quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eerste wat mijn vader doet in Rome Total War 2, exit klikken en naar traktorwereld.nl
pubersquote:Op woensdag 25 september 2013 12:06 schreef d4v1d het volgende:
Leraar in paniek omdat iemand een vbs scriptje op de schoolcomputer had gezet die text to speech deed en een bericht liet zien dat de computer gehackt was!
Sjezus... En daarom is het zo makkelijk om een iPhone/PC/Monitor te scammenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Pakketje zoek in de post. Erg blije postbode zeker met zn gta.
?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sjezus... En daarom is het zo makkelijk om een iPhone/PC/Monitor te scammen
Nou best bekende methode. Je geeft aan dat je je iphone wilt opsturen: Je krijgt een doos opgestuurd van hun, Je doet net of hij kapot is gemaakt, doet hem op de post, lijkt net of hij gestolen is. krijg een nieuw van apple opgestuurd. Klaar.quote:
was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou best bekende methode. Je geeft aan dat je je iphone wilt opsturen: Je krijgt een doos opgestuurd van hun, Je doet net of hij kapot is gemaakt, doet hem op de post, lijkt net of hij gestolen is. krijg een nieuw van apple opgestuurd. Klaar.
8 uur is volledig slapen..quote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
Dit zei net iemand: "I just had the best nap for 6 hours" wtf 6 uur is gewoon volledig slapen man dat is toch geen dutje waz mis met deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
OVH heeft goed cheap spul. Maar 4 dagen nodig hebben om een simpel vraagje van mij te beantwoorden.. ruk supportquote:Op woensdag 25 september 2013 16:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Toch heerlijk dat OVH servers host die alleen maar Wordpress sites aanvallen en ze doen er niets tegen
Nog geen alternatief gevonden ?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
OVH heeft goed cheap spul. Maar 4 dagen nodig hebben om een simpel vraagje van mij te beantwoorden.. ruk support
Dan nog 6 uur is erg dichtbij. Een dutje is 30 min tot 2 uur ofzo weet ik veel maar niet 6 uurquote:
Neuh. Servers en software draait perfect. Alleen bij een ddos ben je kansloos want ovh reageert pas een week laterquote:Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nog geen alternatief gevonden ?
die spamquote:Geachte Ing Bank klant,
Uit onze gegevens blijkt dat er recentelijk een derde partij/illegale binnenkomst op uw Online Ing Bank/Account is vast gesteld.
De beveiliging van uw account is onze primaire zorg, daarom hebben we besloten om de actieve toegang tot je account te beperken.
Om actieve toegang tot uw Online Ing Bank/Account te kunnen handhaven, meldt u zich zo snel mogelijk via de link hieronder om toegang tot uw
rekening te behouden.
Klik Ing Bank Online Access: XXX://helderbaggenijk.me/login-acc-update.html/
Zodra uw gegevens zijn gecontroleerd en bevestigd, en er noodzaak is voor verdere activering, kunt u gecontacteerd worden door een
van onze medewerkers om volledige toegang tot uw Online Ing Bank/Account herstellen.
Beveiliging Afdelingen
Ing Bank N.V,NETHERLANDS.
Dank u voor het gebruik van Ing Bank Netherlands Internet Bankieren.
Copyright © 2001-2013 ING Group N.V.|Alle rechten voorbehouden.
Ik probeer meestal 8 uur te pakken, soms voel ik me ook prima als ik 6 uur heb gehad.quote:
wacht maar tot je een kleintje hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |