Iew.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
GvdDat je je brood aan het smeren bent met light (
) jam en bij de laatste boterham er achter komt dat de onderste laag van de jam helemaal beschimmeld is
![]()
Omnomnom appel...
Houdt dat jou tegen om het te eten?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
GvdDat je je brood aan het smeren bent met light (
) jam en bij de laatste boterham er achter komt dat de onderste laag van de jam helemaal beschimmeld is
![]()
Omnomnom appel...
Ja van jam wel jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Houdt dat jou tegen om het te eten?
who died?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zow, morgen maar even het telefonisch spreekuur in van de dokter. Ik merk echt geen verbetering en ik ben het heul heul heul erg zat.
Beetje jammer dat ik morgen een begrafenis heb, ik hoop dat die op tijd afgelopen is
Maar waarom blijft het fout gaan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
AAAAAAAAAARRRRRRGHHHHHH
Ik heb 1 klant nu al 7 keer aan de telefoon gehad... Eerst was ie zijn ww vergeten. Prima ik reset hem. Ja het werkt weer. Daarna weer in de telefoon "Ik weet niet wat ik anders doe; maar hij doet het niet meer". Nogmaals instellingen doorlopen... Ja het werkt weer.
Uur later: Ja hallo; hij doet het weer niet..... Ik: Ok ik leg nog eens de stappen uit. Ik mail je zo even de instellingen en het ww.. Ja ok hij doet het weer!
Half uur later: Hmm ja.. ik weet niet wat ik fout doe hoor...............
ARGH HOEEEEEEEEE AAARRRRGHHHHPAK ZIJN PC AF NU METEEN DIRECT
En ik ben normaal een zeer geduldig persoon... maar dit snap ik gewoon echt niet
*gaat in een hoekje wiegen*
ik snap t met alle maanden niet behalve december, dat is al zo'n debiele maand ik zou niet aan moeten denken om in die maand ook nog een kinderverjaardag te moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het verwonderlijk vinden dat mensen hun zwangerschap proberen in te plannen met verjaardagen van andere mensen. Als in: december is al zo'n drukke maand en dan is Pietje ook al jarig, dan wil ik geen kindje krijgen!
Of ben ik gek? Als mijn zwangerschap door had gezet had ik een kindje in april gekregen, dan is bb jarig, en mijn vader, en mijn tante, en mijn oom. Eerste reactie van mijn vader: ook al in april? Dan is het al zo druk!
Echt waddefak
M'n oudtante. Vorige week zaterdag gingen we erheen en toen was er al helemaal niks meer van over, ze kon alleen nog liggen en wachten. Vorige week dinsdag overleden. Het is ok, ze was 80 en had al twee jaar kanker, het was gewoon op. Dus voor haar is het alleen maar beter. Het is alleen een beetje lullig dat ik dat spreekuur eromheen moet plannenquote:
Ik las net ergens op internet "I don't have the time or the crayons to explain this to you". Zo toepasselijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
AAAAAAAAAARRRRRRGHHHHHH
Ik heb 1 klant nu al 7 keer aan de telefoon gehad... Eerst was ie zijn ww vergeten. Prima ik reset hem. Ja het werkt weer. Daarna weer in de telefoon "Ik weet niet wat ik anders doe; maar hij doet het niet meer". Nogmaals instellingen doorlopen... Ja het werkt weer.
Uur later: Ja hallo; hij doet het weer niet..... Ik: Ok ik leg nog eens de stappen uit. Ik mail je zo even de instellingen en het ww.. Ja ok hij doet het weer!
En ik ben normaal een zeer geduldig persoon... maar dit snap ik gewoon echt niet
Dan moet je proberen niet te batsen in maart.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap t met alle maanden niet behalve december, dat is al zo'n debiele maand ik zou niet aan moeten denken om in die maand ook nog een kinderverjaardag te moeten hebben
Soberso zwangerschappen plannenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het verwonderlijk vinden dat mensen hun zwangerschap proberen in te plannen met verjaardagen van andere mensen. Als in: december is al zo'n drukke maand en dan is Pietje ook al jarig, dan wil ik geen kindje krijgen!
Of ben ik gek? Als mijn zwangerschap door had gezet had ik een kindje in april gekregen, dan is bb jarig, en mijn vader, en mijn tante, en mijn oom. Eerste reactie van mijn vader: ook al in april? Dan is het al zo druk!
Echt waddefak
pciesquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je proberen niet te batsen in maart.
Mijn theorie is als volgt:quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar waarom blijft het fout gaan?
Nope snap ik ook totaal niet... En als je het moet 'plannen' dan komt het sowieso nooit uitquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Echt waddefak
Stomme ouders van Joop.quote:
idd dan kan het nooitquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope snap ik ook totaal niet... En als je het moet 'plannen' dan komt het sowieso nooit uit![]()
Probeert ie niet in te loggen onder een verkeerd domein?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
AAAAAAAAAARRRRRRGHHHHHH
Whut.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd dan kan het nooit. Mijn schoonmoeder vorige week. Ja dan en dan kan ze niet geboren worden hoor want dan heb ik geen tijd
en wat zei sinterchick? "Is goed oma, ik zet het op de kalender!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd dan kan het nooit. Mijn schoonmoeder vorige week. Ja dan en dan kan ze niet geboren worden hoor want dan heb ik geen tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |