abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 september 2013 @ 18:49:30 #1
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_131487482






pi_131487537
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:49 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dan heb jij totaal niet gevolgd hoe Walt denkt over Grey Matters.
Nou uhm... laat me raden, niet zo positief? Dan nog zou het in mijn optiek waanzinnig en onlogisch zijn als Walt die mensen nog om gaat leggen in de laatste episode. Hij gaat richting de nazi's/Jesse... die opmerkingen van die Grey matters lui hebben nog voor een keer het vuur aangewakkerd om de strijd aan te gaan in Walt, that's it.
ze zijn fucking nice.
  maandag 23 september 2013 @ 18:52:01 #3
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_131487557
Ik denk dat niet zo onzinnig is dat Walt naar Grey Matter komt. Persoonlijk denk ik dat dat niet gebeurt echter. Ligt Grey Matter wel eens in Albequirky?
pi_131487562
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:47 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ehm.. Wat is onzinnig? Dat Walt naar Grey Matters gaat?
Hij hoeft er toch niet naar toe te gaan om het bedrijf te gronde te richten?
  maandag 23 september 2013 @ 18:57:36 #5
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_131487708
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:51 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Nou uhm... laat me raden, niet zo positief? Dan nog zou het in mijn optiek waanzinnig en onlogisch zijn als Walt die mensen nog om gaat leggen in de laatste episode. Hij gaat richting de nazi's/Jesse... die opmerkingen van die Grey matters lui hebben nog voor een keer het vuur aangewakkerd om de strijd aan te gaan in Walt, that's it.
Ik zeg ook niet dat het gebeurt, maar het lijkt me zeker niet onlogisch. Met zijn ego vindt Walt dat hij voor het grootste gedeelte verantwoordelijk is voor Grey Matter, dat heeft hij ook meerdere malen gezegd.
quote:
Walt tells Jesse about the company he and his two friends started, their big dreams, their understanding of the unlimited potential of ideas that hadn’t yet germinated. Then, Walt says, “something happened… I’m not going to go into detail…for personal reasons” he took a buyout of his third of the business for $5,000. Now, Walt explains, the company is worth $2.16 billion. He checks the valuation every week, torturing himself about how cheaply he sold his “potential” and his "kids’ birthright.”
quote:
Walter believes what he has—not just the physical resources of supplies and equipment he possesses, but more fundamentally, his native resources of intelligence and invention—is of infinite and absolute worth. He feels that he is not going to stop until he’s been fairly compensated for them, which means he’s never going to stop.
quote:
Walter secretly feels that his work was stolen from him and bitterly blames Elliott and Gretchen for his lot in life.
En dan vooral die laatste. Walt had helemaal niks hé, zoals we zagen aan het begin van de serie. Hij werd eigenlijk vernederd door leerlingen, weet ongelooflijk veel van scheikunde en is dan leraar op een middelbare school, zijn zoon heeft een handicap.. En dan vertellen die twee op televisie dat hij er niks aan heeft bijgedragen, terwijl het altijd aan hem heeft lopen vreten. Ik denk dat de M60 voor Todd&co is, en de ricine voor Gretchen/Elliott.

Als dat programma alleen maar het vuur aangewakkerd heeft, zou dat denk ik eerder gebeurd zijn bij het telefoontje met Walt Jr. Tenminste, dat is wat ik denk.

Ik bedacht me trouwens ineens dat Elliott me heel erg bekend voorkwam, hij speelt de vader van dat dikke jongetje in Sjakie en de chocoladefabriek.
pi_131487768
Jongens, Vince Gilligan heeft het allemaal gefixt voor jullie.
Gewoon vertrouwen hebben. Grey Matter wel of niet naar de tering. We gaan het allemaal zien. :)

Ik vind het zo moeilijk om ff niet aan Breaking Bad te denken en speculeren in deze tijd. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_131487826
Waarschijnlijk is dit al een tiental keer voorbij gekomen, maar doet de serie jullie ook denken aan de oude Grieken en hun perceptie van tijd? Elke aflevering zie je een segment waar je niks van snapt, waarna een stap terug in de tijd genomen wordt en alles uitgelegd. Verder springt Walt van een rustig leven met zijn gezin naar het hectisch leven van een drugsdealer, wat meestal andersom gaat.
pi_131488232
Waarom moet ik dan aan de oude Grieken gaan denken? Ik snap de connectie niet.
pi_131488529
Nou Jesse zal ook niet lang meer leven. Ze hebben hem niet meer nodig nu ze die meth zo puur kunnen koken.
Denk ook dat de ricin voor Gray Matters lui is....die gun is om die nazi af te maken.

Dan rest nog de vraag wat er met het geld gaat gebeuren
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_131488899
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:23 schreef sjeppert het volgende:
Nou Jesse zal ook niet lang meer leven. Ze hebben hem niet meer nodig nu ze die meth zo puur kunnen koken.
Denk ook dat de ricin voor Gray Matters lui is....die gun is om die nazi af te maken.

Dan rest nog de vraag wat er met het geld gaat gebeuren
Die pure meth is gekookt door Jesse. Ik weet niet of ze proberen om het te leren van Jesse zodat ze het zelf kunnen overnemen, of dat ze hem gewoon lekker laten koken.
pi_131489170
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:33 schreef Capt.Hillstrand het volgende:

[..]

Die pure meth is gekookt door Jesse. Ik weet niet of ze proberen om het te leren van Jesse zodat ze het zelf kunnen overnemen, of dat ze hem gewoon lekker laten koken.
Jesse als slaaf gebruiken :P
Denk dat Jesse gewoon gebruikt is om het proces te optimaliseren. Todd lijkt me ook iemand die het liever zelf doet.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  maandag 23 september 2013 @ 19:40:42 #12
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131489220
Nog eentje.

:'(.
pi_131489545
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:23 schreef sjeppert het volgende:
Nou Jesse zal ook niet lang meer leven. Ze hebben hem niet meer nodig nu ze die meth zo puur kunnen koken.
Ik verwacht dat die Walter nog wel een keer tegenkomt :)
  maandag 23 september 2013 @ 19:50:05 #14
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131489590
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:49 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik verwacht dat die Walter nog wel een keer tegenkomt :)
Denk ik ook, zal misschien nog wel een twist in komen dat Walter zijn leven red?
Dit is gewoon raar :l
  maandag 23 september 2013 @ 20:01:28 #15
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_131489990
Ik hoop dat walt een video op gaat nemen, dit doet hij kennelijk graag, nu met het echte verhaal over Grey Matter en hoe hij heisenberg werd en dit naar een tv station stuurt ofzo.
hij moet ze niet vermoorden hij heeft zelf gekozen uit het bedrijf te gaan.. hij maakte die fout wat er ook gebeurde, als iedereen we waarheid weet is dat voor hem genoeg..
pi_131490219
pi_131490382
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Denk ik ook, zal misschien nog wel een twist in komen dat Walter zijn leven red?
Jesse zal inderdaad wel blijven leven. Walt gaat eraan denk ik.
  maandag 23 september 2013 @ 20:16:27 #18
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131490704
Jesse mag van mij ook wel dood komt toch nooit weer goed met hem zeker nu Andrea ook nog dankzij dood is dankzij hem.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_131490783
Jesse heeft, op Brock na, helemaal niets meer om voor te leven...

En kan me niet voorstellen dat Walt nu acht Schwarz aangaat...
Flesje bier
  maandag 23 september 2013 @ 20:20:57 #20
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131490948
quote:
11s.gif Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Gezicht het volgende:
Jesse heeft, op Brock na, helemaal niets meer om voor te leven...

En kan me niet voorstellen dat Walt nu acht Schwarz aangaat...
Misschien nog iets mijn zijn ouders en broertje?
Dit is gewoon raar :l
pi_131491177
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:51 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Nou uhm... laat me raden, niet zo positief? Dan nog zou het in mijn optiek waanzinnig en onlogisch zijn als Walt die mensen nog om gaat leggen in de laatste episode. Hij gaat richting de nazi's/Jesse... die opmerkingen van die Grey matters lui hebben nog voor een keer het vuur aangewakkerd om de strijd aan te gaan in Walt, that's it.
Dat denk ik ook. Ben een beetje verbaasd over de andere voorspellingen/theorieën hier.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131491230
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Jesse mag van mij ook wel dood komt toch nooit weer goed met hem zeker nu Andrea ook nog dankzij dood is dankzij hem.
Ik had het Jesse wel gegund om te ontsnappen.
  maandag 23 september 2013 @ 20:37:47 #23
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131491684
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:20 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Misschien nog iets mijn zijn ouders en broertje?
Ohja, was z'n broertje helemaal vergeten.
  maandag 23 september 2013 @ 20:39:14 #24
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131491732
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:27 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Ik had het Jesse wel gegund om te ontsnappen.
Ik had Jesse de vorige aflevering al een kogel door z'n hoofd gegund :(
pi_131491850
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:39 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ik had Jesse de vorige aflevering al een kogel door z'n hoofd gegund :(
Jesse is al 5 seizoenen een PITA ;-)

Ik ben heel benieuwd naar de laatste ep. Ik zou willen dat het eerste seizoen zo goed was als dit laatste, dan had ik niet zo mijn best hoeven doen om mijn vrienden te overtuigen tóch maar te blijven kijken na de eerste 3 eps :)
I'd write more often if these damned aliens would stop abducting me
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')