Ja dat was dus de bedoeling; maar cif had de verkeerde pak mee en had nu alleen maar de wraps zelf meequote:Op dinsdag 24 september 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zou gewoon een pak Honig Mexicaanse wraps kopen omnomnom, zo lekker![]()
Als je dat het lekkerst vindt.quote:
Ermahgerd zijn wij familie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
het zal mij aan mijn derriere oxideren wat andere mensen eten. Ik ben zelf allerminst een keukenprinses. Ik ben opgevoed met te lang gemagnetronde aardappels, te lang gemagnetronde bloemkool en worst die anderhalf uur had gebraden.
hij vindt het niet zo lekker. Dan kook je het dus gewoon af en toe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik baal nog steeds dat cif quinoa en couscous niet lekker zo lekker vindt![]()
Het zit diep
da's onmogelijk na anderhalf uur sudderen. Maar jouw moeder is ook een magnetronkok?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waren de slavinken bij jou ook altijd zwart van buiten en rauw van binnen?
Ja dat zou je denken; maar cif zou dan gewoon 2 scheppen eten en dan maar brood eten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij vindt het niet zo lekker. Dan kook je het dus gewoon af en toe.
bb vindt sommige dingen ook minder lekker. Maar hij vreet het ook gewoon op hoor![]()
Alleen dingen waar hij echt van moet overgeven (en dat overdrijf ik niet) maak ik niet voor 'm klaar.
Nee, maar wel een KOOK ALLES KAPOT kokquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's onmogelijk na anderhalf uur sudderen. Maar jouw moeder is ook een magnetronkok?
Jammer dan, moet ie zelf maar kokenquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken; maar cif zou dan gewoon 2 scheppen eten en dan maar brood eten.
Hij vindt het al 'vervelend' als ie 2x na elkaar hetzelfde moet eten.. Tjah.
het is bij mijn moeder trouwens wel goed gekomen. De laatste twee - drie jaar. Nu kookt ze weer gewoonquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar wel een KOOK ALLES KAPOT kokBehalve bij dingen die wél lang nodig hebben zoals hachee, dan is een uur wel genoeg
DE LOGICA
Doet ie ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer dan, moet ie zelf maar koken
Volgens mij eet mama best wel slecht als ik niet thuis benquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is bij mijn moeder trouwens wel goed gekomen. De laatste twee - drie jaar. Nu kookt ze weer gewoon
Damn, ik vind het kinderachtigquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doet ie ook3x in de week... Maar ik vind het zelf zonde als ik dan bijvoorbeeld 2u in de keuken sta en hij dan maar 2 happen eet ofzo
![]()
Ja zoiets! Ik weet niet meer precies wat er toen bij mij in zat hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
@Spees: Dit? http://www.mijnreceptenbo(...)es/taco-kruiden.html
Hier hetzelfde....alle groente kwamen uit de magnetron. En alleen maar groente,vlees en aardappelen maken. Met als uitzondering macaroni..quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wel magnetron als in potje erwtjes en worteltjes PIEPPIEP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |