6.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:39 schreef Thaboel het volgende:
mare strike back Season 1 is maar 5 afleveringen?
voor mk: getypt vanaf een logitech deluxe 250
En hoeveel heeft die nu gekost?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:39 schreef Thaboel het volgende:
mare strike back Season 1 is maar 5 afleveringen?
voor mk: getypt vanaf een logitech deluxe 250
Hou je muil eensquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben nu bij S01 Ep. 2. Best leuk moet ik toegeven. Beetje jammer van die blonde bitch, maar die heeft haar zin gekregen toen Alpha team naar de tering geblazen werd (totaal niet voorspelbaar..).
Had er vanmiddag 1 gekocht voor 20eu maar die gaat terug. Pa kwam er ineens mee aanzettenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hoeveel heeft die nu gekost?
Dit x 10!quote:
Hou nou gewoon je muil eensquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
lol, de gast die Meesh speelt in Generation Kill speelt ook in Strike Back
Netjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had er vanmiddag 1 gekocht voor 20eu maar die gaat terug. Pa kwam er ineens mee aanzettendus gratus
Ga maar in het Strike Back topic ouwehoeren...quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben nu bij S01 Ep. 2. Best leuk moet ik toegeven. Beetje jammer van die blonde bitch, maar die heeft haar zin gekregen toen Alpha team naar de tering geblazen werd (totaal niet voorspelbaar..).
Nee, alsof zeggen dat die gast die Meesh speelt in GK (heb jij dat überhaupt gezien?quote:
Je spoilerde al eerder zieltje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, alsof zeggen dat die gast die Meesh speelt in GK (heb jij dat überhaupt gezien?) hier ook in speelt een fucking spoiler is. Flikker lekker een eind op joh huilie.
En alle russen moeten kopen... Als je er wat overzegt doe het lekker in een spoiler want ik wil me graag laten verrassen. Dus njet zo tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, alsof zeggen dat die gast die Meesh speelt in GK (heb jij dat überhaupt gezien?) hier ook in speelt een fucking spoiler is. Flikker lekker een eind op joh huilie.
Correct. De post daarvoor was een spoiler. Wel een fucking miserable nietszeggende kutspoiler.quote:
Canvas docu aan de hand van journaalbeelden de eerste 10 maanden van de bezetting van West Europa in beeld gebracht. Zowel nazi, als engelse, als overige propaganda.quote:
Oh okee, heb ik ondertussen wel genoeg van gezien. Ik sla dus ff over.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Canvas docu aan de hand van journaalbeelden de eerste 10 maanden van de bezetting van West Europa in beeld gebracht. Zowel nazi, als engelse, als overige propaganda.
Gelukkig ben ik tegen de tijd dat ik Strike Back ga kijken het weer vergetenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Correct. De post daarvoor was een spoiler. Wel een fucking miserable nietszeggende kutspoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat magquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh okee, heb ik ondertussen wel genoeg van gezien. Ik sla dus ff over.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik tegen de tijd dat ik Strike Back ga kijken het weer vergetenHet is de 2e aflevering, van de weet ik het hoeveel, bovendien is het een nietszeggende spoiler. Maar ok.. ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |