quote:Op maandag 23 september 2013 19:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
De kwaliteit van je kut wordt ook met de jaren minder, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
Dit is al t tweede topic waarin jij over tampons praat ( of ik moet er een paar gemist hebben ).quote:
Ja en?quote:Op maandag 23 september 2013 21:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dit is al t tweede topic waarin jij over tampons praat ( of ik moet er een paar gemist hebben ).
quote:Op maandag 23 september 2013 20:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hi ha hoo, de tampons van TS zijn van een kutmerk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihaho!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
nee soms verwissel ik ze al na een uur en heb ik hetzelfde resultaatquote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Draag jij ze tot ze gaan ontbinden ofzo?![]()
Bij mij vallen ze nooit uit elkaar.
Pas maar op, anders begint ze hier ook nog over ROC Leiden te klagen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dit is al t tweede topic waarin jij over tampons praat ( of ik moet er een paar gemist hebben ).
ja inderdaad. Gewoon laten lopen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef GhpH het volgende:
Tampons. Gadverdamme vies mens dat je bent.
wordt een beetje plakkerigquote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja inderdaad. Gewoon laten lopen.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:12 schreef Ticootje het volgende:
Menstruatiecup. Veel fijner dan die watten erin proppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |