quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Meestal ben ik te laat. Dan is het al uitverkocht.quote:Op maandag 23 september 2013 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter te vroeg kaartjes dan te laat
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Zou bij veel dingen nog kaartjes aan de deur kunnen halenquote:Op maandag 23 september 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal ben ik te laat. Dan is het al uitverkocht.
Jij gaat ook niet naar die popi-jopie bandjesquote:Op maandag 23 september 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Zou bij veel dingen nog kaartjes aan de deur kunnen halen
Dan ga je wel naar heel onbekende dingen toe.quote:Op maandag 23 september 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Zou bij veel dingen nog kaartjes aan de deur kunnen halen
Kloptquote:Op maandag 23 september 2013 18:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet naar die popi-jopie bandjes
Onbekend maakt onbemindquote:Op maandag 23 september 2013 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je wel naar heel onbekende dingen toe.Ik ook vaak wel.
Oh dat is het probleem ik ben onbekend dus onbemind.quote:
Het valt wel nee. Vorige keer waren ze wel rap uitverkocht.quote:Op maandag 23 september 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt
Maar die band waar jij naartoe gaat is toch ook niet zo bekend zeker? ...
Ik weet meestal pas een week van tevoren of ik naar een optreden gaquote:Op maandag 23 september 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt wel nee. Vorige keer waren ze wel rap uitverkocht.
In november naar Black Veil Brides das ook al uitverkocht
Oh ik niet. Ik moet wel iets echt tof vinden.quote:Op maandag 23 september 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet meestal pas een week van tevoren of ik naar een optreden gaMeeste bands en artiesten volg ik niet actief. Ook ben ik gek op flyertjes
Whoohoo ik ken het nietquote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef Raene het volgende:
Shit ik heb dit nummer dagenlang in mijn hoofd gehad aaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's back!
Ticket to the tropics..
Ja ik vind het ook allemaal tof hoorquote:Op maandag 23 september 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik niet. Ik moet wel iets echt tof vinden.
Ik heb nog genoeg op mijn lijstje staan waar ik heen wil en hoop dat er optredens van komen in NL
Welk nummer?quote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef Raene het volgende:
Shit ik heb dit nummer dagenlang in mijn hoofd gehad aaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's back!
Ticket to the tropics..
Dat staat er bij.quote:
Ow is dat een nummer?quote:Op maandag 23 september 2013 19:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat staat er bij.
Plus het staat in de TT
Plus het staat in de OP
KLBquote:Op maandag 23 september 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
Tss ik wil ook eens meepraten in de KLB SC
Ik vind de mensen in KLB over het algemeen akeligquote:Op maandag 23 september 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
Tss ik wil ook eens meepraten in de KLB SC
quote:
Ja ik tref gelijk een leukequote:Op maandag 23 september 2013 19:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind de mensen in KLB over het algemeen akelig
Wat wil je daar aan doen hmquote:
Goedzoquote:
Kom dan jongequote:Op maandag 23 september 2013 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga je vastbinden en misbruiken als ik je te pakken krijg
Psst, adres hebben?quote:Op maandag 23 september 2013 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga je vastbinden en misbruiken als ik je te pakken krijg
quote:Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, gewoon bij elk huis aanbellen bij LoLa in de buurt
Nou, dan kun je nog aardig bezig zijn hoorquote:Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik weet waar Lola woont, dus zo lastig zal ze niet te vinden zijn
Kom jij danquote:
Binnen een uur heb je d'r gevondenquote:Op maandag 23 september 2013 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan kun je nog aardig bezig zijn hoor
Ik heb inside information over d'r buren, dus dan zoek ik die gewoonquote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Binnen een uur heb je d'r gevonden
Aardig wat huizen om af te gaanquote:Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik weet waar Lola woont, dus zo lastig zal ze niet te vinden zijn
quote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom jij danDan smeer ik je helemaal in met glibberige massageolie zodat je niet meer kan ontsnappen. En ik maak ook nog een vuurkring met kaarsjes om je heen, en ga bedwelmende muziek spelen zodat je helemaal aan mijn grillen overgeleverd bent
Dat zal je leren
Jij wil mij toch een lesje leren of niet somsquote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom jij danDan smeer ik je helemaal in met glibberige massageolie zodat je niet meer kan ontsnappen. En ik maak ook nog een vuurkring met kaarsjes om je heen, en ga bedwelmende muziek spelen zodat je helemaal aan mijn grillen overgeleverd bent
Dat zal je leren
Ja maar dat kost benzine enzoquote:Op maandag 23 september 2013 19:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij wil mij toch een lesje leren of niet soms!?
Mijn burenquote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb inside information over d'r buren, dus dan zoek ik die gewoon
Shinedown, Foo Fighters, Black Stone Cherry, Ellie Goulding, The Opposites, dat zijn ff dingetjes die ik zo snel kan beantwoordenquote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook allemaal tof hoorMaar als ik al die artiesten in de gaten zou moeten houden heb ik er een dagtaak aan
Daarom bezoek ik regelmatig sites van poppodia en concertagendasites, en dan kijk ik een paar weken vooruit bijvoorbeeld
![]()
Tevens komen er via FB ook goede suggesties binnen.
En vaak ga ik op de gok, om nieuwe acts te ontdekken![]()
Wat heb je allemaal op je lijstje dan?
Slappequote:
Foo fightersquote:Op maandag 23 september 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Shinedown, Foo Fighters, Black Stone Cherry, Ellie Goulding, The Opposites, dat zijn ff dingetjes die ik zo snel kan beantwoorden
Whut? En je gaf 'm geen oorvijg?quote:Op maandag 23 september 2013 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn buren!!!
Ik heb echt zo'n hekel aan ze..
Ben een keer aangerand door hun zoontje van 9 op haar verjaardag en die chick lacht me gewoon uit
Een van de 1000 redenen waarom ik een hekel heb aan mijn buren
Zijn wel namen die uitverkocht raken ja... dus goed op tijd bij zijnquote:Op maandag 23 september 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Shinedown, Foo Fighters, Black Stone Cherry, Ellie Goulding, The Opposites, dat zijn ff dingetjes die ik zo snel kan beantwoorden
Ik dacht dat doet die moeder wel... ik dacht ik ga geen kinderen slaan, want dan heb ik het weer gedaanquote:
Faxie is van de oude stempel hihi.quote:
Was anders gelijk weggegaan met de mededeling dat ze d'r kind eens op moest voedenquote:Op maandag 23 september 2013 19:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik dacht dat doet die moeder wel... ik dacht ik ga geen kinderen slaan, want dan heb ik het weer gedaan,
Ik zal mijn stempel eens op jou drukkenquote:Op maandag 23 september 2013 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie is van de oude stempel hihi.
Haha Faxie is een ouwe lulquote:Op maandag 23 september 2013 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie is van de oude stempel hihi.
Nadat hij voor de tweede keer een klap tegen mijn billen gaf en die moeder moest er nogsteeds om lachen ben ik wel weggegaan.. Grapjas had ook al een keer zn grijpgrage klauwtje in mijn bh gestoken omdat hij zag dat ik een aansteker erin stopte..quote:Op maandag 23 september 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was anders gelijk weggegaan met de mededeling dat ze d'r kind eens op moest voeden
Oke danquote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Nadat hij voor de tweede keer een klap tegen mijn billen gaf en die moeder moest er nogsteeds om lachen ben ik wel weggegaan.. Grapjas had ook al een keer zn grijpgrage klauwtje in mijn bh gestoken omdat hij zag dat ik een aansteker erin stopte..
J had hem wrs wel een klap gegeven als hij erbij was..
Of jij mijquote:
Ik heb nou echt een bepaald beeld van je buren, en 't is geen mooi plaatjequote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Nadat hij voor de tweede keer een klap tegen mijn billen gaf en die moeder moest er nogsteeds om lachen ben ik wel weggegaan.. Grapjas had ook al een keer zn grijpgrage klauwtje in mijn bh gestoken omdat hij zag dat ik een aansteker erin stopte..
J had hem wrs wel een klap gegeven als hij erbij was..
Een smerige tokkie hoer die met haar auto mijn tuinpoortje barricadeerd elke dag terwijl het een fucking afgezet erf isquote:Op maandag 23 september 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke danWTF is dat voor een moeder.
Je kan zeggen dat je mij begeleid, deze kansarme jongere helpen. Enzo aanspraak maken bij de vrouwtjesquote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan er zelf niet eens wat vanAan mij heb je niet veel
Wilde je mij nou quoten?quote:Op maandag 23 september 2013 19:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Een smerige tokkie hoer die met haar auto mijn tuinpoortje barricadeerd elke dag terwijl het een fucking afgezet erf is!!!
Banden lek stekenquote:Op maandag 23 september 2013 19:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Een smerige tokkie hoer die met haar auto mijn tuinpoortje barricadeerd elke dag terwijl het een fucking afgezet erf is!!!
Vertelquote:Op maandag 23 september 2013 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nou echt een bepaald beeld van je buren, en 't is geen mooi plaatje
Jij neukt meer dan ik volgens mijquote:Op maandag 23 september 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge ik bak er zelf al niks van
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk volgens mijquote:
Ik heb em al aangepastquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk volgens mij
Je korte termijn geheugen is ook niet al te best?quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan me de laatste keer niet herinneren
quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk volgens mij
Dat soort mensenquote:Op maandag 23 september 2013 19:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed plan, hun apk is al sinds januari verlopen dus dat zullen ze vast niet kunnen verhalen op de verzekering danquote:
Waar dan jonge wat kom je bijdehand doen jongequote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Faxie het volgende:
Er zit trouwens een typfout in Raene, wat is deze?![]()
![]()
BarricadeerTquote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Waar dan jonge wat kom je bijdehand doen jonge!?
Dat ook jaquote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je korte termijn geheugen is ook niet al te best?![]()
Nja hier ook hoor
Nopequote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed plan, hun apk is al sinds januari verlopen dus dat zullen ze vast niet kunnen verhalen op de verzekering dan.
Ach ik kan zo bij dat ene programma: ik heb het nog nooit gedaanquote:
Daaromquote:Op maandag 23 september 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn wel namen die uitverkocht raken ja... dus goed op tijd bij zijn
quote:Op maandag 23 september 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik kan zo bij dat ene programma: ik heb het nog nooit gedaan
Ze hebben juist comtinue commentaar op mij, als ik een keer vrienden over de vloer heb krijg ik haar standaard aan de deur of het zachter kan omdat die kleine van 3 steeds wakker wordt...quote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat soort mensenvan alles doen maar oh wee als je er iets van durft te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |