Er is een filmpje dat ze allemaal aan het bowlen zijn, dus jaquote:Op maandag 23 september 2013 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een milde vorm van de aandoening die hij heeft in die serie. Dat overdreven gestotter en dergelijke heeft hij moeten leren voor de serie.
Volgens mij kan hij in het echt ook wel zonder krukken lopen, maar dat weet ik niet zeker.
Die chick bij de nerdistsquote:Op maandag 23 september 2013 16:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er is een filmpje dat ze allemaal aan het bowlen zijn, dus ja
Ja precies! vind ik ook niet cool -_- haalt n beetje de spanning weg...quote:Op maandag 23 september 2013 16:55 schreef Heeinz het volgende:
Het had me ook wel vet geleken als we niet die flashforwards hadden gehad van Walt met die M60.. Dan hadden we allemaal gedacht toen Walt de DEA belde: 'wat een kuteinde. Zien we hem de volgende aflevering op het politiebureau en dat was het dan.' En ineens kwam dan dat programma op tv, en zien we Walt kwaad worden en hadden we gedacht:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk ik nu ook wel, maar zonder die flashforwards was het misschien wel leuker geweest. We wisten nu al door heel seizoen 5B dat Walt alles ging overleven en zijn identiteit ging veranderen.
Breaking Bad heeft zelfs zoveel prijzen dat ze er maar een aparte pagina voor hebben aangemaakt:quote:Op maandag 23 september 2013 17:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Bryan heeft al zo vaak en veel gewonnen, dat het wel fijn is als de prijzen eens naar andere mensen gaan:
https://en.wikipedia.org/(...)ards_and_nominations
48x gewonnen!! Wow!quote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Breaking Bad heeft zelfs zoveel prijzen dat ze er maar een aparte pagina voor hebben aangemaakt:
http://en.wikipedia.org/w(...)ived_by_Breaking_Bad
En toch is dat telefoongesprek op het eind van de vorige aflevering met Skyler al absoluut een 4e Emmy waard. Wat een briljant acteerwerk was datquote:Op maandag 23 september 2013 17:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Bryan heeft al zo vaak en veel gewonnen, dat het wel fijn is als de prijzen eens naar andere mensen gaan:
https://en.wikipedia.org/(...)ards_and_nominations
Seizoen 5B doet volgend jaar mee met de emmy's.quote:Op maandag 23 september 2013 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En toch is dat telefoongesprek op het eind van de vorige aflevering met Skyler al absoluut een 4e Emmy waard. Wat een briljant acteerwerk was dat
Na de finale ga ik een BB marathon houden, daarna verder met The Wire, Sopranos, Game of Thronesquote:Op maandag 23 september 2013 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik verwacht echt een epic finale..
Wat ga ik balen dat dit weg valt.. die spanning en emotie
Jep.quote:Op maandag 23 september 2013 17:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is volgende aflevering de laatste?
Niets is wat het lijktquote:Op maandag 23 september 2013 18:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar volgende aflevering krijgen we dus sowieso dat moment dat we in de 1e aflevering van dit seizoen zagen. Dat hij naar zijn eigen huis terug gaat en dat vergif achter het stopcontact haalt, wat hij dus waarschijnlijk gaat gebruiken voor die Grey matters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 18:30 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Niets is wat het lijktIn een ander seizoen zagen we idd ook steeds elke aflevering een vooruitblik met bloed in het zwembad en lijken die werden weggedragen van Walter's huis en dat bleek ook door een vliegtuigramp te komen en niet dankzij WalterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon raar :l
Vind dat juist helemaal niet waarschijnlijk. Verwacht eerder dat Walt Grey Matter op een andere manier gaat slopen.quote:Op maandag 23 september 2013 18:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar volgende aflevering krijgen we dus sowieso dat moment dat we in de 1e aflevering van dit seizoen zagen. Dat hij naar zijn eigen huis terug gaat en dat vergif achter het stopcontact haalt, wat hij dus waarschijnlijk gaat gebruiken voor die Grey matters
Want Breaking Bad is zo'n voorspelbare serie. Wie had voorspeld dat Grey Matters nog in de één na laatste aflevering zou zorgen voor een ietwat kwade Walt?quote:Op maandag 23 september 2013 18:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Grey matters gaat helemaal niet meer terugkomen in de laatste episode.
Onvoorspelbaar is iets anders dan onzinnig.quote:Op maandag 23 september 2013 18:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Want Breaking Bad is zo'n voorspelbare serie. Wie had voorspeld dat Grey Matters nog in de één na laatste aflevering zou zorgen voor een ietwat kwade Walt?
Ehm.. Wat is onzinnig? Dat Walt naar Grey Matters gaat?quote:Op maandag 23 september 2013 18:46 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar is iets anders dan onzinnig.
Yup.quote:Op maandag 23 september 2013 18:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ehm.. Wat is onzinnig? Dat Walt naar Grey Matters gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |