SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog 75 cd's. Richtprijs 75 euro (of wat de gek er voor geeft:/.).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat de prijzen hier vaak lager liggen dan marktplaats (advertenties staan daar namelijk ook). Vooralsnog heb ik geen haast om dingen te verkopen maar doe maar een bod als je iets ziet wat je wel wilt hebben.
Eventueel ook te ruilen tegen een Nintendo 3DS.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lt.Surge op 03-10-2013 18:04:06 ]
Zo erg? Oke, ik haal het wel weg. Dank voor de tip!quote:Op maandag 23 september 2013 20:29 schreef rouletteking het volgende:
Ik zou je mailadres even aanpassen ivm spam.
Ahaa oke, thanx, super!!quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Housekeeper het volgende:
Tag en TT aangepast. Op V&A werken we alleen met TK/TR/GEZ of GRATIS. Ook daarom een kleine aanpassing in de TT
Ah dat is ook wel een aardig stukje rijden voor me eigenlijk. Geef me maar een seintje als je ze nog hebt als je wil, dan kunnen we altijd even kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:21 schreef Rick.1986 het volgende:
In Rotterdam of Gorinchem maar die 2 (evenals Cod MW3 en GTA IV) zijn waarschijnlijk weg...
Prima hoor, mocht je een prijs in gedachte hebben hoor ik het welquote:Op woensdag 25 september 2013 10:42 schreef Rick.1986 het volgende:
Doe ik, maar ga er maar niet vanuit. Voor de PS3 is veel interesse via marktplaats. Voor de xbox ook wel, voor de rest vooralsnog wat minder.
Dat is inderdaad mijn Next Gen planquote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef Lollertrolle het volgende:
En daarom moet je niet zo snel games kopen. Maak een tekstdocumentje op je computer met spellen die je echt wilt spelen/hebben en speel ze 1 voor 1 door.
Doorgaans krijg je zem als je aan het volgende spel toe bent, voor een habbekrats
En de PS3?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Rick.1986 het volgende:
Kick, Xbox met alles gereserveerd voor zaterdagmiddag/400 euro. Tenzij er een hoger bod komt.
Die zou ik voor iets minder dan dat ik eigenlijk wil naar de gameshop hier brengen. De games waar jij interesse in hebt gaan naar alles waarschijnlijkheid helaas naar een vriend vanavond.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:14 schreef Rick.1986 het volgende:
[..]
Die zou ik voor iets minder dan dat ik eigenlijk wil naar de gameshop hier brengen. De games waar jij interesse in hebt gaan naar alles waarschijnlijkheid helaas naar een vriend vanavond.
I'm sorry main...quote:Op donderdag 26 september 2013 15:16 schreef Cid het volgende:
[..]![]()
Nou ja dan gaan we verder op jacht
Geen probleem verder, maar waag het niet ze naar de gameshop te brengenquote:
Die gaat niet naar de gameshop denk ik hoor. Krijg er daar 50 euro voor, dat is overigens particulier op mp nu ook geboden, wil jij hem niet hebben dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen probleem verder, maar waag het niet ze naar de gameshop te brengenIk betaal beter
Wel zonde om die White Wizard editie naar de gameshop te brengen die je er veel te weinig voor gaat geven.
Haha de gameverzamelaar in mij zeker wel, de portemonnee niet (en die wint op het moment haha)quote:Op donderdag 26 september 2013 15:36 schreef Rick.1986 het volgende:
[..]
Die gaat niet naar de gameshop denk ik hoor. Krijg er daar 50 euro voor, dat is overigens particulier op mp nu ook geboden, wil jij hem niet hebben dan?
Let's blame the VVD XDquote:Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Haha de gameverzamelaar in mij zeker wel, de portemonnee niet (en die wint op het moment haha)
Op de Ps3 met controllers heb ik een bod van 110 euro. Op het totaalpakket (met Ni no Kuni erbij) een bod van 300 euro.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:43 schreef zuigmarmot het volgende:
voor de ps3 incl controllers 65 euro incl geboden
Liever de Wii in 1 keer weg, ook te ruil trouwens tegen een 3ds (XL).quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef jefjef het volgende:
op de wii een bod van 55 mag zonder spellen
De TT niet, want ik zie nergens meer X360 spullen in de OP!?quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
De TT niet, want ik zie nergens meer X360 spullen in de OP!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |