Geef het nog een maandje (geen grap).2 weken is erg kort.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:25 schreef Evad72 het volgende:
Klopt... Maar dat sms'je is morgen alweer 2 weken geleden.
Ben bang dat dit het was.... Erg irritant die onzekerheid.
Een luchtig mailtje, maar pas na een maand.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Je laat alles afhangen van haar. Neem het heft in handen. Als je haar terug wil: Stuur een mooie brief, zing voor haar doe er alles aan!! Misschien wil ze dat wel. Ga niet afwachten want dan is het leven je altijd te snel af! Laat je hart spreken en werk ervoor. Afkicken van iemand kan altijd nog.
OK, en dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Geef het nog een maandje (geen grap).2 weken is erg kort.
Dat is natuurlijk heel persoons- en situatie gebonden, dat kunnen wij ook niet ruiken. Misschien heeft ze er spijt van, maar over het algemeen maak je het niet voor niets uit lijkt me. In mijn geval is uitmaken ook altijd einde verhaal geweest en ging ik diegene niet missen ofzo, integendeel. En in dit geval (berichten afsluiten met groetjes e.d.) zou ik me niet teveel verheugen. Over is over.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:27 schreef Evad72 het volgende:
Zou zij dat ook hebben dat ze alkes gast idealiseren en de negatieve dingen vergeet?
Of voelt de gedumpte dat alleen zo?
Erg luchtig houden en vragen om een keer wat leuks af te spreken.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:58 schreef Evad72 het volgende:
[..]
OK, en dan?
Hoe pak ik het dan verder aan? Mailen, bellen, erg luchtig houden alles?
Iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |