geleden isquote:
Stiekem ben je gewoon naar complimentjes aan het vissenquote:Op maandag 23 september 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik had eerst 'de motor van' nog wel willen laten
Improvisatiemateriaal denk ik?quote:
Ik heb dat helemaal niet nodig johquote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon naar complimentjes aan het vissen
OMG dit blok is zojuist gereviseerdquote:
quote:
quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Improvisatiemateriaal denk ik?Iets als een stropdas of een mouw van een shirt waarschijnlijk
quote:Op maandag 23 september 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]Je hebt ze zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kan ook jezelf complimentjes geven natuurlijkquote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet nodig joh
Stiekum wil iedereen mij graag eens ontmoetenquote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook jezelf complimentjes geven natuurlijk
Beidequote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahahaha
En zelf worden vastgebonden of de ander vastbinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik vond het meer eng eigenlijk. Leek bijna op een ongevraagde uitnodigingquote:
2 zelfsquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beide
Nee, dat maakt het wat 'ingewikkeld'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Heb liever een nieuwe.quote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG dit blok is zojuist gereviseerd
quote:Op maandag 23 september 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het wat 'ingewikkeld'![]()
Ik heb geen 3e nodigquote:
Ik ben geen freakquote:
Maar ik had vandaag juist een luie dagquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik had vandaag juist een luie dag
quote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
Feli met 22kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
En jij maar zeggen dat je aan de pil wasquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat je aan de pil was
quote:
Haaiquote:
Het zou dan ook raar zijnquote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
De enige pil die deze baas slikt is Paracetamol
Gefeliciteerdquote:
Honey is niet goed voor in de motorquote:
Ik heb vandaag gerelaxedquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Honey is niet goed voor in de motor
Vrouwen en techniek, bitch pleasequote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Honey is niet goed voor in de motor
Klinkt heul relaxedquote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gerelaxedvanmorgen om half 11 al zat ik bij een vriendin en we hebben de hele dag een beetje bankgehangen, tv-gekeken, gekletst, af en toe wat gegeten
End joe?
But I'm one of a kind, popjequote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek, bitch please
18quote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd dan maar
Hoe oud ben je?
Dat was het ookquote:Op maandag 23 september 2013 23:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klinkt heul relaxed
Nou ik heb gewerkt
Ik blijf altijd gek op je hoorquote:Op maandag 23 september 2013 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
But I'm one of a kind, popje
Ze weet het zelf nietquote:
Goed zoquote:
Nooitquote:Op maandag 23 september 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
Nou alsof jullie geen typefouten maken.
Moet wel.quote:
Altijdquote:Op maandag 23 september 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
Nou alsof jullie geen typfouten maken.
Stu is altijd al een cynische klootzak geweestquote:
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben gewoon als altijd een schatje hoorquote:
Holdin wat up?quote:Op maandag 23 september 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stu is altijd al een cynische klootzak geweest
Maar we houden van hem
How you holdin up?
How ya goingquote:Op maandag 23 september 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou met je?
Daarom had ik vandaag ook een luier dagjequote:
Alles flexquote:Op maandag 23 september 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou met je?
quote:
7 in plaats van 2quote:Op maandag 23 september 2013 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom had ik vandaag ook een luier dagje
Het was van het weekend zo druk dat ik het gevoel had dat ik 7 dagen had gewerkt ipv 2![]()
Hoe komt dat zaad dan in je terechtquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe komt dat zaad dan in je terecht
Ik vroeg me hetzelfde afquote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
De rest van de week weer studeren hè?quote:Op maandag 23 september 2013 23:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
7 in plaats van 2
Whehe, lekker leventje!!
Nou niet door middelvan jongens hosselen tijdens het uitgaan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de zaadlijn gebeldquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou niet door middelvan jongens hosselen tijdens het uitgaan.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de zaadlijn gebeld
Hmm oke ieder z'n ding.. Maar ben je nou echt zwangerquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het niks aan en werk vr za zo van 18-23/01
Niet weten dat ik tig vriendjes tegelijk hebquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de zaadlijn gebeld
Misschien is het wel iets waar ik rijk mee kan worden met dit ideequote:
Uhhuh.. Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
De rest van de week weer studeren hè?
Is dan ook niet echt mogelijk in dat dorp van jouquote:
En je duikt met allemaal het bed inquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet weten dat ik tig vriendjes tegelijk heb
Dat heet de spermabank stuquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is het wel iets waar ik rijk mee kan worden met dit idee
Weet niet onder welke steen jij de afgelopen eeuwen hebt gewoont. Maar Harderwijk heeft al langer stadsrechten dan Amsterdam en een van de beste diacotheken van NL.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dan ook niet echt mogelijk in dat dorp van jou![]()
![]()
Ja, vrouwen hebben behoefte daaraan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is het wel iets waar ik rijk mee kan worden met dit idee
Jaja, hardersplaza, ik weetquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet onder welke steen jij de afgelopen eeuwen hebt gewoont. Maar Harderwijk heeft al langer stadsrechten dan Amsterdam en een van de beste diacotheken van NL.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
ok je trollt, trusten.
Je bent minder tof nu
Neem nog een wijntje lovequote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet onder welke steen jij de afgelopen eeuwen hebt gewoont. Maar Harderwijk heeft al langer stadsrechten dan Amsterdam en een van de beste diacotheken van NL.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
ok je trollt, trusten.
Je bent minder tof nu
Mwa.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanuit mijn standpunt met veel familie die daar woont.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Harderwijk is toch zo streng gelovige gemeenschap?
In de middeleeuwen ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Harderwijk is toch zo'n streng gelovige gemeenschap?
Het doet me denken aan plaatsen als Urkquote:
zo erg is het dan ook weer nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het doet me denken aan plaatsen als Urk
Vissersdorp. Stil blijven staan in de tijd
Nee zo erg is het niet. Wel veel buitenlandse terroristjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Roosendaal ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet. Wel veel buitenlandse terroristjes.
En daar ben je nu zwanger vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volendam is bijvoorbeeld ook net een sektequote:
Ja waarom denk je nou dat ze zwanger is?quote:
tjacka komt uit die hoekquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volendam is bijvoorbeeld ook net een sekte
Incest met Jan Smit als resultaatquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cokejunks daar!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Racistquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik ergens wel een bloed hekel aan heb zijn het wel turken en marrokanen.
het niet kunnen handlenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was jij het niet stiekem?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja waarom denk je nou dat ze zwanger is?
Hier in London de meest vriendelijke mensen die je je maar kunt voorstellen en werken over het algemeen keihardquote:
Godsamme, ik ben weg hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier in London de meest vriendelijke mensen die je je maar kunt voorstellen en werken over het algemeen keihard
Moest jij niet slapen... Met de babbiequote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Homoquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
jij bent echt vrij wereldvreemd he
Nou nou, homo, debiel, hekel aan Turken en Marokkanen, het mag wel iets minder op je terugkomst hoorquote:
Hoe langer je droog staat, hoe meer punten je hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
wat zijn pandapunten en waar krijg je die
Inso doet raarquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou nou, homo, debiel, hekel aan Turken en Marokkanen, het mag wel iets minder op je terugkomst hoor
oquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe langer je droog staat, hoe meer punten je hebt
Wat doet hij verkeerd in jouw ogenquote:
Niet weten wat pandapuntenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 21 pandapunten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Inso en ik waren vrienden maar nu zeikt ie mij af.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd in jouw ogen
one lovequote:Op dinsdag 24 september 2013 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso en ik waren vrienden maar nu zeikt ie mij af.
Well thenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als onafhankelijke en onpartijdige user kan ik zeggen dat mij dat niet is opgevallenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook in vblquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als onafhankelijke en onpartijdige user kan ik zeggen dat mij dat niet is opgevallen
wat deed ik in vbl danquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook in vbl
Ik vind fok helemaal niet meer leuk zo.
Gelukkig ben jij wel vriendelijk in VBL naar andere users toe he?!quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook in vbl
Een kogel of 40-45.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Mensen die zeggen dat ze een hekel hebben aan alle Polen/mocro's/turken mogen echt een kogel of drie vier.
Beetje positief blijvenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook in vbl
Dan moet je er mee stoppen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook in vbl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |