Maar hij blijft mooi.quote:
Ha, ik zie mezelf.quote:
De voorkant van een rijdende trein?quote:
Een biljarttafel in je oog?quote:
En de pinda dan?quote:
quote:Vandaag een revieuw over het lavendel/jasmijn masker van de action!
Ik heb het lavendel jasmijn masker 1 keer opgehad. Je koopt het masker bij de action het is een maskerstrip met 2 maskertjes voor 0,82 cent volgens mij.
Het masker is blauw dus net een smurf als je hen opdoet er zit genoeg in dus je kunt je hele gezicht bedekken het is geen peel off masker en ook geen warmte masker je moet hem gewoon openmaken en op je gezicht smeren ik vind hem heel hamdig en heel goedkoop ik heb hem ook al meerdere keren gekocht ik ben dus erg tevreden over het masker ! Ze zijn heel goed koop 82 cent voor 2 maskers dat schilt wel met de maskers die te koop zijn bij kruidvat en etos de merk naam weet ik niet meer maar die kosten ongeveer 1,50 en dat is gewoon 1 masker.
Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben en nog even een paar fotos van de strip enzo
X Renee
is dat een volger van onze Mas?quote:
Ik heb weer een op revieuw gegoogeldquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb weer een op revieuw gegoogeld
heldquote:Op maandag 23 september 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb weer een op revieuw gegoogeld
Hoezo?quote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef Molo het volgende:
Schaar, weet je zeker dat je die aantallen vrienden van feestboek niet wilt tellen?
nou ik dacht, ik wakker dat vuurtje in je nog even aanquote:
Nee, de statistieken zijn al verpest dus de gegevens zullen nooit volledig zijnquote:Op maandag 23 september 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ik dacht, ik wakker dat vuurtje in je nog even aan
link?quote:Op maandag 23 september 2013 22:00 schreef Dwyn het volgende:
Maar ik moet zeggen dat deze oogschaduw basis mijn oogschaduw redelijk goed laat zitten.
Ik kan er niet echt een goed oordeel over geven doordat mijn ogen dus heel vettig zijn en eigenlijk mijn oogschaduw nooit echt goed blijft zitten. Maar het product voelt superfijn aan op je ooglid en is echt super zacht. Ik vind het zelf wel een hele fijne oogschaduw basis want deze doet het eigenlijk wel het beste in mijn hele stash . En zéker voor die 1¤ vind ik het echt een geweldig product !
Wat?
ERMAGERD MAG IK HET HEBBEN?quote:Ik ben dit jaar eigenlijk pas echt in de blog/beauty wereld gekomen.
Is ook logisch , want nu begin ik te puberen.
Vertel het dan niet, kut.quote:Ik zit in het eerste jaar van Havo , op een kunstzinnige school genaamd IVKO in Amsterdam.
Mijn vader is zanger , mijn vader is namelijk Wolter Kroes. Maar daar wil ik echt geen vooroordelen over.
Dat las ik ook net, toen dacht ik "laat maar"quote:Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit in het eerste jaar van Havo , op een kunstzinnige school genaamd IVKO in Amsterdam.
Mijn vader is zanger , mijn vader is namelijk Wolter Kroes. Maar daar wil ik echt geen vooroordelen over.
dat dan als eerste reactiequote:Haha leuke site heb je hoor <3
Haha dat jij de dochter bent van Wolter Kroes.
Haha leuk
Ik vergeef het haar omdat ze 14 is. Maar ook alleen daarom. Aandachtshoertjequote:Ik heb nog nooit zoveel felicitaties gekregen. Mijn twitter sloeg helemaal op hol van alle felicitaties , zelfs Ben Saunders is mijn verjaardag niet vergeten & heeft me gefeliciteerd.
quote:Er zijn geen afbeeldingsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht 'nagelak revieuw'.
LOLquote:
goeie binnenkomer wel!quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Grrr....kreeg ik net een whatsapp van mijn nicht. of het een idee is om samen met de kleinkinderen een bloemstuk te regelen voor oma. En of ik dat dan ff morgen wil gaan regelen, want ja, mevrouw zelf woont te ver wegnu is het gelukkig al geregeld, maar tis elke keer hetzelfde. zij wil de perfecte kleindochter uithangen maar dan mag ik het oplossen (kado/bloemen regelen, rest van de kleinkinderen vragen en om hun geld bedellen)....
Ze appt alleen als ze me nodig heeft![]()
mijn hele humeur aan gruzellementen....
Gnorkquote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Wist je dat zijn zoon Tom heet, serieus
Volgende keer negeren!quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Grrr....kreeg ik net een whatsapp van mijn nicht. of het een idee is om samen met de kleinkinderen een bloemstuk te regelen voor oma. En of ik dat dan ff morgen wil gaan regelen, want ja, mevrouw zelf woont te ver wegnu is het gelukkig al geregeld, maar tis elke keer hetzelfde. zij wil de perfecte kleindochter uithangen maar dan mag ik het oplossen (kado/bloemen regelen, rest van de kleinkinderen vragen en om hun geld bedellen)....
Ze appt alleen als ze me nodig heeft![]()
mijn hele humeur aan gruzellementen....
hahha sorry. ik val graag met de deur in huis.quote:
ik heb jou trouwens al jheel lang niet meer gehoord over je familieetentjesquote:
En dat weet ze.quote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahha sorry. ik val graag met de deur in huis.
en ja negeren probeer ik wel, maar uiteindelijk ben ik niet zo hard en trap ik er altijd weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |