Mja, een miskraam is niet iets van, het is een dagje lullig en dan gaan we weer door alsof er niks gebeurd is, dat duurt nou eenmaal ffquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Jeetje SQ, het zit jou ook niet mee de laatst tijd he?!![]()
Ik dacht uitzicht te hebben op een nieuw afstudeerproject, krijg ik net te horen dat ze opdracht ingetrokken hebbenIk haat dit! Iemand nog een afstudeeropdracht voor me????
![]()
Dus dan is het een week kut en daarna JOY FOREVER!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, een miskraam is niet iets van, het is een dagje lullig en dan gaan we weer door alsof er niks gebeurd is, dat duurt nou eenmaal ff
Dus dat het niet mee zit ligt in de lijn der verwachting![]()
Stom gedoe.
Ja dat snap ik, maar doelde meer op alles.....Die pil die niet meewerkte op vakantie, toen die miskraam en dat dat niet op gang kwam en dan nu dat je dacht dat het enigszins over was maar dat dus schijnbaar niet is....quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, een miskraam is niet iets van, het is een dagje lullig en dan gaan we weer door alsof er niks gebeurd is, dat duurt nou eenmaal ff
Dus dat het niet mee zit ligt in de lijn der verwachting![]()
Stom gedoe.
hehehe, als dit voorbij is ga ik meteen voor een goed kind aan de slag hoor,quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus dan is het een week kut en daarna JOY FOREVER!
Sorry mental image![]()
Zou toch mooi zijn als de wereld zo werkte?
ja, mijn baarmoeder is bijna net zo'n troll als die van Puckzzzquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar doelde meer op alles.....Die pil die niet meewerkte op vakantie, toen die miskraam en dat dat niet op gang kwam en dan nu dat je dacht dat het enigszins over was maar dat dus schijnbaar niet is....
BATSEN ZUL JE!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, als dit voorbij is ga ik meteen voor een goed kind aan de slag hoor,![]()
Hij krijgt idd een gedeelde 1ste plek ermahgerdquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, mijn baarmoeder is bijna net zo'n troll als die van Puckzzz
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij krijgt idd een gedeelde 1ste plek ermahgerd![]()
![]()
Holy crap jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond die van Milka ook wel memorabel. Die openscheurde tijdens de geboorte van mini
heb jij die?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan alvast cysten afstrepen van mijn baarmoeder bingokaart![]()
Hadquote:
Ook al zo'n troll-uterus "HIER EEN WEE.. HAHA GRAPJE TIS NIE ECHT"quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn baarmoeder oefent al 3 weken met nep weeen. Maar daar lachen we over een paar weken vast om
dat lijkt me ook vermoeiend. Ik vond drie uur kramp al aardig helsquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn baarmoeder oefent al 3 weken met nep weeen. Maar daar lachen we over een paar weken vast om
Ouch. Ooit nacontrole gehad?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HadZeer fijne operatie was dat (2 kleintjes van 2cm en 1 van 5/6 cm die uitge'slurpt' is met een naald
OMNOMNOM
Euh een jaar later omdat ik niet eerder durfde te gaanquote:
Ontkenningsfase to the max, je lijkt m'n vader welquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh een jaar later omdat ik niet eerder durfde te gaanIk moet vlg maand weer en daar heb ik toch 'zo'n zin in'
![]()
Als in: Ik heb de afspraak nog niet eens gemaakt
Overigens was het ook níet aan te raden om dan naar huis te rijden vanuit België onder zware medicatie tegen de pijn... Ik weet niks meer van die rit en de 2 dagen die daarop volgden![]()
(Ja was bij dokter in België en toen was cif een keer niet mee op geweest op controle..Sindsdien gaat cif dus altijd mee
)
Die krampen van jou zijn helemaal zinloosquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me ook vermoeiend. Ik vond drie uur kramp al aardig hels
je bent naar huis gereden? Zelf?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh een jaar later omdat ik niet eerder durfde te gaanIk moet vlg maand weer en daar heb ik toch 'zo'n zin in'
![]()
Als in: Ik heb de afspraak nog niet eens gemaakt
Overigens was het ook níet aan te raden om dan naar huis te rijden vanuit België onder zware medicatie tegen de pijn... Ik weet niks meer van die rit en de 2 dagen die daarop volgden![]()
(Ja was bij dokter in België en toen was cif een keer niet mee op geweest op controle..Sindsdien gaat cif dus altijd mee
)
Da's waar, bij jou levert het nog wat opquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die krampen van jou zijn helemaal zinloos![]()
Priem dat klinkt niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |