Waarom zou je daar een probleem mee hebben?quote:Op maandag 23 september 2013 21:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ff zitten teruglezen waar het over ging. Maar no way dat ik ooit met iemand ga daten die overtuigt Christen is. Ik heb dus echt helemaal niks met welk geloof dan ook, dus dat gaat sowieso niet werken.
Ik heb er geen problemen mee. Ik heb er gewoon niks mee. Ik denk als iemand echt overtuigt christen ze ook niet op mij zit te wachten.quote:Op maandag 23 september 2013 21:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een probleem mee hebben?
Zelf weet ik het niet hoor, maar ik zou er geen moeite mee hebben als het haar levensvisie is. Het wordt anders als de huwelijkse voorwaarden strict nageleefd moeten worden en ze als een jehova haar visie in mijn ideeënzak wil planten.
Voor de rest biedt het genoeg stof tot nadenken dunkt me.
Amen.
Ik vind alle geloof waanzinnige onzin die al lang en breed voorbij is gestreefd door wetenschap. Ook een overtuiging natuurlijk, maar eentje die gewoon niet samengaat meer iemand die wel in dat soort verhalen gelooft.quote:Op maandag 23 september 2013 21:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een probleem mee hebben?
Zelf weet ik het niet hoor, maar ik zou er geen moeite mee hebben als het haar levensvisie is. Het wordt anders als de huwelijkse voorwaarden strict nageleefd moeten worden en ze als een jehova haar visie in mijn ideeënzak wil planten.
Voor de rest biedt het genoeg stof tot nadenken dunkt me.
Amen.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Ik heb er gewoon niks mee. Ik denk als iemand echt overtuigt christen ze ook niet op mij zit te wachten.
Dit dus, in beide gevallen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind alle geloof waanzinnige onzin die al lang en breed voorbij is gestreefd door wetenschap. Ook een overtuiging natuurlijk, maar eentje die gewoon niet samengaat meer iemand die wel in dat soort verhalen gelooft.
Nope, ik krijg ze allemaal jonger en ik klaag niet.quote:Op maandag 23 september 2013 21:24 schreef b4kl4p het volgende:
poeh, sinds ik 27 ben geworden klapt paiq me volgens mij in een ietwat te hoge leeftijdscategorie. Herkenbaar bij iemand?
Welke setting heb ik vekeerd ingesteld dan?quote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, ik krijg ze allemaal jonger en ik klaag niet.
Topictitel denk ik. Zo grappig vond ik hem zelf ook niet eigenlijk, maar there you go.quote:Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Waar ging dit over trouwens?
Nah het was wat dood hier, dus ik denk laat ik eens wat positief leven in de brouwerij brengen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Topictitel denk ik. Zo grappig vond ik hem zelf ook niet eigenlijk, maar there you go.
Maar hij vind je nog steeds leuk?quote:
Jij hebt er geen zin meer in dan?quote:Op maandag 23 september 2013 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien knapt ie langzaam op me af nu
Hij maakt zichzelf niet aantrekkelijk zo.quote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Jij hebt er geen zin meer in dan?
Ik zou het gewoon doen, dan weet ie meteen waar ie aan toe isquote:Op maandag 23 september 2013 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf niet aantrekkelijk zo.
Weet dat ik er iets van moet zeggen, maar alles wat in mij opkomt klinkt allemaal zo bot, vind ik ook niet echt aardig
Vooruit, het is eruitquote:Op maandag 23 september 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, dan weet ie meteen waar ie aan toe is
You go girl!quote:
Hahah auquote:Op maandag 23 september 2013 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie een aardige jongen is, maar er niet meer inzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |