Nee, die zei "ok, zoek ik wel een andere omaquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat zei sinterchick? "Is goed oma, ik zet het op de kalender!" ?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn theorie is als volgt:
- Hij wordt tijdelijk blind en kan niet blind typen. Hierdoor moet ie 'gokken' en gaat het fout.
- Zijn vingers plakken plots aan elkaar waardoor ie alleen maar djhafjk;dfjk;adfj; typt
- Hij heeft short-term memory loss; waardoor ie telkens zijn wachtwoord weer vergeet en niet meer weet wat ie aan het doen isAlles staat goed; hij moet alleen kunnen typen... Of mijn (zeer uitgebreide!!!) mail nog eens doorlezen
Zoiets jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat zei sinterchick? "Is goed oma, ik zet het op de kalender!" ?
Ermahgerd jij whatsappt met de dochter van bubsel!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, die zei "ok, zoek ik wel een andere oma"
Ik snap als man dat jij de noodzaak hebt om een oplossing aan te bieden; maar dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Probeert ie niet in te loggen onder een verkeerd domein?
Had ik laatst, password gereset omdat we over gaan op een ander systeem, ik log in, allemaal prima.
Dag later, ik log in, *boem* mag niet.
Hoop gedoe, zegt de servicedesk dame, "ja, let op dat domein x moet zijn, want het kan zijn dat je laptop bij opstarten automatisch het oude domein als default pakt".
En voila, opgelost.
Hmmpppfffquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap als man dat jij de noodzaak hebt om een oplossing aan te bieden; maar dat hoeft niet hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap als man dat jij de noodzaak hebt om een oplossing aan te bieden; maar dat hoeft niet hoor![]()
![]()
quote:
Het zou handig zijn om het te kunnen plannen. hier hebben we ook veel verjaardagen in bepaalde maanden, maar daar voor zou ik het niet laten/omheen plannen/geen sex hebben zeg maar. Het komt wanneer het komt en je mag blij zijn als het lukt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het verwonderlijk vinden dat mensen hun zwangerschap proberen in te plannen met verjaardagen van andere mensen. Als in: december is al zo'n drukke maand en dan is Pietje ook al jarig, dan wil ik geen kindje krijgen!
Of ben ik gek? Als mijn zwangerschap door had gezet had ik een kindje in april gekregen, dan is bb jarig, en mijn vader, en mijn tante, en mijn oom. Eerste reactie van mijn vader: ook al in april? Dan is het al zo druk!
Echt waddefak
Gvd wat een matigheidquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd dan kan het nooit. Mijn schoonmoeder vorige week. Ja dan en dan kan ze niet geboren worden hoor want dan heb ik geen tijd
Zoiets?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
ah, mijn nichtje is nu al d'r persoonlijke frustraties op cryptische wijze op facebook aan het zetten. Zeer verstandig
Nee zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee zo:GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee zo:GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het ergste is dat mijn schoonzusje zoiets ook nog durft te doen.. en echt het is zo'n lieverd verder; maar op fb gebied soms ook een extreme frustratie![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
godver ik dacht dat het voorbij was, nieuwe krampen bloed alles onder
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu durf ik ook al niet meer naar de WC
Schiet ik zo weinig mee op... Was even vergeten dat pijnstillers weer een optie zijn, dus hosannaquote:
Nouja behalve dat het wat comfortabeler is om thuis op je eigen bank/in je eigen bed de pijn te kunnen handelen dan op het werk.. Lijkt mequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schiet ik zo weinig mee op... Was even vergeten dat pijnstillers weer een optie zijn, dus hosanna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |