Ik heb laatst J. toegevoegd en dat ging gewoon. Moest even een account aanmaken, maar da's ook niet ingewikkeld ofzo...quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Kyara het volgende:
Ik zie jouw wijziging niet hoor Mineola.
Ja, bedoelde ook meer dan nieuwe mama's ook kunnen toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 17:23 schreef Kyara het volgende:
*zucht*
Heeft D ineens de sok van J in haar mond. En ze lagen allebei op een apart kleedje.
krampjes zijn stom inderdaad. Jammer dat het geen clusteren is, maar je hebt van de dames goede tips gekregen zag ik 😉quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Cwen het volgende:
Ik heb ons toegevoegd in de wiki
Morretje, ja, het is geen clusteren. Dat doet ze namelijk tussendoor. Drinken, tukje, krampjes, tukje, drinken, krampjes, tukje... Zo zien de avonden eruit. Het zijn echt aanvallen, incl hoor- en voelbare borrelende darmen, scheten, rood hoofd, trappelen, vuistjes ballen en schreeuwen. Neemt af en komt weer op. Drinken wil ze dan ook echt niet, pas als de aanval weer afneemt.
Cinababy hebben we vorige week een week geprobeerd, werd alleen maar rotter. Infacol doet zeker iets, haalt de schepste randjes er wel vanaf. Verder zit ze ook nu weer lekker in de doek, en als de probiotica gaat helpen dan is het wel te doen. Het is gewoon sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Animalmix op 24-09-2013 06:51:57 ]
Zou kunnen! Het leek vanavond wel weer beter te zijn trouwens. Ze heeft flink lang in de doek geslapen, dus misschien is het gezegde 'een uitgeruste baby slaapt het best' toch echt waar!quote:Op maandag 23 september 2013 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is ze niet ook ziek aan het worden LB?
Ohhhh! Hoop wel dat werk/privé niks ernstigs is. Maar die foto's!!quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhh die foto's van Riley!Ze is zo knap en zo'n mooi klein poppetje!
Even een berichtje van Mango via mij. Ze heeft wat dingen met haar werk en privé waardoor ze nu ff niet de tijd heeft/had om te updaten. Maar ze heeft een superleuke dag gehad gisteren met haar dreumesmet veel familie, cadeautjes en een mooie taart. De loopwagen met blokken waren het topstuk van de dag.
Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.
*knip*
quote:Op dinsdag 24 september 2013 06:41 schreef danic het volgende:
Loj even een noodgreeptip. Maar is het een idee im met hem te gaan rijden? Veel kindjes vallen in de auto snel in slaap. Dan naar huis en snel je bed in. Dit hou je toch nooit vol zo?
Dankjewel voor je antwoord! Ik herken het dus heel erg. Gisteren wist ik ook ons telefoonnummer niet meer bijvoorbeeld. En afspraken die ik maak, ik kan me daarna niet eens herinneren dat ik ze heb gemaakt, dat ik die persoon heb gezien zelfsquote:Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef L-E het volgende:
Mag hier hoor belle
Ik vergeet gewoon heel, heel erg veel. Gesprekken met mijn man die ik niet meer terug kan halen, afspraken waar ik geen weet van heb, geen idee hebben van welke dag het is, maar ook wat ernstigere dingen zoals de namen van mijn zoons niet meer weten als iemand vraagt hoe ze heten, laatst heb ik in dezelfde week twee keer een telefoonnummer van zes jaar geleden opgegeven, op de fiets zitten en niet meer weten waar je naartoe gaat, dat soort ongein.
(En mensen om me heen doen er erg lacherig over, lollig zeg, zo'n pas bevallen vrouw, maar ik vind het enorm niet tof. Ik voel me er oprecht beperkt door en het maakt me ook echt angstig. Volgens de gyn heeft elke ontzwangerende vrouw geheugenverlies in zekere mate, na pe/hellp wel wat erger, en het is volgens mij iets wat ook wel bij ptss kan horen)
Als je meer wil delen staat mijn pm open.
Dat is echt geen klagen hoor! Jouw nachten zijn echtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:15 schreef Loj het volgende:
Tnx meiden, zo zat ik weer te klagen. Moet wel opletten dat ik t forum niet bevuil met m'n slechte nachten.
Maar t blijft gewoon zo vreemd, overdag is m'n ventje zo makkelijk (ook met slapen) en 's nachts is t gewoon drama.
Maargoed je moet door, dus je gaat door
Volgende week afspraak bij t cb en dan maar aankaarten. En gelukkig zitten er nu af en toe goede nachten tussen!
Net een superleuke foto van Ow laten makenen hij heeft geen koorts meer
Fijn dat het bij jou wel een goede nacht was LB!
Ik vind van wel Oph!
En ben ik helemaal met je eens Zolena! (Ik ga meestal forumpje lezen als ik naast hem zit en hem aan het negeren ben) maar vervelend van het drinken vanmorgen. Kan het aan de speen liggen?
Ik heb net maar weer een Avent speen 2 gekocht, 3 kan hij echt niet normaal uit drinken
quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Even een berichtje van Mango via mij. Ze heeft wat dingen met haar werk en privé waardoor ze nu ff niet de tijd heeft/had om te updaten. Maar ze heeft een superleuke dag gehad gisteren met haar dreumesmet veel familie, cadeautjes en een mooie taart. De loopwagen met blokken waren het topstuk van de dag.
Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.Mango ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is, maar ik zat nog even naar je foto te kijken en die middelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat iets cultureels of gewoon grappig?
In dat geval, F's haar groeit heel snel ineens en het lijkt nu echt roder te worden! Zou dat door de wortelhapjes komen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef bellelena het volgende:
En ik heb nog meer foto's gezien van lieve kindjes, ik vind het altijd leuk als er foto's voorbij komen.
Ik zag bijvoorbeeld RileyPrachtig meisje, zo goed dat ze ook zo netjes haar eigen lijntjes volgt Omen!
[ Bericht 7% gewijzigd door Suikertante op 24-09-2013 12:43:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: niet quoten aub, haal m straks weer weg.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cocotrimonium op 24-09-2013 12:46:54 ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
In dat geval, Fosses haar groeit heel snel ineens en het lijkt nu echt roder te worden! Zou dat door de wortelhapjes komen?Oei, Ow eet graag broccoli en sperziebonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt dat groen haar
![]()
Oei, dat wordt wel heel zwaar zoquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben een beetje klaar met het niet-slapen. Nu ook overdag nog maar halfuurtjes ...
Ze lijkt op de meisjes van Brad Pitt man!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Mangostine het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de superattente en consciëntieuze reacties op mijn dreumes![]()
Suiker, wat een rooie! Goeie foto trouwens![]()
Coco, je blondiewanneer is dat gebeurd?
Ze doet me aan iemand denken, mooie dame hoor
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Ze lijkt op de meisjes van Brad Pitt man!
Badje?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Suikertante het volgende:
Pff dat is niet tof nee. En structureel dus? Dus een badje ofzo helpt ook maar één keer?
Pfff. Hulp van buitenaf inroepen? Dat iemand even een dagje/nachtje kan oppassen zodat je in ieder geval die batterij even kunt opladen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Badje?Daar wordt ze woest druk van. Het slecht slapen is eigenlijk als sinds ze drie maanden is. Met twee sliep ze door, met drie hield ze er weer mee op.
![]()
Overdag sliep ze sinds een maand twee keer een uurtje i.p.v. met mazzel drie kwartier. Maar met ziek-/verkouden-/tandjesnachten is mijn batterij even echt leeg.
Dat deed ik vanmorgen ja, 20 min. slaap is de reden waarom ik nu zo gesloopt ben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Suikertante het volgende:
Ophelia wat doe je hier nog, slapen jij!!
Ik gooi er wel een andere foto inquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:54 schreef Mineola het volgende:
Ja nu moet ik die ook! Wel shit van dat weinige slapen zeg, bij ons is het gelukkig weer bijgetrokken maar dat is echt slopend.
Ik ga even een foto van mn nog net baby uploaden dus blijven jullie even in de buurt voor de ooh's en aah's?!
En ik heb blonde Saar gemist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zo even naar bed weer. Zit sinds gisteren ziek thuis, echt heel veel last van mijn darmen. Schiet niet heel erg op. Hopelijk helpt rust![]()
Nou, eigenlijk ging het prima. Maar met de laatste ontwikkeling had ik vooraf geen rekening gehouden, omdat het ongepland is. Dus denk dat het daardoor inderdaad wat veel is nu. En misschien ook wel bijwerking van de nieuwe spuiten ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
Huuuuu!
Beterschap! Doe/wil jij niet een beetje teveel...?! Wel aan jezelf denken!![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:02 schreef L-E het volgende:
Suiker, hebben jullie een opengeknipte ah-tas over F. zn hoofd gedaan?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:02 schreef Mineola het volgende:
Bemoeizuchtig mag hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat dat sociale betreft: ik denk echt dat ik veel socialer overkom dan ik benSowieso ben ik doordeweeks vooral thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de laatste tijd dan nog wat verjaardagen gehad, en er komen er nogal wat aan. Hmm. Misschien doe ik onbewust toch meerMaar ik ga doordeweeks wel vroeg naar bed
Maar overall, ik denk wel dat mijn werkuren terug gaan moeten. Chronisch ziek zijn, een baby hebben en fulltime werken ging prima. Tot ik dus ook nog een baby aan het bakken bleek te zijn. Dus je hebt gelijk hoor, wat dat betreftHeb al gesprek met leidinggevende aangevraagd.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:05 schreef bellelena het volgende:
Dankjewel voor je antwoord! Ik herken het dus heel erg. Gisteren wist ik ook ons telefoonnummer niet meer bijvoorbeeld. En afspraken die ik maak, ik kan me daarna niet eens herinneren dat ik ze heb gemaakt, dat ik die persoon heb gezien zelfs![]()
Tijdens de zwangerschap heb ik helemaal geen last gehad van de welbekende 'zwangerschapsdementie'. Maar na de bevalling is het erger geworden dan ooit! Je schrijft ook dat het wel heel gewoon is om na je bevalling geheugenverlies/probleempjes te hebben, maar ik twijfel nu bij mezelf ook of het niet verder gaat dan alleen maar een beetje geheugenprobleempjes..
Anderen die het herkennen?
Ik vind dit al heel schattig klinken. Laat staan als je dan nog ziet ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mijn baby zooooo schattig als ze in dr slaap met dr tongetje beweegtalsof ze aan het sabbelen is op de lucht
had je niet 10 minuten eerder kunnen posten? Dan had ik +1 kunnen doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
Spirit wel fijn dat je een betere nacht hebt gehad dan Loj. Maar jeetje vijf uur wakker is ook erg vroeg nog. Valt ze dan snel in slaap weer? Of is het echt wakker tot een uur of tien, zodat het geen zin meer heeft om naar bed te gaan
Suikervoor de goede nacht
Ophelia, ik vind dat het dan gewoon nog schoon is hoor
Zolena heeft ie al meer drinken gehad dan de eerst voeding? Hoe gingen deze. Hopelijk niet meer zo klagend. Dat is zielig
Loj, je hoeft echt geen excuses aan te bieden dat je ‘klaagt’ Ik zet het sowieso tussen haakjes, want je klaagt eigenlijk helemaal nooit. Ik hoop zo dat deze faaaaaaaaaaaaaaaaaaase nu eindelijk gauw voorbij is voor je
[..]
Ik vind dit al heel schattig klinken. Laat staan als je dan nog ziet ook
Belle, leuk dat je zo’n wakkere baby hebt. Minder dat het om 4.30 is
Ik ben iets vergeetachtiger geloof ik. Ik merk het met kleine dingen. Maar zoals jullie het hebben herken ik niet
Ik lees graag de tips over leren drinken (iets anders dan melk) Riley doet dat dus ook niet goed. En water uit haar flesje blieft ze niet. Want daar mag alleen maar melk uit komen
Suiker jouw F. blijf ikvinden.
Riley heeft een goede smaak qua mannen. Nu al
Coco haar foto heb ik gewoon gemist
Ophelia, ik kan het me voorstellen. Niet fijn als ze niet slapen.
Yes toch nog een foto van Saar gezien.
Beterschap voor jou Coco
Blijven oefenen, komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:25 schreef Twinkle20 het volgende:
En we zijn aan het oefenen met rietjes/tuitbekers/gewone drinkbekers 'omdat dat moet'.. Maar echt vlotten wil het nog niet. Dan drinkt ze twee slokjes en dan is het klaar. Terwijl als je haar een fles geeft met water, zuipt ze zo 120 cc weg (maar die moet ik vasthouden, zelf snapt ze niet dat ze het ding omhoog moet houden). *zucht* .. what to do? Of gewoon maar laten gaan onder het mom van 'ieder kind ontwikkelt zich op haar eigen tempo'?
[ Bericht 30% gewijzigd door _Ophelia_ op 24-09-2013 13:28:36 ]
Eerste keer online ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oof! Dat is de eerste keer dat ik Otje zie. Wat een leuk meiske!
LB ja, eigenlijk wel! Hij is wel een beetje aan 't rommelen, maar gemiddeld slaapt hij nog drie slaapjes van 1 a 2 uur overdag. Dus hij wordt wakker, dan de dag met drie slaapjes en dan de echte slaap. Dan maken we hem nog wakker voor de vijfde fles, soms komt hij daar nog zelf voor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Suiker, die foto!!Slaapt F nog steeds zoveel overdag?
Twee onder, vier boven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:25 schreef Mineola het volgende:
aaah, leuk Ophelia! Otje heeft ook al ondertanden zie ik
Ja hier is het 's ochtends net zo hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Suikertante het volgende:
[..]
LB ja, eigenlijk wel! Hij is wel een beetje aan 't rommelen, maar gemiddeld slaapt hij nog drie slaapjes van 1 a 2 uur overdag. Dus hij wordt wakker, dan de dag met drie slaapjes en dan de echte slaap. Dan maken we hem nog wakker voor de vijfde fles, soms komt hij daar nog zelf voor.
Hij is na 1,5 uur gewoon echt moe, ik denk telkens dat ik echt goed moet opletten of hij wel vermoeid is en hem niet te vroeg in bed moet leggen, maar telkens als ik er invloed op probeer uit te oefenen is hij echt moe, overprikkeld enzo. Dus ik laat hem het maar bepalen, dat is voor ons allemaal het fijnst denk ik.
[ Bericht 60% gewijzigd door Mineola op 24-09-2013 14:33:25 ]
Zie, hij heeft zich aardig bijgegeten al!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef L-E het volgende:
Mooi Kyara, dan is mijn baby dus gewoon heel gemiddeld
Ja, hier ook. Het feit dat ze überhaupt ongecorrigeerd in het groene gedeelte vallen vind ik al heel wat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:37 schreef L-E het volgende:
Nu moet je noodgedwongen maar blijven Fokken Kyara, zit niets anders op. Wat goed dat je niet meer bent gaan wegen tussendoor! Hier ook niet meer gedaan, maar ik vond het soms wel een beetje lastig om los te laten hoor..
Sticker zit denk ik nog wel op de -1 lijn. Hij werd geboren onder alle lijnen, zeg maar, dus moet van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver komen. (Ver he?)
In welke maat zit E. nu? Dit lijkt heel belangstellend, maar ik probeer in te schatten hoe groot de kans is dat ze uit het kc-pakje is gegroeid als L. er eenmaal in pastquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, big step Kyara en LE! Ik geloof dat ik het de vorige keer ook niet heb gedaan, maar ga volgende week denk ik toch wel eventjes wegen, omdat ik de domperidon vrij heftig aan het afbouwen ben én geen nachtvoeding meer geef.
Oh en dat L nu in 62 zit, da's toch hartstikke goed? Als je inderdaad nagaat van waar hij moet komen, en hij zit dan nu in dezelfde maat als een heleboel andere kindjes hier
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
In welke maat zit E. nu? Dit lijkt heel belangstellend, maar ik probeer in te schatten hoe groot de kans is dat ze uit het kc-pakje is gegroeid als L. er eenmaal in past![]()
En terecht, zo'n vadsig kind is ook niksquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:02 schreef L-E het volgende:
Dat is goed. Ondertussen zet ik Sticker op dieet, want hij moet nu niet te hard meer groeien.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En terecht, zo'n vadsig kind is ook niks
Mineola, dat meen je!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Ik zie hem er niet tussenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef Gulara het volgende:
Mango! Ik kan het zwaaihandje niet vinden, want al m'n smileys doen gek. Ik hoop dat ie erbij zit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben roze/ rode Hemaslabben. Staat leuker dan een AH-tas.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Suikertante het volgende:
Nou! Zo'n gek idee is het toch niet? Ik heb er drie gaten in geknipt (hoofd en armen uiteraard) en het werkte prima!
Als hij zelf kan zitten is het misschien wel handig ja, gewoon in z'n luier
Heb net zo'n slab met mouwen gehaald bij de Hema. Hebben ze heel handig wit gemaakt![]()
Allemaal snelgroeiers hier! Het gaat ook écht hard
Ophelia hoe gaat ie daar?
Agossie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef becky27 het volgende:
Ik heb r gisteravond en vandaag in slaag gewiegd.....![]()
Snel ophelia quoten en dat in je post zettenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:52 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Oh KJ jij Ninja, nu lijkt het net of ik op jou reageer
Hier ben ik nu ook achter. Al twee maanden verwacht ik ieder moment een tandje. Maar nog steeds niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:
Hier heeft J best wel dunne zure luiers en ze knagen allebei overal op. Maar goed, ervaring leert dat het nog wel een hele tijd kan duren voordat er iets doorkomt. Ik verwacht dit jaar in elk geval geen tand.
Zou wel kunnen. Maar het lijkt mij onmogelijk om een drie weken oude baby niet te knuffelenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat denken jullie, met mn snotverkouden kop op bezoek bij een jongetje van 3 weken oud... Hij heeft ook een grote broer die op de basisschool zit.
Als ik m niet knuffel kan t wel toch?
Ik vind het kunnen, maar weet niet wie de ouders zijn. Mijn ervaring is dat ouders van verse baby's vaak extreem voorzichtig zijn. Dus gewoon even checken of zij het een probleem vinden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Maar het lijkt mij onmogelijk om een drie weken oude baby niet te knuffelen
Goed punt!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Maar het lijkt mij onmogelijk om een drie weken oude baby niet te knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg eens eerlijk. Jullie hadden wel door dat die ene collage een fantastisch Speesmeesterwerk van random bekende en onbekende baby's was. Toch?![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Mangostine op 25-09-2013 08:39:52 ]
Bhahaha, en dat ik hem echt zo'n rode kimono zou aantrekken?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:34 schreef Mineola het volgende:
Mango, goeie uitsmijterpost! hulde zeg!![]()
Ik had het niet gezegd, maar ik dacht wel 'het is echt een heel ander kind nu', 'ik herken hem niet echt als kleine baby' en 'goh wat lijkt ie oosters, veel meer dan ik dacht'. Maar dat geloof je nu vast niet meer hè?!
Die vond ik nogal bijzonder ja, maar weet ik veel wat jij met carnaval gedaan hebt?!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Bhahaha, en dat ik hem echt zo'n rode kimono zou aantrekken?
Verdomd. Ik kom niet van je af.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er met open ogen ingetrapt
Ik ga je niet missen Mango!
Als je nou nog een baby maakt dan kan je weer terug in het babytopic en dan ben ik daar niet! Coco en Enf doen dat ook alleen maar om ook een keer zonder mij in een topic te kunnen postenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Verdomd. Ik kom niet van je af.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als je nou nog een baby maakt dan kan je weer terug in het babytopic en dan ben ik daar niet! Coco en Enf doen dat ook alleen maar om ook een keer zonder mij in een topic te kunnen posten
Ja echt? Ga je naar WOHTS?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Ja hallo, er waren ook mensen die serieus op Coco's vlinderSaar met oorbellen reageerdenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Onze grap ging echt zo de mist in! Al die Flynns, en jongens, die KIMONO.![]()
goeie post Mango, ga ik morgen eens op mijn gemak bijlezen.
en op suikers wortel en coco's shiloh.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja hallo, er waren ook mensen die serieus op Coco's vlinderSaar met oorbellen reageerden
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef Mangostine het volgende:
[..]
en op suikers wortel en coco's shiloh.
hulde en eeuwig respect voor je bijdragequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Onze grap ging echt zo de mist in! Al die Flynns, en jongens, die KIMONO.![]()
goeie post Mango, ga ik morgen eens op mijn gemak bijlezen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef Mangostine het volgende:
[..]
en op suikers wortel en coco's shiloh.
hallo. Dit accepteer ik dus niet hè.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:00 schreef Skoap het volgende:
Wel bijgelezen maar reageren wordt niet wat... Zo druk op het werk. Gisteren was het 23:30 en vandaag 22:00h pfffff
Ik dacht al. Ik heb die eerdere foto dan dus gemistquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]Hier stond eerst een foto van een random rood jongetje
Ik dacht dat het echt obvious was maar toen daar óók serieus op werd gereageerd heb ik hem maar in een echte F veranderd
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hallo. Dit accepteer ik dus niet hè.
Die foto van Suiker. Ik heb gereageerd op de foto zoals die nu isquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Als jullie het vanavond nog niet door hadden, dan had ik een pikzwarte Silvijn uit Donker Afrika geplaatst.
Die nep-F en Shiloh-Saar waren hilarisch
Dit was 'mquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik heb die eerdere foto dan dus gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof jequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:11 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Die foto van Suiker. Ik heb gereageerd op de foto zoals die nu is![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef Omentielvo het volgende:
Nu ik naar die foto kijk. Ik had er wel ingetrapt. Maar Riley niet. Die weet altijd of het haar droomman is of niet
Het was 's nachts hè.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef Animalmix het volgende:
Gulara drieeneenhalf uur slapen. Wow, dat komt hier echt nooooooooooit voor. Meestal maar een uurtje me-time.
We pulken het wel weer uit haar mond hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 07:17 schreef LadyBlack het volgende:
Haar eten, brrr lekker hooren dat je dan daarna de luier opendoet en denkt WTF?
Oh echt? Ook lid van de inhammen- en nieuwe ponyclub?quote:Op woensdag 25 september 2013 07:22 schreef Incantrix het volgende:
(Maar wel súperranzig idd. Helpt ook niet dat ik belachelijk veel haar verlies atm, binnenkort voor de tweede keer naar de ha ermee..)
Ohjaaa, een vriendin zondag "Ben je naar de kapper geweest? Je haar zit zo... Eehh.. Anders?" Ja Truus, das m'n nieuwe pony. Bij mij komt ook alles grijs terugquote:Op woensdag 25 september 2013 07:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh echt? Ook lid van de inhammen- en nieuwe ponyclub?
quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze komt vast nog zelf vertellen hoe het was maar omdat jullie vast allemaal zaten te wachten op de compilatie vroeg ze of ik vast wat foto's wilde plaatsen. Niet quoten aub, ik ben nog aan het wachten op antwoord of en zo ja wanneer ze m weer weg wil hebben.misschien mosterd, maarja ik lurk nu heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahahahaha!!!
ik zou t wel gezien hebben hoor Mango!!
Ja, trut! En de rest van ons dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef Cwen het volgende:
Eerst hebben we gisteravond de Prenatal leeggekocht
Nou mooi is dat!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:56 schreef .Sparkling. het volgende:
Suiker, ik vond F. er al zo anders uit zien maar ik dacht dat ik wat had gemist omdat iedereen zo serieus reageerde![]()
Mango en spees![]()
Enf, nogmaals gefeliciteerd! Zo leuk
Succes straks Kyara!
Loj, eindelijk eens een goede nacht. Heerlijk!
Haaruitval en ander ongemak. Mijn kapper zei laatst: goh, jouw haar heeft flink last gehad van de hormonen he?
Wat er was afgeknipt leek wel een vogelnestje![]()
De rest ben ik kwijt. Uitgebreid reageren is veel makkelijker op mijn pc dan op mijn telefoon.
Promises, promisesquote:Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Ze heeft hem nog niet aangehad . Ik zal hem vanavond na haar badje aan doen, beloof het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schommelbeestjes groupon kwam mn man ook al mee aanzetten, maar geen plek voor. En ik moet al een wheelybug varkentje(voor Isa dan he, niet voor mezelf).
Sarcasme. Herken het.
Daar ga je veel meer aan hebbenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende: En ik moet al een wheelybug varkentje
(voor Isa dan he, niet voor mezelf).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pi was vandaag zo gezellig! Heeft amper geslapen (14u was z'n eerste slaapje), maar het was een en al lachen en giechelen om van alles.![]()
Ik heb het de komende dagen vrij druk, dus zal vooral meelezen. Fijne dag nog allemaal!![]()
Okquote:Op woensdag 25 september 2013 13:14 schreef Kyara het volgende:
Kan iemand helpen dit topic dicht te gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |