abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131480039
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131480066
Gaan we/iemand die wiki trouwens nog een keer aanvullen?

Of moeten we de mods daarvoor vragen >:)
pi_131480263
De baby wiki kun je zelf aanpassen, of bedoel je die niet?

Edit: gelijk maar even gedaan...
pi_131480718
Ik zie jouw wijziging niet hoor Mineola.
Ja, bedoelde ook meer dan nieuwe mama's ook kunnen toevoegen ;)
pi_131480851
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Kyara het volgende:
Ik zie jouw wijziging niet hoor Mineola.
Ja, bedoelde ook meer dan nieuwe mama's ook kunnen toevoegen ;)
Ik heb laatst J. toegevoegd en dat ging gewoon. Moest even een account aanmaken, maar da's ook niet ingewikkeld ofzo...
pi_131480900
Ik heb de jarigen verwijderd, meer niet. Iedereen die erin wil moet zelf z'n baby toevoegen, dat ga ik niet ongevraagd doen.

Of praten we nu enorm langs elkaar heen Kyara?

Edit: je kan toch gewoon wijzigen zonder aanmelden? Ik heb geen speciale account voor de wiki hoor.
  maandag 23 september 2013 @ 15:36:13 #7
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131480962

De 14e was mijn ventje alweer 3 maanden. :o

Vanochtend kreeg hij deel 2 van de hielprik, omdat ie een bloedtransfusie heeft gehad na de geboorte moest dat nogmaals omdat ze twee ziektes dan niet kunnen checken vanwege het donorbloed.
Een hielprik op deze leeftijd vind ik wel zielig, vooral omdat ze zijn voet even moest vasthouden, wat ie natuurlijk niet wil, dus brullen...

Verder gaat het goed met hem, hij is veel rustiger sinds een week of twee en even vakantie heeft mij ook erg goed gedaan, meer ruimte in mijn hoofd en meer energie.
Nog twee weken vrij en dan weer oppaskinders over de vloer.

Heb mezelf ook in de Wiki gezet.

LE een dikke :* voor jou, je hebt het niet makkelijk zo, verre van dat...
Verder heb ik het niet echt bijgehouden de afgelopen week (want vakantie) en het weekend, dus nu her en der wat bijlezen. c_/

Ow en laatst vroeg iemand naar mijn meisje, weet niet meer wie.. :@ Maar bij deze....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131480967
Het was meer een reminder. Als er niks toegevoegd wordt, heeft het ook geen zin. Zoiets.

Ik dacht dat jij de datum van jouw mini had aangepast Mineola. En die zag ik dus niet ;)
pi_131481268
Nee klopt, die heb ik er expres niet in staan. :)

Juud, je kinders O+
D wordt al echt een bollie! Hij ziet er absoluut niet prematuur meer uit, gaat goed joh!
pi_131481977
Knappe vent Juud!
pi_131482383
Juud, hij is echt al groot he? Waaauw! En je mooie meisje, prachtig O+

Le, heftig joh.. Lijkt me inderdaad helemaal niet grappig!

Ik las van alles over goede nachten *O*

En over slechte nachten en krampjes :*

Cwen, ik ga trouwens mee in de tip van de draagzak. Ik wou dat ik er beter mee overweg kon toen E. nog krampjes had -O-

Een late gefeliciteerd voor de nieuwe dreumesjes! *O* *O*

Wauw spirit, wat gaat ze goed!

Omen, hoera voor de 8 maanden en een rollende Riley!

Kyara, ik vind jouw foto's toch altijd zo genieten!

Enf, wat een beauty heb je. Lekker van de banaan smikkelen!

Rekenwonder Olf! :D _O-

Pessie, gefeliciteerd met je neefje!

Zo, volgens mij ben ik weer redelijk bij!

E. lag vanochtend ineens op haar buik in de box terwijl ik zeker wist dat ze eerst op haar rug lag. En nu ineens doet ze alsof ze nooit anders heeft gedaan, ze rolt! :o
Het uitbakeren dus ineens versnellen, we zouden er eigenlijk rond haar 5e maand mee beginnen maar het moet nu al.
En zaterdagavond is ze voor het eerst meegeweest naar een feestje, in de draagzak. Het was druk en rumoerig maar ze heeft toch 3 kwartier tegen me aan geslapen en verder rond gekeken. Na 2 uurtjes zijn we weer gegaan en toen viel ze thuis na de fles als een blok in slaap. Ze heeft het echt hartstikke goed gedaan *O*
E.
  maandag 23 september 2013 @ 16:23:59 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131482971
Haai allemaal, ik ben een beetje boel druk maar probeer bij de lezen.

LE voor jou een dikke knuffel. Alles op zijn tijd denk ik dan.

Juud, je kindjes worden groot! Fijn dat het goed met je ventje gaat.

E. aan de rol!

Riley ook al, wat goed!

Vandaag met Isabel naar het cb geweest, 7640 gram en 71.5 cm. -1 voor d'r gewicht en ietsie bovengemiddeld voor haar lengte. We zaten een beetje met het feit dat ze nog zoveel melk drinkt maar ze waren superrelaxed. Ik was bang dat ze zouden zeggen dat er toch wel 1 of 2 flessen af moesten maar ze gaven aan dat het voor Isabel juist goed is om nog veel melk te drinken. Ze is zo actief en druk en heeft zoveel energie dat ze het waarschijnlijk ook echt nog nodig heeft. pfieuw.
Mijn kleine druktemaker O+ O+
pi_131483065
Ik heb ons toegevoegd in de wiki :)

Morretje, ja, het is geen clusteren. Dat doet ze namelijk tussendoor :D. Drinken, tukje, krampjes, tukje, drinken, krampjes, tukje... Zo zien de avonden eruit. Het zijn echt aanvallen, incl hoor- en voelbare borrelende darmen, scheten, rood hoofd, trappelen, vuistjes ballen en schreeuwen. Neemt af en komt weer op. Drinken wil ze dan ook echt niet, pas als de aanval weer afneemt.

Cinababy hebben we vorige week een week geprobeerd, werd alleen maar rotter. Infacol doet zeker iets, haalt de schepste randjes er wel vanaf. Verder zit ze ook nu weer lekker in de doek, en als de probiotica gaat helpen dan is het wel te doen. Het is gewoon sneu :'(.

Spark, klinkt als een geslaagd feestje! *O*
En ze rolt! *O*

Juud, wat een knappe vent!
Home is where the O+ is...
pi_131483748
Jaaaaa Juud, ik vroeg dat! Ze zijn allebei echt buitengewoon knap, wauw. Well done ;)

Fijn dat ze melk prima vonden, Becky! Je actieve lange lichte!
pi_131484103
Schatjes ik ben jullie niet vergeten!! O+

Nog ff geen tijd gehad voor een update, dat wordt vanavond. Maar dank jullie wel voor de felicitaties! O+
pi_131484238
LB, voor ik het vergeet..zijn jullie nog naar de bezichtiging geweest?
pi_131484973
Ooh Juud, mooie foto's ook van Lientje. Mooie meid O+

Wat fijn Becky!

En *O* voor het rollen van E. Hoe gaat het verder bij jullie Spark?

Ah Mango, wij wensen nog wel verjaardagsspam hoor!

Oh ja, dat is een goede Spees. Hoe is het gegaan LB?
pi_131485167
*zucht*

Heeft D ineens de sok van J in haar mond. En ze lagen allebei op een apart kleedje.

:')
pi_131485570
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2013 17:23 schreef Kyara het volgende:
*zucht*

Heeft D ineens de sok van J in haar mond. En ze lagen allebei op een apart kleedje.

:')
_O- je moet toch regelmatig in een deuk liggen of niet?

Becky, ik blijf het verbazingwekkend vinden dat jouw meisje al loopt. Zo'n fijn meisje en al zo groot in wat ze kan!

Kyara, ik merk nog geen schokkende verbetering hier. Het gaat in ieder geval niet slechter, dat is ook fijn! ;)
De nachten gaan wel goed sinds we op advies van de ka rijstebloem in de laatste fles doen. Ze klokt dan vaak 120 tot 140 weg en kan daar wel een aantal uur op teren. Nu ze rolt moeten we gaan uitbakeren, daar verwacht ik wel wat toename in de onrust maar dat is hopelijk tijdelijk.
E.
  maandag 23 september 2013 @ 17:44:34 #20
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131485717
Wij hebben het inbakeren altijd (2* dus) cold turkey afgeschaft. En dat ging eigenlijk heel erg prima. Geen extra onrust gehad. Maar misschien hadden ze het bakeren dan ook wel niet nodig.
pi_131486126
Dat klinkt mooi! Vorige maand na de prikjes wilde we ook in 1 keer stoppen en de eerste 24 uur ging dat goed doordat ze suf was van de prikken, daarna heeft ze zich suf gehuild. Er was toen nog geen noodzaak te stoppen dus verder gegaan met inbakeren maar nu op naar poging 2.
E.
  maandag 23 september 2013 @ 18:24:18 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131486714
Sparkling wat goed om te lezen! En ook *O* voor becky's cb-bezoek! Ohja en cwen, volgens mij ben jij echt heel goed en geïnformeerd bezig! ^O^

Ben even diagonaal erlangs gegaan, vanavond kan ik beter bijlezen. Als E dan tenminste wel wil slapen... gisteravond werd ze steeds heel zielig wakker, echt dikke tranen huilen :'( dus ik ben met haar in ons bed gaan liggen en vriend in het logeerbed :') Toen is ze lekker aan de borst in slaap gevallen.

Vriend was vanochtend wel gewoon met haar thuis, maar ze is gewoon niet vrolijk als je haar weglegt :N Net wel naar de bezichtiging geweest met E in de doek en daar zit ze nu nog steeds in, lekker te slapen O+ Echt, ik hou van mijn doek!
  maandag 23 september 2013 @ 18:28:16 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131486805
Oh boy mijn baby deed een losse stap!
  maandag 23 september 2013 @ 18:30:23 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131486872
Jouw baby is echt een snelle! :D _O_
  maandag 23 september 2013 @ 18:46:37 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131487394
Juud wat een knapperd O+ en wat sneu van die verlate hielprik zeg.. :( hoop dat alles goed is!

Sparkling thanks! :* En rollen!! :o O+ Wat leuk!!

Becky fijn dat ze niet moeilijk deden over de melk! En hallo, eerste stap?! :o *O*

Cwen fijn dat de infacol een beetje helpt en nu duimen dat de probiotica idd ook helpt.. Bij een vriendin van mij iig wel, bij haar dochtertje.

LB :*

Wij hadden het laatst ook geprobeerd, tegen over elkaar zitten en dan haar naar je toe laten lopen. Of ze doet 't alleen als ze je handen beet heeft, of ze gaat gewoon zitten want dan wil ze over je benen heen kruipen :+ Whaha... Lekker eigenwijs.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131488457
LB heeft ze last van verlatingsangst? Rosalie heeft het nu ook. Zodra je haar neerlegt en wegloopt zijn het dikke tranen. Zodra ik weer in beeld ben is het over.
Vaak doe ik een paar keer kiekeboe en laat ik haar lachen door gek te doen en dan is het goed.
Gisteren hielp het allemaal niet en ben ik toch doorgelopen naar beneden en voor nezelf gesteld dat ik haar max 5 minuten laat mopperen en haar sowieso niet over de flos laat gaan. Voor ik beneden was was ze stil.
  maandag 23 september 2013 @ 19:24:26 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131488564
Haha dat werkt dus danic! :D

Ik vind overdag het wel die kant uitgaan hier, maar gisteravond sliep ze eigenlijk en werd dan toch huilend wakker :? Echt heel zielig klonk het ;(
pi_131488682
Oh echt? Aaaah das wel heel zielig inderdaad. Als Rosalie dat doet is ze niet uitgeslapen. Speentje teruggeven en dan slaapt ze nog even verder. Pas als ze ligt te kletsen (lees: gillen }:| weet ik dat ze uitgeslapen is.
  maandag 23 september 2013 @ 19:31:49 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131488842
Speen snapt ze niet, en van mn pink raakte ze ook over de rooie ;(

Hell, ze wou later bij mij in bed zelfs de borst eerst niet :{
pi_131489209
Oh -O-
Eeeeh......geen idee dan, sorry. Als me iets te binnen schiet dan hoor je me!
pi_131489892
Is ze niet ook ziek aan het worden LB?

Juud, wat een heerlijk tevreden vent O+ O+

Becky :o ^O^

Nog slechtere nachten hier zijn weer verklaard, twee boventanden erbij ineens.
pi_131489955
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Cwen het volgende:
Ik heb ons toegevoegd in de wiki :)

Morretje, ja, het is geen clusteren. Dat doet ze namelijk tussendoor :D. Drinken, tukje, krampjes, tukje, drinken, krampjes, tukje... Zo zien de avonden eruit. Het zijn echt aanvallen, incl hoor- en voelbare borrelende darmen, scheten, rood hoofd, trappelen, vuistjes ballen en schreeuwen. Neemt af en komt weer op. Drinken wil ze dan ook echt niet, pas als de aanval weer afneemt.

Cinababy hebben we vorige week een week geprobeerd, werd alleen maar rotter. Infacol doet zeker iets, haalt de schepste randjes er wel vanaf. Verder zit ze ook nu weer lekker in de doek, en als de probiotica gaat helpen dan is het wel te doen. Het is gewoon sneu :'(.

krampjes zijn stom inderdaad. Jammer dat het geen clusteren is, maar je hebt van de dames goede tips gekregen zag ik 😉
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_131491871
Juud wow mooie kinders!

Hoeraatje voor E. van sparkling voor het rollen!

Cwen hoop echt voor je dat infacol en probiotica gaan helpen. Krampjes zijn zooooo zielig. En ook voor jezelf killing omdat je niets kan doen.

Becky wow applaus voor jouw beeb. Wat gaat ie hard!

Ophelia dat verklaart een hoop. Twee tandjes in een keer erbij. Overdag niets van gemerkt? (Kwijlen, in mond zitten, op spullen bijten?)
pi_131491969
Moet even mijn vandaag zo vrolijke meisie showen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Animalmix op 24-09-2013 06:51:57 ]
pi_131492263
Juud wat een leuke kids heb je. O+

Spark *O* goed van E

Kyara. Die tweeling van jou is zo grappig O+

LB hopelijk gaat het vanavond beter
pi_131492317
Animalmix. Ik kan jouw foto nog niet zien

Becky wat knap van je meisje. En mooie stats ook
pi_131492561
Nu kan ik de foto's wel zien. Echt een poppetje.

En ook mijn meisje even. Omdat het haar vermaanddag is. En gewoon, omdat ik haar graag spam

maandag 23 september 2013 @ 21:23:27 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131493709
Riley wat ben je toch heerlijk vrolijk! Die linksonder O+ O+ En wat staat dat jurkje haar goed ^O^

AM, lekker bekkie heeft je dochter! O+

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is ze niet ook ziek aan het worden LB?
Zou kunnen! Het leek vanavond wel weer beter te zijn trouwens. Ze heeft flink lang in de doek geslapen, dus misschien is het gezegde 'een uitgeruste baby slaapt het best' toch echt waar!

En wow, 2 tandjes ineens!
  maandag 23 september 2013 @ 22:00:55 #39
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131495711
Omen, lekker spammen hoor!

En AM leukerd hoor!

LB, fijn dat ze nu beter slaapt! Isabel heeft ook geen speen, soms best lastig troosten.

Mijn hysterische reactie op die ene losse stap is ook wel een beetje overdreven. Ze gaat soms los staan en nu zette ze een stapje. Kan natuurlijk best zo zijn dat het nog een eeuwigheid duurt voor ze echt los loopt. Maar das niet erg.
  maandag 23 september 2013 @ 22:06:24 #40
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131495981
AM en Omen, wat een mooie meiden hebben jullie!
Becky, wat een snelle dame, knapperd!

LB, zou het tanden of oren kunnen zijn, daar doet je verhaal me een beetje aan denken.
pi_131496143
Ohhh die foto's van Riley! O+ Ze is zo knap en zo'n mooi klein poppetje!

Even een berichtje van Mango via mij. Ze heeft wat dingen met haar werk en privé waardoor ze nu ff niet de tijd heeft/had om te updaten. Maar ze heeft een superleuke dag gehad gisteren met haar dreumes O+ met veel familie, cadeautjes en een mooie taart. De loopwagen met blokken waren het topstuk van de dag.

Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.

SPOILER
  maandag 23 september 2013 @ 22:12:28 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131496328
Ahwww Mango wat een lieverd... Heerlijk!! O+ Fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister!
pi_131496407
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:

Even een berichtje van Mango via mij. Ze heeft wat dingen met haar werk en privé waardoor ze nu ff niet de tijd heeft/had om te updaten. Maar ze heeft een superleuke dag gehad gisteren met haar dreumes O+ met veel familie, cadeautjes en een mooie taart. De loopwagen met blokken waren het topstuk van de dag.

Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.

*knip*
Ohhhh! Hoop wel dat werk/privé niks ernstigs is. Maar die foto's!! O+

Gave taart ook :D Echt een Max-taart :Y

En zo grappig, dat zie ik bij het kindje van een vriendin ook (die is ook half indo), dat ze afhankelijk van de hoek van de foto er echt anders uit kunnen zien! Maar wel op alle foto's een even lekker ding O+

Grote Max! O+ O+ *O*

Mango, als je dit leest: tot snel in het dreumestopic! :*
  maandag 23 september 2013 @ 22:22:06 #44
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131496887
M. wat een leuke foto's! En congrats, geen idee of ik al gefeliciteerd heb.
pi_131497974
Mango wat een leuke foto's. Fijn dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad.
pi_131498270
Ik loop een heel topic achter (twee dagen doen jullie er zonder mij over :N tegenvaller ;) ) dus ik ga het even snel scannen en als ik mensen vergeet: sorry!

Eerst: alle megaposters ^O^

Kwisted de verjaardag zag er super uit, en de taart ook. Je hebt echt een mooie meid, veel plezier in het dreumestopic!

LB, hoe gaat het met het ritme?

Kyara ik blijf je foto's tof vinden O+ Die zusjes gaan M later nog opmaken denk ik! En huishoudens van Jan Steen O+
Hoe was de verjaardag? Wij hadden een housewarming en hebben alleen maar met elkaar staan lullen O+ Die sok! _O-

LE met een rolmops *O* wel balen van je geheugen. Ik herken de eerste helft maar de rest is wel érg vervelend :*

Enf dat speldje! O+ en de banaan :D en echt kut :+ van de schimmel.. :N En je went eraan dat ze er niet is. Wij horen steeds fantoom-F'jes, maar stiekem is het ook lekker om zonder reden even heel hard te gillen :D

Gulara wat fijn dat het beter gaat bij jullie! Jammer van die afgekolfde melk van zaterdag maar dat ben je vast alweer vergeten :+

Loj, fijn dat het beter gaat daar. Zo zie je maar wat een paar uur slaap kan doen! En ik krijg ook zin om een lijstje te maken :@

Animalmix, de boerderij! *O* leuk!

Omen, rollende Riley! O+

Ik sla het alcoholische gedeelte even over in deze reactie _O-
(onee, nu heb ik het al benoemd :+ )

Cwen hoe gaat ie nu daar?

Juud, wat een lieve foto's! Fijn dat hij lekker in zijn vel zit :Y

Spark je hebt een roller!

becky fijn dat je het los kunt laten qua melk! ^O^

danic, F heeft ook zijn buien inderdaad, dat hij huilt zodra ik uit beeld ben. Meestal is hij dan wel moe.

animalmix O+ bananen zijn hip he!

Omen kijk nou naar die blije toet en dat rode neusje! O+ en gefeliciteerd ;)

Spees/Mango, skitterende taart :D en die rechtsboven O+ Smikkelfoto!
pi_131498420
Ja die smikkelfoto! Maar sowieso het thema O+

Goeie megapost suiker!
pi_131498696
Mooie post Suiker. :*
  maandag 23 september 2013 @ 23:13:14 #49
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131499188
Mooie foto's van iedereen!

Heb alles bijgelezen, en suiker heeft alles net mooi samengevat, dus sluit ik me daarbij aan. :)

D slaapt nu al 3 nachten met 1 arm buiten de puckababy. Eerste nacht had hij zelf zijn arm erdoor naar buiten gestoken en gisteren en eergisteren hebben wij een armpje naar buiten "geleid". En hij sliep door!! Hij valt dan wel in slaap met armen binnen. Maar ook daar werken we aan door hem overdag in zijn slaapzak te laten slapen met beide knuffels.
En voor nu de eerste nacht dat we net bij een slapende D beide armpjes naar buiten hebben geleid, spannend!

Welterusten!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131499885
Mango, Juud, AM en Omen, wat een mooie foto's! O+

Mango, wat fijn dat het zo'n leuke dag was!

Mandy, spannend! Hopelijk een goede nacht!

Suiker, wat een post O+

LB, nu hopelijk wel een goede nacht! Is je man weer wat minder zwaan?

Na een goede nacht en dag vanavond weer Heel Zielig, uiteraard ;). Nu ligt ze op me half te slapen en ik hoop dat het zo overgaat in helemaal slapen :).
pi_131502729
De jarige Max en wat een schattige taart! O+

De altijd vrolijke Riley O+

De kleine van AM lekker aan het smullen O+

Juud, je mannetje (en je meiden) O+ heb je hem al lachend op de foto gekregen?

Fijn van de goede dag Cwen, hoe is de nacht gegaan?

Spark's kleintje aan de rol :)

Hier een ventje, die me met enorm grote ogen aan het aanstaren is en aandacht probeert te krijgen door me in m'n gezicht te aaien (lees: slaan). En ik maar negeren ;)
Hij lijkt zich gelukkig wel iets beter te voelen :)

(Toen nam vriendje het over, dus rest volgt later :) (lees: rond een uur of zeven?? Dat zou tof zijn ;) )
pi_131502749
Mijn baby heeft krampjes, mijn man hoofdpijn, en ik de neiging om 1 van de 2 achter het behang te plakken ;).

Loj, hopelijk slaap je nog een beetje
pi_131502815
Poeh, toen wou in op nog een heleboel dingen reageren, maar ik weet niet meer wat.. Sorry :(

Cwen, ook al weinig slaap :(

Hier slaap ik nog niet en Ow ook niet. Maar hij is anders dan anders, helemaal over de rooie... hopelijk komt deze nacht dan weer door t ziekjes zijb.
Heb vriendje maar weer naar beneden gestuurd, om nog twee uurtjes slaap te krijgen. Hij moet morgen werken, ben bang dat hij anders ooit in slaap gaat vallen in de auto en zichzelf te pletter rijdt.

wat??!! Over een uur gaat de wekker al... M'n nacht gaat nu beginnen, Ow slaapt! ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Loj op 24-09-2013 04:56:43 ]
pi_131502852
Cwen voor jouw rotte nacht. Hopelijk gaan die kraampjes gauw over :*

Loj. Ik hoop ook dat het door het ziek zijn komt. :*
pi_131502912
Loj even een noodgreeptip. Maar is het een idee im met hem te gaan rijden? Veel kindjes vallen in de auto snel in slaap. Dan naar huis en snel je bed in. Dit hou je toch nooit vol zo? :*
pi_131502928
Loj en Cwen :* wat een prutnachten!

Oh en Riley O+ heerlijk vrolijk meisje zeg en een knapperd!

Suiker jouw post :)
pi_131503098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:41 schreef danic het volgende:
Loj even een noodgreeptip. Maar is het een idee im met hem te gaan rijden? Veel kindjes vallen in de auto snel in slaap. Dan naar huis en snel je bed in. Dit hou je toch nooit vol zo? :*
:*
Tnx voor de tip...

Maar ik was net wel serieus. Ik durf gewoon zelf niet te rijden. Ben zo moe dat ik echt bang dat ik iemand of mezelf in de prak rijd..

Ow ligt nu nog heerlijk te slapen. Heb zelf nog anderhalf uur kunnen meepakken. En moet hem nu wakker maken, daar baal ik ook van dan!

Fijne dag gewenst iedereen!
pi_131503384
Jeetje Loj, wat een nacht. En als je nou om 8 uur savonds de sutorijtruc uit zou voeren? Ik ben ook niet uitgeslapen, maar als ik dit zo lees, heb ik een luxe baby! Die valt om 7 uur in slaap en tukt dan door tot ergens tussen 5 en 7 :@
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:19:34 #59
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131503415
Suikertante: haha ja je zal er idd wel aan wennen. Hihi. Fantoom idd!

:* voor de prutnachten...
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:28:31 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131504344
Oef Loj... :{ arme Ow en arme jij! Echt niet goed voor je.

Cwen, is er nog iemand achter het behang geëindigd? ;)

E heeft weer heerlijk geslapen gelukkig O+
pi_131504601
Loj :*

Is schoon ondergoed nog schoon als een baby heeft helpen vouwen en er snot aan zit? oO<
pi_131505058
Loj je post te vaak 's nachts :*

Snotondergoed :D

LE :*

Spark ook al een rolbaby! *O*

Mooie foto's van Mango ook tot over twee weekjes :W

Juud wat een mooie kindjes heb je.

Omen lachbaby, zo vrolijk die Riley.

Cwen, vervelend krampjes, hoop dat het snel over gaat. :*

Mijn baby was vanochtend weer eens ouderwets boos tijdens fles drinken. Drama, leek wel of het slikken hem pijn deed, hij is ook behoorlijk aan het hoesten. Maar pap wou ie wel gewoon. Dus misschien waren het wel even gekke 10 minuten.
pi_131505316
Tnx meiden, zo zat ik weer te klagen. Moet wel opletten dat ik t forum niet bevuil met m'n slechte nachten.

Maar t blijft gewoon zo vreemd, overdag is m'n ventje zo makkelijk (ook met slapen) en 's nachts is t gewoon drama.
Maargoed je moet door, dus je gaat door :D
Volgende week afspraak bij t cb en dan maar aankaarten. En gelukkig zitten er nu af en toe goede nachten tussen!

Net een superleuke foto van Ow laten maken O+ en hij heeft geen koorts meer :)

Fijn dat het bij jou wel een goede nacht was LB! :D

Ik vind van wel Oph!

En ben ik helemaal met je eens Zolena! (Ik ga meestal forumpje lezen als ik naast hem zit en hem aan het negeren ben ;) ) maar vervelend van het drinken vanmorgen. Kan het aan de speen liggen?

Ik heb net maar weer een Avent speen 2 gekocht, 3 kan hij echt niet normaal uit drinken :)
pi_131505594
Ik snap niks van de wiki, heb mezelf daar eens proberen in te zetten maar mislukt. Dus ik geef het maar op.

Juud wat een mooierds O+ .. Fijn dat je wat meer rust in je lijf en hoofd hebt gekregen :)

Staan doet Djen wel, lopen aan de hand niet. Ze snapt nog niet dat ze haar voetjes vooruit moet zetten :+

En we zijn aan het oefenen met rietjes/tuitbekers/gewone drinkbekers 'omdat dat moet'.. Maar echt vlotten wil het nog niet. Dan drinkt ze twee slokjes en dan is het klaar. Terwijl als je haar een fles geeft met water, zuipt ze zo 120 cc weg (maar die moet ik vasthouden, zelf snapt ze niet dat ze het ding omhoog moet houden). *zucht* .. what to do? Of gewoon maar laten gaan onder het mom van 'ieder kind ontwikkelt zich op haar eigen tempo'?

Max O+ ... Tot snel in het dreumestopic! :W
pi_131505734
Hahaha, Ophelia :+ Ik zou echt mijn ondergoed opnieuw wassen als er snot in zat :D

Twinkle dat laatste. Gewoon blijven oefenen, 't is niet ongebruikelijk dat ze op die leeftijd nog niet goed kunnen drinken.
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:36:02 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131505931
Ik vind mijn baby zooooo schattig als ze in dr slaap met dr tongetje beweegt O+ alsof ze aan het sabbelen is op de lucht :D

Suiker, je vroeg nog naar ritme, dat had ik ivm fokwet noooooit moeten zeggen :')! Maargoed gisteren was een prutnacht en ik moest heel vroeg op, dus die dag liep sowieso anders. Het klopt grofweg wel, maar het maakt ook niet zo heel veel uit vind ik.
pi_131506744
:O :Z Goedemorgen! Ik zie dat ik niet de enige was met een klein spookje vannacht! Vannacht was ze van 4:30 tot 6:30 wakker!??? Spelen, jengelen, maar vooral niet slapen... En nu wil ze ook geen ochtendslaapje doen, ze ligt al meer dan een uur te kletsen in het bed.

De afgelopen nachten ging het ongeveer zo:
Drie nachten geleden werd ze om 6:30 wakker en wilde ze spelen.
Twee nachten geleden werd ze om 5:30 wakker en wilde ze spelen.
Afgelopen nacht werd ze om 4:30 wakker en wilde ze spelen.
Ik begin per ongeluk een patroon te herkennen geloof ik........

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef L-E het volgende:
Mag hier hoor belle :)

Ik vergeet gewoon heel, heel erg veel. Gesprekken met mijn man die ik niet meer terug kan halen, afspraken waar ik geen weet van heb, geen idee hebben van welke dag het is, maar ook wat ernstigere dingen zoals de namen van mijn zoons niet meer weten als iemand vraagt hoe ze heten, laatst heb ik in dezelfde week twee keer een telefoonnummer van zes jaar geleden opgegeven, op de fiets zitten en niet meer weten waar je naartoe gaat, dat soort ongein.

(En mensen om me heen doen er erg lacherig over, lollig zeg, zo'n pas bevallen vrouw, maar ik vind het enorm niet tof. Ik voel me er oprecht beperkt door en het maakt me ook echt angstig. Volgens de gyn heeft elke ontzwangerende vrouw geheugenverlies in zekere mate, na pe/hellp wel wat erger, en het is volgens mij iets wat ook wel bij ptss kan horen)

Als je meer wil delen staat mijn pm open. :*
Dankjewel voor je antwoord! Ik herken het dus heel erg. Gisteren wist ik ook ons telefoonnummer niet meer bijvoorbeeld. En afspraken die ik maak, ik kan me daarna niet eens herinneren dat ik ze heb gemaakt, dat ik die persoon heb gezien zelfs :?
Tijdens de zwangerschap heb ik helemaal geen last gehad van de welbekende 'zwangerschapsdementie'. Maar na de bevalling is het erger geworden dan ooit! Je schrijft ook dat het wel heel gewoon is om na je bevalling geheugenverlies/probleempjes te hebben, maar ik twijfel nu bij mezelf ook of het niet verder gaat dan alleen maar een beetje geheugenprobleempjes..

Anderen die het herkennen?
pi_131507078
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:15 schreef Loj het volgende:
Tnx meiden, zo zat ik weer te klagen. Moet wel opletten dat ik t forum niet bevuil met m'n slechte nachten.

Maar t blijft gewoon zo vreemd, overdag is m'n ventje zo makkelijk (ook met slapen) en 's nachts is t gewoon drama.
Maargoed je moet door, dus je gaat door :D
Volgende week afspraak bij t cb en dan maar aankaarten. En gelukkig zitten er nu af en toe goede nachten tussen!

Net een superleuke foto van Ow laten maken O+ en hij heeft geen koorts meer :)

Fijn dat het bij jou wel een goede nacht was LB! :D

Ik vind van wel Oph!

En ben ik helemaal met je eens Zolena! (Ik ga meestal forumpje lezen als ik naast hem zit en hem aan het negeren ben ;) ) maar vervelend van het drinken vanmorgen. Kan het aan de speen liggen?

Ik heb net maar weer een Avent speen 2 gekocht, 3 kan hij echt niet normaal uit drinken :)
Dat is echt geen klagen hoor! Jouw nachten zijn echt :X :X :X Kan me voorstellen dat je geen auto durft in te stappen maar dit is niet vol te houden zo. Kun je Ow een nachtje laten logeren of zelf een nachtje elders slapen, zodat jij/jullie nachtje bij kunnen komen? Lief dat je je man wil ontzien, maar jij hebt zelf ook slaap nodig. Hij is 's nachts dus gewoon wakker maar overdag slaapt hij wel goed? Wat wil hij 's nachts, spelen? Drinken? Is zijn dag en nacht ritme soms omgekeerd?
Ik zou niet wachten op volgende week CB maar nu alvast bellen voor tips.

Mango, :* voor de issues, hopelijk heeft het de verjaardag niet belemmerd en hebben jullie volop genoten van jullie grote kleine eenjarige! Leuke foto's O+ en hopelijk tot snel!

Twinkle, ik wil Djen wel in het lijstje inzetten voor die paar weekjes :P? Van wanneer is ze precies?
Meneer drinkt hier ook wisselend uit een tuitbeker. Soms een slokje, soms een plens, maar heel veel kleine slokjes is ook veel :D. Zelf drinken doet hij pas een week of zo. No worries, gewoon laten oefenen en regelmatig aanbieden. Komt vanzelf!

Vergeetachtigheid herken ik niet. Zwanger wel (vooral op mn werk helaas), maar daarna was het over. Wel naar hoor, snap goed dat je daar onzeker van wordt.
pi_131507699
Vergeetachtigheid herken ik wel, maar niet in de mate die jullie omschrijven. Tijdens mijn zwangerschap heb ik wel een keer drie keer een bedrijf mogen bellen omdat ik eerst de postcode van m'n ex en toen die van m'n ouders doorgaf. Ik moest m'n man bellen om te vragen wat die van ons was :') Verder vergeet ik vooral kleine dingen.
Sarcasme. Herken het.
pi_131507765
quote:

SPOILER
Mango ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is, maar ik zat nog even naar je foto te kijken en die middelste :D Is dat iets cultureels of gewoon grappig?
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:52:20 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131508089
Ohja! Helemaal de fotospams niet bejubeld! *O*

Ik heb jullie kindjes niet meegekregen toen ze zo klein waren, maar ik ga echt keihard rammelen van dat snoetje van M linksboven!! O+

En Mango, sterkte! Niet leuk om nu zoveel gezeik te hebben :{
pi_131508140
Ojaa!

O+ Super leuke collage van MiniMango O+ Die middelste vind ik ook gaaf, mooie looks heeft ie toch zeg!

En ik heb nog meer foto's gezien van lieve kindjes, ik vind het altijd leuk als er foto's voorbij komen.
Ik zag bijvoorbeeld Riley O+ Prachtig meisje, zo goed dat ze ook zo netjes haar eigen lijntjes volgt Omen!
pi_131508330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef bellelena het volgende:
En ik heb nog meer foto's gezien van lieve kindjes, ik vind het altijd leuk als er foto's voorbij komen.
Ik zag bijvoorbeeld Riley O+ Prachtig meisje, zo goed dat ze ook zo netjes haar eigen lijntjes volgt Omen!
In dat geval, F's haar groeit heel snel ineens en het lijkt nu echt roder te worden! Zou dat door de wortelhapjes komen?
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Suikertante op 24-09-2013 12:43:16 ]
pi_131508371
O+ O+

SPOILER
pi_131508581
! Fosse :( hoezo bloemkool, banaan en wortels mama! _O- En wat mooi rood haar.

Vergeetachtigheid hier ook m.n. met zwangersschap.

Tuitbeker/oefenbeker gaat hier ook maar matig. Vreselijk interessant en zelf vasthouden en drinken lukt soms, maar alleen maar als de beker helemaal vol zit. Kantelen snapt ie echt niet.
pi_131508719
Ophelia: hoezo, van bloemkool word je blond?

SPOILER
Edit: niet quoten aub, haal m straks weer weg.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cocotrimonium op 24-09-2013 12:46:54 ]
pi_131508781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

In dat geval, Fosses haar groeit heel snel ineens en het lijkt nu echt roder te worden! Zou dat door de wortelhapjes komen?
SPOILER
Oei, Ow eet graag broccoli en sperziebonen ;) wordt dat groen haar ;)
pi_131508795
Ik ben een beetje klaar met het niet-slapen. Nu ook overdag nog maar halfuurtjes ... -O-
pi_131508832
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben een beetje klaar met het niet-slapen. Nu ook overdag nog maar halfuurtjes ... -O-
Oei, dat wordt wel heel zwaar zo -O-

Hoe lang is dat nu al?
pi_131508848
Pff dat is niet tof nee. En structureel dus? Dus een badje ofzo helpt ook maar één keer?
pi_131508855
Iedereen nog bedankt voor de superattente en consciëntieuze reacties op mijn dreumes O+

Suiker, wat een rooie! Goeie foto trouwens :D

Coco, je blondie :o wanneer is dat gebeurd?
Ze doet me aan iemand denken, mooie dame hoor O+

:W
pi_131509070
Suiker, wat een toffe foto! Ellie heeft dezelfde kleur haar als F toen hij nog jonger was, dus ik ben benieuwd of ze ook deze tint gaat krijgen!

Coco, blond? Ze was toch donker? :D

Het behang hier is nog heel ;). Vergeetachtig ben ik wel een beetje, maar dat is de vermoeidheid. Kan jullie dus niet helpen daarmee!
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:30:21 #83
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131509131
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Mangostine het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de superattente en consciëntieuze reacties op mijn dreumes O+

Suiker, wat een rooie! Goeie foto trouwens :D

Coco, je blondie :o wanneer is dat gebeurd?
Ze doet me aan iemand denken, mooie dame hoor O+

Ze lijkt op de meisjes van Brad Pitt man!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131509157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:30 schreef laziness het volgende:

[..]

Ze lijkt op de meisjes van Brad Pitt man!
:+

De mijnes is idd wat donkerder :Y Maar ik vind haar er wel echt op lijken! :Y
pi_131509185
Ik zit hier peentjes te zweten!

[ Bericht 26% gewijzigd door Suikertante op 24-09-2013 12:44:55 ]
pi_131509246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Suikertante het volgende:
Pff dat is niet tof nee. En structureel dus? Dus een badje ofzo helpt ook maar één keer?
Badje? _O- Daar wordt ze woest druk van. Het slecht slapen is eigenlijk als sinds ze drie maanden is. Met twee sliep ze door, met drie hield ze er weer mee op. :')
Overdag sliep ze sinds een maand twee keer een uurtje i.p.v. met mazzel drie kwartier. Maar met ziek-/verkouden-/tandjesnachten is mijn batterij even echt leeg.
pi_131509268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Badje? _O- Daar wordt ze woest druk van. Het slecht slapen is eigenlijk als sinds ze drie maanden is. Met twee sliep ze door, met drie hield ze er weer mee op. :')
Overdag sliep ze sinds een maand twee keer een uurtje i.p.v. met mazzel drie kwartier. Maar met ziek-/verkouden-/tandjesnachten is mijn batterij even echt leeg.
Pfff. Hulp van buitenaf inroepen? Dat iemand even een dagje/nachtje kan oppassen zodat je in ieder geval die batterij even kunt opladen?
pi_131509290
Ja dat lijkt me op korte termijn ook de enige oplossing. En dan zelf ook ergens anders heen gaan of in elk geval op een plek waar je haar niet kan horen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:37:38 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131509366
Twink: hier ook niet altijd zelf een tuitbeker vasthouden hoor. Komt echt wel goed. :)

Belle lastig van die nachten.. Patroon kan idd, maar of ze het echt al kan manipuleren vraag ik me af hoor, dat is wel erg vroeg!

Suiker :D O+ Wat een koppieee.
pi_131509382
Aai over de bol en ze slaapt alweer gelukkig, het zelfmedelijden kickte iets te vroeg in. Ik kan tegenwoordig overigens prima slapen als ze beneden bij Vriend de boel afbreekt, dus haar horen is het punt niet.
Ach, ik vermoed dat er nu gelijk maar weer twee ondertanden achteraan komen.
pi_131509450
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:28 schreef Cwen het volgende:
Het behang hier is nog heel ;).
Hier niet :P Mijn baby heeft de losse hoekjes gevonden. :') |:(
pi_131509457
Ophelia wat doe je hier nog, slapen jij!!
pi_131509476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Suikertante het volgende:
Ophelia wat doe je hier nog, slapen jij!!
Dat deed ik vanmorgen ja, 20 min. slaap is de reden waarom ik nu zo gesloopt ben.
pi_131509527
Ja nee nu voel ik gewoon een negatieve vibe Oph :{w

:*
pi_131509547
Gelukkig zijn er kruidnoten. O+
pi_131509733
Ja nu moet ik die ook! Wel shit van dat weinige slapen zeg, bij ons is het gelukkig weer bijgetrokken maar dat is echt slopend.

Ik ga even een foto van mn nog net baby uploaden dus blijven jullie even in de buurt voor de ooh's en aah's?! :P
En ik heb blonde Saar gemist... :(
pi_131509772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:54 schreef Mineola het volgende:
Ja nu moet ik die ook! Wel shit van dat weinige slapen zeg, bij ons is het gelukkig weer bijgetrokken maar dat is echt slopend.

Ik ga even een foto van mn nog net baby uploaden dus blijven jullie even in de buurt voor de ooh's en aah's?! :P
En ik heb blonde Saar gemist... :(
Ik gooi er wel een andere foto in :Y
SPOILER
Ga zo even naar bed weer. Zit sinds gisteren ziek thuis, echt heel veel last van mijn darmen. Schiet niet heel erg op. Hopelijk helpt rust :Y
pi_131509827
Huuuuu!
Beterschap! Doe/wil jij niet een beetje teveel...?! Wel aan jezelf denken! :*
pi_131509836
Coco die is tof! :D (de foto dan, niet de rest :{ :* )
pi_131509874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
Huuuuu!
Beterschap! Doe/wil jij niet een beetje teveel...?! Wel aan jezelf denken! :*
Nou, eigenlijk ging het prima. Maar met de laatste ontwikkeling had ik vooraf geen rekening gehouden, omdat het ongepland is. Dus denk dat het daardoor inderdaad wat veel is nu. En misschien ook wel bijwerking van de nieuwe spuiten ofzo.

SPOILER
pi_131509947
Suiker, hebben jullie een opengeknipte ah-tas over F. zn hoofd gedaan? :D
pi_131509949
SPOILER
pi_131509956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:02 schreef L-E het volgende:
Suiker, hebben jullie een opengeknipte ah-tas over F. zn hoofd gedaan? :D
_O- Dat dacht ik ook al!
pi_131510084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:02 schreef Mineola het volgende:
SPOILER
Bemoeizuchtig mag hoor :D

Maar wat dat sociale betreft: ik denk echt dat ik veel socialer overkom dan ik ben :D Sowieso ben ik doordeweeks vooral thuis.
SPOILER
Alleen de laatste tijd dan nog wat verjaardagen gehad, en er komen er nogal wat aan. Hmm. Misschien doe ik onbewust toch meer :D Maar ik ga doordeweeks wel vroeg naar bed :+

Maar overall, ik denk wel dat mijn werkuren terug gaan moeten. Chronisch ziek zijn, een baby hebben en fulltime werken ging prima. Tot ik dus ook nog een baby aan het bakken bleek te zijn. Dus je hebt gelijk hoor, wat dat betreft :Y Heb al gesprek met leidinggevende aangevraagd.
pi_131510094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:05 schreef bellelena het volgende:

Dankjewel voor je antwoord! Ik herken het dus heel erg. Gisteren wist ik ook ons telefoonnummer niet meer bijvoorbeeld. En afspraken die ik maak, ik kan me daarna niet eens herinneren dat ik ze heb gemaakt, dat ik die persoon heb gezien zelfs :?
Tijdens de zwangerschap heb ik helemaal geen last gehad van de welbekende 'zwangerschapsdementie'. Maar na de bevalling is het erger geworden dan ooit! Je schrijft ook dat het wel heel gewoon is om na je bevalling geheugenverlies/probleempjes te hebben, maar ik twijfel nu bij mezelf ook of het niet verder gaat dan alleen maar een beetje geheugenprobleempjes..

Anderen die het herkennen?
SPOILER
pi_131510134
Mango, wat een leuke foto's O+

En leuke foto's van Coco en Suiker

Riley O+

:* voor de slechte slaapjes, zowel overdag als 's nachts.
:* voor de zieke kindjes

:* voor iedereen

pi_131510283
Spirit wel fijn dat je een betere nacht hebt gehad dan Loj. Maar jeetje vijf uur wakker is ook erg vroeg nog. Valt ze dan snel in slaap weer? Of is het echt wakker tot een uur of tien, zodat het geen zin meer heeft om naar bed te gaan

Suiker *O* voor de goede nacht

Ophelia, ik vind dat het dan gewoon nog schoon is hoor :D

Zolena heeft ie al meer drinken gehad dan de eerst voeding? Hoe gingen deze. Hopelijk niet meer zo klagend. Dat is zielig :*

Loj, je hoeft echt geen excuses aan te bieden dat je ‘klaagt’ Ik zet het sowieso tussen haakjes, want je klaagt eigenlijk helemaal nooit. Ik hoop zo dat deze faaaaaaaaaaaaaaaaaaase nu eindelijk gauw voorbij is voor je :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mijn baby zooooo schattig als ze in dr slaap met dr tongetje beweegt O+ alsof ze aan het sabbelen is op de lucht :D
Ik vind dit al heel schattig klinken. Laat staan als je dan nog ziet ook O+

Belle, leuk dat je zo’n wakkere baby hebt. Minder dat het om 4.30 is :*
Ik ben iets vergeetachtiger geloof ik. Ik merk het met kleine dingen. Maar zoals jullie het hebben herken ik niet :*

Ik lees graag de tips over leren drinken (iets anders dan melk) Riley doet dat dus ook niet goed. En water uit haar flesje blieft ze niet. Want daar mag alleen maar melk uit komen :D

Suiker jouw F. blijf ik O+ vinden.
Riley heeft een goede smaak qua mannen. Nu al :D

Coco haar foto heb ik gewoon gemist -O-

Ophelia, ik kan het me voorstellen. Niet fijn als ze niet slapen. :*

Yes toch nog een foto van Saar gezien. O+
Beterschap voor jou Coco :*
pi_131510324
Ah, twee avonden in de week is in mijn huidige wereld bijzonder sociaal hoor :D

Ik ga niet zo vroeg naar bed als ik zou willen en vind bijna fulltime werken, één kind en wat sporten al genoeg voor dit moment. Dus vandaar :D Anyhow, beterschap!

[ Bericht 25% gewijzigd door Mineola op 24-09-2013 13:35:47 ]
pi_131510358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
Spirit wel fijn dat je een betere nacht hebt gehad dan Loj. Maar jeetje vijf uur wakker is ook erg vroeg nog. Valt ze dan snel in slaap weer? Of is het echt wakker tot een uur of tien, zodat het geen zin meer heeft om naar bed te gaan

Suiker *O* voor de goede nacht

Ophelia, ik vind dat het dan gewoon nog schoon is hoor :D

Zolena heeft ie al meer drinken gehad dan de eerst voeding? Hoe gingen deze. Hopelijk niet meer zo klagend. Dat is zielig :*

Loj, je hoeft echt geen excuses aan te bieden dat je ‘klaagt’ Ik zet het sowieso tussen haakjes, want je klaagt eigenlijk helemaal nooit. Ik hoop zo dat deze faaaaaaaaaaaaaaaaaaase nu eindelijk gauw voorbij is voor je :*

[..]

Ik vind dit al heel schattig klinken. Laat staan als je dan nog ziet ook O+

Belle, leuk dat je zo’n wakkere baby hebt. Minder dat het om 4.30 is :*
Ik ben iets vergeetachtiger geloof ik. Ik merk het met kleine dingen. Maar zoals jullie het hebben herken ik niet :*

Ik lees graag de tips over leren drinken (iets anders dan melk) Riley doet dat dus ook niet goed. En water uit haar flesje blieft ze niet. Want daar mag alleen maar melk uit komen :D

Suiker jouw F. blijf ik O+ vinden.
Riley heeft een goede smaak qua mannen. Nu al :D

Coco haar foto heb ik gewoon gemist -O-

Ophelia, ik kan het me voorstellen. Niet fijn als ze niet slapen. :*

Yes toch nog een foto van Saar gezien. O+
Beterschap voor jou Coco :*
had je niet 10 minuten eerder kunnen posten? Dan had ik +1 kunnen doen ;)
pi_131510378
Leuke foto's Mineola! O+ Ook al zo'n schommelfan.
pi_131510401
Omen, heb je een tuitbeker al eens geprobeerd? Wij hebben er eentje van Nuby, die is briljant, want hij lekt absoluut niet en heeft een soort speenachtig tuutje. En een deksel, wat ondanks niet-lekkende beker toch heel praktisch is want je hebt altijd een speeltje bij je! :D

Deze dus, kan even niet vinden hoe-ie heet...

[ Bericht 33% gewijzigd door Mineola op 24-09-2013 13:31:05 ]
pi_131510407
Mini-ola :W O+ (blijven die gordels van de Yepp bij jullie een beetje zitten?)
pi_131510432
Ja! Ik geloof dat ze wel iets strakker zijn gemaakt dan officieel kon, met een touwtje of zo. Want op de kleinste stand bleven ze idd niet zitten.
pi_131510437
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:25 schreef Twinkle20 het volgende:
En we zijn aan het oefenen met rietjes/tuitbekers/gewone drinkbekers 'omdat dat moet'.. Maar echt vlotten wil het nog niet. Dan drinkt ze twee slokjes en dan is het klaar. Terwijl als je haar een fles geeft met water, zuipt ze zo 120 cc weg (maar die moet ik vasthouden, zelf snapt ze niet dat ze het ding omhoog moet houden). *zucht* .. what to do? Of gewoon maar laten gaan onder het mom van 'ieder kind ontwikkelt zich op haar eigen tempo'?
Blijven oefenen, komt vanzelf goed.

Bij M was trouwens de zachte tuit van de Hema heel lang favoriet. Die lijkt het meeste op een flesspeen en was daarmee een goede overgang naar bekers. Misschien is dat ook iets voor D?

edit: of die mineola post, heeft ook een zachte tuit.
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:20:10 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131510479
Wat is N een schatje!! O+

En Oof, ik snap wel dat de moed je even in de schoenen zinkt als je je kind na een halfuur al weer hoort... :{ niks geen zelfmedelijden. Zou een nachtje bij opa/oma/tante/oom/vriendin helpen?
pi_131510539
Mineola wat een lekker ding!! O+

En inderdaad (L-E): dat is een AH-tas! ^O^

Coco, wel goed voor jezelf zorgen he? :*

Omen ik weet niet hoe je erbij komt dat ik een goede nacht gehad, maar het is inderdaad waar ;)
We zitten nu eindelijk op vijf flessen per dag en hij wordt wel wakker om 3:30 maar met een speen slaapt hij dan meteen weer in.
pi_131510585
Zeldzame public-Otje ...

SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door _Ophelia_ op 24-09-2013 13:28:36 ]
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:24:17 #118
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131510607
Oof! Dat is de eerste keer dat ik Otje zie O+. Wat een leuk meiske!
pi_131510637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oof! Dat is de eerste keer dat ik Otje zie O+. Wat een leuk meiske!
Eerste keer online ook. ;)
pi_131510641
aaah, leuk Ophelia! Otje heeft ook al ondertanden zie ik :D
pi_131510695
Die tandjes! O+ Wat een moppie zeg!
pi_131510714
Otje O+
wat leuk om haar ook eens te zien O+

Ik doe gewoon weer een duo van de dag:

(bij M op het kdv tijdens de opa/oma dag)

Soesa, let je op ;)
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:28:20 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131510749
Coco die foto :D whahaaaaahahaha. Te mooi!! O+
En joh, balen van je darmen :( Beterschap!! Gaan ze nog iets saneren in je medicatie of niet?
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:30:09 #124
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131510817
Ooohh, vandaar dat ik 'r voor het eerst zie ;)

Kyara! Wauw! Het is je gelukt :D. Wat staat 't jurkje ze leuk O+
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:44:00 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131511311
Oh zo'n lage spiegel hebben ze hier ook, E vindt te helemaal te gek! Heerlijk ook die blik omhoog! :D O+

Coco, rot van je buikpijn.... misschien ff pas op de plaats idd, gesprek met je leidinggevende lijkt me slim :Y

Otje gemist natuurlijk :(

Suiker, die foto!! O+ Slaapt F nog steeds zoveel overdag?

Oh en die vergeetachtigheid van belle en LE klinkt echt heel naar... en lijkt me ook niet zomaar huis-tuin-en-keuken vergeetachtigheid tijdens of na zwangerschap :N Voor hellp-klachten staat inderdaad een jaar herstel, geen idee hoe dat bij ppd is? Hopelijk is het voor die tijd al wel weer een heel stuk beter! :*
pi_131511719
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Suiker, die foto!! O+ Slaapt F nog steeds zoveel overdag?
LB ja, eigenlijk wel! Hij is wel een beetje aan 't rommelen, maar gemiddeld slaapt hij nog drie slaapjes van 1 a 2 uur overdag. Dus hij wordt wakker, dan de dag met drie slaapjes en dan de echte slaap. Dan maken we hem nog wakker voor de vijfde fles, soms komt hij daar nog zelf voor.
Hij is na 1,5 uur gewoon echt moe, ik denk telkens dat ik echt goed moet opletten of hij wel vermoeid is en hem niet te vroeg in bed moet leggen, maar telkens als ik er invloed op probeer uit te oefenen is hij echt moe, overprikkeld enzo. Dus ik laat hem het maar bepalen, dat is voor ons allemaal het fijnst denk ik.
pi_131511741
Kyara, wat een leuk viertal!

Thnx voor de oeh's en ah's! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:25 schreef Mineola het volgende:
aaah, leuk Ophelia! Otje heeft ook al ondertanden zie ik :D
Twee onder, vier boven. *)
pi_131511771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:

Twee onder, vier boven. *)
*boks!*

Hier worden ze ook steeds breeduit geshowd, te grappig is dat.
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:00:59 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131511903
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Suikertante het volgende:

[..]

LB ja, eigenlijk wel! Hij is wel een beetje aan 't rommelen, maar gemiddeld slaapt hij nog drie slaapjes van 1 a 2 uur overdag. Dus hij wordt wakker, dan de dag met drie slaapjes en dan de echte slaap. Dan maken we hem nog wakker voor de vijfde fles, soms komt hij daar nog zelf voor.
Hij is na 1,5 uur gewoon echt moe, ik denk telkens dat ik echt goed moet opletten of hij wel vermoeid is en hem niet te vroeg in bed moet leggen, maar telkens als ik er invloed op probeer uit te oefenen is hij echt moe, overprikkeld enzo. Dus ik laat hem het maar bepalen, dat is voor ons allemaal het fijnst denk ik.
Ja hier is het 's ochtends net zo hoor :Y ze wordt rond 7 wakker, en als ik dan met haar opsta is ze tegen half 9 echt wel weer moe. Als ik haar bij mij in bed voed, ligt ze lekker te lummelen en is ze daarna dus later weer moe en is van ritme niet echt sprake meer ;)
pi_131511940
Ik ga mijn muppet eens lekker op de fiets laden, het zonnetje schijnt. O+
pi_131512705
Ik heb alle foto's gemist :( Dat is mijn straf voor jullie mijn foto's onthouden he? :(

Suiker, is de ah-tas tegen het doorlekken van de hapjes op zijn mooie kleding? En werkt dat?

Coco, ik vind twee keer per week iets sociaals doen echt heel veel :@ Zeker in jouw toestand. Toen ik net zwanger was redde ik 28 uur werken net, maar veel meer pastte er niet bij hoor. Een gesprek met je leidinggevende lijkt me een goed plan. :)

Mijn baby is vandaag vijf maanden! En hij past eindelijk in maat 62! :D
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:25:49 #132
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131512816
LE, gewoon even Perez opstarten.
pi_131512831
*G* voor de 5 maanden

En *G* voor maat 62

mijn poppetjes zijn bijna 8 maanden en net over naar 68, volgens mij zat M met 5 maanden ook nog in 62.... :@
pi_131512868
Mooi Kyara, dan is mijn baby dus gewoon heel gemiddeld *O*
pi_131512881
Mijne zat zeker met vijf maanden nog in 62 hoor. Sterker nog, hij heeft vandaag een broek maat 68 aan, geloof ik.

Doet Perez dingen met AH tassen?!

En speciaal voor LE strijk ik nog wel even over mijn hart. Niet quoten aub...

SPOILER

[ Bericht 60% gewijzigd door Mineola op 24-09-2013 14:33:25 ]
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:28:16 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131512908
Hier ook hoor LE!

Oh en proficiat met de 5 maanden!
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:29:32 #137
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131512950
Oh die foto's Mineola! Wat een leuke baby heb je toch. Die ducttapeschommel :+
pi_131513020
Ja, ik geloof dat er een handige vader ouder los is gegaan of zo. _O-
En ja! Ik heb een heel erg leuke baby! O+
pi_131513037
Mineola die tanden! :D O+
pi_131513058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef L-E het volgende:
Mooi Kyara, dan is mijn baby dus gewoon heel gemiddeld *O*
Zie, hij heeft zich aardig bijgegeten al! O+

Wij mogen morgen naar het cb en ik ben zo benieuwd naar hun stats. Het is namelijk alweer bijna 2 maanden geleden dat we geweest zijn (en ik had zoveel vertrouwen dat ik -voor de eerste keer- niet tussendoor ben gaan wegen).
pi_131513124
Mijn baby wilde niet slapen in bed maar is nu in de box in slaap gevallen. NIET handig want nu moet ik zachtjes doen en ik wilde zo tomaten gaan pureren en stofzuigen }:| Baby 2 en dreumes slapen namelijk WEL.

eigenwijze druif :|W O+
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:36:05 #142
381212 Gulara
From the future
pi_131513150
Aah Mineola nog even voor mij terwijl ik bijlees? Pretty please!
pi_131513209
Nu moet je noodgedwongen maar blijven Fokken Kyara, zit niets anders op. Wat goed dat je niet meer bent gaan wegen tussendoor! Hier ook niet meer gedaan, maar ik vond het soms wel een beetje lastig om los te laten hoor..

Sticker zit denk ik nog wel op de -1 lijn. Hij werd geboren onder alle lijnen, zeg maar, dus moet van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver komen. (Ver he?)
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:40:26 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131513302
Ah, big step Kyara en LE! Ik geloof dat ik het de vorige keer ook niet heb gedaan, maar ga volgende week denk ik toch wel eventjes wegen, omdat ik de domperidon vrij heftig aan het afbouwen ben én geen nachtvoeding meer geef.

Oh en dat L nu in 62 zit, da's toch hartstikke goed? Als je inderdaad nagaat van waar hij moet komen, en hij zit dan nu in dezelfde maat als een heleboel andere kindjes hier ^O^
pi_131513391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:37 schreef L-E het volgende:
Nu moet je noodgedwongen maar blijven Fokken Kyara, zit niets anders op. Wat goed dat je niet meer bent gaan wegen tussendoor! Hier ook niet meer gedaan, maar ik vond het soms wel een beetje lastig om los te laten hoor..

Sticker zit denk ik nog wel op de -1 lijn. Hij werd geboren onder alle lijnen, zeg maar, dus moet van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver komen. (Ver he?)
Ja, hier ook. Het feit dat ze überhaupt ongecorrigeerd in het groene gedeelte vallen vind ik al heel wat.
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:55:08 #146
381212 Gulara
From the future
pi_131513787
Juud, ik moet een beetje rammelen van je jongetje. O+ Lijkt me inderdaad heel zielig zo'n hielprik als ze wat ouder zijn.
Fijn dat het beter met jullie gaat.
En wat leuk dat je je meisje ook even laat zien, stoer popje! O+

En rollende E. Knap hoor! *O*
En het feestje klinkt ook geslaagd.
Succes met uitbakeren.

Becky wat fijn dat het cb zo relaxed is, scheelt een hoop voor je gemoedsrust hè. En klinkt leuk zo'n druktemaker. :s)
En nu lees ik dat ze ook al loopt! Wat een snelle! *O*

Ooh Cwen, dat klinkt heel zielig. ;( Gelukkig kan ze lekker in de doek bij je zitten.

D. met de sok van J. :D Hier ook zo'n Dobey. O+
En ik las ergens (vannacht of zo?) dat ze d'r schoonmoeders naam kan zeggen. O+ O+

LB gaat het al weer beter met E.? :*

Enf met d'r eigenwijsje. O+ Ze doen natuurlijk niks op commando. Dat is nu nog schattig. :P

Danic hier ook dikke tranen als ik uit beeld ben. Ben blij dat we klein wonen. ;)

Ophelia, op naar de betere nachten. ^O^

Animalmix, gemist. -O-

Ooh Riley! Knapperd! O+ Wat een snoezige laarsjes. O+

...
pi_131513932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, big step Kyara en LE! Ik geloof dat ik het de vorige keer ook niet heb gedaan, maar ga volgende week denk ik toch wel eventjes wegen, omdat ik de domperidon vrij heftig aan het afbouwen ben én geen nachtvoeding meer geef.

Oh en dat L nu in 62 zit, da's toch hartstikke goed? Als je inderdaad nagaat van waar hij moet komen, en hij zit dan nu in dezelfde maat als een heleboel andere kindjes hier ^O^
In welke maat zit E. nu? Dit lijkt heel belangstellend, maar ik probeer in te schatten hoe groot de kans is dat ze uit het kc-pakje is gegroeid als L. er eenmaal in past O~)
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:01:31 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131514012
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:59 schreef L-E het volgende:

[..]

In welke maat zit E. nu? Dit lijkt heel belangstellend, maar ik probeer in te schatten hoe groot de kans is dat ze uit het kc-pakje is gegroeid als L. er eenmaal in past O~)
_O-

Ik had ook al zo zitten denken ;) ze is 65 cm, dus zit qua lengte iig in 68. In de breedte nog niet echt, maar ook dat begint te komen :Y

Zodra ze hoogwater krijgt, laat ik het je weten ok?
pi_131514053
Dat is goed. Ondertussen zet ik Sticker op dieet, want hij moet nu niet te hard meer groeien.
pi_131514106
Kidscase valt een maat kleiner hè kinders, hadden jullie dat ingecalculeerd? :+
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:06:02 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131514134
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:02 schreef L-E het volgende:
Dat is goed. Ondertussen zet ik Sticker op dieet, want hij moet nu niet te hard meer groeien.
En terecht, zo'n vadsig kind is ook niks :N

Mineola, dat meen je!? :o
pi_131514139
2x Mineola en 1 x ophelia gemist :(

Wij hebben trouwens net het 8ste tandje gespot, waar is mijn baby nou gebleven :'(

Omen weet niet hoe hij vandaag dronk verder want op kdv. Maar achteraf denk ik dat de zere tand misschien ook wel vervelend was met drinken :+
pi_131514182
Ja, dat meen ik echt!! Ik heb die fout ook eens gemaakt met een pakje maat 62 :(

Mijn lange slanke van 76 cm draagt maat 86 van Kidscase, die is wel wat te lang, maar iets met ezels en stenen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:12:02 #154
381212 Gulara
From the future
pi_131514305
Mango, fijn dat je een leuke dag hebt gehad. En je knulletje is zo leuk! O+
Ooh en wat Coco zegt. Dat ie verschillende koppies heeft. O+ Zo'n soort plaatje dat je kunt draaien. O+
Volg je me nog? :P

Suiker, ik was het flesje inderdaad vergeten. *O* Tot nu... -O-

Mandy succes met uitbakeren.

Loj en Cwen aan het nachtbraken. Sorry dat ik er niet was. Tijd voor een betere nacht morgen. :*

Ondergoed met snot! :Y) Lijkt mij gewoon schoon. :P

Zolena, ben je er achter wat het was met de fles, of was het eenmalig?

Twinkle ik zou het gewoon blijven oefenen. Dan heeft ze ook de mogelijkheid om het te leren.

LB een prutnacht. :*

Belle ik zie inderdaad ook een patroon. :X Hopelijk zien we het verkeerd. Nin kan toch nog geen klokkijken. :o

En ik merk nu ik aan het werk ben dat mijn geheugen niet al te best is. Dingen die echt volledig weg zijn. Had het thuis al wel afentoe in de gaten, maar nu valt het echt op. Maar toch nog niet te vergelijken met jullie, maar wel beroerder dan voor de zwangerschap.

En die F, met z'n rooie haar. O+ Ik zou uitkijken met broccoli en spinazie en zo Suiker! :o
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:12:18 #155
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131514317
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:06 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En terecht, zo'n vadsig kind is ook niks :N

Mineola, dat meen je!? :o
:Y klopt hoor. Mijn meisje (10190 gr, 78 cm) draagt nu makkelijk een tuinbroekje mt 86 van KC. Niks te groot!
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:13:05 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131514346
Muh :( ik pm KD wel even...
pi_131514498
Helemaal niet bijgelezen, ik zie nu dat het over maten gaat. Mijn Luuk had vanmorgen een jumpsuit maat 86 (lindex) aan, en het was niet eens enorm te groot. Hij heeft zich vanmorgen enorm vermaakt bij de ballenbaktent. Hij flirtte met de meisjes, kreeg ballen van andere kindjes en tijgerde in het rond.

SPOILER
*poef* nu is het weg
pi_131514593
Oooh KJ, daar is het baby opeens helemaal af zeg! Wat een ventje! O+
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:31:18 #159
381212 Gulara
From the future
pi_131515065
Te laat voor de foto van Saar. -O- Heb jij het met Brad Pitt gedaan ja? :o :7
Oh, toch nog een foto! O+ En beterschap! :*

Ophelia, die korte slaapjes overdag zijn echt killing inderdaad. :*

Mango! Ik kan het zwaaihandje niet vinden, want al m'n smileys doen gek. Ik hoop dat ie erbij zit. :{w _O_ 8-) >:O :O :z ^O^ :7 :|W w/

Ooh Mineola, je foto toch nog gevonden. *O* Wat is ie leuk! O+ Die schommelfoto is echt te lief! En oefenen voor de feestmuts. :D

Otjes eerste keer online gemist. -O-

De dolle tweeling! O+ O+ Heb je nou dat andere H&M jurkje nog gevonden? :o

Lastig afentoe hè Suiker wanneer je ze in bed moet kieperen. Is echt maar een hele kleine window soms.

Kyara slechte slaapplek van baby. Overtillen wordt natuurlijk niks.

En van die hele kleine baby'tjes die heel veel groeien! *O* De mijnes is nog niet eens twee keer z'n geboortegewicht, slomo!

Luuk! O+ En wat een gave jumpsuit!
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:34:47 #160
381212 Gulara
From the future
pi_131515202
En hier:

Vandaag de tweede boventand door.
Slapen gaat langzaamaan beter met het papje. Dat vreet ie als een hongerig vogeltje.
Verder geen spannend nieuws volgens mij.

En nu ga ik even een vlieg onze kamer uitlokken, want hij werkt op m'n zenuwen. Prekindtijdperk zou ik heb met grof geweld te lijf zijn gegaan, maar Pi slaapt.

En daarna slapen. Pi slaapt al ruim 3,5 uur en ik hoop het nog even te rekken. :z
pi_131515270
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef Gulara het volgende:
Mango! Ik kan het zwaaihandje niet vinden, want al m'n smileys doen gek. Ik hoop dat ie erbij zit. :{w _O_ 8-) >:O :O :z ^O^ :7 :|W w/

Ik zie hem er niet tussen :N misschien moet je m ff googlen?
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:43:43 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131515539
dubbele punt hoofdletter W :) :W
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:54:34 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131515937
Leuk Kyara, morgen weer CB (nouja, leuk :') idd voor de stats wel!)
Whihi wat een druif, in de box in slaap vallen..

Gulara; whaha ja nou nu is het soms al een beetje vervelend aan het worden hoor :') Maar idd, over 11 jaar piep ik wel anders :+

KJ O+

M. wilde niet echt slapen vanmiddag. Half uur was veel. Dus ik plukte dr uit bed en lekker even gewandeld net. Dus ik gooi dr weer in bed want moe... zit ze lekker te spelen nu :') Nouja. Kan ik mooi even dr potje koken zo.
pi_131516306
Gulara :@ Ik snap je "ik was het flesje vergeten" niet?!

KJ wat een foto's! Ik heb hem nog nooit zo actief gezien :D Hij is ook zo slank ineens, echt een heer! O+ Ik ben nog steeds dol op 'm.
pi_131516432
Enf, ik vind het eigenlijk wel gezellig bij het cb. Even bijkletsen en zo. Ik hoop alleen wel dat ik weer een bekende tref want de vorige 2x (voor de meiden en voor M) was het steeds een invaller.

Gulara, ja nog een jurkje gescoord. Via marktplaats, met dank aan Juud, En D zegt inderdaad Guara. O+

EN *G* voor de tand!

Hier heeft J best wel dunne zure luiers en ze knagen allebei overal op. Maar goed, ervaring leert dat het nog wel een hele tijd kan duren voordat er iets doorkomt. Ik verwacht dit jaar in elk geval geen tand.
pi_131516447
KJ, leuke foto's! O+
pi_131516583
Ohja L-E, van doorlekken is niet per se sprake, hij pakt gewoon met zijn hand wat bananenprut van de lepen en dat smeert hij het liefst ergens midden op zijn buik! Dus je het werkt best wel goed zo'n plastic zak :D Ik zag ook dat de wortelvlekken niet meer uit de hydrofiel zijn gegaan dus ik overweeg van die schortslabben aan te schaffen O+
pi_131516958
Dat van die wortelvlekken ben ik ook net achter gekomen }:|
pi_131517219
Voor banaan en wortel eten hebben we die sillybilly slabben.
*poef* nu is het weg
pi_131517310
Probleem is dat ze aan die slabben zitten te plukken en hun handen in hun mond stoppen en vervolgens met die vieze handjes weer overal aan gaan zitten. En dan ben je net de ene weer aan het bijpoetsen en dat heeft de ander zich weer onder gesmeerd. Ik denk dat ik ze maar gewoon in hun luier eten geef.
pi_131517421
Gewoon bloot, z-/teiltje eronder, en dan met kinderstoel en al onder de douche ^O^
pi_131517810
luuk krijgt vaan eten in zijn romper idd. De meeste zijn oude en als ze afgedragen zijn gaan ze weg.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 24 september 2013 @ 18:25:10 #173
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131521045
Kyara: Ok mooi :) ja niet alle cb's zijn zo gezellig, vandaar dat ik het zei. Bij mij zijn ze vaak ook heel aardig :)

Whaha jeetje ja met 2 heb je je handen dan wel vol met eten he.. En zo'n plastic of katoenen schortje? Ik heb een rode van de hema. :) Of werkt dat alsnog niet?
In hun blootje :D ^O^

Hier net bestellin van C&A binnengekregen, zo lief! O+ Blauw truitje met 'future genius' erop :D En 2 pyjama's. Denk dat ze een beetje groot zijn maar dat geeft niet.
pi_131521996
Mango wat een knapperd O+ leuke foto's!
Ophelia gemist :'(

Mijn 'nieuwe' voetenzak is binnen O+ mooie lodger bunker via marktplaats *O*
pi_131522099
KJ, lieve foto's. Dat pakje is echt O+ Sowieso pyjama's en jumpsuits O+ Ik kom er net achter dat ik mn 68cm lange kind in een maat 56 pyjama probeer te proppen :') Geen wonder dat ze begon te mopperen :@

En banaanvlekken.. Who knew?! Right?! :o Vanmiddag peer gegeten en het zat echt overal. Heb haar in bad moeten doen om haar schoon te krijgen en kleertjes liggen in de wasbak om uit te spoelen. Suikert, ik denk dat ik Isa gewoon in een albert heijn tas stop volgende keer. Beetje ducttape om dr nek, dat moet de vlekken wel tegenhouden lijkt me :Y)

Verder nog LE met een vadsig kind. Propjes zijn gaaf!

Zolena met 8 tanden (haar kind althans). Ik kan me echt niet voorstellen dat ze echt zoveel tanden krijgen! We zijn nu al een uur bezig met tanden poetsen en ze heeft er pas 2 :@ Oja... en dat was ik dus vergeten :')
Sarcasme. Herken het.
pi_131525358
Nou! Zo'n gek idee is het toch niet? Ik heb er drie gaten in geknipt (hoofd en armen uiteraard) en het werkte prima!
Als hij zelf kan zitten is het misschien wel handig ja, gewoon in z'n luier :)
Heb net zo'n slab met mouwen gehaald bij de Hema. Hebben ze heel handig wit gemaakt :')

Allemaal snelgroeiers hier! Het gaat ook écht hard :o

Ophelia hoe gaat ie daar?
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:28:37 #177
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131525992

Met een plastic zal werkt het ook prima haha. Wij hadden pasgeleden een poncho gemaakt van een AH tas ivm regen en op de fiets.
Isabel eet vaak alleen in een luier. Net zo praktisch.
pi_131526184
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Suikertante het volgende:
Nou! Zo'n gek idee is het toch niet? Ik heb er drie gaten in geknipt (hoofd en armen uiteraard) en het werkte prima!
Als hij zelf kan zitten is het misschien wel handig ja, gewoon in z'n luier :)
Heb net zo'n slab met mouwen gehaald bij de Hema. Hebben ze heel handig wit gemaakt :')

Allemaal snelgroeiers hier! Het gaat ook écht hard :o

Ophelia hoe gaat ie daar?
Wij hebben roze/ rode Hemaslabben. Staat leuker dan een AH-tas. ;)

Muppet viel tegen vieren aan de borst in slaap, maar sloeg bij het ruiken van haar bed keihard aan het stuiteren. Met een beetje Tik-Tak en Duplo heb ik het gered tot iets voor half zeven en net voor de tweede keer wakker. Ik ben benieuwd ...
pi_131526279
Dus twee uur geslapen? Hopelijk ga je een goede nacht maken..

Deze slabtrui heb ik gekocht:
pi_131526370
Die is wel heel tof Suiker. :Y
pi_131526391
Straks bijlezen. Maar even egopost

Vandaag aten we tomatensoep en Riley at mee. Die zat zo te genieten. Zo goed heeft ze nog nooit haar groente gegeten. O+
pi_131526450
We zijn al een uur bezig Luuk te laten slapen. Vanmiddag was het ook al drama, en gisterenacvond ook. Ik weet t ff niet meer.
*poef* nu is het weg
pi_131526494
Ik weet helemaal niet hoe dat werkt met zo'n oude kerel KJ :@
Lastig hoor, wat zou er dwars zitten?
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:47:11 #184
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131527014
KJ, is ie verkouden? Isabel is ook drama met slapen namelijk. Maar die heeft volgens mij echt last van een buikgriepje naast het krijgen van tanden zijn de schone luiers en rompers niet aan te slepen.

Ik heb r gisteravond en vandaag in slaap gewiegd..... O+

[ Bericht 14% gewijzigd door becky27 op 24-09-2013 20:56:10 (ik doe niet aan slaag) ]
pi_131527248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef becky27 het volgende:

Ik heb r gisteravond en vandaag in slaag gewiegd..... O+
Agossie. ;( ;)
pi_131527372
Ja, wel wat verkouden, en zat net ook met zijn handen in zijn mond. Daarnaast draait hij op zijn buik en wil hij NIET op zijn buik slapen. Net had ik er al even bij gezeten en N ook al. Het is op zijn kamer (viel me op toen ik bij hem zat) echt pikke donker. Ik heb nu het lampje van de babyfoon maar aangedaan.
Hij is nu stil en ws rustig toen N bij hem weg ging. Het enige voordeel is wel dat ie nu al 2 nachten doorgeslapen heeft. Maar ik hoop nergens meer op :P
*poef* nu is het weg
pi_131527373
KJ jij Ninja, nu lijkt het net of ik op jou reageer :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Agossie. ;( ;)
_O-
pi_131527474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:52 schreef Suikertante het volgende:
_O-

Oh KJ jij Ninja, nu lijkt het net of ik op jou reageer :')
Snel ophelia quoten en dat in je post zetten :D
*poef* nu is het weg
pi_131527816
KJ hopelijk blijft ie lekker slapen. Zou toch wel eens een tandje kunnen zijn.....
Oh en wat een schattig kereltje heb je. En die jumpsuit is geweldig!

Allemaal foto's gemist. Jammer :(

Oh leuk Omen dat Riley zo zat te genieten. Is ook lekker natuurlijk tomatensoep!

Suiker wat een coole slab!

Hoeraatje voor de goed groeiende kindjes van Kyara en L-E!

Kyara wat een handige slaapplek. Nog wel kunnen stofzuigen en tomaten kunnen pureren :)?

Gulara drieeneenhalf uur slapen. Wow, dat komt hier echt nooooooooooit voor. Meestal maar een uurtje me-time.

[ Bericht 39% gewijzigd door Animalmix op 24-09-2013 21:06:40 ]
pi_131527891
Suiker, is juist helemaal geen gek idee! Ik kom er alleen nooit op :D En ik vond het idee van Isa in zo'n zak en dan dichttapen zodat alleen haar hoofdje erbovenuit steekt voor de hapjes zo grappig als mental image :@
Sarcasme. Herken het.
pi_131528079
Haha ja ik heb er ook een levendig beeld van nu :D
pi_131528377
Mijn kleine meisje N. staat! :)

SPOILER
pi_131528398
Lijkt me zo sneu als je kindje ziek of verkouden is ;(

Ik duim wel mee voor een goede nacht voor alle kindjes én papa's en mama's O+

Suiker O+ Plaatje die knaap van je! Kleine smulpaap O+

KJ, wat een jongen is het al! O+

Kyara O+ O+

L-E *O* 5 maandjes alweer! Wat vliegt het voorbij toch. En maatje 62! Die hebben we hier ook!

Oja, hier nooit iets gemerkt van dat Kidscase klein zou vallen?! Hier sluit het gewoon goed aan bij de maat die ze heeft! Nu een broekje in maat 62 en die zit nog wat ruim. En d'r 'eerste pakje' paste ze met 7 weken ;)

We hebben hier trouwens ook nog een vestje in maat 50 dat ze nog past :D :') Maar voor het grootste deel zitten we nu wel in 62 en nog een paar dingetjes van 56 die we 'voor de laatste keren' dragen.

Wij zijn de hele dag op stap geweest en het Pluisje heeft maar een paar hazenslaapjes gedaan. Om 18:45 uur viel ze echt om en dus hop naar het bedje, ze sliep zodra ze het matras raakte :z Hopelijk ook hier weer eens een 'ouderwets' goede nacht *duim duim*, zou wel lekker zijn.

En nu ben ik alleen thuis, mijn lief is voor het eerst sinds de band vorige jaar stopte, weer eens in de oefenruimte! Lijkt me trouwens wel relaxed als ie weer in een bandje gaat spelen *;
pi_131528439
Wow AnimalMix *O* Daar staat je kleine babymeisje!
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:12:14 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131528461
Sjezus, de shitstorm raast hier nog vrolijk even door :X
SPOILER
pi_131528515
Oei LB, dat klinkt heftig :*
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:13:27 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131528532
AM dat trotse koppie, priceless!
pi_131528719
AM, kijk dr staan dan. O+

LB, wat naar.. :*
*poef* nu is het weg
pi_131528739
Animalmix! *O*

En LB dat is echt snert.
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:21:22 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131529050
Wat denken jullie, met mn snotverkouden kop op bezoek bij een jongetje van 3 weken oud... Hij heeft ook een grote broer die op de basisschool zit.

Als ik m niet knuffel kan t wel toch?
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:22:36 #201
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131529125
Wat heftig LB ... :*

N van animalmix staat!!! *O*

Het afbouwen van het inbakeren gaat stilaan de goede kant op. Overdag inslapen en slapen in de slaapzak gaat goed
's Nachts slapen met 1 vrije arm gaat goed. Gisternacht geprobeerd met 2 armpjes vrij, maar dat was geen suc6. Was iets teveel vrijheid, en heel vaak wakker, dus voor ons slapengaan dan maar 1 arm ingebakerd en andere vrij. En nu poging voor 2 vrije armen. Duimen maar.

Verder half bijgelezen maar geen energie om overal op te reageren :z .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131529247
Ik heb er nu eentje van Avent. Maar die heeft geen zachte tuit. Ik ga kijken voor die met zachte tuit. Bedankt

Ja Suiker ik wist dat je een goede nacht had. Riley had dat al van F gehoord. :D
Riley sliep op die leeftijd ook heel vaak trouwens. Pas de laatste paar weken zie ik ineens een verandering en lijkt ze ineens veel minder slaap nodig te hebben. Vandaag op het KDV bijvoorbeeld. Ze was vanaf 13.45 wakker. En rond half 8 heb ik haar op bed gelegd.

Ophelia haar baby gemist -O-
En hoe was het fietsen?

Kyara wat een leuke foto O+

L-E *O* voor de vijf maanden en de maat 62
Riley zit daar ook nog gezellig in :D

Heb ik die van Mineola nou 2 keer gemist. Jeetje ik moet een andere hobby als werkte vinden hoor :(

Kyara ik ben ook benieuwd naar hun stats. :D
Heb je nog iets kunnen doen in huis?

KJ wat is ie groot ineens O+

Zolena vertellen ze het op jouw KDV niet. Bij mij staat het altijd in het boekje. Plus hoe ze was die dag en hoe ze geslapen heeft. En ik krijg dat ook altijd mondeling te horen

Gulara wat een mooie post
En fijn dat het slapen beter gaat met pap. Gelukkig dat die van jou ook sloom is qua 2 keer geboortegewicht. Die van mij is er bijna nu. :D
En al twee tandjes. Gaat snel

Enf met haar eigenwijze baby die niet widet slapen O+

quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:
Hier heeft J best wel dunne zure luiers en ze knagen allebei overal op. Maar goed, ervaring leert dat het nog wel een hele tijd kan duren voordat er iets doorkomt. Ik verwacht dit jaar in elk geval geen tand.
Hier ben ik nu ook achter. Al twee maanden verwacht ik ieder moment een tandje. Maar nog steeds niet. :D

Fijn om die slabbetjestip te lezen. Ik geef ook vaak eten in haar rompertje. En Suiker die slabbetjestrui is wel erg tof

Ophelia ik duim voor vannacht :*

:* voor de kindjes die overdag niet goed slapen door verkoudheid

Animaliteit wat knap van je meisje. En wat een dotje is ze O+

Belle wat fijn dat het dagje weg zo goed ging. En ik hoop op een goede nacht voor jou ( en al andere moeders en vaders ook)
Leuk dat je lief weer gaat oefenen.

LB :*
pi_131529324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat denken jullie, met mn snotverkouden kop op bezoek bij een jongetje van 3 weken oud... Hij heeft ook een grote broer die op de basisschool zit.

Als ik m niet knuffel kan t wel toch?
Zou wel kunnen. Maar het lijkt mij onmogelijk om een drie weken oude baby niet te knuffelen O+
pi_131529674
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Zou wel kunnen. Maar het lijkt mij onmogelijk om een drie weken oude baby niet te knuffelen O+
Ik vind het kunnen, maar weet niet wie de ouders zijn. Mijn ervaring is dat ouders van verse baby's vaak extreem voorzichtig zijn. Dus gewoon even checken of zij het een probleem vinden?

Ow, en nog een extra :* vanwege de verdere familieshizzle. Niet tof!
pi_131530088
LB, ik zou ook even bij de ouders checken :Y En wat heftig voor je schoonouders. En stom dat familiegezeik :*

Animalmix *O* voor het staan!

Mandy, fijn dat het afbouwen zo goed gaat. Kleine stapjes zijn ook stapjes ;)

Slaapt hij inmiddels KJ?

Meisje in de box werd gelijk met haar zus wakker. Het zelfgemaakte tomaten/wortel mengsel ging er in elk geval goed in (was pasta voor M aan het maken dus dat kon meteen door). En toen ik ze later uit bed wilde halen waren ze zich allebei op precies dezelfde manier aan het uitrekken. Rechterarm omhoog, linkerhand bij oor en dan hele kleine oogjes nog. Ik zag echt even dubbel. O+
pi_131530620
Whahah Kyara een dubbele uitrek! Hoe schattig!

Klein hoeraatje voor het afbouwen bij mandy! Komt helemaal goed!

LB shit zeg!!
En ik zou gewoon gaan hoor. Kan best volgens mij. Ik zou het niet erg hebben gevonden.
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:58:22 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131531462
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Goed punt! :D

Gelukkig heb ik hem 2 weken geleden wél geknuffeld O+

Oh en ik heb t inderdaad even voorgelegd bij de ouders hoor :Y
pi_131531529
De zusjes O+

Hij sliep, maar werd net weer wakker. Ik ben maar weer naast hem gaan zitten en ben hem gaan aaien over zijn zij en been. Hij viel toen weer in slaap.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:08:01 #209
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131532143
Kyara, ik vind jouw foto's altijd hilarisch! Die meiden krijgen trouwens goede spekkies!

AM, je dame staat, wat tof!

LB, gedonder bij je schoonthuis is echt niet tof.
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:09:03 #210
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131532203
Arme Luuk, herkenbaar trouwens, over rugje wrijven werkt hier ook heel goed, aan d'r gezichtje mag ik niet komen, dan wordt mijn hand direct weggeduwd.
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:09:49 #211
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131532252
Kijk mijn poppenmoeder nou

SPOILER
pi_131532609
Oooh wat schattig Becky O+
Zo lief samen!
pi_131533188
Hoi! Bij wijze van afscheid nog even dit:

Loj, ik hoop zo dat je kleintje het trucje gaat snappen en dat jullie eens goed bijslapen samen. En anders is het een faaaaase (deze dooddoener is nieuw voor je, toch?) :*

Omen, ze rolt! En ze heeft het echt wel door nu! *O*

Kyara, ik ben benieuwd hoe je komische duo elkaar gaat gedogen als ze actiever worden. Ze zijn nu al een hoop gepor en geduw gewend van elkaar O+
En al tanden, nee toch? :o

Enf, kan ze na een tijdje niet zodanig "gewend" zijn aan die crème dat de schimmel blijft sluimeren? Je sneutje. :(
En ze wordt zo'n stoere grote zus!! *O* met d'r banaan :D Nogmaals feli, ik vind het zo tof!!
M heeft ook geleerd om met beleid te vallen. Op zijn dikke luierbillen. ^O^

Sprongetjes hebben we hier wel gemerkt, achteraf dan, als dat ons als excuus voor het gemopper goed uitkwam. :+
Sterkte voor de baby's die uit hun hum zijn en hun ouders! :*

Ophelia, jij mag ook wel een keertje doorslapen hè. Nee echt, het mag. Als je baby nou ook ff meewerkt. :')

De verslavingszorg gaat goede zaken doen met onze offspring :')

LB hoe is het met je zwaan? Toch ook pittig voor jou hoor, als de zorg alleen op jou neer komt.
En hoe ging de bezichtiging? Huis kwijt?

Kwisted, ik heb je verjaardagsspam gezien hoor! Mooie dag volgens mij met een verwende dreumes O+ en je taart , wat een amateurisme zeg. :{w

LE en lotgenoten, wat irritant en soms ook akelig als je geheugen je zo in de steek laat. Hopelijk gaat het met behandeling, of vanzelf, voorbij. Of niet, en leer je het vakkundig te verbergen. Maar sterkte daarmee voor wie het kan gebruiken. :*
Ik herken het een beetje, ik ben echt een stuk minder scherp nu. Vergeet soms ineens ook namen, of afspraken. Maar dat is toch echt van een heel andere orde denk ik.

Gulara, Pi weet hoe het moet, leg hem anders gewoon nog eens uit hoe hij zondagnacht zo lekker sliep. :z

Cwen, hoe gaat het net de krampjes? Naar om er zo machteloos bij te hangen hè. :*

Inca, staan? :o
Jouw baby is toch pas net uit het ei? Ambitieus hoor! *O*

Spees, ben je je zoon nu al eettrauma's aan het aanpraten? Arm kind met zijn kokhalsmanoeuvres :o

Spirit wat gaat ze hard, in stats en qua tanden! Jeetje je baby wordt groot!

Juud wat ziet D er goed uit! Heeft ie nog last gehad van zijn hielprik? Wat fijn dat het zo goed met hem gaat. :)
En grote dochter al zeg! O+

Sparkling, ze gaat goed hè? Rollen, wat knap *O*

Becky, wat een lange smalle heb jij! Idd, als ze zo actief is, lekker laten drinken zoveel ze wil. Fijn dat ze zich nu zo goed voelt zeg!
En jemig, losse stappen... Moest je niet even slikken van het tempo waarin ze gaat? :o

Animalmix heb ik gezien! Wat een leuke dame! O+ En ze staat! *O*

Omen, je lachebekje O+ en vermaanddag! *O*

Twink, rietjesbeker was hier eerst ook rocket science. Maar we zijn af en toe blijven oefenen en ineens had ie het toch door. Het kan helpen als je de beker goed vol maakt, zodat ze maar een klein stukje hoeft te zuigen.

Belle, hopelijk zet het "patroon"zich nog 5 nachten door, dan is het haalbaar ;)

Beterschap Coco. Lekker rustig aan blijven doen. En niet stiekem je dochter knijpen. :'(

Mineola je mooie man, wat ziet ie er tevreden uit! O+

Otje heb ik gemist. -O-

Suiker, gewoon zijn ritme volgen is mss de beste methode ja. F geeft volgens mij heel duidelijk aan wanneer het genoeg is, alleen zo jammer dat hij over de zeik gaat als het te laat is. -O-

5 maanden oude LE-baby in maat 62 *O*

Zolena, 8 tanden!? :o
M heeft er 2. :')

Kj, guitig kereltje heb je! Wat vervelend dat ie zo lastig in slaap komt. Misschien ook weer een sprongetje? Om soms radeloos van te worden hè? :*

Gulara, had ie 's nachts niet gewoon last van dat doorkomende tandje? Maar ja, captain hindsight hè.
Hopelijk een heerlijke nacht voor jullie :z

LB, wat naar al die familie-issues. Gelukkig staan jullie er zelf neutraal in, dat scheelt wel heel veel denk ik. :*

Mandy, hopelijk lukt het afbouwen. Moet dat echt zo gefaseerd ja?

Zo.
Met mij gaat het prima! Ik ben dreumesmama O+
We hadden een superdag. 's Ochtends relaxed met zijn drietjes, 's middags met opa's en oma's en in de namiddag een bescheiden borrel. M sliep ineens een stuk in de dag waardoor hij even de planning in de war gooide, maar uiteindelijk bleek het prima te improviseren.

Hij is enorm verwend, veel mooi houten speelgoed, wraps en taart gegeten, enthousiast door de kamer gebanjerd met zijn ruimtevaartstappen. Mijn grote baby. O+
Iedereen nogmaals dank voor de felicitaties en tot in het dreumestopic!

SPOILER
zeg eens eerlijk. Jullie hadden wel door dat die ene collage een fantastisch Speesmeesterwerk van random bekende en onbekende baby's was. Toch? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mangostine op 25-09-2013 08:39:52 ]
pi_131533467
Mango: respect.
pi_131533572
Ik dacht, ik ga er even voor zitten.
pi_131533679
O+ Mango, ik ga je wel missen :'( :* Veel plezier daar! :W
pi_131533787
Mango, goeie uitsmijterpost! hulde zeg! ^O^

Ik had het niet gezegd, maar ik dacht wel 'het is echt een heel ander kind nu', 'ik herken hem niet echt als kleine baby' en 'goh wat lijkt ie oosters, veel meer dan ik dacht'. Maar dat geloof je nu vast niet meer hè?!
pi_131533993
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:34 schreef Mineola het volgende:
Mango, goeie uitsmijterpost! hulde zeg! ^O^

Ik had het niet gezegd, maar ik dacht wel 'het is echt een heel ander kind nu', 'ik herken hem niet echt als kleine baby' en 'goh wat lijkt ie oosters, veel meer dan ik dacht'. Maar dat geloof je nu vast niet meer hè?!
Bhahaha, en dat ik hem echt zo'n rode kimono zou aantrekken? :P
pi_131534124
Dat de rest van de foto's nep waren had ik wel door, maar die met de kimono vond ik wel héél erg Mango :Y

:+
pi_131534214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:38 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Bhahaha, en dat ik hem echt zo'n rode kimono zou aantrekken? :P
Die vond ik nogal bijzonder ja, maar weet ik veel wat jij met carnaval gedaan hebt?!
pi_131534401
Ik vond hem wel opeens veel op Flynn Bloom-Kerr lijken, en die zwarte vlekken vond ik wel wat suf. Had ze geen andere foto's, dacht ik ook nog. hahahahaha... :@
pi_131534884
Sorry dat ik jullie in het ootje heb genomen! :*
pi_131534912
Ik ben er met open ogen ingetrapt :D

Ik ga je niet missen Mango!
pi_131534942
Leuke foto's O+
pi_131534977
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:

Ik ga je niet missen Mango!
Verdomd. Ik kom niet van je af. -O-
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:55:20 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131535011
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
+1 _O-
pi_131535025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Verdomd. Ik kom niet van je af. -O-
Als je nou nog een baby maakt dan kan je weer terug in het babytopic en dan ben ik daar niet! Coco en Enf doen dat ook alleen maar om ook een keer zonder mij in een topic te kunnen posten :Y
pi_131535078
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

Als je nou nog een baby maakt dan kan je weer terug in het babytopic en dan ben ik daar niet! Coco en Enf doen dat ook alleen maar om ook een keer zonder mij in een topic te kunnen posten :Y
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:57:01 #229
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131535101
:D

Onze grap ging echt zo de mist in! Al die Flynns, en jongens, die KIMONO. _O-

goeie post Mango, ga ik morgen eens op mijn gemak bijlezen.
pi_131535113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Ja echt? Ga je naar WOHTS? :D

(daar kom ik trouwens ook niet ;) )
pi_131535136
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:

Ja hallo, er waren ook mensen die serieus op Coco's vlinderSaar met oorbellen reageerden :D
pi_131535190
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja hallo, er waren ook mensen die serieus op Coco's vlinderSaar met oorbellen reageerden :D
en op suikers wortel en coco's shiloh. ;)
pi_131535208
Mango veel plezier in het dreumestopic. En wat een geweldige eindlijst _O_

Becky jouw meisjes O+
pi_131535222
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Die heb ik gemist -O-
pi_131535246
Wel bijgelezen maar reageren wordt niet wat... Zo druk op het werk. Gisteren was het 23:30 en vandaag 22:00h pfffff
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131535253
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:

hulde en eeuwig respect voor je bijdrage _O_ O+
pi_131535277
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef Mangostine het volgende:

[..]

:Y Hier stond eerst een foto van een random rood jongetje ;) Ik dacht dat het echt obvious was maar toen daar óók serieus op werd gereageerd heb ik hem maar in een echte F veranderd :@
pi_131535299
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:00 schreef Skoap het volgende:
Wel bijgelezen maar reageren wordt niet wat... Zo druk op het werk. Gisteren was het 23:30 en vandaag 22:00h pfffff
hallo. Dit accepteer ik dus niet hè. :{w
pi_131535357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

:Y Hier stond eerst een foto van een random rood jongetje ;) Ik dacht dat het echt obvious was maar toen daar óók serieus op werd gereageerd heb ik hem maar in een echte F veranderd :@
Ik dacht al. Ik heb die eerdere foto dan dus gemist :D
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:03:05 #240
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131535359
Als jullie het vanavond nog niet door hadden, dan had ik een pikzwarte Silvijn uit Donker Afrika geplaatst :7 .

Die nep-F en Shiloh-Saar waren hilarisch _O-
pi_131535464
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:

[..]

hallo. Dit accepteer ik dus niet hè. :{w
;(

*druipt af....*
pi_131535753
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Als jullie het vanavond nog niet door hadden, dan had ik een pikzwarte Silvijn uit Donker Afrika geplaatst :7 .

Die nep-F en Shiloh-Saar waren hilarisch _O-
Die foto van Suiker. Ik heb gereageerd op de foto zoals die nu is

En Shiloh Saar heb ik helemaal gemist.

Maar goed. In nep M. was ik dus wel getrapt. :@
pi_131535758
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik dacht al. Ik heb die eerdere foto dan dus gemist :D
Dit was 'm O+ _O-
SPOILER
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:11 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Die foto van Suiker. Ik heb gereageerd op de foto zoals die nu is
Ik geloof je :*
pi_131535908
En even off topic.

Ik zit altijd op mijn iPad bij te lezen. En als je dan post doe je dubbele spatie voor een punt.

Dat werkt dus niet als een achter een gewone PC zit. Geloof me ik heb dat al meerdere keren geprobeerd vandaag op mijn werk
En nu wens ik iedereen een hele goede nacht. Slechte nachten wil ik morgen niet over lezen. (Zet maar in een spoiler ofzo :o )
pi_131535994
Nu ik naar die foto kijk. Ik had er wel ingetrapt. Maar Riley niet. Die weet altijd of het haar droomman is of niet
pi_131536174
Lol suiker!
pi_131536610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef Omentielvo het volgende:
Nu ik naar die foto kijk. Ik had er wel ingetrapt. Maar Riley niet. Die weet altijd of het haar droomman is of niet
^)
  woensdag 25 september 2013 @ 01:28:21 #248
381212 Gulara
From the future
pi_131539951
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef Animalmix het volgende:

Gulara drieeneenhalf uur slapen. Wow, dat komt hier echt nooooooooooit voor. Meestal maar een uurtje me-time.

Het was 's nachts hè. ;)
  woensdag 25 september 2013 @ 01:35:35 #249
381212 Gulara
From the future
pi_131540055
Ik moet er nog steeds om lachen! Mango tot over een half jaartje. En M. is een schatje. En wat lijkt hij veel op zichzelf.

Shiloh Saar en nepF. niet gezien.

Mijn monsterupdate was dus vannacht. Ivm tijdgebrek speciaal even een stukje van m'n dierbare slaap opgeofferd om op jullie te reageren. Word ik keihard in de zeik genomen. :'( ;(
En ik maar heen en weer rennen tussen fok en fb om foto's te vergelijken.

Nu ga ik nuttige dingen doen.
pi_131541026
Doei Mango, tot over (minder dan) 4 maandjes :)

Poeh, in de maling nemen! :D

Verder geen tijd om goed te reageren (m'n ontbijt is op)

Maare (omdat het van Omen moest) hebben jullie niet iemand gemist vannacht??? :)
Slechts 1x een half uur :)
  woensdag 25 september 2013 @ 07:00:21 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131541035
Wow Loj dat is een stuk beter! :o Ben je lekker uitgeslapen of geradbraakt? ;)

Gulara mafkees! :o slapen zul je!
  woensdag 25 september 2013 @ 07:07:23 #252
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131541063
Loj *O*

En ik heb niet echt tijd om verder te lezen, maar wát hebben jullie allemaal zitten doen?? :o :D

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de oorontsteking is al over hoor :) sedertdien is onze little bundle of joy alleen aan een nieuw ritme begonnen: tussen half 5 en 5 wakker. Ohja, en ze heeft een ochtendhumeur :') net als haar broer trouwens, aren't we the lucky ones }:|
3!
  woensdag 25 september 2013 @ 07:10:25 #253
381212 Gulara
From the future
pi_131541087
Loj, wat goed! *O*

LB, het is 15u hier. Dus ik blijf even wakker als je het goed vindt. ;)

Wij hebben plafondventilatoren. En die hebben eigenlijk nog niet echt aangestaan (winter en zo). Pi is er al vanaf jongs af aan door gefascineerd.
Nou had ik er vandaag twee aan. Woonkamer, want warm. En zijn slaapkamer, want gedweild en moest even snel drogen.
Het kind heeft vijf minuten lang in de deuropening met open mond zitten kijken. :o Dat hoofd bleef maar van de ene naar de andere gaan. :D
Ik heb em daarna even op de grond gelegd en daar heeft ie een tijd verbaasd gelegen. Pas na een paar minuten kon er weer een lachje van af. Hij was behoorlijk onder de indruk. :D
8)7
  woensdag 25 september 2013 @ 07:11:10 #254
381212 Gulara
From the future
pi_131541093
Inca ik zou ze 's ochtends lekker bij elkaar zetten. Stelletje sjaggo's. :P
  woensdag 25 september 2013 @ 07:14:57 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131541118
Ahh Pi :D O+
En ik bedoelde dat je niet midden in jouw nacht van die enorme bijlees- en reageeracties moet maken! Tenzij wakker vanwege Pi natuurlijk.

Inca kinderen met een ochtendhumeur :D Ik verdenk E er ook wel eens van, die moet je echt even wakker laten worden voor er gespeeld kan worden :')
  woensdag 25 september 2013 @ 07:15:38 #256
95408 Incantrix
pi_131541124
Hahaha, Gulara, hoe schattig :D O+ wel handig ook, instant vermaak :D

Isabel is vooral gefascineerd door haar :') ze trekt al eeuwen mijn haar met handen tegelijk uit mijn hoofd en als ze drinkt trekt ze aan haar eigen haartjes (ze heeft ook echt twee plekken waar het korter is als de rest -O- ), P heeft een baard dus die kan ze nu ook fijn aan zijn gezicht trekken _O- maar zelfs dat helpt niet om hem zo ver te krijgen om 'm af te scheren -O- alleen jammer dat ze het nu op wil eten telkens, ik weet niet hoe ze het doet, maar ze vind telkens overal plukken haar ( :@ ) en dan kruipt ze er als een debiel naartoe en stopt het zo snel mogelijk in haar mond, omdat ze prima doorheeft dat het afgepakt word. Tuthola..
3!
  woensdag 25 september 2013 @ 07:17:16 #257
95408 Incantrix
pi_131541132
LB, je komt er vanzelf achter :') :+

Gulara, dan kan ik mijn jas alvast aantrekken om naar de ehbo te lopen :P
3!
  woensdag 25 september 2013 @ 07:17:37 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131541135
Haar eten, brrr lekker hoor :X en dat je dan daarna de luier opendoet en denkt WTF? :?
  woensdag 25 september 2013 @ 07:19:04 #259
95408 Incantrix
pi_131541141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 07:17 schreef LadyBlack het volgende:
Haar eten, brrr lekker hoor :X en dat je dan daarna de luier opendoet en denkt WTF? :?
We pulken het wel weer uit haar mond hoor ;) heeft alleen ook z'n drawback met 4 tanden :')
3!
  woensdag 25 september 2013 @ 07:22:02 #260
95408 Incantrix
pi_131541162
(Maar wel súperranzig idd. Helpt ook niet dat ik belachelijk veel haar verlies atm, binnenkort voor de tweede keer naar de ha ermee..)
3!
  woensdag 25 september 2013 @ 07:22:23 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131541167
Ik had dat dus laatst wel, ik dacht dat ik een grasspriet oid in dr luier zag :? Maar het was dus een opgefrotte haar van mij :X

Haaruitval en een grijpgraag kind dat alles in dr mond stopt... :')
  woensdag 25 september 2013 @ 07:25:09 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131541190
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 07:22 schreef Incantrix het volgende:
(Maar wel súperranzig idd. Helpt ook niet dat ik belachelijk veel haar verlies atm, binnenkort voor de tweede keer naar de ha ermee..)
Oh echt? Ook lid van de inhammen- en nieuwe ponyclub? -O-
pi_131541233
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 07:25 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh echt? Ook lid van de inhammen- en nieuwe ponyclub? -O-
Ohjaaa, een vriendin zondag "Ben je naar de kapper geweest? Je haar zit zo... Eehh.. Anders?" Ja Truus, das m'n nieuwe pony. Bij mij komt ook alles grijs terug :'(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 25 september 2013 @ 07:44:59 #264
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131541319
Ohhh wat erg cliché! Je krijgt grijze haren van je kind! :'(

Ik ben nu gewoon definitely niet blond meer, mn nieuwe pony is tamelijk donker. En ik prijs E elke keer dat ze een grijze haar uit mn kop trekt oO<
pi_131541433
quote:

SPOILER
misschien mosterd, maarja ik lurk nu he ;)

whahahahaha!!!

ik zou t wel gezien hebben hoor Mango!!
pi_131541448
Loj, wat heerlijk zeg *O* heb je iets anders gedaan dan de vorige keer?

Inca, slaapt ze ook niet meer verder na een voeding? Balen zeg, ik vind 05.00 echt nog midden in de nacht.

En grijze haren check! Sinds 2 jaar wordt het steeds erger. Toppunt was mijn moeder die deze zomer op mijn verjaardag ineens heel hard riep "jemig danic! Word jij nou zo grijs :o!?"
Thanks mam }:| ik ben diezelfde week nog naar de kruidvat gesjeesd.

En we hebben hier nog een tand *O* beide ondertandjes zijn nu door.
En ze geeft kusjes O+ dan kijkt ze je met zo'n verliefde blik aan, mond wagenwijd open, vaak pakt ze dan ook nog echt mijn gezicht vast en dan drukt ze dr mondje zo op mijn wang O+ en dan lekker likken :Y)
Maar beter nog: vol op mijn mond, zodat ik kusjes kan geven in haar open mondje. En dan die kwijlkraan open :9
pi_131541538
Grijze haren heb ik al sinds mijn 17e. Familiekwaaltje: vroeg grijs, laat rimpels. Maar goed, beter zo dan andersom.

D wilde zich nog even vetmesten voor haar weegmoment geloof ik :O

Zo even bijlezen nu eerst een baby uit bed plukken. Lekker getimed, ze moet nog een uurtje slapen anders gaan ze over de rooie bij het cb. Waarom doen ze nou nooit zoals ik de dingen gepland heb? Ik had toch gedacht mama's wil is wet *)
  woensdag 25 september 2013 @ 08:10:09 #268
95408 Incantrix
pi_131541552
Nope, ze slaapt niet meer verder -O- Stef heeft dat ook heel lang gehad, die slaapt nu denk ik een half jaar uit tot ergens tussen 6 en 7..

LB, iew! :r zo smerig he, net als met m'n katten :X en is er een club ja? :D Ik ben er niet grijs van geloof ik (ik verf) maar mijn staart is echt serieus nog maar een derde in omvang van wat 'ie was.

Off to work now, baai! :W
3!
  woensdag 25 september 2013 @ 08:15:43 #269
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131541629
Danic, haha, die kusjes klinken heerlijk! :Y)

Kyara, succes straks!

En sinds je 17e, wow :o Ik vond 25 al vroeg! Maar gelukkig ben (was :') ) ik blond, dus je ziet t nauwelijks.
pi_131541671
Becky wat lief!!

Respect voor je megapost Mango!! En fijn dat het feestje zo geslaagd was. Collage vind ik fantastisch (eerdere niet gezien dus ook niet ingetrapt :))
pi_131541804
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:28 schreef Gulara het volgende:

[..]

Het was 's nachts hè. ;)
Oh das minder dan.....dan neem ik mijn woorden terug.
pi_131541939
Ik heb donker haar en daar steekt nu zo'n grijze mini-pony onderuit. Ik ben nu net zo'n hippe bejaarde met twee kleuren haar O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 25 september 2013 @ 08:48:23 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131542018
Zo lieverds, echt totaal niet bijgelezen gewoon. Ik las iets over een goede nacht voor Loj?

Was even druk met mezelf en mn eigen nieuws... meesten van jullie zijn al op de hoogte volgens mij :') XD maar M. wordt grote zus O+
  woensdag 25 september 2013 @ 09:13:21 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131542467
Jaaaaa gefeliciteerd Enf!! *O* *O* *O*
  woensdag 25 september 2013 @ 09:28:26 #275
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131542745
Thanks LB!! :* O+

Ohja iemand zei nog iets over die zalf tegen de schimmel? Volgens mij blijft dat wel gewoon werken, is niet zoiets als antibiotica wat op een gegeven moment niet meer kan werken. Dat is iig wat de huisarts zei, ik heb het echt al een hele tijd gebruikt.. Denk meer dat het komt omdat haar huid dan gewoon kapot is en schimmels ook op je huid zitten. Port d'entree en voila. ;( Helaas. Magoed, het ziet er alweer beter uit gelukkig :)
pi_131542995
Loj, heerlijk! *O*

Danic, wat lief O+

Enf, nogmaals gefeliciteerd! *O*

Uh... Ben de rest vergeten, hulde en +1 voor de megaposts :).

Hier ook een goede nacht! *O* Eerst hebben we gisteravond de Prenatal leeggekocht en heeft Ellie de hele tijd heerlijk geslapen. We hebben haar na de late avondvoeding meteen in bed gelegd en ze sliep! Bij de eerste voeding vannacht, hetzelfde! Om 5 uur was het wel weer even huilen, maar niet lang, en toen heeft ze geslapen tot half 8. Ik ben blij :D.
pi_131543035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef Cwen het volgende:
Eerst hebben we gisteravond de Prenatal leeggekocht
Ja, trut! En de rest van ons dan? :(

*O* voor de goede nacht trouwens! Super :Y
  woensdag 25 september 2013 @ 09:47:20 #279
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131543192
Gefeliciteerd Enf!!!

En D heeft de hele nacht doorgeslapen in het kader van het uitbakeren :D . Toen hij sliep hebben wij beide armpjes naar buiten gehaald en dat ging goed *O* !

En het broccolimonster ... D had gisteren voor de eerste keer broccoli. Groot succes! Wat ik voor 2 dagen had bedacht qua hoeveelheid ging gisteren vlot naar binnen in 1x!
pi_131543334
Waaaahh Enf!! Gefeliciteerd!! *O* Jullie moeten nu wel echt ophouden met zwanger worden hoor, want ik rammel echt de pan uit :(

Mandy, wat kunnen die kleintjes al bunkeren he?! Ik sta af en toe echt versteld hoeveel er in zo'n klein kindje past :D
Sarcasme. Herken het.
pi_131543405
Suiker, ik vond F. er al zo anders uit zien maar ik dacht dat ik wat had gemist omdat iedereen zo serieus reageerde :D

Mango en spees _O-

Enf, nogmaals gefeliciteerd! Zo leuk *O*

Succes straks Kyara!

Loj, eindelijk eens een goede nacht. Heerlijk!

Haaruitval en ander ongemak. Mijn kapper zei laatst: goh, jouw haar heeft flink last gehad van de hormonen he?
Wat er was afgeknipt leek wel een vogelnestje -O-

De rest ben ik kwijt. Uitgebreid reageren is veel makkelijker op mijn pc dan op mijn telefoon.
E.
pi_131543420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:56 schreef .Sparkling. het volgende:
Suiker, ik vond F. er al zo anders uit zien maar ik dacht dat ik wat had gemist omdat iedereen zo serieus reageerde :D

Mango en spees _O-

Enf, nogmaals gefeliciteerd! Zo leuk *O*

Succes straks Kyara!

Loj, eindelijk eens een goede nacht. Heerlijk!

Haaruitval en ander ongemak. Mijn kapper zei laatst: goh, jouw haar heeft flink last gehad van de hormonen he?
Wat er was afgeknipt leek wel een vogelnestje -O-

De rest ben ik kwijt. Uitgebreid reageren is veel makkelijker op mijn pc dan op mijn telefoon.
Nou mooi is dat! :P Waar blijft die foto :+
Sarcasme. Herken het.
pi_131543500
Ze heeft hem nog niet aangehad . Ik zal hem vanavond na haar badje aan doen, beloof het! O-)
E.
pi_131543886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Ze heeft hem nog niet aangehad . Ik zal hem vanavond na haar badje aan doen, beloof het! O-)
Promises, promises :{w

;)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:21:51 #285
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131544041
Coco te leuk die schommeldingen!

Bedankt allemaal voor de felicitaties! :* O+

Spirit whaha :+ Rammelt je man nog niet? ;)

Wilde vanochtend eigenlijk even naar de markt lopen. Maar mevrouw besloot na haar poepluier van vanochtend, in haar ochtendslaapje weer een poepluier te hebben. Volgens mij totaal niet geslapen dus, en toen ik dr poepluier eenmaal gedaan had natuurlijk niet meer willen slapen. Er maar uitgehaald en stukje peer en wat drinken gegeven. Even spelen, vervolgens huilen om niks :') Knetter moe natuurlijk. Nu ligt ze maar weer in bed :+ En zulke dagen zijn geen uitzonderingen, hihi.. altijd die poepjes die in de weg zitten XD
pi_131544155
Enf gefeliciteerd! O+
pi_131544345
Enf :o *O* gefeliciteerd!

Coco die schommelbeestjes zijn gaaf! Maae ik mag echt niet. We hebben al een schommelgiraffe -O- O+
pi_131544730
Mijn man rammelt ook wel Enf, maar er zijn veel redenen om nog even te wachten ;)
SPOILER
Schommelbeestjes groupon kwam mn man ook al mee aanzetten, maar geen plek voor. En ik moet al een wheelybug varkentje :+ (voor Isa dan he, niet voor mezelf).
Sarcasme. Herken het.
pi_131544854
*O* O+ Enf, gefeliciteerd!!! Wat super leuk en spannend!

*O* Loj, wat een fijne nacht!

:o Mango, ik twijfelde heel erg, maar ik had nooit verwacht dat jullie neppe foto's zouden doen :'( :D

Die van Suiker en Coco had ik niet meegekregen! Maar ik heb gegoogled en zie ook echt gelijkenis met Brad's kindje! Coco lijkt gewoon zoveel op Angelina, geen wonder toch O+

Hier een aardige nacht, geen gespook maar wel veel (4x denk ik) lange drinkjes, lief kon wel lekker slapen dus kon d'r vanmorgen weer even meenemen zodat ik nog wat kon bijslapen.

Nu ga ik klussen :@ *O*
pi_131544878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende: En ik moet al een wheelybug varkentje :+ (voor Isa dan he, niet voor mezelf).
Daar ga je veel meer aan hebben :Y
  woensdag 25 september 2013 @ 11:01:59 #291
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131545155
Dank allemaal! O+

Spirit; ohja idd. Ja het is ook nog best kort voor jou! Klopt.. dat had ik ook heel erg na mn bevalling :Y Ohja en ruimte is ook niet onhandig..

Ah, druif is wakker, kan ik toch nog even naar de markt!
pi_131545616
Woah ik trap in alle fotograppen zie ik al wel weer. :'( :') Ik ben echt heul slecht in gezichten... Mensen die ik in het echt een paar keer gezien heb die herken ik wel, maar dan vooral de situatie waarin ik ze gezien heb. En niet hoe ze heten. :') Das wel eens erg onhandig.

Loj goed geslapen *O*

Enf hoera *O* *O* *O* je mini wordt grote zus. En :* voor dwarszittende poepjes en stomme schimmels.

Becky je mini en maxi O+

Mandymini met twee armen uit de slaapzak *O*

Cwen prenatal leegekocht, ga ik morgen/overmorgen ook doen. :) Vooral nieuw autostoeltje eigenlijk.

Het drinken ging vanmorgen weer goed, gisteren had ie gewoon zijn dag niet, ook niet op kdv. Nu ligt ie al weer een uur te slapen nadat ie vanmorgen ook al tot 8 uur sliep. :) Ik weet niet wat ie had.

Ik heb voor M. ook een wheelybug voor verjaardag gevraagd aan opa en oma, dus het grouponbeest lijkt me ook wat overbodige luxe maar wel schattig.

Danics mini geeft kusjes O+

Animalmix baby staat al *O*
Gulara heeft briljant nieuw speelgoed voor pi aangezet. Hoera voor ventilatoren. Mini hier is ook altijd boos dat ie de berging niet in mag. Want daar staat de wasmachine (en in zijn hoofd is die altijd aan) en daar wil hij ook naar kijken. :')

Oja grijze haren heb ik hier ook gevonden... gelijk naar de kapper gerend. Gefixed.
pi_131547737
Ohh die ventilator Gulara, zo lief O+

Ik ben eigenlijk aan het werk dus ik ga vanavond even goed bijlezen en reageren, ik had al wel meegekregen dat LB wel een steuntje kan gebruiken en heb een mooie foto gezien nog van Becky O+

SPOILER
pi_131547788
Yay Spees!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_131547949
Oh wat goed Spees! *O* Taart! Champagne! Naakt op de tafel dansen! Of zo :D
  woensdag 25 september 2013 @ 12:36:37 #296
381212 Gulara
From the future
pi_131548165
SPOILER
Pi was vandaag zo gezellig! Heeft amper geslapen (14u was z'n eerste slaapje), maar het was een en al lachen en giechelen om van alles. O+

Ik heb het de komende dagen vrij druk, dus zal vooral meelezen. Fijne dag nog allemaal! :W
pi_131548945
Spees *O*
pi_131549060
Spees *O*
pi_131549249
Kan iemand helpen dit topic dicht te gooien?
pi_131549265
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:14 schreef Kyara het volgende:
Kan iemand helpen dit topic dicht te gooien?
Ok
pi_131549291
thanx :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')